آهنگ های مناسب ورود عروس و داماد+عکس

آهنگ های مناسب ورود عروس و داماد+عکس

سایر محمد صفریان

خواستگاری، بله برون، نامزدی، عقد کنان، خنچه برون، حنابندان و عروسی ایرانی مراحل مختلف اصلی ازدواج در ایران هستند که از گذشته های دور تا امروز ایرانیان در هر کجای دنیا هم که باشند آن ها را برگزار می کنند و برای انجام هر کدام ارزش قائل اند.


لباس، لوازم، ترتیب انجام مراحل و آهنگ هایی که در هر مرحله استفاده می شود با هم متفاوت است و مخصوص به همان لحظه ی خاص است. خوانندگان ایرانی برای برگزاری هر یک از مراسم ترانه ی مخصوص آن را خوانده اند و این آهنگ های عروسی در میان ایرانیان شناخته شده و خاطره انگیزند.


اهمیت آهنگ های مخصوص جشن عروسی تا حدی برای ایرانی ها زیاد است که تقریبا هر کس یک یا چند فایل مخصوص آهنگ های عروسی در کامپیوتر یا فلش موزیک خود دارد. احتمالا در هیچ کجای دنیا تشریفات و سنت های مراسم عروسی با این جزییات و ویژگی ها وجود ندارد و این مناسبات شیرین تنها متعلق به ایران زمین است.


یکی از قسمت های اصلی عروسی ایرانی لحظه ی ورود عروس و داماد به تالار عروسی ست. این لحظه از پرشورترین لحظات زندگی هر کسی ست که با پخش آهنگ های مخصوص ورود عروس و داماد جشن گرفته می شود. 
 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

 

ویژگی آهنگ های ورود عروس و داماد

 


آهنگ لحظه ی ورود عروس و وداماد به تالار عروسی آهنگی شاد و رمانتیک با متن عاشقانه ای ست که می تواند ملایم یا با ریتم های شش و هشت و تندتر باشد و میهمانان با پخش کردن این آهنگ به استقبال تازه عروس و داماد می روند. ژانر این آهنگ ها پاپ یا کلاسیک است و توسط خوانندگان زن یا مرد خوانده شده اند. بسیاری از معروف ترین ترانه های ورود عروس و داماد به سالن مراسم آهنگ های خوانده شده در دهه ی شصت ایران هستند که اوج دوره ی موسیقی در ایران بوده است و همچنان با گذشت چند دهه از آن روزها هنوز این ترانه ها محبوب و خاطره انگیزند و افراد تمایل به پخش آن ها در مراسم عروسی خود دارند. ایرانی ها به قدری به آهنگ های مخصوص عروسی علاقه مندند که به هنگام پخش آن ها همگی به شکل دسته جمعی و یکصدا همراه ترانه همخوانی می کنند و لحظات خوشی را در جشن عروسی رقم می زنند.
 

 

دعوت از دی جی ها در عروسی

 


برخی از عروسی های مدرن با حضور دی جی های خانم یا آقا برگزار می شود که به جای پلی کردن ترانه های ورود عروس و داماد این آهنگ ها توسط دی جی ها با افکت های متفاوت صدا و موسیقی اجرا می شود. عده ای هم تمایل دارند موسیقی زنده در مراسم عروسی داشته باشند و ترانه های مخصوص جشن عروسی را با آلات موسیقی زنده بشنوند، این کار هم در نوع خود لطف خود را دارد و می تواند شیرین و خاطره ساز باشد. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


آهنگ های مخصوص ورود عروس و داماد دارای متنی شاد و امیدوارکننده هستند که اغلب زیبایی عروس و برازندگی داماد را ستایش می کنند و با آرزوی زندگی ایده آل و خوشبختی برای آن ها به پایان می رسند. تعریف و ستایش عروس و داماد و گفتن از زیبایی های زندگی مشترک و همدلی ویژگی اصلی این آهنگ ها هستند که هیچ نشانی از غم و دلتنگی در آن ها دیده نمی شود. 

 


به جز تک آهنگ های مشخصی که مختص عروسی ساخته شده اند، بعضی از دی جی ها در سال های اخیر با ترکیب کردن بخش کوتاهی از هر آهنگ مخصوص ورود عروس و داماد اصطلاحا یک ریمیکس ساخته که در هر ریمیکس حدود ده ترانه ی مخصوص عروس و داماد ترکیب شده و بخش اصلی آن در ریمیکس قرار داده شده تا با پخش کردن تنها یک آهنگ یا همان ریمیکس مجموعه ای از آهنگ های ویژه ی عروس و داماد به شکل یک جا شنیده شود و هر کدام از آن ها حال و هوای مخصوص به خود را به مراسم ببخشد.
 

 

مجموعه ی تخصصی عروس فابرا با ارائه ی مطالب مفید پیرامون عروسی و تشریفات آن، به پاسداشت این سنت های شیرین و خاطره انگیز ایرانی می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هر روز به وبسایت فابرا سر بزنید و آن را به دوستان خود معرفی کنید.


مزون فابرا برای تمام نوعروس ها و تازه دامادهای عزیز ایرانی آرزوی خوشبختی و نیک روزی دارد. 
 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/erJoe
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر