لباس مجلسی پوشیده حاملگی + لباس مجلسی بارداری جدید 2023

لباس مجلسی پوشیده حاملگی + لباس مجلسی بارداری جدید 2023

لباس مجلسی علی فرجامی

لباس مجلسی پوشیده حاملگی یک گزینه عالی برای زنانی است که در دوران بارداری هستند و به دنبال ترکیب شیکی از ظاهر زیبا و راحت هستند. این لباس ها معمولا با توجه به نیاز ها و تغییرات بدن در طول بارداری طراحی می شوند تا زنان باردار به راحتی در مهمانی، مراسم ها و مجالس ویژه جذاب و زیبا دیده شوند.

لباس مجلسی پوشیده بارداری

بسیاری از خانم ها بدلیل نا مناسب بودن سایز لباس مجلسی بارداری، این لباس ها را بصورت سفارشی تهیه می کنند و سایز خود را به طراح و خیاط می دهند.

در نظر داشته باشید که باید سایز قسمت شکم را بیشتر بگیرید تا برای پوشیدن و استفاده اذیت نشوید و در صورتی که نیاز دارید قسمتی از بدن خود را بیشتر بپوشانید، به خیاط اطلاع دهید. پس از پوشیدن لباس مجلسی پوشیده بارداری، لباس شما را با لباس عروس مقایسه خواهند کرد، زیرا لباس مجلسی در دوران بارداری بسیار زیباست.

لباس های مجلسی حاملگی از مواد نرم و کشسان تهیه می شوند تا به اندازه بطن بزرگ شونده بارداری تطبیق پیدا کنند و همچنین حرکت آسان را تسهیل کنند. برش ها و طرح های این لباس ها به گونه ای طراحی می شوند که مخفی کننده نقاطی از بدن می شوند که از نظر زنان باردار حساسیت بیشتری دارند.

تزئینات و الگو های مختلف نیز در لباس های مجلسی حاملگی به کار رفته و می توانند به ظاهری جذاب و منحصر به فرد اضافه کنند. جزئیات مانند کش های برجسته، گل های جذاب و رنگ های متنوع این لباس ها را بیشتر به چشم می آورند.

نکته مهم در انتخاب لباس های مجلسی حاملگی، تطابق با سلیقه و نیاز های زن و یا خانم باردار است. همچنین انتخاب جواهرات ساده و مناسب، کفش مجلسی راحت و کیف های مناسب با طرح های مجلسی حاملگی، ظاهر کلی را کامل تر می کند.

در نهایت لباس های مجلسی پوشیده حاملگی انتخاب بسیار مناسبی برای زنان باردار هستند که به آن ها اجازه لذت بردن از زمان های خاص و شادی های مهم در این دوران را می دهد. شما می توانید پس از دوران بارداری در مراسم ها از لباس مجلسی پوشیده ماهی استفاده کنید تا بدنتان که به حالت عادی برگشته نیز لذت کافی ببرید.

 

تماس با فابرا
02122358687

 

مدل لباس مجلسی پوشیده حاملگی شیک و جدید

 

لباس مجلسی پوشیده حاملگی تور 1

لباس مجلسی بارداری پوشیده 2

لباس مجلسی پوشیده حاملگی دانتل 3

لباس مجلسی پوشیده حاملگی دانتل 4

لباس مجلسی پوشیده بارداری تور 5

لباس مجلسی بارداری پوشیده بلند

 

لباس مجلسی بارداری پوشیده بلند ماهی 6

لباس مجلسی پوشیده حاملگی بلند 7

لباس مجلسی پوشیده بارداری بلند ساتن 8

لباس مجلسی پوشیده حاملگی بلند ساتن 9

لباس مجلسی پوشیده حاملگی بلند ساتن 10

 

تماس با فابرا
02122358687

 

لینک کوتاه:
http://www.newfabra.com
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر