بازگشت به دوره ها

دوره جامع دامن ها

دوره جامع دامن ها

استاد فاطمه ابراهیمی

دوره جامع دامن ها

اگر میخواهید بدانید که این دوره مناسب چه کسانی است و چه مباحثی در آن آموزش داده میشوند، این متن را تا انتها بخوانید.
دوره دامن برای کسانی مناسب است که تا حالا خیاطی نکردند و میخواهند از پایه خیاطی را یاد بگیرند، یا کسانی که سال ها پیش یاد گرفتند و میخواهند دوباره از صفر خیاطی را به روش های امروزی یاد بگیرند، یا کسانی که خیاطی بلد هستند اما میخواهند متد و سبک فابرا را کامل آموزش ببینند.
در قدم اول یاد میگیرید که برای کشیدن الگوی دامن به چه اندازه هایی نیاز دارید و چطور آن اندازه ها را بگیرید و بتوانید برای سایز ها و اندام های مختلفی این الگو ها را بکشید و دامن دلخواه تان را به راحتی بدوزید.
در این مدل شما 12 مدل الگو سازی دامن را آموزش میبینید که دامن خمره ای، فون با ایوزمان پهلو، پیلی 1 قلو، پیلی 2 قلو، لنگی مدل باز، لنگی فیگور.
الگو سازی این 12 مدل دامن را کامل و با جزئیات آموزش میبینید.
اما بریم سراغ بخش برش و دوخت.
8 مدل از این 12 مدل را خانم ابراهیمی برایتان میبُرند و میدوزند، دامن هایی که دوخته میشوند:
دامن خمره ای- فون با ایوزمان طبیعی- 2کلوش- 6ترک- پیلی 1 قلو- پیلی 2 قلو- لنگی باز- لنگی فیگور بسته.

 


تو قسمت برش یاد میگیرید که هر دامنی را با چه جنس پارچه ای بدوزید و انواع پارچه های مختلف را میشناسید و به شما میگوییم برای هر دامنی چه مقدار پارچه نیاز است که تهیه کنید.
راستی ما پارچه هایی که نیاز دارید را موجود داریم و میتوانید سفارش دهید تا برایتان بفرستیم.
سپس میبینید که چگونه الگو ها را روی پارچه بچینید که مقدار کمتری پارچه مصرف شود سپس هم برش زدن و لایه کوبی هر قسمتی که لازم باشد رو به شما میگوییم و میرویم سراغ دوخت دامن ها، این 8 مدل دامن را هرکدام بصورت کامل از ابتدا تا انتها با تمام جزئیات دوخته میشود: دوخت تمیز و بی ایراد- نحوه دوخت زیپ مخفی- وصل کمر دامن- دوخت لبه پایین دامن- پرو گیری دامن در صورت تنگ یا گشاد شدن، را کامل آموزش میبینید.
پس شما بعد از گزراندن دوره دامن ها: الگوسازی- برش- دوخت- پارچه شناسی، را یاد میگیرید و میتوانید 12 مدل دامن را بدون ایراد و راحت بدوزید.
مزایای این دوره میدونید چیه؟
این ویدئوها را بصورت مادام العمر در دسترس شما هستند و هر وقتی که خواستید میتوانید ببینید و اگر سوال یا مسئله ای داشتید ما پشتیبانی داریم به این صورت که در چت آنلاین سوالاتتان را بپرسید و مشاوران ما به شما جواب میدهند و به شما کمک میکنند تا مشکلتان برطرف شود.
پس اصلا نگران نباشید ما توی این مسیر همراهتان هستیم.
این دوره قدم اولی است برای شمایی که میخواهید یک خیاط عالی و حرفه ای شوید. پس زودتر شروع کنید.

قیچی، نخ چین، کاغذ الگو، سوزن ته گرد، چرخ خیاطی

درس قبلی درس بعدی