لباس شب برای بانوانی که اضافه وزن دارند+عکس

لباس شب برای بانوانی که اضافه وزن دارند+عکس

لباس مجلسی محمد

بهترین مدل لباس شب سایز بزرگ

 


خانم ها به شیک پوشی اهمیت می دهند و نیاز دارند لباسی بپوشند که در آن احساس اعتماد به نفس داشته باشند. اگر شما مطابق کل اندام خود با تمرکز روی نقاط قوت تان لباس بپوشید تیپ و استایل تان عالی به نظر خواهد رسید و این حس خوبی به شما القا خواهد کرد. 

با همراهی مزون فابرا نکات قابل توجه برای انتخاب بهترین لباس شب سایز بزرگ برای خانم های دارای اضافه وزن را یاد خواهید گرفت.
 

 

 

 

راهنمای انتخاب بهترین لباس سایز بزرگ

 


برای انتخاب لباس شب سایز بزرگ ابتدا باید فرم کلی اندام تان و لباس با هم مطابقت داشته باشد. بعضی از سیلوئت ها برای اندام های بزرگ و خانم های چاق طراحی شده اند، پس نگران نباشید چون بعضی از سبک های لباس شب برای خانم های چاق طراحی شده اند و در تن شما زیبا خواهند بود. مشاوران فابرا به شما کمک می کنند تا تشخیص دهید کدام سیلوئت ها با فرم بدن و ویژگی های خاص اندام شما سازگاری دارند.


سیلوئت های مختلف با برجسته کردن یا خنثی کردن ویژگی های مختلف بدن شما به شما کمک می کند نواقص بدن تان را کاور کنید و روی نقاط قوت اندام تان بیشتر مانور دهید.  
 

 

 

 

بهترین پارچه برای لباس شب سایز بزرگ ها

 


توصیه می شود لباس شب برای خانم های چاق از جنس پارچه های محکم تری مانند پنبه، ابریشم مصنوعی، جین و پلی استر انتخاب شود تا لباس هایی با جنس نرم و چسبنده مثل ساتن و ابریشم. پارچه های محکم و سفت شکل لباس را حفظ می کنند و روی ویژگی های جذاب لباس برای هر تیپ بدنی تاکید می کنند.
 

 

 

لباس شب سبک A-Line، ترند همیشگی

 


لباس های سبک A-Line دارای دو قسمت بالاتنه و پایین تنه هستند. سیلوئت A واقعا برای خانم ها با هر فرم بدنی مناسب است به ویژه برای خانم های چاق این سبک لباس شیک و جذاب خواهد بود. 
 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لباس شب سبک امپراطوری، متنوع و شیک

 


در لباس سبک امپراطوری به جای اینکه وسط لباس در قسمت کمر شما جمع شود، قبل از رسیدن به کمر و درست در زیر سینه لباس جذب می شود همین باعث می شود به جای پایین تنه، روی بالاتنه ی اندام بیشتر تاکید شود. این مدل لباس شب برای خانم هایی با اندام بیضی، مستطیلی یا مثلثی و فرم بدن ساعت شنی بسیار جذاب است و توجه را به سمت بالاتنه جلب می کند. 


لباس های دور کمر امپراطوری را می توانید با قد لباس مختلف بدوزید، از تونیک های کوتاه گرفته تا مدل های ماکسی بلند. تنوع در این سبک آن را به سبک پرطرفدار و جذابی بین خانم های دارای اضافه وزن تبدیل کرده است. 
 

 

 

لباس شب سبک پپلوم، لباس لاغری برای خانم های سایز بزرگ

 


شاید در سال های اخیر مدل لباس هایی که در قسمت کمر دارای خط ها یا مدل های خاص و جذبی هستند را دیده باشید. این سبک پپلوم نام دارد. لباس سبک پپلوم برای فرم دادن به اندام منحنی و ساعت شنی عالی است. ساختار لباس از زیر شبیه به بدن است و معمولا جذب اندام می شود، در قسمت کمر که مهم ترین بخش اندام های چاق است که باید به آن دقت کرد، دوخت به شکلی انجام می شود که لباس تا حدودی دور کمر بپیچد و بعد از آن گشادتر می شود. این مدل باعث می شود کمر در مقایسه با شانه ها و باسن کوچکتر به نظر برسد. بنابراین لباس سبک پپلوم برای اندام های مستطیلی و بیضی انتخاب مناسبی ست تا کمر آن ها را بابقیه ی قسمت های بدن متعادل کند. 
 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لباس شب راسته، کم ریسک و بی دردسر

 


لباس شب راسته برای خانم هایی با شانه های پهن یا هم اندازه با کمر انتخاب خوبی به نظر می رسد. این لباس ها کمر ندارند و مستقیما از روی شانه ها به پایین می افتند. اندام های سیب شکل و مستطیل شکل می توانند لباس شب راسته به تن کنند و علاوه بر احساس راحتی در آن نگران برجستگی های بدن خود نباشند. 
 

 

 

رنگ مناسب لباس شب برای سایز بزرگ ها

 


لباس شب برای خانم هایی با هیکل درشت باید با دقت بیشتری انتخاب شود. این دقت هم در سبک و فرم اصلی لباس و هم در رنگ و طرح های استفاده شده در لباس باید مورد توجه قرار گیرد. 


مشکی رنگ دلبر همه ی افراد است. به نظر شما دلیل این همه طرفدار برای لباس های مشکی چیست؟


رنگ های تیره به خصوص رنگ مشکی قسمت های برجسته ی بدن را کم رنگ تر می کند و باعث می شود برجستگی های بدن کمتر جلب توجه کنند. رنگ مشکی یک رنگ خنثی ست و با ته رنگ پوست شما هرگز در تضاد نیست. البته این به این معنی نیست که خانم های چاق باید از لباس های رنگی دوری کنند، اتفاقا اضافه کردن رنگ های روشن یک راه عالی برای مانور دادن روی جذابیت های اندام شماست. ترکیب رنگ های روشن و تیره جلوه یکلی لباس شما را خاص تر می کند، مثلا اگر اندام شما سیبی شکل است یک کمربند تیره یا بنفش روی یک لباس لیمویی یا طوسی انتخاب خوبی خواهد بود. 
 

 

 

لباس شب با طرح های هندسی درشت و نقش های گل و خطوط برجسته یا بزرگ اندام شما را درشت تر نشان داده و در اندازه ی تمام قسمت های بدن تان اغراق می کند. در مقابل راه راه های باریک و عمودی، نقش های ریز و کوچک کمک می کند سایز شما کمتر جلب توجه کند. 


برای بازدید از کالکشن لباس شب سایز بزرگ مزون فابرا می توانید با کارشناسان فروش فابرا به صورت آنلاین یا حضوری در ارتباط باشید. استراتژی ما در فابرا خوشتیپ بودن شما در هر سن و با هر سایز است.
 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/NK6EV
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر