بهترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

بهترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

لباس عروس نوین مارکتینگ

خرید لباس عروس تقریبا شبیه گذراندن یک دوره آموزشی است. این خرید چیزی است که اغلب ما در نوجوانی رویای آن را داشته‌ایم. اما معمولا پیدا کردن لباس مناسب به همان راحتی رویاهای دوران نوجوانی ما نیست. همه ما بارها عروس‌های سایز بزرگ را دیده‌ایم. البته نه به عنوان مدل در فیلم‌ها، تبلیغات یا صفحات شبکه‌های اجتماعی. بنابراین اغلب عروس‌های سایز بزرگ معمولا این شانس را ندارند که ببینند کسی شبیه آنها در حال ازدواج است. اما این به معنای وجود نداشتن زنان جوان با سایزهای بزرگ‌تر از معمول نیست. متاسفانه اغلب به زنان سایز بزرگ گفته می‌شود که باید وزن خود را کاهش دهند؛ تا بتوانند بهترین مدل لباس عروس را انتخاب کرده و به بهترین شکل در مراسم عروسی خود ظاهر شوند. اما ما اینجا هستم تا به شما بگوییم این مسئله اصلا درست نیست. امروزه مدل‌های بسیار زیبا و متنوعی از لباس عروس سایز بزرگ وجود دارد؛ که می‌تواند به زیبایی با فرم بدنی و سایز شما هماهنگ شود. اگر شما هم به عنوان یک عروس سایز بزرگ، این روزها دغدغه انتخاب لباس عروسی را دارید؛ در این نوشته همراه ما باشید.

چطور یک لباس عروس سایز بزرگ مناسب انتخاب کنم؟

اجازه ندهید سایز لباس‌تان میزان شادی و رضایت شما را تعیین کند. البته فراموش نکنید که حتی خوش‌فرم‌ترین عروس‌ها هم در هنگام انتخاب لباس عروس دچار اضطراب می‌شوند. بنابراین این مسئله تا حدودی طبیعی است؛ اما منطقی نیست که انتخاب یک لباس عروس سایز بزرگ در مقایسه با سایر سایزهای لباس عروس استرس بیشتری را به شما وارد کند. ما اینجاییم تا با یادآوری چند نکته مهم، شما را به سمت داشتن بهترین انتخاب در این زمینه راهنمایی کرده و از استرس و نگرانی شما کم کنیم.

به دنبال مزونی باتجربه در زمینه لباس‌های سایز بزرگ باشید.

به هر حال خرید لباس عروس، صرف‌نظر از سایز شما، ذاتا استرس‌زا است. اما به عنوان یک عروس سایز بزرگ، این مسئله می‌تواند حتی شدیدتر هم به‌نظر برسد. در این شرایط مهم‌ترین مزیت خرید از یک مزون متخصص در زمینه لباس عروس سایز بزرگ، این است که آنها نیازها و خواسته‌های چنین عروسی را دانسته و به‌خوبی نظرات و حرف‌های او را درک می‌کنند.

از طرفی آنها تخصصی خوبی در شناخت تیپ‌های بدنی سایز بزرگ دارند؛ و امکان خرید از فردی متخصص در زمینه تیپ بدنی خاص شما، یک مزیت بزرگ است. البته اگر چنین مزونی را پیدا نکردید هم نگران نباشید؛ چراکه راه‌های زیاد دیگری برای اطمینان از خرید لباس عروس سایز بزرگ مناسب وجود دارد.

به مزونی مراجعه کنید که گزینه‌های زیادی دارد.

به عنوان یک عروس سایز بزرگ، معمولا نیازمند تست کردن تعداد بیشتری از مدل‌های مختلف لباس عروس خواهید شد. در واقع برای یافتن لباس عروسی مناسب، راه شما کمی طولانی‌تر است. برای کوتاه کردن این راه، پیشنهاد می‌کنیم مزون لباس عروس انتخابی شما دارای گزینه‌های بسیار متنوعی باشد؛ تا بتوانید در زمانی کمتر، به انتخاب نهایی خود برسید.

همراهان درستی انتخاب کنید.

متاسفانه دریافت بازخور منفی درباره سایز و تیپ بدنی همیشه وجود دارد؛ و البته این موضوع برای افراد سایز بزرگ بیشتر است. اما بسیار مهم است که همراهان شما در روزهای انتخاب لباس عروس سایز بزرگ، افرادی باشند که به این عادت بد دچار نیستند؛ و به شما بازخور منفی نمی‌دهند. فراموش نکنید که فارغ از نیت خوب یا بد این افراد، وجود بازخور منفی در این روز، هیچ کمکی به انتخاب بهتر شما نخواهد کرد. در واقع قرار ملاقات عروسی شما زمانی بسیار بهتر خواهد شد که با نظرات منفی در مورد استایل یا سایز خود احاطه نشوید.

همچنین قبل از اینکه لباس بپوشید، با مسئولین مزون صحبت کنید. به آنها بگویید به دنبال چه چیزی هستید؛ و مرزهای خود را مشخص کنید. بگذارید بدانند که انتخاب شما بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی است؛ یا اگرچه انتقاد سازنده اشکالی ندارد، اما نظرات آزاردهنده مجاز نیستند. متاسفانه برخی از افراد حتی متوجه نمی‌شوند که در حال انجام رفتارهای چاق‌هراسی هستند. بنابراین تذکر به آنها نه‌تنها به شما کمک می‌کند؛ بلکه امیدواریم به آنها نیز کمک کند.

به سایز ثبت شده روی لباس توجه نکنید

روی سایز درج شده در لباس عروس مدنظرتان تمرکز نکنید. به خاطر داشته باشید که سایز تعریف شده برای لباس عروس معمولا با سایز لباس‌های روزمره شما مطابقت ندارد. در واقع در اغلب افراد با هر سایزی (نه فقط سایز بزرگ) بسیار رایج است که به لباس عروسی با یک یا دو سایز بزرگ‌تر از حالت معمول خود نیاز داشته باشند.

البته به یاد داشته باشید: در این زمینه همه چیز به این بستگی دارد که چگونه لباس عروس روی اندام شما قرار می‌گیرد. به عنوان مثال  وقتی شما می‌خواهید یک مدل لباس عروس پفی با سیلوئت لباس مجلسی داشته باشید؛ معمولا دیگر سایز خیلی مهم نیست. در حالی که برای داشتن یک لباس عروس با سیلئوت پری دریایی، سایز نقش پررنگ‌تری بازی می‌کند.

با ذهن باز انتخاب کنید

وقتی زمان خرید لباس عروس سایز بزرگ فرا می‌رسد؛ مطمئنا تحقیقات زیادی در مورد بهترین انتخاب‌ها با توجه به فرم بدنی خود انجام داده‌اید و این واقعا فوق‌العاده است. اما باز هم توصیه می‌کنیم با ذهنی باز به انتخاب و خرید نهایی خود بپردازید. تجربه ثابت کرده است که بسیاری از عروس‌ها به دلیل ترس از مشکلات مربوط به فرم بدنی خود، هنگام انتخاب، از آزمودن مدل‌ها و سیلوئت‌های بسیاری اجتناب می‌کنند. در حالی که فقط با آزمودن واقعی آنهاست که می‌توانید به گزینه‌هایی خاص و رویایی دست پیدا کنید.

فراموش نکنید که پیشنهادات ارائه شده در مورد جذاب‌ترین فرم‌های لباس برای هر تیپ بدنی فقط در حد پیشنهاد هستند و نه بیشتر! بنابراین سیلوئت‌هایی را امتحان کنید که فکر می‌کنید دوست خواهید داشت؛ و از امتحان کردن چیزی خارج از منطقه راحتی معمول خود نترسید. اجازه دهید مسئول مزون لباس عروس شما، پیشنهاداتی را ارائه دهد؛ و نسبت به چیزهایی که به آن فکر نکرده‌اید؛ نگاهی باز و پذیرا داشته باشید.

به جزئیات فکر کنید

در کنار انتخاب لباس عروس، سایر جزئیات از اهمیت بسیار بالایی برخودار هستند. به عبارت دیگر این جزئیات هستند که به ظاهر شما در روز عروس روح بخشیده و تصویری بهتر از شما ارائه می‌دهند. متخصصان این حوزه معتقد هستند که یک عروس با لباس ساده و جزئیات درست، بسیار چشم‌گیر‌تر از عروسی با لباسی عالی اما بدون توجه به جزئیات است.

بنابراین در مورد جزئیات مختلف مورد علاقه خود در روز عروسی فکر کنید؛ و مطمئن شوید که آنها را در هنگام لباس پوشیدن نشان دهید. به عنوان مثال شکل بستن موها، رنگ رژلب و اکسسوری‌های عروس، از جمله جزئیاتی هستند که روی استایل نهایی شما اثرگذار خواهند بود. باید بدانید این مسئله ضروری است که ببینیم همه این عناصر چگونه با هم کار کرده و در کنار یک‌دیگر به ظاهر شما شکل می‌دهند.

از خواستن لباس رویایی خود نترسید

به‌طور جدی، از درخواست لباس رویاهای‌تان نترسید. راه‌های زیادی برای به دست آوردن لباس عروس سایز بزرگ مناسب وجود دارد. به عنوان مثال اگر بودجه یک مانع است؛ اجاره لباس عروس را امتحان کنید.

همین‌طور اغلب مدل‌های گران‌قیمت را می‌توان با ترفندهایی خاص که مزون‌های باتجربه به آن مسلط هستند؛ با قیمتی مناسب‌تر طراحی کرد.

از پوشیدن لباس خود لذت ببرید

در نهایت یک نفس عمیق بکشید؛ و به‌یاد داشته باشید که همه اینها در مورد جشن ازدواج شما و همسر آینده‌تان است. بنابراین خرید لباس و اکسسوری‌ها را به فرصتی برای جشن و شادی تبدیل کنید؛ و از این لحظات خاص لذت ببرید. شما سزاوار این هستید که در طول این فرآیند احساس زیبایی کنید؛ و بهترین لحظات زندگی خود را بدون نگرانی جشن بگیرید.

بهترین و جدیدترین مدل‌های لباس عروس سایز بزرگ

در ادامه شما را با 25 مدل جذاب لباس عروس سایز بزرگ آشنا کرده و درباره هرکدام توضیحات مختصری ارائه داده‌ایم.

بهترین مدل لباس عروس سایز بزرگ

برعکس تصور عامه، انتخاب لباس عروس بزرگ سایز دکلته می‌تواند انتخاب خوبی برای افراد بزرگ سایز باشد. به‌خصوص اگر این لباس را با دامنی گسترده همراه کنید؛ تعادل خوبی میان بالاتنه و پایین‌تنه شما ایجاد می‌کند.

انتخاب لباس عروس سایز بزرگ

استفاده از پارچه‌های قلاب‌بافی توانایی خوبی برای ایجاد توهم دیداری ایجاد کرده و فرمی جذاب به بخش‌های باز لباس شما می‌دهد. در این مدل هماهنگ شدن شنل عروس با لباس عروس، نکته جذاب دیگری است که باید به آن توجه کنید.

 لباس عروس سایز بزرگ جدید

اگر پایین‌تنه شما سایز بزرگ‌تری از بالاتنه‌تان دارد؛ پوشیدن این لباس عروس سایز بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدل لباس عروس سایز بزرگ آستین دار

لباس‌های آستین‌دار گزینه‌ای مناسب برای پوشاندن سایز بزرگ بازوها هستند. در این مدل استفاده از یقه بیرون از شانه، موجب شده این لباس عروس آستین‌دار، جذابیت خود را حفظ کند.

مدل لباس عروس سایز بزرگ جدید

همان‌طور که می‌بینید یک لباس عروس سایز بزرگی می‌تواند حتی با سیلوئت‌های خاصی از جمله پری دریایی نیز طراحی شود.

طرح زیبا و یک‌پارچه گل‌های کار شده روی دامن و بالاتنه این لباس عروس، موجب متعادل‌تر به‌نظر رسیدن اندام شما می‌شود. همچنین استفاده از آستین شل و آفتاده روی بازو، انتخابی مناسب برای ظریف‌تر نشان دادن بازوهای بزرگ است.

یقه خاص این مدل که به سمت پایین کشیده شده است؛ نقطه تفاوت آن محسوب می‌شود. همچنین نوع تور استفاده شده در دامن این لباس، آن را از ژپون لباس عروس بی‌نیاز کرده و موجب ظریف‌تر شدن استایل کلی شما می‌شود.

پوشیدن لباس عروس ساده در خانم‌های بزرگ سایز یک ایده عالی برای نمایش اعتمادبه‌نفس بالا است. این لباس عروس سایز بزرگ برای افرادی با تیپ بدنی نزدیک به ساعت شنی، گزینه‌ای جذاب به‌نظر می‌رسد.

به‌طوری کلی استفاده از تور ساده در لایه زیرین و تکه‌دوزی‌های طرح‌دار روی آن، انتخابی عالی برای ایجاد تعادل در بخش‌های مختلف لباس عروس است. این مدل نیز به‌خوبی از این روش بهره برده است.

عروس‌های بزرگ سایز با قد کوتاه و متوسط، گزینه‌هایی عالی برای پوشیدن سیلوئت برگ چای هستند. دامن به انتها رسیده روی ساق پای عروس، ویژگی اصلی این مدل است.

اگر در عین بزرگ سایز بودن، تعادل خوبی در بخش‌های مختلف بدن خود دارید؛ می‌توانید چنین لباس عروسی را برای خود انتخاب کنید.

آستین‌های توری افتاده، بهترین انتخاب برای لباس عروس‌های سایز بزرگ است؛ که در این مدل در هماهنگی کامل با سایر بخش‌های لباس طراحی شده است.

دامن پف‌دار این لباس عروس ساده که از کمر گسترده شده و با شیب کم به سمت پایین رفته، انتخابی عالی برای افرادی با بالاتنه چاق و پایین‌تنه لاغرتر است.

بالاتر بردن خط کمر از محل واقعی آن، در لباس عروس سایز بزرگ با سیلوئت خط A شیوه‌ای عالی برای ایجاد ظاهری ظریف‌تر است.

این لباس عروس یک گزینه جذاب برای همه افراد با هر سایزی است. در واقع ویژگی بارز این لباس هماهنگی آن با افراد بزرگ سایز بدون نیاز به طراحی متفاوت است.

اگر فرم بدنی شما حالتی ستونی یا مستطیلی دارد؛ این لباس را در لیست انتخاب‌های خود داشته باشید.

استفاده از حریر در آستین و یقه، یک انتخاب عالی برای ایجاد ظرافت بیشتر در انواع مدل لباس عروس سایز بزرگ است.

این لباس عروس نیز گزینه‌ای مناسب برای افرادی با فرم بدنی ساعت شنی در هر سایزی، از جمله سایز بزرگ است.

در افرادی با اضافه وزن بالا، یک راه خوب برای ایجاد فرمی زیبا در پایین‌تنه، طراحی چین‌های بزرگ روی دامن است.

با وجود بزرگ سایز بودن، تنها کافی است اعتمادبه‌نفس لازم برای پوشیدن چنین لباس را داشته باشید؛ تا در شب عروسی خود بدرخشید.

لایه‌های متعدد روی دامن که در ارتفاع‌های مختلف تمام شده است؛ می‌تواند روشی جذاب برای فرم‌دهی و ایجاد تعادل باشد. البته قیمت لباس مجلسی شما به این شکل می‌تواند بیشتر از حالت معمول باشد.

اگر فارغ از سایز، عرض کمر شما باریک‌تر از سایر نقاط بدن است؛ می‌توانید با انتخاب این لباس عروس سایز بزرگ بهترین تصمیم زندگی خود را بگیرید.

این مدل هم یک گزینه جذاب دیگر برای افراد سایز بزرگ است. فقط توجه کنید که حفظ ظاهر زیبا و البته پوشیدن لباس عروس با این فرم، کمی سخت‌تر از سایر فرم‌های لباس عروس است.

در نهایت در این مدل، استفاده از چین‌های بزرگ و توری با طرح‌های درشت، به‌خوبی توانسته فرمی زیبا به این لباس عروس سایز بزرگ بدهد.

امیدواریم با خواندن این نوشته، بتوانید هنگام انتخاب لباس عروس خود بهترین تصمیم‌ها را گرفته و روزهای پیش از عروسی را به خاطراتی خوب و دلنشین تبدیل کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/b4A14
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر