فابرا فابرا
مجموعه فابرا

اعجاز جان گرفتن تار و پود بر تن عریان

دوره ی رایگان رگه دوزی

Structured Long Sleeve Dress
استاد فاطمه ابراهیمی

آموزش سریع و راحت و رایگان دوخت نیش و رگه دوزی روی لباس

قیمت : رایگان

مشاهده ویدیو ها

ویژگی های دوره

  • تعداد اعضا 128
  • مدت: 04:30 ساعت
  • پیشنیاز
  • مدرس: استاد فاطمه ابراهیمی
  • پشتیبانی: آنلاین
  • سطح دوره: مبتدی
  • دسترسی به فایل ها: مادام العمر

در این ویدیو با یک تکنیک ساده و جذاب برای زیبا تر کردن لباس را آموزش می بینید.
این تکنیک همان دوخت های ظریف،تمیز و باریک روی لباس ها هست که برای انجام این کار باید حتما دوخت های صاف و تمیزی داشته باشید.
حالا ممکن است بپرسید چگونه باید این کار را انجام دهیم؟جواب ما مشاهده این ویدیو و بعد آن تمرین،تمرین و تمرین کردن به آن است. 
شما بعد دیدن این آموزش می توانید به طرح های دلخواه خودتان دوخت نیش روی لباس هایتان بزنید.
 

1- رگه دوزی

آموزش دوخت های صاف و ظریفبه صورت عمودی و افقی روی لباس و پارچه ها که باعث زیبا تر کردن آن ها می شود.

نکات قابل توجه

  • قبل از رگه دوزی حتما روی لباس فضا برای دوخت را در نظر بگیرید.
  • قبل از دوخت حتما خط کشی کنید تا دوختی صاف و تمیز داشته باشید.
  • اگر از پایه چرخ (دوخت نیش) استفاده کنید خیلی راحت و سریعتر می توانید این کار را انجام دهید.
  • حتما تمرین کنید.

چرخ خیاطی، قیچی، پایه چرخ نیش، بشکاف، سوزن

استاد فاطمه ابراهیمی

استادفاطمه ابراهیمی مدیر و موسس برند نیو فابرا با بیش از 37 سال سابقه ی فعالیت در حوزه ی طراحی و تولیدات لباس و آموزش

جهت ارسال نظر در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید.

هنوز هم سوال داری؟

تهران، جنت آباد جنوبی، میدان چهار باغ، بلوار چهارباغ شرقی، کوچه اول، کوچه خالقی(دوازدهم)، پلاک 17

بله آکادمی فابرا از مقدماتی تا تخصصی آموزش های حضوری برگزار می کند.

دوره های مقدماتی- دوره مانتو ها- دوره پیراهن مجلسی- دوره کت و پالتو- دوره VIP عروس- ورکشاپ های تخصصی و... به صورت حضوری برگزار می شود.

بله، آکادمی فابرا مرحله به مرحله از مقدماتی تا تخصصی خیاطی را به صورت مجازی آموزش میدهد. ویدئو ها صفر تا صد هستند یعنی از الگو سازی،  چیدمان الگوها، برش، دوخت، و تزیین کامل توضیح داده شده است.

در حال حاظر شما میتونید دوره های دامن ها، مانتو ها، شومیزها، پیراهن های مجلسی، با آموزش تمام ریزه کاری ها، به صورت آنلاین تهیه کنید.

هنرجویان بعد از گزراندن دوره های حضوری آکادمی فابرا، گواهینامه فابرا را دریافت میکنند.

برای هنرجویانی که به صورت مجازی آموزش میبینند بهتر است بدانند که اگر از روند کارها و لباس تمام شده برای تیم پشتیبانی ما عکس ارسال کنند، در صورتیکه دوخت و تمیزی کار قابل تایید بود گواهینامه فابرا برایشان ارسال میگردد.

در صفحه ی آموزشگاه سایت وارد صفحه آموزش های مجازی شوید و توضیحات، مباحث و هزینه ی هر دوره را مشاهده کنید.

در صفحه ی آموزشگاه سایت وارد صفحه آموزش های مجازی شوید و توضیحات، مباحث و هزینه ی هر دوره را مشاهده کنید.

در صفحه ی آموزشگاه سایت وارد صفحه آموزش های حضوری شوید و توضیحات، مباحث آموزشی و هزینه هر دوره را مشاهده کنید.

برای شروع وسایل مورد نیاز شما >> کاغذ الگو- متر- خط کش- مداد و پاک کن - قیچی کاغذ و قیچی پارچه - سوزن - چسب نواری و مایع- چرخ خیاطی - نخ و اتو

با توجه و در نظر گرفتن سطح اطلاعات و کارتون پشتیبان های آکادمی بهترین دوره را به شما معرفی میکنند. و شما میتونید همین الان به صورت آنلاین با با پشتیبان ها در ارتباط شوید.

بله 100 در صد در آکادمی فابرا آموزش ها و دوره هایی آماده شده که از صفر و پایه شروع میشه و برای کسانی هست که تا حالا خیاطی نکردند و یا سال ها پیش آموزش دیدند و حالا میخوان از ابتدا شروع کنند. 

شما بعد از آموزش گواهی فابرا رو دریافت میکنید ولی برای مدرک فنی حرفه ای لازمه برید مرکز فنی و حرفه ای ، اونها امتحان برید و مدرک فنی بگیرید.

وسعت آموزش خیاطی خیلی زیاده اما آموزش خیاطی از مقدماتی تا تخصصی 1سال زمان میبره و بعد از اون میتونید تخصصی و حرفه ای روی زمینه ای که علاقه دارید آموزش بیشتر ببینید.

عزیزجان می دونید که برای هر پیشرفتی لازمه که یه قدمی برداریم و براش وقت و هزینه صرف کنیم. ولی اینو میدونید که این مسیر براتون خیلی میتونه درآمدزایی بکنه و حتی اگر بعد از آموزش ها تایید بشید میتونید توی مجموعه فابرا استخدام بشید.

خانم ابراهیمی بیشتر از 35 سال تجربه فعالیت دارند و طی این سالها با متد های مختفی کار کردن که در نهایت 7تا از بهترین و به روزترین متد های روز دنیا را با هم ترکیب کردن و متد خاص و منحصربه فرد خودشون رو طراحی کردن که همه ی لباس های برند نیو فابرا و آکادمی نیو فابرا با این متد کار میشه که تن خور بی نظیری داره.

بله تیم فابرا از صفر تا صد همراه شما هستند. بعد از آموزش هم میتونید برند شخصی خودتون را داشته باشید، هم با مجموعه ی فابرا در شاخه های مختلف همکاری کنید و یا حتی تیم فابرا کمکتون میکنه تا نمایندگی فابرا را در شهر خودتون داشته باشید.

بله در شرایط خاص به صورت فشرده کلاس خصوصی برگزار میشود، برای اطلاع از قیمت و هماهنگی کلاس های خصوصی با مشاورین آکادمی فابرا در ارتباط شوید.

بله در صورتی که کیفیت کار، شرایط، شخصیت شما مورد تایید تیم فابرا باشد، میتونید تو این برند استخدام بشید و تو یک لاین تخصصی فعالیتتون رو شروع کنید که کلی جای رشد و پیشرفت دارید.

برای آموزش سن فقط یک عدده، ما در آکادمی فابرا هنرجو از 13 سال تا 70 سال داریم و شما با هر سن و جایگاهی میتونید آموزش رو شروع کنید. ما کمکتون میکنیم تا بهترین خروجی را از آموزشهاتون داشته باشید.

بله عزیز جان آکادمی فابرا طراحی لباس رو از مقدماتی تا تخصصی توسط بهترین اساتید بهتون آموزش میدهد. فعلا فقط به صورت حضوری هست. در آینده آموزش این حرفه نیز به صورت مجازی اضافه میشود.

حالا اگه بازم سوال داری از طریق این لینک میتونی سوالتو بپرسی