انتخاب لباس فرمالیته رنگی

انتخاب لباس فرمالیته رنگی

لباس فرمالیته نوین مارکتینگ

اگر شما هم پیگیر کارهای پیش از مراسم عروسی باشید؛ احتمالا نام روز فرمالیته را شنیده‌اید؛ و یا هنگام مراجعه به استودیوهای عکاسی و فیلم‌برداری با آن آشنا خواهید شد. همچنین زمان انتخاب لباس عروس باید به انتخاب و خرید لباس فرمالیته نیز فکر کنید. در بسیاری از موارد لباس فرمالیته همان لباس عروس یا کپی برابر با اصل آن است. با این وجود استفاده از لباسی متفاوت در روز فرمالیته، این روزها بسیار مد شده است. به همین دلیل نیز می‌خواهیم در این نوشته شما را با 40 لباس فرمالیته رنگی آشنا کنیم. لباس‌هایی که به دلیل زیبایی و هماهنگی با فضای طبیعت، گزینه‌ای مناسب برای پوشیدن در روز فرمالیته هستند.

کاربرد لباس فرمالیته چیست ؟

ثبت فیلم و عکس‌های یادگاری از مراسم ازدواج و شروع زندگی مشترک، از جمله کارهایی است که عروس و داماد با شوق و ذوق فراوان آن را دنبال کرده و معمولا وقت، انرژی و بودجه مناسبی را به آن تخصیص می‌دهند. سال‌ها قبل عروس و داماد در روز عروسی و پیش از آغاز مراسم، ساعات زیادی را به این موضوع اختصاص می‌دادند. اما چند سالی است که یک راه ساده‌تر برای ثبت تصاویر و ویدیوهای یادگاری باب شده است.

در این روش عروس و داماد یک روز مشخص را در روزهای منتهی به تاریخ مراسم اصلی، به عنوان روز فرمالیته در نظر گرفته و در آن روز به همراه گروه عکاسی و فیلم‌برداری خود، در لوکیشن‌های مختلف، اقدام به ثبت تصاویر و فیلم‌های یادگاری می‌کنند. طبیعتا این روش کمک می‌کند تا خستگی انجام این امور در روز مراسم اصلی، گریبان‌گیر عروس و داماد نشود. از سویی فرصت بیشتری برای ثبت تصاویر بهتر و متنوع‌تر وجود دارد. 

اغلب زوج‌ها برای روز فرمالیته، لوکیشن‌های طبیعی را می‌پسندند. در این فضاها عروس و داماد می‌توانند با آرامش بیشتر و در فضایی خلوت‌تر و جذاب‌تر، پوزها و ژست‌های گوناگون را تست کرده و به نتیجه دلخواه برسند. ثبت تصاویر عاشقانه عروس و داماد در کوه، جنگل، ساحل، دشت و...، فضایی متفاوت را برای داشتن بهترین تصاویر و قاب‌ها در دسترس قرار می‌دهد.

چرا لباس فرمالیته رنگی ؟

بسیاری از عروس خانم‌ها ترجیح می‌دهند که در روز فرمالیته همان لباس عروس اصلی یا نسخه کاملا مشابه آن را بپوشیند. البته این ایده خوبی است؛ اما ریسک و هزینه بیشتری دارد. در درجه اول به این فکر کنید که در روز طولانی و شلوغ فرمالیته و در فضای طبیعت، چطور قرار است از لباس عروس ارزشمند خود به‌طور کامل محافظت کرده تا در روز عروسی نیز بتوانید آن را بپوشید. از سویی اگر بخواهید نسخه دومی از لباس عروس خود داشته باشید؛ آیا با هزینه‌ها آن کنار خواهید آمد؟ البته امکان اجاره لباس عروس با هزینه کمتر نیز وجود دارد؛ اما مسئولیت نگهداری از آن نیز در فضای باز و در روز فرمالیته کم نیست. بنابراین اگر درباره پاسخ این دو سوال تردید دارید؛ احتمالا بهتر است برای روز فرمالیته، یک لباس متفاوت را انتخاب کنید. فراموش نکنید که در روز عروسی، می‌توانید با لباس عروس خود به اندازه کافی تصاویر یادگاری داشته باشید؛ چراکه داشتن روز فرمالیته به معنای نداشتن عکاس و فیلم‌بردار در روز عروسی نیست.

از سویی حتی اگر بخواهید لباس عروس خود یا نمونه مشابه آن را در روز فرمالیته همراه داشته باشید؛ داشتن یک یا دو دست لباس متفاوت برای ثبت تصاویر متنوع‌تر در این روز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به این فکر کنید که احتمالا در طول سال‌های زندگی، کمتر فرصتی مانند این روز برای ثبت تصاویر خاص و زیبا از خود و همسرتان در فضایی رمانتیک خواهید یافت.

در نهایت اگر بخواهید به این توصیه عمل کنید؛ انتخاب لباس فرمالیته رنگی می‌تواند چهره و ظاهری کاملا متفاوت از شما را به نمایش بگذارد.

بهترین مدل‌های لباس فرمالیته رنگی

در این بخش 40 نمونه زیبا و تحسین‌برانگیز از انواع مدل لباس فرمالیته رنگی را به شما معرفی کرده‌ایم. سفارش طراحی و دوخت همه این لباس‌ها را می‌توانید به مزون لباس عروس فابرا بدهید؛ و با خیالی آسوده از نتیجه نهایی کار، منتظر روز فرمالیته باشید.

مدل لباس فرمالیته رنگی

روز فرمالیته روزی برای ثبت تصاویر رمانتیک است. به همین دلیل لباس‌هایی مانند این مدل با آستین‌های بیرون از شانه، رنگ روشن و داشتن دنباله، از جمله مدل‌هایی هستند که در تصاویر گوناگون به‌خوبی خودنمایی می‌کنند.

بهترین مدل لباس فرمالیته رنگی

این مدل پارچه‌ای، علاوه بر راحتی کامل، گزینه خوبی برای گرفتن ژست‌های زیبا در زیر درخشش نور آفتاب و وزش باد است. همچین کمر این مدل بالاتر از جای طبیعی قرار داشته تا شما را قدبلندتر نشان دهد.

انتخاب لباس فرمالیته رنگی

اگر دوست دارید لباس فرمالیته رنگی شما چیزی کمتر از لباس عروس‌تان نداشته باشد؛ برای خرید لباس فرمالیته به سراغ این مدل و موارد مشابه آن بروید.

انواع مدل لباس فرمالیته رنگی

بسیاری از لباس‌های فرمالیته برای دور شدن از رنگ سفید خالص، به سراغ طرح‌هایی با گل‌های ریز رنگی می‌روند. این مدل یکی از آنهاست. تصویر خود با این لباس را در یکی از گندم‌زارهای طلایی جنوب تصور کنید.

لباس فرمالیته رنگی جدید

اگر برای لباس فرمالیته به دنبال گزینه‌های رسمی و نسبتا ساده هستید؛ این مدل را انتخاب کنید. همچنین این مدل گزینه خوبی برای ثبت تصاویر در فضاهایی مانند قلعه‌ها و ساختمان‌های قدیمی است.

رنگ زرد و جنس ساتن براق این لباس آن را به گزینه مناسب برای لباس فرمالیته تبدیل کرده است. همچنین بد نیست که به نوع خاص آستین‌های این لباس بیشتر توجه کنید.

برای داشتن لباسی باشکوه در روز فرمالیته، چاره‌ای ندارید جز اینکه این لباس آبی رنگ را با خود به همراه ببرید. توصیه می‌کنیم پوشیدن چنین لباس را به زمان رسیدن به مقصد موکول کنید. همچنین بهتر است بالا بودن قیمت لباس مجلسی با این ویژگی‌های خاص را نیز در نظر بگیرید.

رنگ سبز از جمله رنگ‌هایی است که با بسیاری از فضاهای طبیعی هماهنگ بوده و شما را به سوژه اصلی تصاویر تبدیل می‌کند. همچنین این لباس سبز گزینه خوبی برای عروس‌هایی است که به حس‌وحال کلاسیک علاقمند هستند.

این تاپ و دامن ساده، یک گزینه عالی به عنوان لباس فرمالیته فرعی در کنار لباس اصلی شما خواهد بود. به‌خصوص اگر لوکیشن شما کوه و یا شن‌های ساحل است؛ رنگ‌بندی این لباس در این فضاها بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

این لباس یک گزینه کاملا رسمی برای خانم‌هایی است که در روز فرمالیته نیز می‌خواهند وقار و اعتمادبه‌نفس خود را به‌نمایش بگذارند.

استفاده از تور رنگی و گل‌های تیره‌رنگ کار شده روی تمام بخش‌های این لباس، آن را به انتخابی جذاب برای ثبت تصاویر زیر نور خورشید تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال ثبت تصاویری خودمانی‌تر در روز فرمالیته هستید؛ این لباس شیک و دلربا را در نظر داشته باشید.

در انتخاب لباس فرمالیته اگر به دنبال گزینه‌های آزاد و رها، اما تقریبا رسمی هستید؛ این مدل را در نظر داشته باشید. شکل خاص یقه و چاک دامن این لباس، کمک می‌کند تا بتوانید ژست‌های رمانتیک زیادی را به همراه همسرتان تجربه کنید.

یک انتخاب خوب دیگر برای عروس‌هایی که به دنبال یک لباس پر زرق‌وبرق برای روز فرمالیته هستند. این لباس کمر شما را باریک‌تر نشان داده و برای افرادی با بالاتنه درشت‌تر مناسب است. 

اگر لوکیشن فیلم‌برداری شما جنگ‌های شمال است؛ این مدل را از دست ندهید. این لباس با اغلب تیپ‌های بدنی سازگار است. همچنین به تیپ بدنی ستونی، فرم خوبی می‌دهد.

عروس‌های عاشق مدل‌های بوهمی، پوشیدن این لباس فرمالیته رنگی را با هیچ مدل دیگری عوض نمی‌کنند. توصیه می‌کنیم با این مدل لباس هیچ‌گونه جواهراتی را استفاده نکنید. به‌جای آن استفاده از تاج گل یک گزینه عالی است.

این لباس فرمالیته را می‌توان یک لباس عروس رنگی کامل دانست. همچنین علی‌رغم زیبایی غیرقابل انکار، در صورت خرید چنین لباسی برای روز فرمالیته، به مناسب بودن آن با لوکیشن فیلم‌برداری بیشتر فکر کنید.

اگر خود را با این لباس در یک دشت وسیع تصور کنید؛ متوجه خواهید شد که چرا این لباس فرمالیته رنگی انتخاب خوبی برای ثبت خاطرات شرین این روزها است.

امروزه برگزاری عروسی در سبک‌های روستایی و توجه به آداب و سنن قدیمی بسیار باب شده است. اگر لوکیشن شما روستا یا باغی در اطراف آن است؛ پوشیدن چنین لباسی را از دست ندهید.

این لباس فرمالیته رسمی باعث می‌شود تا در تصاویر ثبت شده از این روز، عروس بودن شما کاملا مشخص و بدون نیاز به توضیح باشد. گل‌های درشت و کم‌رنگ روی دامن و جنس ساتن بالاتنه، ویژگی اصلی این لباس است.

لباس فرمالیته رنگی رسمی

لباس‌های رنگی، به‌خصوص در لوکیشن‌های پاییزی، بهترین انتخاب هستند. این لباس با دامن توری بلند  و آستین بلند بیرون از شانه خود، رمانتیک‌ترین تصاویر را برای شما به‌یادگار خواهد گذاشت.

عروس‌های که به دنبال گزینه متفاوتی برای لباس فرمالیته رنگی خود هستند؛ احتمال با دیدن این لباس به انتخاب نهایی خود خواهند رسید.

انواع لباس مجلسی کوتاه رنگی، گزینه‌های خوبی برای روز فرمالیته هستند. این مدل با داشتن دنباله بلند، شباهت زیادی با سیلوئت‌های لباس عروس کوتاه دارد؛ و از این جهت گزینه جذابی برای روز فرمالیته است.

این لباس بدون آستین، با دامن توری گسترده و بلند خود و همچنین گل‌دوزی‌های زیبای روی بالاتنه، پیشنهاد دیگر ما برای این روز است.

این مدل نیز از جمله لباس‌هایی است که در سبک روستایی طراحی شده است. کمربند پهن و کراوات این مدل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف در نظر بگیرید.

این مدل ظاهری سرد و یخی از شما را به نمایش می‌گذارد. همچنین پوشیدن این مدل حس‌وحالی وهم‌آمیز به تصاویر شما خواهد بخشید. استفاده از این لباس فرمالیته رنگی را در لوکیشن‌های سرسبز، مانند جنگل و آب‌وهوای ابری و بارانی شمال توصیه می‌کنیم.

یک لباس جذاب دیگر که تور سفید خود را با حجم زیادی از گل‌های رنگی برجسته، تزئین کرده است.

لباس فرمالیته رنگی جذاب

اگر عاشق سیلوئت پرنسسی هستید؛ پوشیدن این لباس فرمالیته رنگی را برای خود در نظر بگیرید.

بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند در روز فرمالیته تصاویری ساده‌تر و صمیمی‌تر از روز عروسی ثبت کنند. این لباس به شما در این زمینه کمک می‌کنند.

اگر به دامن‌های افتاده و سنگین پارچه‌ای علاقه‌مند هستید. همچنین اگر قد نسبتا بلند و دست‌ها و گردنی کشیده دارید؛ هیچ چیز به زیبایی پوشیدن این لباس برای شما نخواهد بود.

بهترین لباس فرمالیته رنگی جدید 2022

از آنجا که رنگ قرمز معمولا در عناصر موجود در طبیعت کمتر دیده می‌شود؛ پوشیدن لباسی به این رنگ می‌تواند شما را در لوکیشن‌های مخلتف پررنگ‌تر از همیشه نشان دهد.

لباس فرمالیته قرمز

برای داشتن چنین لباسی باید به دنبال پارچه‌ای خاص باشد. یک تکه بودن پارچه این لباس، فرم دامن پرنسسی و یقه دکلته، مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند.

لباس فرمالیته رنگی مناسب

تمرکز این مدل نیز روی دامن خاص آن است. طرح پارچه دامن این لباس که مانند یک بوم رنگ شده است؛ و ساده بودن بالاتنه آن، علاوه بر زیبایی، حس ماجراجویی و رهایی را به ظاهر شما می‌بخشد.

مدل لباس فرمالیته رنگ زرد

اگر به دنبال لباسی نسبتا پوشیده برای روز فرمالیته هستید؛ این مدل به‌خوبی می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

بهترین رنگ برای لباس فرمالیته

دامن توری پرچین و استفاده از پارچه دانتل در بالاتنه، تصویری زیبا از این مدل لباس رنگی فرمالیته ساخته است. این مدل گزینه خوبی برای تصویربرداری در ساحل و صخره‌های اطراف آن است.

پوشیدن لباس مشکی در روزهای شادی و جشن، هنوز خیلی باب طبع جامعه نیست؛ اما چه کسی است که زیبایی این لباس را حس نکند.

اگر این مدل لباس را برای روز فرمالیته خود انتخاب کردید؛ بهترین پیشنهاد داشتن دسته‌گلی بزرگ و رنگارنگ دقیقا مانند تصویر است.

این مدل برای خانم‌هایی با تیپ بدنی ساعت شنی گزینه‌ای مناسب است. همچنین این مدل به دلیل جدا بودن بلوز و دامن، قابل استفاده و ست کردن در رویدادهای دیگر نیز خواهد بود.

استفاده از تور عروس یک انتخاب عالی برای ایجاد حس‌وحال عروسی، در لباس رنگی فرمالیته است.

مخمل رنگی تیره، گزینه‌ای جذاب برای دیده شدن پیچ‌وتاب بدن است. این لباس گزینه‌ای مناسب برای خانم‌های جدی و علاقه‌مند به سبک‌های رسمی است. در نهایت تصاویر ثبت شده از این لباس در نور مصنوعی شب و یا هنگام غروب خورشید، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/jVWm4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر