10 مدل سنگ دوزی روی آستین مانتو

10 مدل سنگ دوزی روی آستین مانتو

سایر علی فرجامی

یکی از جذاب ترین و ظریف ترین هنرهای دستی، هنر سنگ دوزی روی لباس می باشد. این هنر از گذشته تا کنون بسیار محبوب بوده است و این محبوبیت در سالهای اخیر چندین برابر شده و اکنون در سراسر جهان افراد از لباس های سنگ دوزی شده استقبال می کنند.

بسیاری از خانم‌ های با سلیقه وعلاقمند به هنرهای دستی نیز با استفاده از سنگ های مختلف، جذابیت و زیبایی خاصی به لباس ها می بخشند و لباس هایی فوق العاده زیبا به بازار عرضه می کنند. 

کاربردهای سنگ دوزی

برروی اغلب لباس ها بخصوص لباس های مجلسی از سنگ ها استفاده می شود. شما نیز می توانید روی انواع پارچه این کار را انجام دهید و جذابیت لباس خود را چندین برابر کنید. اما توجه داشته باشید که استفاده از سنگ، منجوق و ملیله برروی پارچه های مجلسی از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا پارچه های معمولی مناسب برای این کار نیستند و جلوه کار شما را کم می کنند.

شما می توانید از ملیله، منجوق، پولک، سنگ های تراش خورده و مروارید روی آستین مانتو، بالاتنه لباس مجلسی و سایر لباس های خود استفاده نمایید. اگر می خواهید لباس شما بسیار شکیل و گران قیمت به نظر برسد بهترین انتخاب استفاده از سنگ های تراش خورده با رنگ های خاص است. در صورتی که می خواهید لباس شما زیباتر و یکدست تر دیده شود می توانید در ابتدا برروی تکه های گیپوری سنگ هایی را دوخته و سپس آن را به لباس خود متصل کنید.

بسیاری از خانم هایی که دوره مانتو دوزی و لباس شب را در آموزشگاه خیاطی می گذرانند در کنار آن به آموزش سنگ دوزی نیز می پردازند تا بتوانند لباس ها را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنند. شما نیز می توانید برروی لباس های آماده و یا لباس هایی که دوخته اید این کار را انجام دهید.

ما در ادامه تعدادی از مدل های سنگ دوزی روی آستین مانتو را برای شما به نمایش درآورده ایم تا بتوانید از این مدل ها برای طراحی لباس های خود ایده بگیرید و امیدوار هستیم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار گیرند.

ملیله دوزی بر روی مانتو

نمونه هایی که در زیر مشاهده می کنید نمونه هایی از دوخت ملیله بر روی مانتوهای مجلسی هستند که هر کدام با توجه به رنگ پارچه و سبک پارچه انتخاب شده اند.

  1. ملیله دوزی روی مانتو :

    ملیله دوزی روی مانتو
     
  2. طرح دیگری از ملیله دوزی روی مانتو:

    طرح دیگری از ملیله دوزی روی مانتو

سنگ دوزی روی آستین مانتو

نمونه های زیر مربوط به سنگ دوزی ها و جواهردوزی های مختلف بر روی آستین مانتو هستند که زیبایی خیره کننده ای را به مانتوها بخشیده اند. این مدل ها برای افرادی مناسب هستند که به دنبال طرح های ظریف و کم کار هستند.

  1. نمونه اول سنگ دوزی روی آستین مانتو:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 1
     
  2. نمونه دوم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 2
     
  3. نمونه سوم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 3
     
  4. نمونه چهارم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 4
     
  5. نمونه پنچم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 5
     
  6. نمونه ششم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 6
     
  7. نمونه هفتم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 7
     
  8. نمونه هشتم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 8
     
  9. نمونه نهم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 9
     
  10. نمونه دهم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 10
     
  11. نمونه یازدهم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 11
     
  12. نمونه دوازدهم:

    سنگ دوزی روی آستین مانتو 12

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/VdP1V
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر