آموزش رایگان خیاطی بدون الگو+عکس

آموزش رایگان خیاطی بدون الگو+عکس

آموزشی محمد صفریان

آکادمی آموزش خیاطی فابرا با ارائه ی آموزش خیاطی رایگان بدون الگو در وبسایت این مجموعه به شما کمک می کند آموزش های مفید این هنر لذت بخش را به طور رایگان دریافت کنید و اولین قدم را با علاقه و انگیزه بردارید. 


این آموزش ها بسیار ارزشمند هستند و زمان و دقت زیادی صرف آماده شدن آن ها شده است و اساتید حرفه ای فابرا با هدف کمک به تقویت مهارت خیاطی در شما آن ها را به طور رایگان در اختیار شما قرار داده اند. 


با ثبت نام رایگان در سایت فابرا تنها با چند کلیک می توانید به آموزش خیاطی رایگان فابرا دسترسی پیدا کنید. آموزش های رایگان خیاطی بدون الگو در وبسایت فابرا به صورت منظم به روز شده و به تعداد آن ها اضافه می شود. همچنین امکان شروعی حرفه ای تر و ادامه ی یادگیری خیاطی با خرد دوره های مقدماتی و پیشرفته ی آموزش خیاطی فابرا برای شما فراهم شده است تا در صورتی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری خیاطی را ندارید با در اختیار داشتن ویدیوهای آموزش خیاطی فابرا بتوانید در هر زمان و مکانی این حرفه را بیاموزید. 
 

 

مزایای خیاطی بدون الگوی فابرا

 


آموزش خیاطی رایگان و بدون الگوی فابرا بدون اینکه برای شما هزینه ای در بر داشته باشد می تواند مزیت های متعددی داشته باشد. این نوع آموزش رایگان و بدون الگوی خیاطی می تواند شروع خوب و امیدوارکننده ای برای یادگیری خیاطی در افراد مبتدی و با کم ترین دانش خیاطی باشد.

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.


با مشاهده ی آموزش های رایگان فابرا و دوخت لباس به روش بدون الگو علاوه بر آشنایی با این متد خیاطی می توانید در مدت زمان کوتاه متوجه شوید آیا به هنر خیاطی علاقه دارید یا خیر. در صورتیکه به این آموزش ها علاقه داشتید می توانید به راحتی با خرید دوره های آموزش خیاطی آنلاین مقدماتی و پیشرفته ی فابرا این مسیر را ادامه داده و صاحب کسب و کار شخصی خودتان شوید. آموزش های خیاطی رایگان بدون الگوی فابرا را می توانید در وبسایت فابرا و یا از طریق اینستاگرام مزون فابرا دریافت کنید. 
 

 

همچنین در صورت تمایل می توانید با شرکت در کلاس های حضوری آموزش خیاطی فابرا دوره های حرفه ای دوخت انواع لباس ها را گذرانده و مدرک معتبر فابرا را دریافت کنید. تمامی دوره های آکادمی خیاطی فابرا اعم از حضوری و آنلاین دارای پشتیبانی طولانی مدت اساتید فابرا هستند. 

 

 

خیاطی بدون الگو برای دوخت کدام لباس ها مناسب است؟

 


هدف از رسم الگوی خیاطی پیاده سازی محاسبات دقیق و مطابق با اندام افراد است، بنابراین در خیاطی بدون الگو میزان دقت اندازه گیری کاهش یافته و نتیجه ی نهایی تنخور فیت و دقیقی نخواهد داشت. به همین دلیل خیاطی بدون الگو که در آن محاسبات دشوار و رسم الگو روی کاغذ حذف شده و مستقیما روی پارچه اندازه ها را علامت زده و برش می دهیم تنها برای لباس های راحتی مناسب است و در مورد دوخت لباس های مجلسی و رسمی اصلا توصیه نمی شود. این روش پیشینه و قدمت دور و درازی دارد و از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته، اما به دلیل خطا در اندازه گیری ها، احتمال هدر رفتن پارچه و زحمت خیاط و در نهایت تنخور معمولی و عدم امکان ایجاد تنوع در مدل ها روش خیاطی با الگو را جایگزین آن کرده اند و از روش بدون الگو تنها در دوخت لباس های راحتی و خانگی استفاده می کنند. 
 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

تفاوت دوخت لباس های بدون الگو در قدیم با لباس های امروزی

 


اوایل پیدایش نخ و پارچه، افراد پارچه را روی بدن قرار داده و به این شکل پارچه را برای دوخت لباس اندازه گیری می کردند. طبعا این روش اندازه گیری و برش تخمینی بوده و روش دقیقی محسوب نمی شده. لباس ها با قواره هایی بزرگتر از اندازه های اصلی افراد دوخته می شد و در تن شکل و ظاهر چشم نوازی نداشت. 


خیاط های حرفه ای تر با تلاش و تحقیق به دنبال راهی برای حل این مشکل توانستند روابط معناداری بین اندازه های قسمت های مختلف اندام هر فرد با لباس متناسب با آن پیدا کنند و متدهای خیاطی از روی الگو کم کم در دنیای مد پدیدار شد و تنخور لباس ها شکل و شمایل شیک تری به خود گرفت.
 

 

 توجه به جزییات در دوخت لباس های مدرن تاثیر چشمگیری داشت و دوخت لباس های خوش ترکیب تری را رقم زد. به طوری که مدل های گوناگون متعددی به وجود آمد. در حالی که قبل از آن، روش خیاطی بدون الگو تنها امکان دوختن چند مدل تکراری را به خیاط ها می داد. در نظر گرفتن تمام انحنا و ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد در هر شخص و اندازه گیری و محاسبات مخصوص به آن پس از پیاده سازی روی الگو تحول عظیمی در صنعت مد و فشن ایجاد کرد و این متدها تا امروز هم کاربرد وسیعی در دوختن لباس های خاص دارند. 


خیاطی به روش بدون الگو اگرچه از مزایای زیادی برخوردار است اما تنها مناسب دوخت لباس های راحتی و بدون در نظر گرفتن جزییات است و نمی توان لباس دوخته شده از روی متدهای با الگو را با لباس های بدون الگو مقایسه کرد.
 

 

آموزش خیاطی با روش فابرا

 


آکادمی آموزش خیاطی فابرا با هدف آسان کردن فرایند یادگیری خیاطی برای علاقه مندان، با ابداع یک روش نوین خیاطی وارد شدن به این حرفه را برای شما بسیار راحت کرده است. روش آموزش خیاطی فابرا برگرفته از نکات مهم روش های گوناگون و مفید آموزش خیاطی در دنیاست که برای هر کس با هر سن و سال و میزان دانش خیاطی می تواند بهترین گزینه باشد. برای ورود به دنیای خیاطی می توانید پیش از دریافت آموزش های آکادمی خیاطی فابرا با استفاده از ویدیوهای رایگان خیاطی بدون الگوی فابرا که در وبسایت و صفحه ی اینستاگرام فابرا موجود هستند استعداد و علاقه ی خود به این حرفه را ارزیابی کنید.
همکاران ما در آکادمی تخصصی فابرا آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات آموزش خیاطی با متدهای آسان و دلخواه شما هستند. برای پوشیدن برند خودتان همین حالا خیاطی را شروع کنید. 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/4xRkV
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر