مدل لباس عروس آستین دار

مدل لباس عروس آستین دار

لباس عروس نوین مارکتینگ

لباس عروس آستین دار از آن دسته مدل‌هایی است که معمولا همیشه طرفداران زیادی دارد. وجود آستین در لباس عروس به آن رسمیت و شکوه بیشتری می‌بخشد؛ و آن را از یک لباس مجلسی ساده به یک لباس عروس خاص و متفاوت تبدیل می‌کند. به همین دلیل نیز جستجو و یافتن مدل‌های مختلف لباس عروس با آستین، کار پیچیده‌ای نیست. با کمی جستجو در اینترنت و یا حضور در مزون‌های لباس عروس، انواع این مدل لباس را می‌توانید بیابید. با این وجود آستین‌های لباس عروس از نظر قد، نوع برش و جنس دارای انواع مختلفی هستند. در این نوشته ابتدا با انواع آستین در لباس عروس آستین دار آشنا می‌شویم. سپس مدل‌های مختلفی از انواع لباس عروس آستین دار جدید را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع آستین در لباس عروس

دانستن برخی از مشخصات اصلی که می‌خواهید در لباس عروسی وجود داشته باشد؛ هنگام خرید یا اجاره لباس عروس به شما کمک می‌کند. یکی از این موارد انواع آستین در لباس عروس است. البته به زبان عامه منظور از لباس عروس آستین دار، لباسی با آستین بلند یا نیمه بلند است. اما از نظر هنر طراحی و دوخت، به هر چیزی که در بخش آستین از روی شانه تا مچ دست گسترده شود آستین می‌گویند. بنابراین بهتر است در ابتدا با انواع آستین در لباس عروس آشنا شوید. در این بخش مدل‌های مختلف آستین لباس عروس را با تصویری از آن معرفی کرده‌ایم.

لباس عروس آستین بلند

برای عروسی که سبک لباس عروس ساده و کلاسیک شبیه به کیت میدلتون یا مگان مارکل را دوست دارد؛ لباس عروس آستین بلند یک انتخاب عالی است. برخی ممکن است فکر کنند که این استایل بیش از حد پوشیده است؛ اما نمی‌توانند شیک بودن آن را انکار کنند.

اگر عاشق آستین‌های توری کلاسیک هستید؛ این لباس عروس آستین توری گزینه جذابی برای شما خواهد بود. این مدل برای یک عروسی گرم بهاری عالی است. آستین‌های راحت و سبک این مدل شامل جزئیات توری دانتل  هستند؛ تا پوست شما از زیر آن زیباتر نمایان شود.

لباس عروس آستین دار

همچنین اگر می‌خواهید لباس عروس آستین بلند شما کمی مدرن‌تر باشد؛ این مدل را انتخاب کنید. این لباس با سیلوئت پری دریایی و از جنس کرپ دوخته شده است.

مدل لباس عروس آستین بلند

لباس عروس با آستین بیرون شانه

این مدل لباس عروس آستین دار با آستین‌های کوتاه و خارج از شانه خود، بالاتنه شما را بسیار جذاب می‌کند. این مدل‌ها همچنین استخوان ترقوه شما را برجسته می‌کنند. از طرفی حرکت دست در این مدل راحت است؛ زیرا آستین آن به آرامی در کنار شانه‌ها و بازوهای شما قرار می‌گیرد.

مدل لباس عروس با آستین بیرون شانه

لباس عروس با آستین‌های جداشدنی

امسال بسیاری از مدل‌های لباس عروس گزینه آستین‌های جداشدنی را ارائه می‌دهند. این یک مد جدید در دنیای طراحی لباس عروس است. انتخاب این مدل‌ها به این معنی است که شما می‌توانید در دو ظاهر مختلف در روز عروس خود حاضر شوید.

به عنوان مثال این لباس عروس با آستین‌های جداشدنی خود از هر نظر قابل توجه است. در این مدل می‌توانید آستین‌ها را در طول مراسم رسمی بپوشید. سپس وقتی آفتاب غروب کرد و در مجلس خودمانی‌تر آنها را درآورید.

لباس عروس با آستین جدا

لباس عروس با آستین کلاهی

آستین‌های کلاهی کوچک‌تر هستند؛ و انحنای شانه شما را در آغوش می‌گیرند. آنها بسته به جنس لباس استفاده شده می‌توانند متفاوت به‌نظر برسند. این مدل اغلب ظاهری رمانتیک و تا حدودی متواضع ایجاد می‌کند. برخی از طرح‌های لباس عروس با آستین‌های کلاهی جداشونده نیز عرضه می‌شوند؛ که به عروس‌ها اجازه می‌دهد ظاهر خود را در طول روز عروسی تغییر دهند.

آستین‌های کلاهی که معمولا غیررسمی‌تر از انواع رسمی آستین در نظر گرفته می‌شوند؛ برای عروسی‌های سبک مینیمالیستی یا بوهمی مناسب هستند. این مدل‌ها برای عروسی در یک باغ بهاری یا تابستانی مناسب است.

مدل لباس عروس با آستین

لباس عروس با آستین اسقفی

این نوع آستین انتخاب مناسبی برای عروس‌های متواضع است. این سبک لباس عروس آستین دار معمولا آستین بلند است؛ و تا انتهای بازو جریان داشته، سپس با ایجاد برجستگی در مچ به پایان می‌رسند.

این مدل‌ها تعادلی عالی بین سبک کلاسیک و مدرن ایجاد می‌کنند. همچنین سیلوئت پری دریایی متناسب و دنباله توری و بلند آن جذابیت آنها را دوچندان می‌کنند.

لباس عروس با آستین اسقفی

لباس عروس با آستین کوتاه

بلندتر از لباس عروس آستین دار مدل کلاهی، انواع  آستین‌های کوتاه است. این آستین‌ها در قسمت میانی بازو و روی بازو قرار می‌گیرند. این مد یکی دیگر از سبک‌هایی است که در انواع لباس عروس ساده بیشتر دیده می‌شود. به عنوان مثال این لباس عروس دارای آستین‌های کوتاه توری آبشاری است؛ که بدون دردسر روی شانه‌های شما افتاده و ظاهری پرنسسی و افسانه‌ای ایجاد می‌کند. این استایل نه‌تنها راحت و آرام است؛ بلکه با انواع نیم‌تنه مهره‌دار، پولکی و مرواریدی نیز بسیار زیبا است.

لباس عروس آستین کوتاه

همچنین این لباس عروس با سیلوئت مجلسی نیز گزینه‌ای دیگر برای داشتن لباس عروس آستین کوتاه است. آستین‌های این مدل کاملا روی بازوهای شما قرار می‌گیرند؛ و ظاهری سیندرلایی به شما می‌دهند. این آستین با انواع لباس عروس اسکارلت نیز می‌تواند هماهنگ باشد.

لباس عروس با آستین سه ربع

یکی از انواع قدیمی آستین لباس عروس که دوباره مد شده، آستین‌های سه ربع رسمی هستند. این مدل‌ها پایین‌تر از بازو بوده و تقریبا سه‌چهارم طول دست را می‌پوشانند. این مدل باکلاس و شیک، با طول سه ربع خود، به عروس ظاهری چابک و پرتحرک بخشیده و برای عروسی‌های پاییز و زمستان مناسب است.

لباس عروس با آستین تسمه‌ای یا اسپاگتی

بند‌های اسپاگتی این مدل لباس عروس آستین دار، مانند سایر گزینه‌ها، بازوی شما را پوشش نمی‌دهند؛ اما حمایتی را ارائه می‌دهند؛ که در لباس‌های بدون بند وجود ندارد.

اگر می خواهید کمی درخشش را به عروسی تابستانی خود اضافه کنید؛ تسمه‌های مهره‌ای گزینه‌ای عالی هستند.

همچنین این مدل لباس عروس منحصربفرد و مجلل، با منجوق‌دوزی در سرتاسر بالاتنه و بند یک انتخاب چشم‌گیر برای شما خواهد بود. تسمه‌های مهره‌ای که با یقه V عمیق این مدل هماهنگ شده، ظاهری چشم‌نواز را برای شما ایجاد می‌کند.

لباس عروس با آستین پف‌دار

آستین‌های پف‌دار حسی شیک و قدیمی به لباس عروس اضافه می‌کنند. منظور از آستین‌های پفی، قسمتی از پارچه است که ظاهری پف‌دار ایجاد می‌کند. آنها در هر چیزی از مدل‌های کوتاه تا آستین بلند و حتی مدل‌های بیرون از شانه دیده می‌شوند. به عنوان مثال این لباس عروس ساتن زیبا، شامل آستین‌های پفی منحصربه‌فرد و جداشدنی است. سیلوئت کلاسیک خط A این مدل، با یک یقه باز و بدون بند ترکیب شده است؛ تا ظاهری زیبا و جاودانه ایجاد کند.

مدل لباس عروس با آستین پف دار

لباس عروس با آستین پوئت

این مدل‌های لباس عروس آستین دار ترند بزرگ لباس عروسی در سال 2022 هستند؛ و یکی از انواعی که در این سال آنها را بیشتر می‌بینیم. این مدل ظاهری اثیری به هر طرحی اضافه می‌کند. آستین پوئت یا شاعر، معمولا گشاد و شامل کمی حجم است. همچنین این آستین شامل برخی تزئینات و مچ عریض در قسمت پایین است.

جدیدترین مدل‌های لباس عروس آستین دار

اگر می‌خواهید در لباس عروس خود کاملا رسمی به‌نظر رسیده، اما از جذابیت کافی نیز برخوردار باشید؛ این مدل لباس عروس بهترین انتخاب برای شما است.

جدید ترین مدل لباس عروس آستین دار

این مدل لباس عروس آستین دار با آستین بلند خود، گزینه‌ای عالی از نظر پوشیدگی است. همچنین وجود تور در بخش ساعد و حالت پف‌دار در سرشانه‌ها، این مدل را از نمونه‌های معمول متفاوت کرده است.

لباس عروس با آستین بلند

اگر به دنبال یک لباس عروس ساده و مینیمال و البته آستین بلند هستید؛ این گزینه، انتخابی مناسب و خوش‌قیمت برای شما خواهد بود.

مدل لباس عروس با آستین ساده

یک انتخاب رسمی دیگر برای داشتن لباس عروس آستین دار. این لباس برای عروس‌های چهارشانه که می‌خواهند ظریف نبودن شانه‌های آنها پنهان شود؛ گزینه‌ای جذاب است.

این روزها لباس عروس تک آستین در حال محبوب شدن است. این مدل یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه است؛ که با داشتن آستینی متفاوت و یقه‌ای خاص و جذاب، چهره‌ای باشکوه از شما به نمایش می‌گذارد.

اگر به دنبال لباس عروس آستین بلندی هستید که حرکت دست‌ها در آن راحت باشد؛ این مدل انتخاب خوبی برای شماست. همچنین این مدل، فارغ از یقه، انتخاب خوبی برای ایجاد حداکثر پوشیدگی است.

نوع برش و جنس پارچه استفاده شده در این لباس عروس، باعث می‌شود که به‌خوبی روی بدن شما بنشیند. اگر در عین پوشیدگی می‌خواهید فیت بودن بدن خود را نشان دهید؛ این گزینه را انتخاب کنید.

یک مدل لباس عروس ساده دیگر با آستین کوتاه. این مدل کاملا کلاسیک بوده و برای عروسی‌های سنتی بسیار مناسب است.

این لباس عروس ساده و آستین دار بهترین گزینه برای عروس‌های مینیمالیست است.

آستین توری و بلند این مدل در هماهنگی کامل با تور استفاده شده در یقه آن است. پاپیون بزرگ روی این لباس عروس نیز به جذابیت آن افزوده است.

یک لباس عروس آستین دار کاملا کلاسیک که به خوبی با انواع عروسی، به‌خصوصی عروسی‌های برگزار شده در تالارهای سربسته هماهنگی دارد.

اگر می‌خواهید در شب عروسی خود حسی خودمانی، صمیمی، آزاد و رها داشته باشید؛ این لباس عروس کاملا توری با آستین‌های بلند و توری، گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

دو مدلی که در ادامه می‌بینید؛ انتخاب‌هایی جذاب برای عروس‌های سایز بزرگ و علاقمند به لباس‌های عروس نسبتا ساده هستند.

آستین توری این مدل بلند بوده و با یقه آن هماهنگ است. این مدل برای علاقمندان انواع لباس عروس دکلته که دوست ندارند در بخش یقه کاملا برهنه باشند؛ گزینه‌ای مناسب است.

این لباس عروس انتخابی خوب برای حفظ سادگی و وقار در شب عروسی است. تور ساده به‌کار رفته در تمام بخش‌های این لباس و استفاده جزئی از دانتل‌دوزی بر روی آستین و یقه، این مدل را بسیار خواستنی کرده است.

پارچه‌های ساده و سفید برای لباس عروسی، همیشه بهترین انتخاب برای مدرن بودن هستند. این لباس عروس گزینه خوبی برای حفظ پوشیدگی و مدرن بودن است.

یک گزینه کلاسیک که به‌خوبی با انواع اکسسوری‌ها، از جمله جواهرات شما، مانند انگشتر نشون هماهنگ می‌شود. اگر می‌خواهید جواهرات شما بیشتر به چشم بیاید؛ این لباس عروس آستین دار را انتخاب کنید.

آستین بلند این لباس عروس در بخش بالا پف‌دار و در بخش پایین کامل چسبیده است. در نتیجه حرکت دست در این لباس ساده است. همچنین دکمه‌های کار شده در بخش پایینی آستین بر جذابیت آن افزوده است.

اگر می‌خواهید مثل یک شاهزاده واقعی به‌نظر برسید؛ اما نمی‌خواهید لباسی سنگین مانند انواع لباس عروس اسکارلت بپوشید. این مدل با آستین توری و پفی خود، قطعا انتخابی عالی برای شما خواهد بود. همچنین این لباس انتخابی خوب برای پوشیدن به همراه انواع تاج عروس جدید و مدرن خواهد بود.

این لباس عروس آستین بلند با استفاده از پر در سرآستین خود، توانسته ظاهری متفاوت و خواستی ایجاد کند.

اگر به لباس عروس پرنسسی با دامنی پف‌دار علاقه دارید؛ این مدل با آستین‌های بلند و پف‌دار خود، گزینه خوبی برای داشتن یک لباس عروسی پرنسسی پوشیده است.

این لباس عروس ساده با نوع برش خاص در جلو و سرشانه‌ها و همچنین استفاده از تزئینات در یقه بسته خود، لباسی جذاب و متفاوت را برای عروس‌های با اعتمادبه‌نفس بالا معرفی کرده است.

اگر می‌خواهید لباس عروس شما در عین مدرن بودن، از نظر دوخت به سبک‌های کلاسیک شبیه باشد؛ این لباس عروس آستین دار را انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک لباس آستین دار و پشت باز هستید؛ بررسی این مدل را از دست ندهید.

آستین‌های حریر در لباس عروس همیشه جذاب بوده و نمایی خاص و متفاوت از شما را به نمایش می‌گذارند.

علاوه بر آستین بلند با سرشانه پف‌دار، این مدل لباس عروس آستین دار با استفاده از کمربند میانی و سبک خاص یقه که باز شدن آن با شکل گسترده شدن دامن هماهنگ است؛ طرحی خاص و متفاوت را ارائه داده است.

این گزینه را برای عروس‌ها ریزجثه که می‌خواهند لباس عروسی پوشیده داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

یک انتخاب جذاب دیگر برای علاقمندان به لباس عروس آستین دار از جنس حریر. آستین‌های بند این لباس دست‌های شما را مانند یک ماهی زیبا در تنگ آب به نمایش می‌گذارند.

در نهایت این لباس عروس آستین دار آخرین پیشنهاد ما برای داشتن ظاهری کلاسیک و دخترانه در شب عروسی است.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/PeRM4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر