قیمت و هزینه اجاره لباس عروس به چه عواملی بستگی دارد؟+عکس

قیمت و هزینه اجاره لباس عروس به چه عواملی بستگی دارد؟+عکس

لباس عروس محمد

جنس پارچه ی لباس عروس

 


لباس‌های عروسی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شیک و مجلل به نظر برسند، به همین دلیل طراحان از پارچه ‌های گران‌ قیمت مانند ابریشم، ساتن، دانتل و گیپور استفاده می‌کنند که به هزینه ی لباس شما می‌افزاید. پارچه‌های ارزان‌تر را می‌توان به عنوان جایگزین استفاده کرد، اما کیفیت و حسی که منتقل می کنند یکسان نخواهد بود. پارچه ی استفاده شده در لباس عروسی شما تفاوت چشمگیری در ظاهر کلی آن ایجاد می کند. حتی در آن دسته از لباس‌ های عروس با طرح‌ های ساده، از پارچه‌ های گران قیمت استفاده می‌شود تا در بین بقیه ی لباس‌ های عروسی ظریف و برجسته به نظر برسد.
 

 

طراح لباس عروس

 


لباس های طراحان حرفه ای و بنام به طور قابل توجهی گران تر از لباس های معمولی هستند زیرا این لباس ها به طور خاص توسط طراحان مشهور طراحی شده اند. این در نهایت به تصمیم شما بستگی دارد که چه مقدار بودجه و هزینه ای برای چه لباسی در نظر بگیرید. لباس های طراحی شده توسط دیزاینر های مطرح نیز طرح های محدودی هستند که فقط شما می توانید داشته باشید، به همین دلیل هزینه زیادی دارد. یکی دیگر از مواردی که لباس‌ های طراحان را بسیار گران کرده است این است که انعطاف ‌پذیری بیشتری در امتحان کردن مدل ‌ها خواهید داشت.
 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

جزییات ظریف و خاص

 


به غیر از پارچه های گران قیمت، چیز دیگری که لباس های عروسی را خیره کننده و زیبا می کند، تزییناتی است که برای جزئیات در لباس شما استفاده می شود. منجوق ها و سنگ ها، تور، مروارید، و لوازم دیگر از پرکاربردترین تزئیناتی هستند که می توانند هزینه ی لباس عروس را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. هرچه طرح ها و پارچه ها پیچیده تر باشد، قیمت لباس عروس هم بیشتر می شود. همچنین تزئیناتی که به صورت دستی در نهایت به لباس عروس اضافه می شود و کار زیادی را برای تکمیل جزئیات صرف آن می کنند می تواند در افزایش قیمت اجاره ی لباس عروس موثر باشد.
 

 

جزئیات دیگری که به هزینه ی لباس اضافه می‌کند، ساختار، مهره‌کاری ‌های پیچیده و منحنی ‌های هنرمندانه است که لباس عروس را جذاب ‌تر و خیره‌کننده ‌تر می‌کند. از آنجایی که عروس‌ ها نمی‌توانند لباس‌های تیره بپوشند، طراحان باید مطمئن مطمئن ‌شوند که جزئیات لباس حتی از دور به وضوح دیده می‌شود که این امر نیاز به کار و هزینه‌ های اضافی دارد.

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

تغییرات

 


فرقی نمی‌کند لباس‌ تان را سفارشی درست کرده باشید یا آن را از یک مزون لباس عروس خریداری کرده باشید، به طور کلی تا رسیدن به حالت ایده آل شما نیاز به انجام یک سری تغییرات دارد. این تغییرات روی یقه، آستین و یا دامن اجرا می شوند که عموما مربوط به طراحی روی پارچه یا تنگ و گشاد کردن لباس هستند. 
 

 

فصل 

 


ماه های خاصی از سال از سوی برنامه ریزان و هماهنگ کنندگان تشریفات عروسی به عنوان فصل اوج ازدواج و مراسم عروسی در نظر گرفته شده است. در این مدت زمان، به دلیل تقاضای زیاد، معمولاً لباس‌ های عروس با قیمت بالاتری اجاره داده می شوند، به همین دلیل اگر قصد ازدواج در بهار یا پاییز را دارید، به احتمال زیاد با لباس عروس های گران قیمتی روبرو خواهید شد. برخی از بوتیک ‌ها و طراحان برای نو کردن و چیدمان جدید لباس‌ های عروسی از مجموعه‌ های قبلی خود در تابستان و زمستان فروش دارند. بنابراین اگر می‌خواهید یک لباس عروسی خیره‌کننده با قیمت ارزان ‌تر تهیه کنید، می‌توانید در این زمان‌ ها برای صرفه‌ جویی در هزینه خرید کنید. 
 

 

اکسسوری

 


برخی لباس های عروس با یک سری لوازم همراه مانند شنل، تور بلند، دستکش یا تاج و غیره اجاره داده می شوند که این لوازم بر قیمت اجاره ی لباس عروس تاثیر دارند. بعضی از ایم اکسسوری ها اجباری هستند و بعضی دیگر را می توانید اختیاری انتخاب کنید. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


 لباس عروس بی دلیل گران قیمت نیست. از آنجایی که لباس عروس شیک نقش مهمی در جادویی ترین شب عروس دارد، رسیدن به ظاهری زیبا و درخشش عروس در میان دیگران مهم است. از طراحی گرفته تا جزئیات، همه چیز به خوبی تنظیم شده است تا مطمئن شوید که عروس در حالی که در راهرو قدم می‌زند و در مقابل عزیزان و خانواده‌ اش قرار دارد، زیباتر از هر لحظه ی دیگری در زندگی اش به نظر می‌رسد. 
 

 

به طور کلی قیمت لباس عروسی که اجاره می کنید به طراح و برند لباس عروس، سبک لباس و جایی که لباس را از آن اجاره می کنید بستگی دارد. مدت زمانی که برای طراحی و دوخت لباس عروس صرف می شود اصلا قابل مقایسه با مدت زمانی که برای دوخت لباس های عادی صرف می شود قابل مقایسه نیست، پس طبیعی ست که در مورد لباس عروس با قیمت های بالا و غافلگیرکننده روبرو باشیم.

 

 

برای اجاره ی لباس عروس شیک با قیمت متناسب با کیفیت و خاص بودن لباس عروس می توانید از جدیدترین کالکشن لباس عروس فابرا دیدن کنید و پیش از انتخاب مدل لباس عروس از متخصصان و طراحان لباس عروس فابرا مشاوره های لازم را بگیرید.


فابرا در طراحی لباس عروس از دانش روز مد و فشن الگو می گیرد و با بهترین پارچه های وارداتی چشم نوازترین لباس های عروس را برای شما طراحی و تولید می کند. از اینکه برای انتخاب لباس عروسی خود به فابرا اعتماد دارید بسیار مفتخریم.


کالکشن عروس فابرا را به دوستان دم بخت تان معرفی کنید و برای مشاوره ی لباس عروس با ما در ارتباط باشید. 
 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/eRLRN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر