آشنایی با انواع مدل لباس مجلسی شیک

آشنایی با انواع مدل لباس مجلسی شیک

لباس مجلسی نوین مارکتینگ

مدل لباس مجلسی و انتخاب بهترین و محبوب‌ترین لباس‌ها، مهم‌ترین دغدغه ما برای شرکت در یک جشن است. همه ما دوست داریم که هنگام شرکت در جشن‌ها با لباسی شیک و آراسته بدرخشیم؛ و همین‌طور مطمئن باشیم که لباس ما به عنوان جدیدترین مدل‌های بازار، محبوبیت بالایی دارد. در این نوشته با معرفی رایج‌ترین مدل‌های لباس مجلسی در سال جاری و همچنین معرفی انواع مدل لباس مجلسی، راهنمای شما در یافتن بهترین مدل لباس مجلسی جدید خواهیم بود.

آشنایی با رایج ترین مدل لباس مجلسی

اگر به دنبال لباسی مجلسی هستید که تاثیری فراموش نشدنی ایجاد کند؛ ما بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. به دلیل تنوع بالای مدل‌های مختلف لباس مجلسی دخترانه شیک که امسال در دسترس است؛ انتخاب یک لباس مناسب می‌تواند دشوار باشد. با این وجود داشتن یک دسته‌بندی کلی از مدلهای محبوب امسال، کار را برای شما ساده‌تر خواهد کرد. در ادامه چند دسته از رایج‌ترین مدل‌های لباس مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم.

لباس مجلسی بلند با آستین

امسال لباس‌های مجلسی بلند و آستین‌دار مد روز خواهند بود. این سبک از لباس مجلسی در همه شکل‌ها و اندازه‌ها جذاب است. این مدل تمام ساق پا و همچنین بازوها را می‌پوشاند.

مدل لباس مجلسی شیک

در مورد این مدل بسیار مهم است که بدانید چگونه با اندام شما تناسب خواهد داشت. بنابراین و در درجه اول به این فکر کنید که می‌خواهید لباس‌تان تا چه قدی بیفتد. سپس و در درجه دوم به سایز خود توجه کنید.

یک لباس مجلسی آستین بلند عالی باعث می‌شود که در طول جشن احساس راحتی و اعتمادبه‌نفس داشته باشید. همچنین کفشی با طراحی ظریف و دارای تزئینات درخشان، گزینه مناسبی برای این مدل است. هرچند انواع کفش پاشنه بلند با این مدل ست می‌شود.

مدل لباس مجلسی گل‌دوزی شده

لباس مجلسی گل‌دوزی شده یکی از ترندهای برتر سال است. این نوع لباس برای حضور یک شب خاص عالی است. این مدل‌ها اغلب با انواع پولک و سایر جزئیات درخشان تزئین شده‌اند.

مدل لباس مجلسی گلدوزی شده

این مدل لباس مجلسی 2020 با داشتن دامنی بلند با اغلب تیپ‌های بدنی هماهنگ هستند.

لباس مجلسی پشت باز یا بدون پشت

برای یک لباس بدون پشت خیره‌کننده، استفاده از پارچه مهره‌دار یکی از ضروریات است. لباس‌های مجلسی با طرح‌های بدون پشت، معمولا با تزئینات پیچیده‌ای در بخش یقه و دور کمر طراحی می‌شوند. لباس مجلسی بدون پشت یکی از جذاب‌ترین ترندها برای شرکت در انواع مراسم رسمی در سال جاری است. این استایل مناسب برای شماست. همچنین دقت کنید که در مورد لباس‌های بدون پشت گزینه‌های مختلفی وجود دارد؛ بنابراین حتما لباس‌های مناسب را با توجه به تیپ بدنی و شخصیت خود انتخاب کنید.

انواع مدل لباس مجلسی

لباس مجلسی شیک طرح کرستی

یکی دیگر از ترندهای محبوب امسال، مدل لباس مجلسی به سبک کرستی است. این مدل‌ها ظاهری دلبرانه و زنانه به شما می‌دهد؛ و تقریبا برای انواع مراسم رسمی مناسب است. لباس‌های مجلسی کرستی اغلب با یقه‌ای بدون بند بوده یا دارای بند‌هایی هستند که از روی شانه بیرون می‌آیند. همچنین این مدل‌ها معمولا نیم‌تنه‌ای توری دارند. اگر به دنبال یک لباس مجلسی پر زرق‌وبرق هستید؛ این سبک برای شماست.

مدل لباس مجلسی جدید

لباس مجلسی دو تکه

لباس‌های مجلسی دو تکه یک ترند بزرگ برای سال 2022 هستند. آنها در سبک‌های مختلفی ارائه شده‌اند؛ اما محبوب‌ترین مدل‌های آن ترکیبی از تاپ و دامن است. این استایل برای نشان دادن تیپ بدنی شما عالی است؛ و با اغلب تیپ‌های بدنی، بسیار جذاب است. در نهایت این لباس یک مدل لباس مجلسی دخترانه شیک است؛ و با گروه‌های سنتی جوان‌تر تناسب بیشتری دارد.

مدل لباس مجلسی 2020

اگر به دنبال ظاهری منحصربه‌فرد و شیک هستید؛ لباس یا پیراهن مجلسی دو تکه را انتخاب کنید. با این لباس وقتی وارد سالن مراسم می‌شوید؛ مطمئنا سرها به سمت شما برمی‌گردد.

لباس مجلسی با طول زانو

ظاهرا امسال همه چیز به اصول اولیه بازگشته است. مدل لباس مجلسی با طول زانو نیز امسال در همه جای جهان جذاب است؛ و گزینه‌ای عالی برای نشان دادن کفش مجلسی مورد علاقه شما است. شما در این مدل جذاب، خواستنی‌تر خواهید شد. البته اغلب مدل‌های امروزی در این سبک، با تغییرات گسترده در بالاتنه و یقه، آنها را از حالت خسته‌کننده و کلاسیک خارج کرده‌اند.

مدل لباس مجلسی زنانه

محبوب‌ترین رنگ‌های لباس مجلسی سال

روندها همیشه در حال تغییر هستند؛ اما چیزی که هرگز تغییر نمی‌کند نیاز به شیک‌پوشی است. برای هر مناسبتی یا فقط به این دلیل که احساس می‌کنید زمان تغییر در کمد لباس‌های مجلسی شما فرا رسیده است؛ می‌توانید به دنبال خرید لباس مجلسی باشید. در واقع هیچ زمانی برای خرید یک لباس مجلسی جدید اشتباه نیست. یکی از رنگ‌های محبوب امسال آبی عمیق است؛ رنگی که اغلب در مدل‌هایی با حس و حال رمانتیک استفاده می‌شود. با این وجود در ادامه محبوب‌ترین رنگ‌های لباس مجلسی در سال جدید را به شما معرفی کرده‌ایم.

لباس مجلسی آبی و یاسی

سایه‌های پاستلی ملایم آبی و یاسی را بر روی یک پارچه ابریشمی زیبا با چند تزیین مختلف، یا یک لباس مجلسی چند لایه با دامن توری و تاپ تزئین شده به این رنگ در نظر بگیرید. حاصل لباسی است که امسال همه آن را دوست دارند.

انواع مدل لباس مجلسی جدید

لباس مجلسی زرد، بژ، رنگ پوست، طلایی

زرد یک رنگ عالی برای لباس‌های مجلسی است؛ و هر چه سایه زرد کمتر باشد آن لباس رسمی‌تر به‌نظر می‌رسد. رنگ بژ هم می‌تواند پس‌زمینه خوبی برای رنگ‌های دیگر روی لباس باشد. همچنین رنگ پوست و طلایی هر دو از رنگ‌های عالی و تقریبا محبوب برای هر سلیقه هستند. به‌عنوان مثال یک مدل پیراهن مجلسی ساتن روشن و نرم با دامن بلند چین‌دار با سیلوئت خط A، یا یک نیم‌تنه با بند اسپاگتی روی شانه‌ها، یا یک یقه نیمه اسکوپی، یا یک مدل توری پشت باز، همه و همه گزینه‌های خوبی برای استفاده از این رنگ در یک مدل لباس مجلسی زنانه شیک هستند.

مدل لباس مجلسی زرد

مدل لباس مجلسی قرمز و شرابی

رنگ قرمز را می‌توان در بسیاری از رویدادهای مختلف، از عروسی گرفته تا جشن تولد مشاهده کرد. لباس‌های مجلسی قرمزرنگ نیز امسال بسیار محبوب شده‌اند. این لباس‌ها با یقه‌هایی که به شما احساس جذابیت و اعتمادبه‌نفس می‌دهد؛ و استفاده از پارچه ابریشمی، گزینه‌های جذاب پیش روی شما هستند.

رنگ‌های قرمز و شرابی، بسته به سبک لباس شما، می‌توانند شیک و باکلاس یا سرگرم‌کننده و بازیگوش باشند. اگر می‌خواهید ظاهری رمانتیک، نرم و رویایی داشته باشید؛ به دنبال لباسی شرابی‌رنگ با توری زیاد و جزئیات ظریف باشید. همچنین برای داشتن ظاهری جذاب‌تر، لباسی با رنگ قرمز تیره و درخشش زیاد انتخاب کنید. در نهایت یک لباس مجلسی پولک‌دار بدون پشت، با دامن بلند گل‌دار و شکاف بلند روی آن، ظاهری ظریف و در عین حال ساده را به شما می‌دهد؛ که برای هر موقعیت خاصی مناسب است.

مدل لباس مجلسی شیک و جدید

لباس مجلسی سبز، سبز تیره و روشن، نئون، لیمویی و نعنایی

وقتی نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد؛ سبز یک انتخاب محبوب برای انواع مدل لباس مجلسی است. سبز رنگی همه‌کاره است؛ و می‌تواند با رنگ پوست، رنگ مو و تیپ‌های مختلف بدنی هماهنگ باشد. همچنین طیف‌های سبز زیادی برای انتخاب وجود دارد. بنابراین می‌توانید بهترین طیف رنگ سبز را برای خود پیدا کنید. البته اگر می‌خواهید نمایشی جسورانه داشته باشید؛ به سراغ یک لباس سبز روشن بروید.

اگر چیزی ظریف‌تر می‌خواهید؛ لباس سبز تیره یا نعنایی را انتخاب کنید. همچنین تیپ بدن ساعت شنی در تصویر مدل معرفی شده به رنگ سبز، خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد. این مدل یک لباس مجلسی شیک و ظریف است؛ که به شما احساس سوپراستار صحنه را می‌دهد. این دامن بلند با پر تزیین شده و بالاتنه کرستی آن دارای ساختار مناسب برای حمایت بیشتر در جلو و عقب است. در نهایت یقه بدون بند این لباس بر جذابیت آن افزوده است.

مدل پیراهن مجلسی

لباس مجلسی صورتی، صورتی روشن، رژگونه‌ای، رژ لبی، هندوانه‌ای

صورتی یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار در مورد لباس مجلسی است. بسته به سبکی که انتخاب می‌کنید؛ این رنگ می‌تواند حسی شیرین و دخترانه داشته باشد. اگر می‌خواهید ظاهری کلاسیک داشته باشید؛ به سراغ لباس صورتی با سیلوئت خط A بروید. اگر چیزی شیک‌تر و به اصطلاح مجلسی‌تر می‌خواهید؛ یک لباس صورتی پولک‌دوزی یا مهره‌دوزی شده را انتخاب کنید. همچنین فرم‌های بدنی بزرگ سایز، در مدل معرفی شده در این بخش بسیار زیبا به‌نظر می‌رسند. البته این مدل برای سایر تیپ‌های بدنی نیز مناسب است؛ و یک شانه شما را برای نشان دادن جواهرات یا سایر اکسسوری‌ها مانند گردنبند آزاد می‌گذارد.

مدل لباس مجلسی شیک 2022

لباس مجلسی طرح‌دار

برای اینکه لباس مجلسی طرح‌دار خود را خاص‌تر کنید؛ اکسسوری‌هایی اضافه کنید که ظاهر شما را تکمیل می‌کنند. به عنوان مثال اگر لباسی با طرح گل می‌پوشید؛ سعی کنید یک سربند یا گردنبند گل‌دار به استایل خود اضافه کنید.

مدل لباس مجلسی طرح دار

مدل معرفی شده در این سبک یک لباس مجلسی ماکسی بلند است؛ که شما را شبیه به یک شاهزاده خانم واقعی می‌کند. پارچه نرم این مدل در هنگام برخورد به زمین، به‌زیبایی روان می‌شود؛ و شکلی زیبا را ایجاد می‌کند. این لباس ماکسی دارای تمام جزئیات کوچکی است؛ که از یک استایل عالی با یقه هفت انتظار دارید. در نهایت یک لباس مجلسی ماکسی رنگارنگ، راهی عالی برای ایجاد یک خاطره فراموش‌نشدنی در مراسم مدنظر شما است.

انواع مدل لباس مجلسی زنانه

حضوری عالی در یک جشن مهم، به برنامه‌ریزی مناسب شما بستگی دارد. ما می‌دانیم که موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد؛ اما مهم‌تر از همه یک مدل لباس مجلسی شیک است. در ادامه این نوشته می‌خواهیم شما را با انواع مختلف مدل‌ها و سیلوئت‌های لباس مجلسی و گزینه‌های مناسب برای فرم بدنی شما آشنا کنیم.

سیلوئت لباس مجلسی

مدل‌های لباس مجلسی با این سیلوئت معمولا از تنوع کمی برخوردارند؛ اما آنها تقریبا برای هرگونه مراسم رسمی مناسب هستند. این مدل لباس به شما کمک می‌کند تا اثری ماندگار از خود برجای بگذارید. این مدل‌ها به دامن گسترده و بزرگ خود معروف بوده و یکی از سیلوئت‌های محبوب مزون لباس مجلسی، برای طراحی لباس عروس است.

مدل لباس مجلسی پفی

لباس مجلسی یقه هالتر

در این مدل لباس مجلسی، بندهای لباس دور گردن قرار گرفته و قسمت بالایی و پشت آن معمولا خالی است. این سبک طراحی باعث می‌شود شما آزاد و شگفت‌انگیز به‌نظر برسید. اگر هنگام خرید، مناسب بودن قیمت لباس فرمالیته برای شما مهم‌تر از تفاوت ظاهری آن با لباس عروس است؛ این گزینه انتخابی خوب و با قیمتی مناسب‌تر از انواع لباس عروس برای مراسم فرمالیته خواهد بود.

مدل لباس مجلسی یقه هالتر

لباس مجلسی کمر امپراتوری

این نوع لباس دارای خط کمر نسبتا پهن در بالای کمر یا زیر سینه است. این مدل طوری طراحی شده تا شما را دارای بالاتنه بلندتر و قدی بلندتر نشان دهد. هنگام انتخاب و خرید لباس مجلسی، این مدل را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای جشن‌های نیمه‌رسمی می‌توانید در نظر داشته باشید.

مدل لباس مجلسی جذاب

لباس مجلسی با سیلوئت خط A

این لباس را می‌توان با وجود هر تیپ بدنی و اندازه‌ای بپوشید. چراکه این مدل از بخش میانی تنه بیرون می‌زند؛ و به شکلی گسترده به سمت لبه‌ها جاری می‌شود. به همین دلیل نیز با اغلب تیپ‌های بدنی سازگار است.

انواع لباس مجلسی a line

لباس مجلسی با دامن بلند

این نوع لباس مجلسی هرگز از مد نمی‌افتد. این یک لباس دلبرانه با لبه‌های دامن کوتاه‌تر در جلو، در مقایسه با بغل و پشت آن است.

مدل لباس مجلسی با دامن بلند

لباس مجلسی با سیلوئت پری دریایی

انواع مدل لباس مجلسی با سیلوئت پری دریایی، معمولا یک لباس بلند است که تا زانوها پایین آمده و از آنجا به پایین، به آرامی به سمت زمین گسترده می‌شود.

مدل لباس مجلسی پری دریایی

لباس مجلسی با سیلوئت غلافی

این مدل لباس مجلسی فرم بدنی شما را برجسته‌تر می‌کند؛ چراکه این مدل کاملا بدون درز کمر طراحی شده و جریان طبیعی بدن را نشان می‌دهد. در نتیجه گزینه‌ای مناسب برای افراد قد بلند و بدون اضافه وزن است.

بهترین مدل لباس مجلسی

در نهایت شما لباسی می‌خواهید که به جای شما صحبت کند. لباسی که سبک و سلیقه بالای شما را نشان می‌دهد. به یاد داشته باشید که انواع لباس و مانتو مجلسی بعد از مراسم تبدیل به تصاویری می‌شوند که سال‌ها بعد به آنها نگاه خواهید کرد. پس طبیعتا شرایطی را دوست ندارید که شما را به یاد خرید مانتو مجلسی یا لباس مجلسی اشتباه بیندازد. از نظر تیپ بدنی، چه ساعت شنی، چه ریزه‌اندام، گلابی، سیب یا مستطیل شکل، همیشه ده‌ها مدل لباس مجلسی عالی برای شما وجود دارد. فقط باید بدن خود را بشناسید؛ و لباسی را انتخاب کنید که بهترین ویژگی‌های شما را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/MenKV
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر