جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند 2022

جدیدترین مدل لباس مجلسی بلند 2022

لباس مجلسی نوین مارکتینگ

لباس مجلسی بلند گزینه‌ای جذاب برای هر سنی و شرکت در هر مراسمی است. شاید هیچ مدلی از لباس مجلسی به اندازه لباس مجلسی بلند، از محبوبیت همیشگی برخوردار نیست. سال‌هاست که این لباس‌ها در صدر فروش بزرگ‌ترین مزون‌ها و بوتیک‌های مشهور جهان قرار دارند؛ و بسیاری از زنان به دلایل مختلف، این لباس را به سایر مدل‌های لباس شب و مجلسی ترجیح می‌دهند. بر همین اساس نیز هر ساله مجموعه‌های جدیدی از مدل‌‌های مختلف این لباس طراحی و به بازار عرضه می‌شود. در این نوشته درباره جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی بلند که در سال 2022 مورد توجه قرار گرفته صحبت می‌کنیم. همچنین تصاویری از این مدل‌ها را به شما نشان خواهیم داد.

محبوب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی بلند در سال 2022 به چه طرح‌هایی اختصاص دارد؟

تنوع گزینه‌های ارائه شده در این زمینه به شما، با هر قد و فرم بدنی، امکان می‌دهد تا لباسی مناسب را انتخاب کنید. همچنین آشنایی با روندهای روز دنیا به شما کمک می‌کند تا هنگام مراجعه به مزون لباس مجلسی خود، گزینه‌های جذابی را برای سفارش دوخت در اختیار داشته باشید.

پولک‌ها، پرها، ریش‌ریش حاشیه‌ها، مخمل‌ها، نامتقارن بودن، پشت باز بودن و حتی کت و شلوار مجلسی، از جمله مدهای اصلی لباس‌های شب و مجلسی سال 2022 هستند. در ادامه شما را با مدهای سال 2022 در این زمینه آشنا می‌کنیم.

  •  دامن‌هایی طراحی شده از پر

لباس مجلسی طراحی شده از پر

در گذشته نیز استفاده از انواع پر در طراحی لباس مجلسی کوتاه و بلند مورد توجه قرار داشت. اما امسال و پس از گذشت چندین سال، استفاده از انواع پر مصنوعی یا طبیعی، به‌خصوص در بخش دامن لباس‌های مجلسی بلند، مورد توجه قرار گرفته است. دقت کنید که در موارد کمتری، پرها تمام بخش‌های لباس را می‌پوشانند؛ و معمولا آنها را، علاوه بر دامن، در سجاف دامن یا آستین مشاهده خواهید کرد. به هر حال اگر به دنبال یک لباس پر دار هستید؛ خرید لباس مجلسی بلند با پارچه‌ای صاف در بالا و دامنی کرکی با پرهای بزرگ، به‌روزترین گزینه پیش روی شماست.

  •  پولک دوزی در سراسر لباس

از هزار سال پیش، دختران هندی لباس‌های خود را با پولک‌های ساخته شده از ورق‌های فلزی نازک، بال‌های حشرات و حتی فلس‌های ماهی، تزئین می‌کردند. البته امروزه پولک‌ها اغلب از پلاستیک ساخته می‌شوند. ماده‌ای ارزان‌تر و سبک‌تر که البته بهداشتی‌تر هم به‌نظر می‌رسد. پولک‌ها بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسند؛ و در زیر نور با تمام رنگ‌های رنگین‌کمان می‌درخشند.

لباس مجلسی پولکی

در سال 2022 داشتن یک لباس شب شیک با پولک‌های براق می‌تواند انتخاب شما در هر سبکی از لباس مجلسی باشد. همچنین وجود پولک روی لباس، به شما امکان می‌دهد برای هر تیپ بدنی گزینه جذابی داشته باشید. چراکه درخشش آنها، در ایجاد زیبایی و محو کردن عدم تقارن تیپ بدنی شما کارکردی عالی دارند.

رنگ‌های محبوب پولک در سال جاری نیز محدود به طلایی، نقره‌ای و برنزی نیستند. بژ ظریف، انواع صورتی، سایه‌های مختلف سبز و آبی، مشکی و هفت‌رنگ گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه بلند خواهد بود.

  •  لباس مجلسی مخمل بلند برای یک جشن خاص

پارچه مخمل را به عنوان گزینه‌ای اشرافی در میان منسوجات می‌شناسند. به عبارتی برای چندصد سال این پارچه با تجمل و اعتبار همراه بوده است.

یک لباس مجلسی مخمل بلند حتی اگر دارای طرحی ساده باشد؛ تصویر صاحب آن را مطابق با فضای جشن، زیبا و ظریف می‌کند.

لباس مجلسی بلند مخملی

در سال 2022، انواع لباس شب مجلسی بلند با پارچه مخمل، دوباره مورد توجه قرار گرفته‌اند. اغلب این مدل‌ها با طرح‌های شانه افتاده طراحی می‌شوند. در واقع امسال انواع لباس مجلسی بلند دخترانه مخملی را با یک آستین، نیم‌تنه، آستین افتاده و یقه بیرون از شانه، بیشتر خواهید دید. همچنین جالب است بدانید که این عدم تقارن، نه‌تنها در مدل‌های یک شانه یا یک آستین، بلکه در محل برش‌های سایر بخش‌های لباس نیز دیده می‌شود.

  •  یک شانه نامتقارن برای جلوه‌گری بیشتر

حتی در دوران باستان، مردم لباس‌های نامتقارن می‌پوشیدند! در واقع برای آنها انجام مبارزه با لباس‌های نامتقارن راحت‌تر بود. چراکه گسترده حرکت را محدود نمی‌کرد و کار با شمشیر را آسان می‌ساخت.

همچنین زنان در روم و یونان به جای لباس، خود را در چند برش پارچه می‌پیچیدند؛ که به شکل زیبایی به یک شانه بسته می‌شد.

لباس مجلسی نامتقارن

در دنیای مدرن نیز لباس نامتقارن هم‌چنان محبوب است. در سال 2022 مدل لباس مجلسی استین دار بلند با یک آستین، در میان ده گزینه محبوب و پرفروش قرار دارد.

یک لباس مجلسی با برش نامتقارن توجه دیگران را هم به خود لباس و هم به صاحب آن بیشتر می‌کند. بنابراین باید با دقت بیشتری به انتخاب آن نزدیک شوید. استایلیست‌ها معتقدند لباس‌های یک آستین برای خانم‌های قدبلند و لاغر مناسب است. اما لباس‌هایی که یک شانه دارند؛ برای خانم‌های جوان با هر اندازه‌ای جذاب به‌نظر می‌رسند.

  •  لباس مجلسی بلند ریش‌ریش‌دار به سبک غرب وحشی

حاشیه ریش‌ریش لباس را می‌توان با زیبایی‌شناسی غرب وحشی (لباس گاوچران‌ها و مردم بومی آمریکا) مرتبط کرد. آنها می‌توانند شما را از نظر ظاهری به دهه‌های میانی 20 قرن بیستم ببرند؛ و یا یادآور مد لباس مجلسی در دهه 60 میلادی هستند. زمانی که بسیاری از نوازندگان از نخ‌های آویزان بلند یا توری در لباس خود استفاده می‌کردند.

لباس مجلسی بلند ریش ریشی غربی وحشی

در حال حاضر نیز این نوع طراحی مدل پیراهن مجلسی بلند در بین طراحانی که سعی در وارد کردن آن به لباس‌های مجلسی دارند، بسیار محبوب است. بر همین اساس لباس‌های شب حاشیه ریش‌ریشی 2022 یکی از ترندهای اصلی این فصل است.

این نخ‌های آویزان نازک می‌توانند کل لباس را (این امر به ویژه در لباس‌های سبک کتانی رایج است.) یا فقط یک قسمت از آن مثل دامن، آستین و... را تزئین کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید یک لباس مجلسی بلند ریش‌ریشی نیازی به تزئین اضافی ندارد. این در مورد استفاده از اکسسوری‌ها نیز صدق می‌کند؛ و در استفاده از آنها باید محافظه‌کار باشید.

  •  لباس مجلسی بدون پشت

آنجلینا جولی، جنیفر لوپز، نیکول کیدمن، امبر هرد و دیگر ستارگان جهان، بارها و بارها با لباس‌هایی پشت باز روی فرش قرمز درخشیده‌اند؛ که نه‌تنها تحسین طرفداران را برانگیخت؛ بلکه یک بار دیگر تأیید کرد که این سبک، بهترین استایل در یک میهمانی شبانه است.

بنابراین، جای تعجب نیست که در سال 2022 چنین لباس‌هایی بسیار محبوب باشند.

لباس مجلسی بدون پشت

یک لباس مجلسی شیک بلند با پشت باز می‌تواند از شما یک ملکه واقعی بسازد. به شرط آنکه ساختاری بی‌عیب و نقص داشته باشد.

در هنگام انتخاب یک مدل با پشت باز، باید در مورد کل تصویر، از جمله مدل موی ظریف، آرایش ساده‌تر، جواهرات و اکسسوری‌های شیک و ناخن‌های هم‌سان، بسیار با دقت فکر کنید. همچنین توانایی حفظ وضعیت بدن بسیار مهم است. البته یک بدن خمیده در هیچ لباسی جذاب نیست؛ اما این موضوع در لباس مجلسی بلند پشت باز بیشتر به چشم می‌آید.

 نگاهی به 17 مدل لباس مجلسی بلند پرطرفدار در سال 2022

در ادامه شما را با 17 مدل جذاب از محبوب‌ترین و جدیدترین انواع مدل لباس مجلسی دخترانه بلند آشنا می‌کنیم.

لباس مجلسی بلند دخترانه

همان‌طور که گفتیم؛ مدل‌هایی که شانه‌های لباس از یقه بیرون زده‌اند؛ امسال بسیار پرطرفدار هستند. همچنین در این مدل از پارچه‌ای با نخ نقره‌ای استفاده شده که می‌تواند گزینه‌ای جایگزین و البته ارزان‌تر برای مدل‌های پولک دوزی باشد.

لباس مجلسی اورال

از جمله مدل‌های محبوب لباس مجلسی بلند انواع اورال است. اورال‌ها علاوه بر زیبایی و جذابیت کافی، گزینه‌هایی راحت برای تحرک بدون دردسرتر هستند. پارچه لمه با دانه‌های براق، یک گزینه جذاب برای داشتن یک لباس مجلسی اورال بدون نقص است. همچنین اگر به لباس مجلسی دخترانه بلند پوشیده فکر می‌کنید؛ اورال‌ها به شرط برش مناسب پارچه، می‌توانند گزینه‌های خوبی باشد.

لباس مجلسی بلند

در این مدل نیز آستین‌های کوتاه بیرون از شانه به‌خوبی خودنمایی می‌کنند. همچنین سبک برش این لباس به‌نوعی شبیه به پیچیدن پارچه به‌جای لباس، به روش رومیان باستان است. به همین دلیل نیز این لباس از عدم تقارن جذابی در میانه کار برخوردار است.

لباس مجلسی بلند رومی

اگرچه این مدل را نمی‌توان لباس مجلسی ریش ریشی دانست. اما طرح پارچه آن به شکلی است که تصویری مشابه با مدل‌های ریش ریش‌دار ایجاد می‌کند. طرح عمومی این پارچه و کمربند بالاتر از محل اصلی این لباس مجلسی بلند، باعث می‌شود قدبلندتر و کشیده‌تر به‌نظر برسید.

لباس مجلسی ریش ریشی

استفاده از پولک در بالاتنه و دامن کلوش که با یک تور ساده در رو، حالتی مبهم و زیبا به خود گرفته است؛ موجب شده تا این لباس گزینه جذابی برای مجالس مهم باشد. از آنجا که جنس این لباس شبیه به پارچه لباس عروس است؛ این مدل در رنگ سفید، گزینه‌ای خوب برای لباس عروس نیز محسوب می‌شود.

لباس مجلسی کت و دامن

کت و دامن و کت و شلوار مجلسی هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. به خصوص برای خانم‌های میان‌سال، این مدل‌ها گزینه‌ای عالی برای داشتن حداکثر جذابیت، در عین زیبایی و دلبرانگی است. خوش‌بختانه در سال 2022 استفاده از کت و دامن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لباس مجلسی بلند قشنگ

برای خانم‌های جوان پوشیدن لباس مجلسی بلند گاهی سخت می‌شود. چراکه تصور می‌کنند در این لباس‌ها نمی‌توانند به‌خوبی جاذبه و ظرافت خود را نشان دهند. اما کافی است به این مدل زیبا نگاه کنید؛ که با داشتن یقه‌ای به سمت پایین آمده و آستین بندی، تعادل خوبی ایجاد کرده است.

لباس مجلسی بلند ساتن

ساتن از جمله پارچه‌هایی است که می‌توان آن را با قیمت مناسب نیز پیدا کرد. شاید بتوان ساتن را محبوب‌ترین پارچه برای انواع لباس مجلسی دانست. این لباس مجلسی ساتن بلند با داشتن یقه نامتقارن و یک‌طرفه خود، گزینه‌ای کاملا مد روز برای امسال محسوب می‌شود.

لباس مجلسی بلند مشکی

رنگ مشکی به‌خوبی می‌تواند پوست براق شما را چند درچه زیباتر نشان دهند. در نتیجه انتخاب خوبی برای مدل لباس مجلسی با دامن بلند و چاک‌دار است. همچنین آستین سرشانه ایستاده این لباس، باعث جذابیت بیشتر و استخوانی‌تر نشان دادن شما می‌شود. فراموش نکنید که برای خرید کفش مجلسی مناسب این لباس، چاره‌ای جز انتخاب کفش رنگ پا، شیشه‌ای یا مشکی ندارید.

لبباس مجلسی بلند یقه صاف آبی آسمانی

هیچ چیز مثل دیده شدن ترقوه‌ها نمی‌تواند به زیبایی فرم بالاتنه کمک کند. برای این کار نیز راهی جز انتخاب یک لباس بدون یقه یا یقه باز وجود ندارد. خط صاف یقه این لباس مجلسی بلند و همچنین رنگ روشن و سرد آن، چهره‌ای آرام و البته پرغرور از شما به نمایش خواهد گذاشت.

لباس مجلسی بلند سیلوئت

دامن این لباس مجلسی جذاب از چند لایه مختلف تشکیل شده تا بتواند به عنوان لباسی با سیلوئت خط A، به‌خوبی نقش بازی کند. ویژگی خاص دیگر این لباس کمربند متفاوت آن و یقه باز کشیده شده تا خط کمربند است. این لباس شایسته بهترین‌هاست؛ و اگر محدودیت در هزینه کردن ندارید؛ همین امروز به مزون لباس مجلسی خود سفارش دوخت آن را بدهید.

لباس مجلسی کلوش

یک مدل لباس مجلسی کلوش بلند می‌تواند برای اغلب تیپ‌های بدنی مناسب باشد. همچنین این لباس گزینه‌ای عالی برای پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه بسیار بلند است. بنابراین می‌توان آن را گزینه‌ای برای قدبلندتر دیده شدن نیز در نظر گرفت.

لباس مجلسی اورال سفید توری

لباس‌های مجلسی بلند لزوما گزینه‌های پوشیده‌ای نیستند. به عنوان مثال در این مدل، بالاتنه توری لباس و سبک دکلته آن، پوشیدگی کامل پایین‌تنه را جبران کرده است. همچنین در نظر بگیرید که این پیراهن بلند مجلسی باید در بالاتنه و پایین‌تنه کاملا هم‌رنگ باشد؛ تا بتواند زیبایی خود را نشان دهد.

لباس مجلسی اورال مشکی

برای دوخت این اورال از ساتن آمریکایی که زرق‌وبرق کمتری نسبت به سایر ساتن‌ها دارد؛ استفاده شده است. همچنین یقه نامتقارن این لباس نیز از همان روند گفته شده در مد سال 2022 پیروی می‌کند. اگر می‌خواهید علی‌رغم جذابیت، چهره‌ای رسمی‌تر داشته باشید؛ این مدل با رنگ مشکی یا تیره را در نظر بگیرید.

لباس مجلسی پری دریایی

برای خانم‌هایی با تیپ بدنی ساعت شنی یا نزدیک به آن، یک لباس مجلسی بلند با سیلوئتی نزدیک به سیلوئت شیپوری یا پری دریایی، همیشه انتخاب اول است. این لباس‌ها به‌خوبی پیچ و تاب بدن این افراد را در آغوش گرفته و در بهترین فرم خود نشان می‌دهند.

لباس مجلسی دخترانه

عدم تقارن لزوما در یقه لباس نیست. به عنوان مثال در این مدل لباس مجلسی بلند دخترانه، عدم تقارن در پایینه‌تنه و دامن و به کمک افزودن یک تکه اضافه به سمت راست دامن شکل گرفته است. این لباس برای رسیدن به حداکثر زیبایی، نیازمند استفاده از بهترین پارچه‌ها با طرحی نیمه‌براق و بافت‌دار است. به عنوان مثال پارچه‌های ویسکوز لمه گزینه‌های خوبی برای این مدل هستند.

لباس مجلسی دکلته

در پایان آخرین مدل به یک لباس مجلسی بلند با یقه دکلته و بدون آستین تعلق دارد. این مدل‌ها برای افرادی با قد متوسط و بلند مناسب‌تر است. با این وجود انتخاب خوبی برای قدبلندتر رسیدن افراد قدکوتاه هم می‌تواند باشد. اما داشتن شانه‌ها و دست‌هایی ظریف در این لباس از جمله موارد ضروری است.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/aV73V
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر