تفاوت چرخ خیاطی ژانومه با مارشال و برادر+عکس

تفاوت چرخ خیاطی ژانومه با مارشال و برادر+عکس

آموزشی محمد صفریان

در حقیقت برای انتخاب بهترین چرخ خیاطی باید با توجه به نیاز خود و کاربردی که از چرخ خیاطی انتظار دارید مناسب ترین چرخ خیاطی را مطابق با شرایط تان انتخاب و خریداری کنید. اگر به تازگی برای یادگیری خیاطی در آموزشگاه خیاطی ثبت نام کرده اید و جزو افراد مبتدی در این حوزه به شمار می آیید بهتر است با تحقیق و بررسی دقیق و مشاوره با افراد آگاه و با تجربه در این حوزه نسبت به خرید چرخ خیاطی خوب اقدام کنید.

 

با بررسی مزیت های چرخ خیاطی ژانومه، مارشال و برادر به عنوان بهترین چرخ خیاطی های موجود در بازار می توانید خرید چرخ خیاطی را به کاری آسان و لذت بخش تبدیل کنید.

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

 

ویژگی های چرخ خیاطی ژانومه

 


قدیمی ترین شرکت تولیدکننده ی چرخ خیاطی در دنیا ژانومه است که برندی ژاپنی و باسابقه در این حوزه محسوب می شود. طراحی منحصر به فرد و شیک این چرخ خیاطی توجه خیلی از کاربران را به خود جلب می کند، اما این تمام ماجرا نیست. چرخ خیاطی ژانومه برندی معتبر است که قابلیت های حرفه ای بسیاری دارد. در این جا برخی از این قابلیت ها را می خوانید:


* تنوع بالای مدل های دوخت


* امکان دوخت انواع پارچه با هر بافت و ضخامت


* مجهز به قابلیت گلدوزی، دوخت دکمه و جادکمه، سردوزی و پس دوزی


* کیفیت ساخت درجه یک و دوام بالا


* جنس بدنه از آلیاژ مقاوم در برابر آسیب


* موتور ژاپنی و با کیفیت


* قابل استفاده در خانه یا کارگاه


* کاربری آسان برای همه


* دارای نمایندگی در ایران جهت پشتیبانی و تامین قطعات


* مقرون به صرفه
 

 

اغلب خیاطان و طراحان حرفه ای لباس ترجیح می دهند بودجه ی بیشتری را برای خرید چرخ خیاطی با دوام و تخصصی صرف کنند تا پس از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض چرخ خیاطی خود با مدل های بالاتر نداشته باشند و از این جهت ژانومه چرخ خیاطی نامی و معتبری در دنیا به حساب می آید. با خرید چرخ خیاطی ژانومه نیاز شما برای خیاطی کردن روی انواع پارچه ها، ظریف دوزی و نازک دوزی با مدل های دوخت مختلف برطرف خواهد شد. قیمت چرخ خیاطی ژانومه را می توانید در سایت های معتبر فروش چرخ خیاطی ژانومه مشاهده کنید و از مشاوران مزون فابرا در مورد خرید این دستگاه راهنمایی های لازم را دریافت کنید. از این خرید پشیمان نمی شوید.

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

 

ویژگی های چرخ خیاطی مارشال

 


چرخ خیاطی مارشال تولید کشور تایوان یکی دیگر از نام های آشنای فعال در زمینه ی تولید چرخ خیاطی است. مارشال نمونه های زیبایی با وزن سبک طراحی کرده و جایگاه خوبی در میان برندهای مطرح بازار به دست آورده است. محصولات مارشال در دو گروه چرخ خیاطی خانگی و چرخ خیاطی صنعتی تولید می شوند و برای مصارف کلی و دوخت انواع پارچه به کار می آیند. سایر ویژگی های این برند عبارتند از:


* دارای مدل های کوچک مسافرتی


* طول عمر مفید بالا


* تنوع در دوخت


* حمل و نقل راحت


* دارای نمایندگی مجاز در ایران


محصولات مارشال در ایران دارای نمایندگی های مجاز هستن که می توانید در صورت بروز هر مشکلی از آن ها راهنمایی و کمک لازم را دریافت کنید. 
 

 

ویژگی های چرخ خیاطی برادر

 


چرخ خیاطی برادر در مدل های مختلفی تولید می شود. اصلی ترین مدل های آن چرخ خیاطی برقی، مکانیکی، چرخ خیاطی گلدوزی و چرخ خیاطی صنعتی و کامپیوتری هستند. در چرخ خیاطی های برادر ساخت ژاپن کارهای تخصصی با مدل های جداگانه صورت می گیرد و از این جهت خرید چرخ خیاطی برادر برای افراد مبتدی شاید مقرون به صرفه تر باشد. در حالیکه با خرید چرخ ژانومه یا چرخ خیاطی مارشال شما در یک دستگاه امکان استفاده از موارد تخصصی خیاطی هم خواهید داشت. 


کمپانی برادر یکی از کمپانی های تولید چرخ خیاطی در ژاپن است که علاوه بر طراحی و تولید چرخ خیاطی در زمینه های دیگر مانند صنعت چاپ و تولید سایر ابزارآلات صنعتی نیز فعالیت می کند. 
 

 

در دهه ی اخیر چرخ خیاطی گلدوزی برادر و چرخ خیاطی های اتوماتیک این برند با امکان گلدوزی و دوختن انواع طرح ها و نگاره ها مورد توجه خیاط ها در این حوزه قرار گرفته اند. ممکن است نام چرخ خیاطی برادر را کمتر شنیده باشید یا افراد کمی را بشناسید که از این برند چرخ خیاطی استفاده می کنند، با اینکه رقیب اصلی برادر هموطن او برند ژانومه است اما فاصله ی این دو از هم تقریبا زیاد استو حداقل در ایران افراد برای خیاطی ژانومه را به برندهای رقیب ارجح می دانند. 


با توجه به موارد یاد شده، طبیعتا سرویس دهی برند برادر در ایران کمتر است و علیرغم تکنولوژی بالا و کاربری مفید چرخ خیاطی برادر ممکن است برای پشتیبانی یا تامین قطعات آن دچار مشکل شوید. 
 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

 

قیمت انواع چرخ خیاطی

 


برای خرید چرخ خیاطی چه میزان بودجه ای در نظر گرفته اید؟ با توجه به بودجه ی خود از میان برندهای معتبر موجود در بازار بهترین چرخ خیاطی را انتخاب کنید و اگر لازم است برای داشتن چرخ خیاطی با کیفیت کمی در مورد قیمت سخت گیری را کنار بگذارید. قیمت چرخ خیاطی های حرفه ای در بازار بسته به امکانات و قابلیت های آن ها متفاوت است و توصیه ی فابرا به شما خرید چرخ خیاطی با دوام و قبل اعتماد برای مدت طولانی ست.
 

 

خرید چرخ خیاطی دلخواه شما

 


موتور چرخ خیاطی ژانومه موتور اصلی ساخت کشور ژاپن است و بسیار به ندرت پیش می آید شنیده باشید این موتور دچار مشکل شده است. البته کیفیت موتور تایوانی مارشال هم کیفیتی بی نظیر و مثال زدنی ست. از لحاظ تنوع در مدل های دوخت نیز این دو برند رقبای نزدیک به هم هستند و هر دو قدرتمند و کارآمد هستند. جنس بدنه و کیفیت اجزای داخلی نیز در برند ژانومه، مارشال و برادر درجه یک و مقاوم است و ممکن است در وزن هر کدام نسبت به دیگری تفاوت هایی احساس کنید. 
 

 

در نهایت می توان گفت انتخاب شما بسته به سلیقه، کاربرد، بودجه و میزان انتظاری ست که از یک چرخ خیاطی دارید. برای دریافت لیست قیمت چرخ خیاطی ژانومه، مارشال و برادر می توانید به سایت های معتبر فروش اینترنتی چرخ خیاطی مراجعه کنید یا از افراد مطلع و فعال در حوزه ی طراحی لباس و خیاطی مشاوره بگیرید. 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/4POpN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر