تحلیل سه مدل لباس عروس بازیگر مشهور جنیفر لوپز

تحلیل سه مدل لباس عروس بازیگر مشهور جنیفر لوپز

لباس عروس نوین مارکتینگ


وقتی حرف از مدل لباس عروس می‌شود؛ فرقی نمی‌کند که عروس این داستان، یک شخصیت معروف و مشهور، یک مدل، یک بازیگر یا یک شخص معمولی و گم‌نام باشد. به هر حال سفارش دوخت، خرید یا حتی اجاره لباس عروس همیشه سخت و البته جذاب است. اغلب سلبریتی‌ها با هدف راحت‌تر کردن این کار، برای طراحی لباس عروس مدنظر خود به سراغ طراحان مد معتبر و معروف می‌روند. همان کاری که اغلب ما وقتی در جست‌وجوی مزون لباس عروس هستیم انجام می‌دهیم. در نتیجه بررسی مدل‌های دوخته شده برای این افراد خاص، می‌تواند منبع الهام‌بخش خوبی برای انتخاب و خرید لباس عروس مناسب شما باشد.
اگر دنیای مد در غرب را دنبال می‌کنید؛ احتمالا شنیده‌اید که جنیفر لوپز و بن افلک به‌تازگی و بعد از مدت‌ها ازدواج کرده‌اند. این زوج پس از رسمی شدن همه چیز در ماه گذشته جشن عروسی خود را با حضور دوستان و خانواده برگزار کردند. البته جالب است بدانید که آنها 20 سال پیش برای اولین بار با هم نامزد کرده بودند؛ و پس از کش و قوس‌های فراوان، این بار به‌طور رسمی و در کلیسای کوچکی در شهر لاس وگاس آمریکا در یک مراسم آرام و ساده، ازدواج خود را رسمی نمودند. البته این مراسم به همین‌جا ختم نشد؛ و آنها در آخر همان هفته، جشن ازدواج اصلی و بزرگ خود را در املاک شخصی خود در شهر جورجیای آمریکا برگزار کردند.
اما نکته جالب در این مراسم، تعدد لباس‌های عروسی این بازیگر مشهور بود. ظاهرا او نیز مانند بسیاری از خانم‌ها نتوانسته در نهایت در مورد یک مدل خاص به نتیجه نهایی برسد. به همین دلیل نیز در طول جشن ازدواج خود، پنج مدل لباس عروس مختلف را از سه طراح مد و برند مشهور یعنی الکساندر مک کویین، زهیر مراد و رالف لورن پوشید. در ادامه این نوشته می‌خواهیم شما را به‌طور خلاصه با این پنج مدل جذاب، خاص و البته گران‌قیمت آشنا کنیم.


لباس عروس الکساندر مک کوئین


اگرچه عروسی غافلگیرکننده این زوج در لاس وگاس بسیار آرام و ساده بود؛ اما چیزی در مورد مدل لباس عروس اول این بازیگر کمرنگ و ساده به‌نظر نمی‌رسید. این لباس را خانه مد الکساندر مک کوئین طراحی کرده است. یک لباس کاملا سفید و بدون آستین، که زیبایی خاصی دارد. البته بد نیست بدانید که این لباس، به‌خصوص یقه نسبتا بسته آن در اینستاگرام تا حدودی سوژه نقد و شوخی نیز قرار گرفت. با این حال برای این عروس 53 ساله، ظاهرا هیچ چیز مهم‌تر از سلیقه شخصی و پوشیدن یک گزینه خاص نبوده و پرکار نبوده است.
لباس عروس طراحی شده توسط الکساندر مک کوئین، شامل یقه اسکی پردار، آستین‌های بال‌دار و پشتی کاملا باز بود. همچنین طبق گزارش‌ها، دنباله دراماتیک این لباس از بیش از 1000 تکه و 500 متر پارچه برش‌خورده، و توسط دوخت دستی ساخته شده است. نکته جالب دیگر اینکه در ادامه مراسم، او یک توری سر به سبک کلیسای جامع به لباس خود اضافه کرد.

 

لباس عروس جنیفر لوپز
 

لباس عروس زهیر مراد


انتخاب بعدی این بازیگر، لباس توری زهیر مراد بود. لباسی با یک دنباله دم ماهی، یک نیم‌تنه کرست شده و یک توری مشابه در سر. این بازیگر در اینستاگرام خود توضیح داد که این لباس مربوط به فیلمی است که در آن بازی کرده است. همچین یک متن عاشقانه درباره مفهوم عشق واقعی و امضایی با نام خانوادگی همسرش بن افلک، ضمیمه این توضیحات بود.

 

 

 لباس‌های رالف لورن

برای جشن این زوج در جورجیا، که در آن از نزدیک‌ترین دوستان و خانواده‌شان در املاک شخصی خود در رایسبورو پذیرایی کردند؛ عروس خانم نه یک مدل، بلکه سه مدل لباس عروس سفارشی از رالف لورن پوشید.
تیم رالف لورن در مورد این طرح این‌طور توضیح داده است که اولین مدل لباس عروس در بخش بالاتنه یک لباس با سیلوئت ستونی بود که در بخش یقه با افزودن لبه‌های دراماتیک تجسم یافته بود. همچنین روکش‌های دست دوز این لباس، دامنی حجیم و رمانتیک را ایجاد کرده بودند. آستین این لباس با ساختار پیچیده و با یک غلاف آبشاری تعبیه شده بود؛ که از پشت یقه‌پوش تا شانه پوشانده شده تا حسی رمانتیک و سنتی را ایجاد کند.

مدل بعدی یک لباس مروارید لوستری دراماتیک است؛ که با هزاران رشته مروارید آبشاری تزئین شده بود. 30 دوزنده حرفه‌ای در طول 700 ساعت کار تخصصی، این لباس را با چین‌های بسیار ظریف و از پارچه ابریشمی، تزئینات مروارید ریز و کریستال سواروسکی دوخته‌اند. بررسی نظرات مردم در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این لباس در مقایسه با سایر مدل‌ها، بیشتر مورد پسند و توجه قرار گرفته است.

 



آخرین مدل لباس عروس این بازیگر نیز دارای سیلوئت پری دریایی بود. همچنین یقه‌ای با طرح سوراخ‌کلید داشت؛ که با کریستال‌های سواروسکی تزئین شده بود. پشت این لباس نیز با جزئیات متقاطع باز است. در این لباس نیز او حجاب خود را به سبک کلیسای جامع با یک کلاه شفاف به طول شانه تزئین کرد.

البته داستان عروسی این خواننده و بازیگر محبوب به اینجا ختم نمی‌شود. چراکه اکسسوری عروس در این عروسی نقش مهمی بازی می‌کرد. این بازیگر لباس‌های خود را با جواهرات چشم‌گیر فراوانی همراه کرده بود. همچنین برای لحظات قدم زدن خود در راهروی کلیسا، جواهرات مروارید میکیموتو، از جمله انگشتر و گوشواره‌های میکیموتو را انتخاب کرده و در نهایت برای زمان پذیرایی، الماس سامر حلیمه به ارزش دو میلیون دلار را به ظاهر خود اضافه کرد.
امیدواریم خواندن این نوشته و آشنایی با مدل‌های معرفی شده در آن، منبع خوبی برای کسب ایده در مورد انتخاب مدل لباس عروس برای شما باشد.
 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/MNjG4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر