بازگشت به دوره ها

دوره جامع دامن ها

دوره جامع دامن ها

برای مشاهده ویدئو های دوره اقدام به خرید دوره نمایید

خرید دوره

استاد فاطمه ابراهیمی

دوره جامع دامن ها

اگر میخواهید بدانید که این دوره مناسب چه کسانی است و چه مباحثی در آن آموزش داده میشوند، این متن را تا انتها بخوانید.
دوره دامن برای کسانی مناسب است که تا حالا خیاطی نکردند و میخواهند از پایه خیاطی را یاد بگیرند، یا کسانی که سال ها پیش یاد گرفتند و میخواهند دوباره از صفر خیاطی را به روش های امروزی یاد بگیرند، یا کسانی که خیاطی بلد هستند اما میخواهند متد و سبک فابرا را کامل آموزش ببینند.
در قدم اول یاد میگیرید که برای کشیدن الگوی دامن به چه اندازه هایی نیاز دارید و چطور آن اندازه ها را بگیرید و بتوانید برای سایز ها و اندام های مختلفی این الگو ها را بکشید و دامن دلخواه تان را به راحتی بدوزید.
در این مدل شما 12 مدل الگو سازی دامن را آموزش میبینید که دامن خمره ای، فون با ایوزمان پهلو، پیلی 1 قلو، پیلی 2 قلو، لنگی مدل باز، لنگی فیگور.
الگو سازی این 12 مدل دامن را کامل و با جزئیات آموزش میبینید.
اما بریم سراغ بخش برش و دوخت.
8 مدل از این 12 مدل را خانم ابراهیمی برایتان میبُرند و میدوزند، دامن هایی که دوخته میشوند:
دامن خمره ای- فون با ایوزمان طبیعی- 2کلوش- 6ترک- پیلی 1 قلو- پیلی 2 قلو- لنگی باز- لنگی فیگور بسته.

 


تو قسمت برش یاد میگیرید که هر دامنی را با چه جنس پارچه ای بدوزید و انواع پارچه های مختلف را میشناسید و به شما میگوییم برای هر دامنی چه مقدار پارچه نیاز است که تهیه کنید.
راستی ما پارچه هایی که نیاز دارید را موجود داریم و میتوانید سفارش دهید تا برایتان بفرستیم.
سپس میبینید که چگونه الگو ها را روی پارچه بچینید که مقدار کمتری پارچه مصرف شود سپس هم برش زدن و لایه کوبی هر قسمتی که لازم باشد رو به شما میگوییم و میرویم سراغ دوخت دامن ها، این 8 مدل دامن را هرکدام بصورت کامل از ابتدا تا انتها با تمام جزئیات دوخته میشود: دوخت تمیز و بی ایراد- نحوه دوخت زیپ مخفی- وصل کمر دامن- دوخت لبه پایین دامن- پرو گیری دامن در صورت تنگ یا گشاد شدن، را کامل آموزش میبینید.
پس شما بعد از گزراندن دوره دامن ها: الگوسازی- برش- دوخت- پارچه شناسی، را یاد میگیرید و میتوانید 12 مدل دامن را بدون ایراد و راحت بدوزید.
مزایای این دوره میدونید چیه؟
این ویدئوها را بصورت مادام العمر در دسترس شما هستند و هر وقتی که خواستید میتوانید ببینید و اگر سوال یا مسئله ای داشتید ما پشتیبانی داریم به این صورت که در چت آنلاین سوالاتتان را بپرسید و مشاوران ما به شما جواب میدهند و به شما کمک میکنند تا مشکلتان برطرف شود.
پس اصلا نگران نباشید ما توی این مسیر همراهتان هستیم.
این دوره قدم اولی است برای شمایی که میخواهید یک خیاط عالی و حرفه ای شوید. پس زودتر شروع کنید.

قیچی، نخ چین، کاغذ الگو، سوزن ته گرد، چرخ خیاطی

درس قبلی درس بعدی