بررسی مدل لباس عروس بازیگران ایرانی+عکس

بررسی مدل لباس عروس بازیگران ایرانی+عکس

لباس عروس محمد

لباس عروس الهام حمیدی، چشمگیر و مجلل 

 


بازیگر کم حاشیه ای که در انتخاب سبک لباس گزینه های اغراق آمیز را می پسندد، الهام حمیدی با انتشار لباس عروسی اش نگاه بسیاری از خانم ها را تا مدتی به خود خیره کرد. 


لباس عروس الهام حمیدی به سبک A-line انتخاب شده بود که تا کمر جذب اندام بود و از کمر به پایین دامن بلند و پف داری آن را ادامه می داد. لباس عروسی الهام حمیدی لباس عروس دکلته با آستین های بلند بود که آستین ها از آرنج به پایین مدل کلوش بلند و اغراق آمیز داشتند.


پارچه ی دانتل فرانسه با نقش های ظریف و شیک بِیس اصلی این لباس بود که البته روی آن کارهای زیادی انجام شده بود. روی پارچه سنگ دوزی و مروارید دوزی با نقش های داماس، گل و نقوش اسلیمی ایرانی با زاویه های قائمه را می بینیم که با هر حرکت یا چرخشی نیازی به مرتب کردن نداشتند. 


با توجه به ظرافت پارچه ی دانتل فرانسه دوخت و نصب مرواریدها و سنگ ها روی این لباس کار ساده ای نیست اما به زیبایی نهایی آن می ارزد. این لباس عروس جزو لباس عروس های پرکار و سنگین محسوب می شود و با توجه به کار دست روی پارچه ی خاصی که دارد لباس عروس گران قیمتی ست. برای آماده سازی لباس عروس هایی به سبک این لباس با طراحی های خاص زمان زیادی لازم است، بااین حال خانم های زیادی علاقه دارند لباس عروس شیک و پر از ریزه کاری های حرفه ای و ظریف داشته باشند. 

 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

لباس عروس فرشته حسینی، دست دوز و متفاوت

 


فرشته حسینی بازیگر جوان و همسر نوید محمدزاده از عروس های جنجالی چند وقت اخیر بوده که با لباس عروس متفاوت خود از چارچوب های یک لباس عروس ایرانی پا را فراتر گذاشت و انتقادات عده ی زیادی را برانگیخت.

لباس عروس فرشته حسینی لباس کاملا دست دوز و بکر بود که مانند آن را شاید تنها از طراحان لباس سلبریتی های خارجی دیده باشیم. در نگاه اول لباس عروس فرشته لباسی ظریف و ساده و بدون پف است و نسبت به لباس عروس های عرف بازار ظاهر جالب توجه و اغراق آمیزی ندارد. اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که این لباس با ظاهر ساده تجملات کافی برای خاص بودن را دارد. تکه دوزی ها و سنگ دوزی های روی این لباس که به شکل تخصصی برای فرشته حسینی شخصی دوزی شده حاکی از نمادها و سبمل های معناداری ست که لباس عروس او را به یک لباس خاص با مفهومی والا و فراتر از یک لباس تبدیل کرده است.


طراحی هدهد پرنده ی خوش خبر ایرانی و خوشه های زیبای گندم روی لباس نمونه های تک و منحصر به فرد طراحی روی لباس عروس هستند که باعث می شوند به این لباس بیشتر از یک لباس عروس ساده و صرفا جهت زیبایی بصری نگاه کنیم.


سبک لباس عروس فرشته حسینی نیز یک سبک نوین و دیده نشده از لباس عروس در ایران بود. لباس او از تکه های مختلف و مجزا شامل یک بادی، دامن و تور بلندی بود که روی آن ها را می پوشاند. این مدل لباس عروس ممکن است سلیقه ی عموم خانم ها نباشد اما برای افرادی که به دنبال معنا و مفهوم لباس شب مهم زندگی شان هستند از بهترین ایده هاست.
 


 

 

 

لباس عروس میترا ابراهیمی، کم ریسک و جذاب

 


میترا ابراهیمی اینفلوئنسر اینستاگرام و همسر پیمان قاسمخانی بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون است که تصاویر منتشر شده از ازدواج او با موج خوبی از استقبال خانم ها مواجه شد. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


لباس عروس میترا ابراهیمی لباسی کلاسیک، شیک و ساده بود که از مدل های لباس عروس پوشیده به حساب می آمد. لباس عروس ماکسی بلند با آستین های بلند و تور بلندی که از پشت موها شروع می شد تناسب و هماهنگی خاصی در تمام اجزای لباس به وجود آورده بود. یقه ی لباس عروس میترا ابراهیمی مدل یقه قایقی بود که در تن افراد با اندام های متناسب با استخوان های برجسته و گردن کشیده جذاب به نظر میرسد. بسیاری از سلبریتی های مطرح و ثروتمند دنیا از سال های دور تا امروز لباس عروس ساده و کلاسیک با آستین های بلند داشته اند که هنوز مدل آن ها تکراری و دمده نشده است. انتخابی کم ریسک و جذاب که همیشه با نگاه کردن به آن لذت خواهید برد.


این لباس عروس بدون تردید در گروه لباس عروس ساده قرار می گیرد که بدون هیچ طرح و نقش و لوازم تزیینی اضافه ای روی پارچه ی اصلی لباس به تنهایی جذابیت و هارمونی کافی را داشت و استانداردهای مدل و جزییات در آن رعایت شده بود. 
 

 

 

لباس عروس مهسا طهماسبی، کلاسیک دنباله دار

 


مهسا طهماسبی لباس عروس دکلته ای که با یک رویه از جنس تور و با مدل یقه گرد روی آن را پوشانده بود در تصاویر عروسی اش دیده می شود. مدل اصلی لباس عروس مهسا طهماسبی مدل A-line بود که دامن آن بلند و دنباله دار بوده و در زیر دامن یک ژیپون با پف متوسط و متناسب پوشیده بود. 


این سبک لباس مناسب افرادی با اندام ظریف و قد بلند است که در مورد مهسا طهماسبی به خوبی رعایت شده است.


تور روی سر لباس عروس مهسا طهماسبی احتمالا برای حجاب بیشتر در تصاویر بوده، در غیر اینصورت این مدل تور روی سر عروس را با مدل موی ساده و بدون شینیون استفاده می کنند. 
 

 

لباس عروس سمانه پاکدل، ساده و پوشیده

 


سمانه پاکدل همسر هادی کاظمی با مراسمی ساده و لباسی ساده به خانه ی بخت رفت. لباس عروس سمانه پاکدل لباسی یقه دار و آستین بلند بود که تماما از پارچه ی ساتن و در نهایت سادگی طراحی شده بود. بالاتنه ی لباس عروس سمانه پاکدل کاملا جذب و فیت اندام بود و از کمر به پایین دامنی بلند و راسته بدون ژیپون آن را کامل می کرد. تنهای قسمت مدل دار لباس آستین های لباس است که از آرنج تا مچ جذب و لوله ای طراحی شده است و از بازو تا آرنج پف دار است. این مدل آستین برای کسانی که دست های کشیده و لاغر دارند مناسب است. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


سمانه پاکدل برای حجاب سر کلاه یا توربانی با تزیینات براق و شلوغ انتخاب کرده که باعث شده لباس عروس از سادگی و یکنواختی زیاد خارج شود. انتخاب توربان یا اکسسوری های همراه لباس عروس باید با دقت انجام شود، در این جا انتخاب توربان پر زرق و برق با توجه به سادگی لباس عروس گزینه ی قابل قبولی بوده است. 
 

 

 

انتخاب مدل و طراحی لباس عروس کار تخصصی و حرفه ای ست که باید با توجه به فرم کلی اندام شما و جزییات خاص آن انجام شود. برای طراحی و انتخاب مدل لباس عروسی تان مشاوران مزون تخصصی فابرا می توانند تمام راهنمایی های لازم را با توجه به شرایط شما در اختیارتان بگذارند. کالکشن مدل های خاص لباس عروس را تنها در فابرا می توانید ببینید.

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/4ZRw4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر