لباس عروس اسکارلت + جدیدترین لباس عروس مدل اسکارلت

لباس عروس اسکارلت + جدیدترین لباس عروس مدل اسکارلت

لباس عروس نوین مارکتینگ

لباس عروس اسکارلت یا پرنسسی سبک خاصی از لباس عروس است که یادگار رمان مشهور «بر باد رفته» اثر مارگارت میچل نویسنده شهیر آمریکایی است. در واقع از وقتی بر اساس این رمان حماسی، عاشقانه و درام، فیلم بر باد رفته، در سال 1939 میلادی و به کارگردانی ویکتور فلمینگ ساخته شد؛ شکل پوشش اسکارلت یا همان شخصیت اصلی این فیلم مورد توجه زنان قرار گرفت. از همان موقع سبک خاصی از لباس مجلسی و لباس عروس با نام اسکارلتی متولد شد. سبکی که حس‌وحالی رمانتیک، عاشقانه و کلاسیک دارد. اگرچه امروزه مدل‌های طراحی شده لباس عروس به سبک اسکارلت، از نظر جزئیات تفاوت‌های بسیاری با مدل‌های اولیه دارند؛ اما هنوز هم امضا و شکل کلی همان سبک‌های کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند. برای بسیاری از عروس‌ها، مدل لباس عروس اسکارلت اصلی‌ترین و نزدیک‌ترین مدل مناسب برای روز جشن ازدواج است. البته اگر به دلیل برگزاری مراسم در محضر، به دنبال مدل مانتو عقد نباشند. اگر شما هم در شرف ازدواج هستید و به دنبال لباس عروس مناسب خود در میان انواع لباس عروس‌های اسکارلتی می‌گردید؛ در این نوشته شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل و جدیدترین لباس‌های طراحی شده بر اساس آن آشنا می‌کنیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های لباس عروس اسکارلتی

اما چرا این مدل در طول چند دهه گذشته، همواره توانسته به عنوان یک مد روز برای لباس عروس مورد توجه باشد؟ پاسخ به چرایی این سوال در ویژگی‌های خاص و بسیار متفاوت این مدل لباس عروس قرار دارد. همچنین آشنایی با ویژگی‌های لباس عروس مدل اسکارلت، کمک می‌کند تا در تصمیم‌گیری خود برای انتخاب لباس عروس بهتر عمل کنید.

1. دامنی کاملا متفاوت. ویژگی اصلی و نمادین لباس عروس اسکارلت، دامن گسترده و معمولا پف دار آن است. البته در طراحی‌های مدرن این مدل، نمونه‌های متفاوتی را می‌توانید در این زمینه ببینید. با این وجود هنوز هم دامن خاص این مدل که شباهت زیادی به مدل لباس عروس پرنسسی دارد؛ ویژگی متفاوت آن نسبت به سایر مدل‌های لباس عروس است. همچنین از آنجایی که امروزه این دامن را در سایر لباس‌های مجلسی کمتر مشاهده می‌کنیم؛ انتخاب این مدل به‌نوعی امضا خاص لباس عروس شما در شب عروسی است.

2. کمر تنگ و بالاتنه کار شده. در نقطه مقابل پایین تنه، کمر این لباس عروس اسکارلتی تنگ و کامل چسبیده است. در بالاتنه این کار نیز معمولا از انواع گیپور و دانتل برای ایجاد جزئیات و تزئینات بیشتر استفاده می‌شود. اگرچه مدل‌های بدون آستین در این لباس بیشتر دیده می‌شود؛ اما نمونه‌های با آستین پف دار نیز در این لباس عروس اسکارلت وجود دارد.

3. حس‌وحالی رمانتیک و درام‌گونه. این لباس عروس به شما حس‌وحالی رمانتیک و درام می‌دهد. همچنین این مدل با عروسی‌هایی به سبک کلاسیک هماهنگ‌تر است. بنابراین اگر به دنبال ایجاد چنین حسی در فضای مراسم خود هستید؛ این لباس عروس انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. اما در صورتی که به دنبال برگزاری یک عروسی مدرن بوده و یا می‌خواهید شخصیت جسور و با اعتماد به نقس بالای خود را به نمایش بگذارید. گزینه‌های دیگری از جمله انواع لباس عروس ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته در این زمینه بهتر است با مزون لباس عروس خود نیز مشورت کنید.

4. وزن نسبتا زیاد. طراحی چنین دامنی برای لباس عروس معمولا نیازمند استفاده از ژپون لباس عروس های سه یا چهار حلقه‌ای است. همچنین استفاده از چندین لایه تور و پارچه در قسمت دامن، در این سبک بسیار متداول است. بنابراین فراموش نکنید که این لباس نسبت به سایر مدل‌ها از وزن بیشتری برخوردار است؛ و زودتر شما را خسته می‌کند. البته اگر می‌خواهید مانند یک شاهزاده خانم در شب عروسی خود بدرخشید؛ تحمل مقداری وزن بیشتر نباید برای شما سخت باشد.

5. محدود در حرکت. بنابر میزان گستردگی و پف دامن، شرایط نشستن، برخواست و هر حرکت دیگری با لباس عروس اسکارلت می‌تواند تا حدودی مشکل‌تر از سایر مدل‌های لباس عروس باشد. بنابراین اگر یک عروس پر جنب‌وجوش هستید و می‌خواهید در تمام طول مراسم استیج را ترک نکنید؛ بهتر است به محدودیت‌های این مدل لباس عروس بیشتر فکر کنید.

6. مناسب تیپ‌های بدنی مختلف. دامن بزرگ و گسترده این مدل، کمک کرده است که اغلب افراد با تیپ‌های بدنی مختلف بتوانند آن را به عنوان لباس عروس خود انتخاب کنند. بنابراین اگر در شرف بوده و عروسی احساس می‌کنید اضافه وزن داشته و یا می‌خواهید نقص‌های بدنی خود را راحت‌تر بپوشانید؛ این مدل یک گزینه ایده‌آل برای شما خواهد بود.

7. قیمت بالا. در نهایت قیمت لباس عروس اسکارلت در مقایسه با سایر مدل‌ها معمولا بیشتر است. چراکه دو ویژگی اصلی آن، یعنی دامن پرچین و بزرگ و ریزه‌کاری‌های کار شده روی بالاتنه آن، موجب افزایش مصرف پارچه و افزایش زمان دوخت و دوز این طرح می‌شود.

جدیدترین مدل‌های لباس عروس اسکارلت

در آخرین بخش این نوشته می‌خواهیم شما را به دیدن بیست عکس بسیار جذاب از لباس عروس مدل اسکارلت دعوت کنیم. این مدل‌ها از سبک‌های کاملا کلاسیک تا انواع مدرن لباس عروس اسکارلتی را پوشش داده‌اند؛ تا شروع خوبی برای آشنایی با این سبک و تصمیم‌گیری در مورد انتخاب و خرید آن باشد.

لباس عروس اسکارلت

اولین مدلی که به شما معرفی می‌کنیم؛ یک لباس عروس مدل اسکارلت کاملا کلاسیک است. دامنی که از همان ابتدای کمر به بیرون گسترده شده و بالاتنه دکلته که با گیپور و دانتل تزئین شده، همه ویژگی‌هایی است که در این مدل دیده می‌شود.

بهترین مدل لباس عروس اسکارلت

اگر به دنبال گزینه‌ای دلبرانه‌تر هستید؛ این مدل را در نظر داشته باشید. یقه متفاوت این لباس و سبک گسترده شدن دامن به سمت پایین، آن را به یک نمونه متفاوت از لباس عروس پرنسسی یا همان اسکارلتی تبدیل کرده است.

انتخاب مدل لباس عروس اسکارلت

مهم‌ترین ویژگی این مدل چین‌های متوالی و درشت دامن آن است. طبیعتا این ویژگی باعث شده میزان پارچه به‌کار رفته در دامن آن بیشتر از حالت معمول بوده و در نتیجه با یک لباس عروس سنگین روبرو خواهید بود. از طرفی حالت افتاده در پایین دامن، که باعث می‌شود لبه‌های دامن روی زمین کشیده شود؛ موجب افزایش وزن آن می‌گردد. با این وجود در زیبایی این لباس عروس نمی‌توان شک کرد.

مدل دامن اسکارلتی

این لباس عروس اسکارلتی با داشتن آستین بلند و یقه خاص خود، نگاه‌ها را به سمت بالاتنه شما معطوف می‌کند. یک مزیت مهم در این لباس دامن بلند آن است؛ که با وجود تماس نداشتن با سطح زمین، به شما اجازه می‌دهد در انتخاب کفش عروس، راحتی را در اولیت قرار دهید.

مدل لباس اسکارلت با یقه دکلته

این لباس با یقه دکلته و کاپ سینه متفاوت خود، در کنار استفاده از تور پف دار برای بخش آستین، حالتی بسیار رمانتیک و جذاب را ایجاد کرده است. استفاده از تور ساده در بخش دامن نیز موجب شده تا نقطه تمرکز این مدل در بالاتنه باقی بماند.

مدل لباس عروس اسکارلت با دانتل

یک طرح مدرن‌تر با داشتن بالاتنه بندی مهم‌ترین چیزی است که درباره این مدل می‌توان گفت. دامن ساده و داتنل دوزی بالتنه، که به سمت دامن نیز کشیده شده و تا میانه آن پایین آمده، این مدل را از یک گزینه کاملا ساده به یک لباس عروس نیمه مینیمال تبدیل کرده است.

مدل لباس عروس اسکارلت ساده

اگرچه در گذشته مدل‌های اسکارلتی اغلب با تور و تزئینات زیاد شناخته می‌شدند؛ اما در برخی طرح‌های امروزی سنت‌شکنی رخ داده و می‌توانید لباس عروسی کاملا ساده با طرح اسکارلتی داشته باشید. در این مدل برش‌ها و سبک طراحی هویت اسکارلتی بودن آن را حفظ کرده است.

یک راه جذاب برای ایجاد تنوع در یک لباس عروس مدل اسکارلت، استفاده از تزئینات متفاوت است. در این مدل به‌جای استفاده از گیپور و دانتل با طرح‌های مختلف، از دوخت طرح‌دار تور ساده در بالاتنه و دامن استفاده شده است. این لباس همچنین ظاهری متفاوت داشته و سبکی خاص برای شما ایجاد می‌کند.

درخشیدن در شب عروسی با داشتن چنین لباسی کار ساده‌ای است. البته پوشیدن این لباس و مراقبت از آن در طول عروسی آنچنان ساده نیست. با این وجود اگر می‌خواهید در این شب خاص همه نگاه‌ها به سمت شما باشد و هر وقت به عکس‌های یادگاری مراسم خود نگاه می‌کنید حسی عالی داشته باشید؛ این گزینه را در نظر بگیرید.

اگر یک لباس عروس اسکارلت را بدون تور تصور کنید؛ حاصل این مدل زیبا و خاص است. این لباس عروس مینیمال گزینه‌ای عالی برای نمایش اعتماد به نفس بالای شما بوده و برای جشن‌های نسبت رسمی گزینه‌ای جذاب است.

در طرح‌های کلاسیک لباس عروس مدل اسکارلت پنهان بودن پاهای عروس اصلی اساسی است. اما حالا یک گزینه جذاب داریم که اجازه می‌دهد دامن این لباس، چاکدار طراحی شده و شما بتوانید پوزهای متفاوتی را در عکس‌های و فیلم‌های عروسی خود تجربه کنید. بنابراین اگر قیمت لباس عروس دغدغه اصلی شما نیست؛ به این گزینه به‌صورت جدی فکر کنید.

یک انتخاب ساده دیگر برای عروس‌هایی که به دنبال لباس‌های پر زرق‌وبرق نیستند. مدل خاص یقه این لباس عروس و تور سر بلند و جذاب آن، هارمونی بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. این گزینه به‌خصوص برای عروس خانم‌های ریزه اندام و لاغر می‌تواند انتخابی منحصربه‌فرد باشد.

با پوشیدن این لباس عروس اسکارلت کمر شما در باریک‌ترین حالت ممکن خواهد بود. البته لازمه انتخاب این مدل داشتن کمری نسبتا باریک و بدون شکم بزرگ است. هرچند می‌توان گفت با وجود هر تیپ بدنی و سایزی، می‌توانید با انتخاب این لباس عروس، کمر خود را باریک‌تر از حالت معمول نشان دهید.

بار شباهت این لباس عروس به مدل‌های اسکارلتی بیش از آن که روی دامن باشد؛ روی آستین‌های بلند و پف دار آن است. این لباس زیبا گزینه‌ای جذاب برای عروسی‌های نیمه رسمی است. همچنین این لباس را می‌توان به عنوان لباس عقد و نامزدی نیز در نظر گرفت.

اگر مراسم شما در یک امارت با طراحی قدیمی برگزار می‌شود؛ این لباس عروس اسکارلتی با دنباله بلند خود، می‌تواند گزینه‌ای جذاب باشد. با پوشیدن این لباس لحظه ورود شما به مراسم بسیار جذاب و تماشایی خواهد شد.

اگر می‌خواهید تور بلند و تاج عروس با لباس اسکارلتی شما هماهنگ‌تر باشد؛ بهتر است به دنبال انتخاب طرحی با دامنی افتاده‌تر باشید. این لباس گزینه‌ای عالی برای رسیدن به این هدف است.

یک مدل اسکارلتی دیگر که طرحی بسیار متفاوت و خاص در همه بخش‌ها از دامن گرفته تا آستین و یقه دارد. این مدل به‌گونه‌ای طراحی شده که بیان‌کننده قدرت و صلابت شما در مراسم خواهد بود. اگر می‌خواهید مانند یک شاهزاده خانم مستقل به‌نظر برسید؛ پوشیدن این لباس انتخاب خوبی خواهد بود. 

یک لباس عروس مینیمال دیگر که از سبک اسکارلتی الهام گرفته است. این مدل شما را آرام‌تر نشان داده و گزینه‌ای جذاب برای عروس‌های باوقار و دارای شخصتی درون‌گرا است.

یقه پشت گردنی و استفاده از کمربند در این مدل، آن را به گزینه‌ای جذاب برای همه تیپ‌های بدنی تبدیل کرده است. همچنین این مدل می‌تواند افراد دچار اضافه وزن را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهد.

در نهایت پیشنهادات خود را با این مدل لباس عروس شرقی و سنتی به پایان می‌رسانیم. این مدل با وجود الهام گرفتن از سبک اسکارلتی، کوشیده است تا حس و حال سنتی و شرقی خود را حفظ کند.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/QV0MN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر