انواع کفش پاشنه بلند + 30 مدل کفش پاشنه بلند

انواع کفش پاشنه بلند + 30 مدل کفش پاشنه بلند

اکسسوری عروس نوین مارکتینگ

انواع کفش پاشنه بلند زنانه یکی از اصلی‌ترین کفش‌های مورد استفاده بوده و اغلب با استایلی پر زرق‌وبرق همراه است. شما باید انواع مختلفی از کفش‌های پاشنه‌دار را در قفسه‌های جاکفشی خود داشته باشید؛ تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف و مناسب با لباس مجلسی مدنظرتان، کفش مناسب را انتخاب کنید.

انواع کفش پاشنه بلند

آشنایی با مدل کفش پاشنه بلند

به زبان ساده کفش پاشنه بلند کفشی است که با داشتن پاشنه مرتفع‌تر، موقعیت پاشنه پای شما را نسبت به پنجه پای شما بالاتر می‌برد. انواع کفش پاشنه دار را، مانند انواع کیف مجلسی، می‌توان بر اساس سبک طراحی و فضای مورد استفاده تقسیم‌بندی کرد. به‌طور کلی می‌توان کفش‌های پاشنه دار را شامل انواع کفش پاشنه بلند مجلسی و کفش پاشنه بلند ساده دانست. با این وجود مدل‌های مختلف طراحی این کفش، سبک‌های گوناگونی را به وجود آورده است؛ که در این نوشته به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

انواع کفش پاشنه بلند

فرقی نمی‌کند که فقط گاهی کفش‌های پاشنه‌دار را با انواع لباس و مانتو مجلسی می‌پوشید؛ یا از آنهایی هستید که کفشی با پاشنه کمتر از ده سانتی‌متر را به عنوان کفش زنانه نمی‌شناسید. به هر حال بهتر است برای تکمیل کمد کفش‌های خود، 9 مدل کفش پاشنه بلند زنانه را به خوبی بشناسید. در این مدل‌ها سبک‌های طراحی مختلفی را مشاهده خواهید کرد؛ که هرکدام برای موقعیت و لباس خاصی مناسب هستند. از رفت‌وآمدهای روزانه، تا مهمانی‌های دوستانه و حتی مدل‌هایی به عنوان کفش عروسی در این مجموعه یافت می‌شود.

 انواع کفش پاشنه بلند مجلسی

1. ارتفاع پاشنه این مدل رکابی تا آسمان بلند است. بندهای پیچیده شده به ساق پای شما، آن را به شکلی بسیار جذاب تزئین می‌کند. این مدل کفش پاشنه دار رکابی گزینه‌ای عالی برای لباس‌هایی است که بیشتر از ساق پای شما به سمت پایین ادامه پیدا نمی‌کنند.

انواع کفش پاشنه بلند جدید

2. اگرچه در گذشته کفش پاشنه بلند مدل بچه گربه‌ای، به عنوان یک سبک شیک و مجلسی شناخته نمی‌شد؛ اما امروزه داشتن حداقل یک جفت از آنها در کمد لباس‌تان واجب است. این مدل‌ها به دلیل راحتی بیشتر، برای هرگونه فضایی مناسب هستند. حتی می‌توانید آنها را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای پیاده‌روی‌های سبک شهری نیز در نظر بگیرید. این مدل را می‌توان با همه چیز، از انواع سبک‌های اسپرت مثل شلوار جین و تیشرت، تا انواع کت و شلوار رسمی و... ست کرد.

مدل کفش پاشنه بلند

3. کفش‌های پاشنه بلند، حالا دیگر یکی از کفش‌های اصلی و روزانه محسوب می‌شوند. بنابراین باید تا جای ممکن راحت بوده و در هنگام حرکت شما را خسته نکنند. این مدل با داشتن پاشنه‌ای پهن‌تر و بندهای کافی، ثبات خوبی به پاهای شما می‌دهد. این مدل نیز گزینه‌ای مناسب برای استایل‌های شهری است؛ و با لباس‌های رسمی و نیمه‌رسمی به‌خوبی هماهنگ می‌شود.

مدل کفش پاشنه دار

4. کفش‌های اسلینگ‌بک انواعی از کفش‌های پاشنه بلند هستند؛ که پیچیده و کشیده به‌نظر می‌رسند. نقطه اشتراک این مدل‌ها، در قسمت پنجه و سبک کشیدگی آن دیده می‌شود. در نتیجه انواع پاشنه‌های نازک و پهن را می‌توان برای آنها در نظر گرفت. مزیت این کفش‌ها قابلیت استفاده متنوع از آنها است. در نتیجه فرقی نمی‌کند که آنها را با لباس‌های رسمی‌تر مانند کت و دامن هماهنگ کنید؛ و یا با یک ژپون لباس عروس رمانتیک مانند سبک لباس عروس پرنسسی بپوشید. در واقع ست کردن این مدل کفش پاشنه بلند با انواع لباس‌ها در موقعیت‌های گوناگون بسیار ساده است. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم این مدل را با رنگ‌های خنثی و روشن مانند قهوه‌ای مایل به زرد، سفید یا شیری انتخاب کنید؛ تا با مجموعه لباس‌های متنوع‌تری هماهنگ شود.

مدل کفش پاشنه بلند با پشت باز

5. یک کفش پاشنه دار با پشت باز، این مدل در هر کمد لباسی برای روزهایی با هوای گرم، باید وجود داشته باشد. این مدل‌های پشت باز، از کفش‌های پاشنه بلند تا تا انواع پاشنه متوسط ​​را شامل می‌شود. در واقع نقطه اشتراک این مدل در باز بودن پخش پشتی کفش است. بنابراین گزینه‌های بی‌شماری از این مدل کفش پاشنه بلند برای انتخاب وجود دارد. از جمله مدل‌های پنجه بسته، مدل‌های بندی و مدل‌های اغراق‌آمیز مانند صندل‌های شلوغ که گزینه‌ای جذاب برای جشن‌های نیمه‌رسمی هستند.

انواع کفش پاشنه بلند جذاب

6. مثل همیشه جذاب. کفش‌های پاشنه‌دار با بند مچ پای کاملا زنانه، گزینه‌ای شیک با شلوار جین و سایر سبک‌های خیابانی است. این کفش‌ها همچنین گزینه‌ای جذاب برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی و کوچک و همچنین حضور در مراکز خرید، کافه، رستوران و فضاهای مشابه است.

مدل کفش پاشنه بلند پلتفرمی

7. کفش‌های پاشنه پلتفرمی یکی از راحت‌ترین و حمایت‌کننده‌ترین استایل‌های کفش پاشنه بلند است. اگرچه ممکن است این مدل انتخاب روزمره شما برای کفش پاشنه بلند نباشد؛ اما وقتی با یک لباس مجلسی زیبا و یا حتی شلوار جین بلند ست شود؛ جلوه‌ای چشم‌گیر و دوست‌داشتنی خواهد داشت. همچنین یکی از مزایای مهم این مدل کفش پاشنه دار، امکان ست کردن و پوشیدن انواع جوراب با آنها است.

8. این مدل یک نسخه کاملا کلاسیک از کفش پاشنه بلند را در اختیار شما قرار می‌دهد. داشتن چنین مدلی در کلکسیون کفش‌های پاشنه بلند، بسیار ضروری است. در واقع این کفش یک گزینه ظریف است؛ که به‌خوبی با انواع لباس‌های مجلسی و روزمره هماهنگ می‌شود.

مدل کفش پاشنه بلند لژدار

9. در نهایت کفش پاشنه بلند لژدار، یک گزینه عالی برای استفاده از این مدل کفش‌ها با اطمینان و آسودگی بیشتر است. همچنین مدل‌های خاصی از این کفش‌ها با افزودن لژ به کفی کفش، می‌توانند قد شما را از هر مدل دیگر کفش پاشنه بلند، بلندتر نشان دهند. این مدل‌ها را اغلب با طرح چوب و چرم می‌سازند؛ هرچند گزینه‌های دیگری نیز برای هماهنگی با لباس‌های متفاوت‌تر وجود دارد.

بهترین مدل کفش پاشنه دار برای عروس

اگر زمان تصمیم‌گیری در مورد کفش پاشنه بلند عروسی برای شما فرا رسیده است؛ کماکان به خواندن ادامه این مطلب و دیدن انواع مدل کفش پاشنه بلند مجلسی و کفش پاشنه تخت عروس ادامه دهید. فرقی نمی‌کند یک عروسی صمیمی در باغی کوچک در پیش دارید؛ و یا یک مراسم شیک در سالنی مجلل. به هر حال هنگام انتخاب مدل کفش پاشنه بلند جدید، هیچ چیز مهم‌تر از دیدن نمونه‌های مختلف، به شما در انتخاب گزینه بهتر کمک نمی‌کند. در ادامه هجده مدل از انواع کفش پاشنه بلند جدید مناسب عروس را به شما معرفی کرده‌ایم.

پیش از دیدن این مدل‌ها، یادآوری این نکته بد نیست که برای کمک به محدود کردن گزینه‌های موجود، به لباس عروسی و محل برگزاری مراسم خود توجه کنید. اگر عروسی را در فصل زمستان و در مکانی با پس‌زمینه برفی برگزار می‌کنید؛ چکمه‌های توری یا کفش‌های پاشنه بلند مخملی را در نظر بگیرید. عروس‌های تابستانی که ترجیح می‌دهند یک لباس عروس کوتاه بپوشند؛ باید از این فرصت استفاده کنند و کفش‌های عروسی خود را بیشتر به نمایش بگذارند. در نتیجه سبک‌های بندی و دارای پاشنه‌های کاملا بلند، گزینه محبوبی برای شما خواهند بود.

1. کفش پاشنه بلند تزیین شده با پر. این کفش پاشنه دار، تعادل کاملی بین بازیگوشی و لوکس بودن برقرار می‌کند. به‌علاوه، این سبک تزئین شده با پر، کفشی نسبتا راحت است؛ و نگرانی شما را بابت خستگی و اذیت شدن پاها در طول مراسم کمتر می‌کند.

مدل کفش پاشنه دار بلوکی

2. یک انتخاب عالی برای عروسی رمانتیک. پیدا کردن کفش‌های عروسی شیک و راحت ممکن است سخت باشد؛ اما خوشبختانه این مدل در هر دو دسته قرار می‌گیرد. این صندل پاشنه بلوکی، علاوه بر زیبایی ناشی از پارچه، مروارید، عاج و پاپیون عروس شیک، پاهای شما را از راهرو تا مهمانی و حتی بعد از مهمانی، پشتیبانی کرده و کاملا در آغوش می‌گیرد.

انواع کفش پاشنه دار جدید

3. بهترین گزینه برای یک عروسی تابستانی. جزئیات توری و بندهای ظریف، این مدل کفش پاشنه بلند جدید را برای روز عروسی شما جذاب کرده است. این کفش‌های ظریف و در عین حال پیچیده، مکمل هر سبکی از لباس عروس هستند.

انواع کفش پاشنه بلند مجلسی

4. درخشش بیشتر با یک صندل تزئین شده. این صندل‌ها اغلب مورد علاقه عروس‌های آینده‌نگر هستند؛ زیرا علاوه بر شیک بودن، به‌عنوان یک کفش مجلسی نیز کاربرد دارند. ما این سبک ساتن درخشان را برای عروس خانم‌هایی که عاشق قطعات زنانه همراه با جذابیت بالا هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

مدل کفش پاشنه بلند ساتن

5. زنانه‌ترین انتخاب برای کفش عروسی. این کفش‌های پاشنه دار ساتن، با داشتن طرح بند انگشتی پاشنه، تقریبا از مدل‌های کفش باله الهام گرفته شده‌اند. این مدل‌ها برای اغلب لباس عروس‌ها، از جمله لباس عروس‌های با سیلوئت مجلسی و لباس عروس‌های ساده، انتخابی جذاب هستند.

مدل کفش پاشنه دار پاپیونی

6. کفش عروس پاشنه پاپیونی چین‌دار. این صندل‌های آبی ملایم، بسیار راحت هستند؛ و به‌راحتی می‌توان آنها را مدت‌ها پس از پایان عروسی‌تان نیز بپوشید. به علاوه آنها می‌توانند به عنوان یک گزینه رنگی در میان انواع مدل کفش پاشنه دار عروسی انتخابی عالی باشند.

بهترین مدل کفش پاشنه بلند توری

7. بهترین کفش عروس توری. این پاشنه بلندهای رمانتیک به‌راحتی قابل ست کردن بوده و به اندازه کافی همه‌کاره هستند؛ تا در هر فصلی از آنها استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم که این مدل را با لباس‌های کوتاه یا نیمه‌کوتاه امتحان کنید.

مدل کفش پاشنه بلند کلاسیک

8. کلاسیک‌ترین صندل‌های عروسی. این مدل یک گزینه عالی برای عروسی‌های ساده و شرکت در مهمانی‌های پس از عروسی است.

مدل کفش پاشنه بلند سفید

9. مدلی برای عروس‌های با سلیقه کلاسیک. بهترین کفش عروسی کلاسیک، نسخه کاملا سفید آن است. این رنگ همیشه جاودانه خواهد بود. همچنین سبک طراحی این مدل به‌گونه‌ای است که با همه مدل‌های لباس عروس قابل ست کردن است. البته این مدل برای سیلوئت لباس عروس غلافی گزینه بسیار جذاب‌تری است.

10. یک مدل کفش عروس کلاسیک با پاشنه تخت. برای عروس‌های با سلیقه سنتی، این کفش کلاسیک، رویایی‌ست که به حقیقت پیوسته است. راحتی و سبک خاص این کفش، روزی خوب و متفاوت را در مراسم عروسی برای شما به ارمغان می‌آورد.

11. بهترین کفش عروس با بند پشتی باریک و پاشنه تخت. مدل کفش عروس تخت یک انتخاب کاربردی و راحت بوده و گزینه‌ای شیک برای هر مدل لباس عروس و یا هر فصلی از سال است. به‌علاوه با پوشیدن این مدل دیگر لازم نیست به این فکر کنید که پاشنه نازک کفش‌تان در چمن فرو رفته و یا مانع رقصیدن شما در طول شب می‌شود.

12. یک کفش اسپرت با تزئینات کافی و مناسب برای عروسی. این کفش‌های کتانی عروس با مرواریدهای درخشان تزئین شده‌اند؛ تا به همان اندازه که شیک و همه‌کاره هستند، از نظر زیبایی نیز مناسب پوشیدن به عنوان یک انتخاب جسورانه در جشن عروسی باشند. این جفت کفش را می‌توان به‌راحتی برای مراسم عروسی، جشن بعد از مراسم اصلی، ماه عسل و فراتر از آن بپوشید.

13. یک مدل کفش عروسی پاشنه بلند برای مراسمی ساحلی. اگر مراسم عروسی شما در ساحل و روی شن‌های ساحلی برگزار می‌شود؛ این گزینه هماهنگ‌ترین انتخاب شما خواهد بود. آنها نه‌تنها فضای بی‌دغدغه عروسی‌های کنار دریا را تجسم می‌کنند؛ بلکه بسیار راحت و حمایت‌کننده هستند. همچنین این سبک خاص معمولا در رنگ‌های مختلف وجود دارد؛ که در نتیجه آن را انتخابی عالی برای جشن عروسی شما نیز می‌کند.

14. یک کفش عروسی پاشنه تخت دیگر با بندی از مروارید. زیبایی این کفش بندی و مرواریدی، نشان می‌دهد که کفش‌های پاشنه تخت عروسی نیز می‌توانند کسل‌کننده نباشند.

15. گزینه‌ای عالی برای یک عروسی زمستانی. کفش‌های ساتن مجلل انتخابی کاملا شیک برای برگزاری مراسم عروسی شما در هوای سرد است. البته این سبک در مجموعه‌ای از رنگ‌ها (از جمله سفید) عرضه می‌شود؛ تا رنگ هماهنگ با لباس خود را بیابید.

16. کفش عروس توری با پاشنه مروارید. این کفش گزینه‌ای عالی برای عروسی‌های رسمی است. این صندل‌ها به‌راحتی با هر مدلی از لباس عروس هماهنگ می‌شوند. همچنین اگر برای مهمانی خصوصی بعد از جشن خود، لباس کوتاه‌تری را انتخاب کرده‌اید؛ این کفش‌ها گزینه‌ای عالی برای شما خواهند بود.

کفش پاشنه دار مرواریدی

17. یک انتخاب دیگر برای عروسی‌های سنتی. اگر در مورد انتخاب کفش روز عروسی خود دچار تردید شده‌اید؛ یک مدل کفش پاشنه دار کلاسیک سفید، همیشه انتخاب هوشمندانه‌ای است.

مدل کفش پاشنه بلند شفاف

18. یک کفش عروسی شفاف و تزئین شده با رنگ نقره‌ای. این مدل آخرین گزینه پیشنهادی ماست. استفاده از لایه شفاف در این کفش، جلوه‌ای جذاب و متفاوت به آن داده است.

در نهایت فراموش نکنید که وقتی نوبت به انتخاب یک جفت کفش عروسی عالی می‌رسد؛ اجازه دهید محل برگزاری مراسم، لباس عروسی و استایل شخصی‌تان، شما را به مسیر درست راهنمایی کنند. اگر می‌خواهید مراسم عروسی خود را در کنار دریا یا در باغ برگزار کنید؛ حتما کفش‌هایی را انتخاب کنید که در شن و چمن راحت باشند. مثلا صندل‌های پاشنه دار یا تخت، در این حالت گزینه‌های محبوبی هستند. برای عروسی‌های برگزار شده در تالار هم کفش‌های جلو بسته یا صندل‌های تزئین‌شده، بهترین انتخاب خواهند بود.

انواع کفش پاشنه دار جدید

در پایان راحتی شما هنگام راه رفتن بسیار مهم است؛ بنابراین کفشی را انتخاب کنید که می‌دانید با اطمینان می‌توانید با آن راه بروید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/aVpge
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر