انواع مدل های لباس عروس ماهی+ عکس

انواع مدل های لباس عروس ماهی+ عکس

لباس عروس زهرا ثقفی

امروزه لباس های عروس تنوع بسیاری پیدا کرده اند و در طرح ها و مدل های گوناگون در دسترس می باشند. یکی از زیبا ترین و متفاوت ترین این مدل ها، لباس عروس ماهی یا پری دریایی می باشد که به عروس خانم ها وقاری فرا ذهنی می بخشد. این مدل به صورت با دنباله و بدون دنباله دوخته می شود و بسته به نوع سلیقه شما در دسترس می باشد. به طور کلی این مدل مناسب برای افرادیست که اندامی کشیده و متناسب دارند و دوست دارند با پوشیدن لباس عروس، برآمدگی ها و انحنای بدنی خود را نشان دهند. اگر دارای اضافه وزن هستیدو یا اختلاف سایز در بالاتنه و پایین تنه ی خود دارید،  توصیه فابرا به شما عزیزان این است که به سراغ لباس عروس های ای لاین و یا پرنسسی و دارای دامن پف دار بروید. در ادامه به بررسی این مدل پر طرفدار و جذاب می پردازیم.

 

 

 

مدل ماهی یا پری دریایی


نام این مدل بر گرفته از شکل ظاهری آن می باشد و به شکل دوخت آن باز می گردد. در این مدل دامن از کمر تا زانو به صورت اندامی دوخته شده و پس از آن به شکل گشاد در می آید. مدل ماهی را با انواع و اقسام پارچه ها قابل دوخت بوده و می توان با دانتل و گیپور های متنوع تزئین نمود؛ ولی بهتر از پاچه های سبک و نازک دوخته شود تا بهتر برآمدگی های بدن شما را نشان دهد. این لباس انواع مختلفی دارد و در صورتی که قصد خرید این مدل زیبا را در سر دارید، فابرا به شما پیشنهاد می کند با مدل های آن بیشتر آشنا شوید.
 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی مناسب ساقدوش ها را دارد برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

1-    لباس عروس ماهی دانتل


پارچه های دانتل همیشه مورد استقبال واقع شده و طرفداران زیادی دارند؛ به طوری که در سال 2020 بر طبق آمارها لباس عروس دانتل مدل ماهی به عنوان پر طرفدار ترین مدل لباس عروس معرفی شد. به دلیل همین استقبال زیاد، این مدل لباس عروس تنوع زیادی دارد. در این سبک معمولا دانتل در قسمت های بالا تنه و یا لبه های دامن استفاده می شود. برخی طراحان کل لباس را با پارچه ی دانتل و یا از این پارچه در دنباله لباس عروس استفاده می کنند که زیبایی این مدل لباس ها را دو چندان می کند. پارچه دانتل از جمله پارچه های گران قیمت محسوب شده و هر چه قیمت این پارچه های مصرفی بیشتر باشد، قیمت لباس هم افزایش می یابد.
 

 

 

2-    لباس عروس ماهی دکلته


این مدل به دو صورت دنباله دار و بدون دنباله طراحی شده و از جنس ساتن و تور  و یا تمام دانتل  و تمام گیپور دوخته می باشد. همچنین این مدل به عروس خانم های ریزنقش بیشتر توصیه می شود. اگر علاقمندید اندامتان کشیده تر دیده شده و در نظر همگان بلند قامت دیده شوید، توصیه می شود از برش ترک استفاده کنید. همچنین توصیه می شود حتما از تور سر و تاج های پرنسسی جهت ست کردن استفاده کنید.
اگر سایز بالاتنه درشتی دارید بهتره از یقه ی دکلته برای بالاتنه ی لباس خود استفاده نکنید. و اگر کل لباستان را از دانتل و پارچه ی دانتل بدوزید باعث میشه سایز شما زیباتر دیده بشه.
 

 

3-    لباس عروس ماهی پارچه ساتن


یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مدل ها در بین لباس عروس ها، لباس عروس پارچه ساتن می باشد. از آنجایی که این مدل رقابت زیادی با مدل دانتل دارد،  به کرات موجب ایجاد مشکل در انتخاب لباس برای عروس خانم ها می گردد. پارچه ساتن تن خور زیبایی داشته و ظاهری بسیار زیبا و شیک به بانوان می بخشد. در برخی لباس های مدل ماهی از ترکیب هر دو مدل پارچه استفاده می شود.
پیشنهاد تیم فابرا به شما برای انتخاب لباس عروس ماهی ساتن ساده به این صورت است که اگر شکم برجسته ای دارید به سمت انتخاب این مدل نروید چرا که لباس ساتن ماهی تمام برجستگی های بدن را به صورت کامل به نمایش میگزارد.
 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی مناسب ساقدوش ها را دارد برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

4-    لباس عروس ماهی آستین بلند

اصلی ترین مدل لباس عروس ماهی همین مدل می باشد. آستین های بلند به خوبی با فرم دامن مدل ماهی همخوانی داشته و زیبایی دل نشینی به شما می بخشد. پارچه گیپور بهترین انتخاب ممکن برای این مدل لباس عروس ها می باشد و با آستین های بلند ترکیبی زیبا خلق می کند. این مدل به همراه موهای باز شده و تاج عروس جلوه ای سلطنتی به شما می بخشد. اگر لباس ماهی دوست دارید و میخواهید در شب عروسیتان خوش بدرخشید، فابرا این مدل را به شما پیشنهاد می کند.
 

 

5-    لباس عروس مدل ماهی دنباله دار


همان گونه که پیشتر بیان شد، لباس عروس ماهی، لباس عروسی چسبان و اندامی به حساب آمده که زوایای بدن را به خوبی نشان می دهد. این مدل به خوبی روی بدن می نشیند و مدلی زیبا و لاکچری به حساب می آید. اضافه کردن دنباله های بلند توسط طراحان به زیبایی  و وقار این لباس افزوده و هنگام پوشیدن چهره ای متفاوت از شما به نمایش می گذارد. دنباله ها عموما از پارچه های دانتل می باشند که به زیبای لباس می افزایند. اگر قصد تحرک و رقصیدن زیاد در روز مراسمتان را دارید توصیه می شود ازین مدل برای عکاسی و فرمالیته استفاده کرده  برای مراسم لباسی راحتتر بپوشید که کمتر جلوی تحرک شما را بگیرد و آزاد تر باشید.
 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی مناسب ساقدوش ها را دارد برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

6-    لباس عروس ماهی دامن جدا


مدل دامن پف دار نوع جدیدی از لباس عروس ماهی می باشد که از ترکیب دو مدل لباس عروس ماهی و دامن پف دار ایجاد شده است. در واقع این لباس نوعی لباس ماهی دکلته بوده که می توانید با وصل کردن دامن پف دار جدا، به شکلی رسمی تر در بیاید. در سال های اخیر، سلبریتی های زیادی از این مدل برای مراسم عروسی خود ویا حاضر شدن در فستیوال های مهم همچون اسکار استفاده کرده اند.  مزیت این لباس نسبت بقیه مدل ها این است که شما در عین خریدن یک لباس، می توانید دو مدل لباس جدا را به تن کنید.

 

 

 

سخن آخر...


طراحان و مشاوران برند فابرا جهت خدمت رسانی و همراهی شما در مهمترین شب زندگیتان پارامتر های گوناگونی برای انتخاب یک لباس عروس عالی هم چون شکل اندام، قد، شخصیت، رنگ پوست، شکل و اندازه تور عروس، شکل تاج عروس را با توجه به میزان بودجه شما در نظر میگیرند.
 برای درخشش در زیباترین شب زندگی‌تان، سعی کنید بهترین لباس عروس را انتخاب کنید. انتخاب لباس عروس ماهی به شما کمک می کند تا احساس راحتی، جذابیت و وقار را تجربه کرده و در بهترین شب زندگیتان، لحظاتی بسیار خاطره انگیز را در کنار مهمانان سپری کنید.

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی مناسب ساقدوش ها را دارد برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 


 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/4kjzN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر