آموزش خیاطی از صفر+عکس

آموزش خیاطی از صفر+عکس

سایر محمد

برای شروع آموزش خیاطی محدودیت سن و سال و سرمایه ی زیادی نیاز ندارید. گذشته از این، اصلا نیازی نیست از قبل پیش زمینه داشته باشید یا آموزش خاصی دیده باشید زیرا آموزش ها در آکادمی آموزش خیاطی فابرا از صفر شروع می شوند و تمام اصول پایه در خیاطی را با جزییات آموزش خواهید دید. بنابراین اگر تا به حال تجربه ی شرکت در هیچ کلاس خیاطی یا دوخت را نداشته اید جای نگرانی نیست. تنها لازم است پیش از تصمیم به شرکت در هر آموزشگاه خیاطی و شروع به یادگیری خیاطی از ابتدا و کسب درآمد نکاتی را بدانید تا از یک آموزش کاربردی لذت ببرید و امکان ورود به بازار کار سریع تر برای شما فراهم شود.
دوختن لباس هایی که دلخواه شماست برای خود یا فرزندانتان از بهترین لذت هایی ست که می توانید در زندگی تجربه کنید.

در ادامه فابرا با ارائه برخی اصول تلاش می کند تا بتوانید به خیاطی ماهر تبدیل شوید. با ما همراه باشید.
 

 

 

آموزشگاه معتبری برای یادگیری انتخاب کنید.

 


با افزایش علاقه ی خانم ها به داشتن مزون یا توانایی دوخت انواع لباس و تقاضای رو به رشد افراد برای خرید لباس های مد روز و شرکت در مراسم مختلف، تعداد افرادی که اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزش خیاطی از ابتدا کرده اند هم افزایش پیدا کرده است.
اما انتخاب یک آموزشگاه حرفه ای با اساتید مجرب و با سابقه که قادر به انتقال تجربه و آموزش های لازم از مبتدی تا پیشرفته باشند انگشت شمار است. برای پیدا کردن چنین مجموعه ای بهتر است کمی وقت گذاشته و حضوری به آموزشگاه های مختلف سر بزنید و یا اگر زمان لازم برای این کار را ندارید از طریق فضای مجازی و شبکه هایی مانند اینستاگرام به صفحات این مراکز نگاهی بیندازید، نمونه دوخت هنرجویان آموزش دیده را بررسی کنید و از طریق کامنت ها یا قسمت نظرات حتما میزان رضایت هنرجویان را بررسی کنید. 

 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

مدت زمان دوره را در نظر بگیرید.

 


خیاطی یکی از حرفه هایی ست که به صبوری، حوصله و دقت زیادی نیازمند است. اگر دوره های خیلی طولانی مدت را انتخاب کنید و یا آموزشگاهی که انتخاب می کنید برای برگزاری کلاس ها نظم و زمان بندی خاصی قائل نباشد هیچ سودی جز خسته کننده بودن، از بین رفتن ذوق شما و رها کردن دوره در پی نخواهد داشت.
 

 

متد آموزشی مناسب انتخاب کنید.

 


اگر کوچکترین آشنایی با خیاطی داشته باشید حتما می دانید خیاطی از روش های مختلفی امکان پذیر است و از روزگاران دور تا امروز افراد زیادی متدهای آموزشی متفاوتی در این حوزه ارائه داده اند. در نظر داشته باشید این متدها تفاوت های زیادی با هم دارند و درجه ی آسانی و سختی هر یک برای شما ممکن است نسبت به دیگری متفاوت باشد. 
به عنوان مثال متدهای گرلاوین یا متریک از قدیمی ترین متدهای آموزش خیاطی هستند که تقریبا منسوخ شده اند و متدهای نوین و پیشرفته تری جای آن ها را گرفته است که به مراتب ساده تر و لذت بخش تر هستند. 
پیش از انتخاب آموزشگاه در مورد متد آموزشی آن تحقیق کرده و از مناسب بودن آن مطمئن شوید.

 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

آموزش خیاطی از ابتدا در آکادمی فابرا

 


یادگیری خیاطی از ابتدا در آکادمی خیاطی فابرا یک یادگیری لذت بخش و کارآمد است، که در محیطی با نشاط و صمیمی تجربه خواهید کرد. در ادامه دلایل بیشتری برای ثبت نام در کلاس های آموزش خیاطی فابرا پیدا خواهید کرد.

 


* دوره های کاربردی کوتاه مدت

 


آموزشگاه طراحی و دوخت لباس فابرا برگزارکننده ی شش دوره ی مجزای آموزش خیاطی است که شما با توجه به هدف خود تصمیم می گیرید در چند دوره شرکت کنید. با توجه به کوتاه بودن مدت زمان دوره ها شما سریع تر نتیجه ی آموزش را خواهید دید و این امر موجب ایجاد انگیزه در کار شما خواهد شد.

 


* متد آموزشی نوین و ابداعی

 


اساتید طراحی و دوخت فابرا از طریق متدی کاملا متفاوت و جدید به شما نحوه ی طراحی و دوخت انواع لباس را خواهند آموخت. به دور از کلیشه های خسته کننده ی قدیمی و روش های اندازه گیری و دوخت سنتی می توانید در فابرا به خیاط خبره ای تبدیل شوید.
 

 

* امکان آموزش آنلاین فابرا

 


مدرسان مجموعه ی فابرا با هدف ارائه ی آموزش های مفید برای تمام خانم های علاقه مند در هر کجا که هستند امکان آموزش خیاطی آنلاین را از طریق پکیج های آماده با قیمت مناسب ایجاد کرده است. از مزایای این دوره ها امکان استفاده ی مکرر و در اختیار داشتن منابع برای هنرجو و همچنین دیدن آموزش ها در هر ساعت از شبانه روز است.

 


* پشتیبانی آنلاین

 


در طول یادگیری حرفه ای مانند خیاطی ممکن است بارها با مشکلات کوچک یا بزرگ هنگام اندازه گیری، برش و دوخت شوید که با امکان پشتیبانی که آموزشگاه فابرا برای هنرجویان در نظر گرفته است این مشکل برطرف شده است.

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 


* آموزش رایگان

 


آکادمی فابرا برای علاقه مندان به هنر خیاطی آموزش های رایگانی تهیه کرده که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در منزل می توانند تنها از طریق سایت فابرا به این آموزش ها دسترسی داشته باشند و شانس خود را برای دوخت انواع لباس کاربردی امتحان کنند. 
 

 

* فروشگاه لوازم خیاطی فابرا

 


آموزش و یادگیری خیاطی مستلزم یک سری ابزار اولیه و ضروری ست که برای پیدا کردن آن ها زمان زیادی صرف می شود. در آکادمی فابرا این امکان برای هنرجویان فراهم شده تا تمام لوازم خیاطی لازم برای آموزش و مراحل پس از آن را تهیه کنید. 

 


* اساتید متخصص

 


در آکادمی فابرا شما با مدرسان متخصص در حرفه ی خیاطی سر و کار دارید و خیاطی را از استادان کاردان خواهید آموخت و پس از اتمام دوره از پشتیبانی نامحدود آن ها بهره مند خواهید بود. فابرا با بیش از 25 سال تجربه و تخصص در حوزه ی طراحی و دوخت از برندهای صاحب نام و اعتبار در این زمینه است.
 

 

* گواهینامه ی خیاطی

 


پس از اتمام دوره های حضوری به شما مدرک معتبر آکادمی فابرا تعلق می گیرد و با شرکت در دوره های آنلاین و مجازی نیز پس از ارسال نمونه کارهای قابل قبول به مجموعه ی فابرا می توانید گواهینامه ی دوره ی مجازی خیاطی را از این مجموعه دریافت کنید. 
 

 

هنر بی نظیر خیاطی

 


خیاطی از هنرهایی ست که اگر اصول آن را بلد باشید به راحتی می توانید وارد بازار کسب و کار شوید و برای این کار نیاز به سرمایه یا مکان بزرگ و مجزایی نخواهید داشت. علاوه بر آن، برای کسب درآمد نیاز به بازاریابی قوی ندارید چرا که بازار لباس های زنانه همیشه گرم و پر حرارت است و تنها لازم است هنر خود را نمایش دهید تا مشتریان به سمت شما جذب شوند. 
یادگیری خیاطی هیچ محدودیت سنی ندارد و در هر زمانی اراده کنید می توانید برای یادگیری این هنر ارزشمند اقدام کنید.
برای اطلاع از قیمت کلاس های مجازی و حضوری آکادمی و مزون فابرا می توانید به صفحات مجازی فابرا سر بزنید و با مشاوران ما در تماس باشید. همچنین برای اطلاع از نظرات و بازدید از نمونه های طراحی و دوخته شده توسط هنرجویان حضوری فابرا به سایت فابرا مراجعه کنید.

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/NYK2e
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر