لباس عروس ساتن ساده و انواع آن+عکس

لباس عروس ساتن ساده و انواع آن+عکس

لباس عروس محمد

لباس عروس ساتن برای چه فرم اندامی مناسب است؟

 


لباس عروس های ساتن در انواع طرح های بلند و کوتاه و پف دار و دنباله دار و بسیاری مدل های دیگر موجود هستند و هرکدام از آن ها جذابیت خود را دارند. نکته ای که بدانید این است که شما به عنوان عروس باید لباسی را انتخاب کنید که به فرم بدن شما نزدیک باشد و متناسب با شکل اندام شما باشد. 


برای انتخاب لباس عروس متناسب با فرم بدن تان از میان جدیدترین مدل های لباس عروس فابرا می توانید به صورت حضوری یا آنلاین با شعب مزون فابرا در ارتباط باشید و از لباس عروس های متنوع آن دیدن کنید. در غیر این صورت اگر تمایل به شخصی دوزی لباس عروس دارید طراحان لباس فابرا لباس دلخواهتان را مطابق سلیقه ی شما خواهند دوخت.

 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


به طور کلی برای جذاب تر به نظر رسیدن استایل شما در مراسم عروسی باید پیراهن عروس ساتنی را انتخاب کنید که روی نقاط قوت اندام شما تمرکز بیشتری دارند. این کار را با خیال آسوده به مشاوران لباس عروس فابرا بسپارید تا بهترین طراحی لباس عروس را متناسب با جزییات اندام شما انجام دهند. انواع مدل های لباس عروس ساتن در مزون فابرا موجود است و با پرو کردن آن ها و کمک طراحان لباس عروس فابرا بهترین انتخاب لباس عروسی تان را داشته باشید. 


علاوه بر این مزون تخصصی فابرا بهترین مزون برای سفارش دوخت لباس عروس ساتن دلخواه شماست. برای انواع سفارشی دوزی و شخصی دوزی می توانید به دستان هنرمند تیم فابرا اعتماد کنید.
 

 

 

ویژگی های لباس عروس ساتن

 


از ویژگی های لباس عروس ساتن تنوع و امکان اجرای مدل های مختلف روی آن است. پیراهن عروسی دلربای ساتن در مدل های مختلف ساده یا کار شده وجود دارد و می توانید ظاهر آن را با توجه به سلیقه و میل تان طراحی کنید و تغییر دهید. از مزیت های مهم لباس عروس ساتن برای عروس خانم ها عکاسی عروسی ست، ساتن عکاسی خوبی دارد و برای ایجاد تغییرات و اصلاح در فوتوشاپ هم مناسب است.


لباس عروس ساتن هرگز از ویترین لباس های عروس حذف نشده و یک ترند پایدار و ایده آل است.


 برای آشنایی با مدل های متنوع لباس عروس ساتن با فابرا همراه شوید.
 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

لباس عروس ساتن برای ساده پسندها

 


می توان گفت لباس عروس ساتن بهترین و چشم نوازترین انتخاب برای عروس هایی ست که طرفدار مدل های ساده برای لباس عروس هستند. این امکان برای لباس عروس ساتن وجود دارد که ترکیبی از تور و گیپور هم در آن به کار رود تا از سادگی زیاد فاصله بگیرد، بسته به سلیقه و میل شما طراحان حرفه ای فابرا می توانند هر مدل لباس عروس ساتن که دلخواه تان است را برای شما طراحی کرده و بدوزند. 

 

 


از مزیت های دیگر لباس عروس ساتن این است که مدل های پوشیده ی لباس عروس ساتن نیز بسیار جذاب و شیک هستند. اگر مراسم عروسی شما در فصل سرد سال برگزار می شود و یا به هر دلیلی تمایل دارید لباس عروس پوشیده انتخاب کنید لباس عروس ساتن شیک ترین انتخاب است. 


نرمی و راحتی پارچه ی لطیف ساتن هماهنگی خاصی با لباس عروس و ظرافت آن دارد و این زیبایی لباس عروس ساتن را دوچندان می کند. ساتن پارچه ای لاکچری و لطیف است که برای دوخت لباس های خاص از آن استفاده می کنند. از گذشته تا امروز از ساتن به عنوان پارچه ای براق و مجلل برای دوخت لباس های سلطنتی و درباری استفاده می شده و امروز لباس عروس ساتن از خاص ترین لباس عروس ها به شمار می رود. 
 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

ترکیب ساتن با پارچه های دیگر

 


 با توجه به اینکه لباس عروس دانتل، گیپور و ساتن، از محبوب ترین مدل های لباس عروس در بین خانم ها هستند، بسیاری ترجیح می دهند برای انتخاب لباس عروسی از ترکیب چند پارچه کمک بگیرند. مثلا پایه ی اصلی لباس عروس را مطابق میل شان ساتن انتخاب می کنند و برای تزیینات یا جزییات آن از گیپور یا پارچه های دیگر کمک می گیرند. برخی از این ترکیب ها لباس عروس کارشده ی تماشایی حاصل می کنند که تحسین برانگیز و به یادماندنی می شود.
در برخی از مدل های لباسهای عروس ساتن، از پارچه های گیپور و دانتل در قسمت بالاتنه، آستین ها و یقه یا پایین تنه استفاده می کنند و یا برای تزیین لباس ساتن از سنگ های ظریف یا مروارید کمک می گیرند. طراحی های زیبا روی پارچه های ساتن امکان پذیر است و خوشبختانه قدرت مانُور طراحان لباس عروس روی لباس ساتن بالاست.

 

 

 

نکاتی که در مورد لباس عروس ساتن باید بدانید

 


پیش از دوخت هر لباس به خصوص لباس عروس بهتر است ویژگی های مختلف پارچه را در نظر بگیریم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. این نکته را هنگام انتخاب طرح و مدل لباس عروس ساتن در نظر بگیرید که پارچه ی ساتن مستعد چروک شدن است، البته از پارچه ی ساتن انواع مختلفی در بازار موجود است که به هنگام انتخاب لباس عروس مشاوران فابرا در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد.


 پارچه ی ساتن به خاطر اینکه استحکام خوبی دارد، می توان آن را برای لباس عروسی که دارای تزئینات زیادی ست استفاده کرد. ساتن پارچه‌ای سنگین است و به همین علت افت و ریزش خوبی دارد. لباس‌هایی که از جنس ساتن دوخته می شوند، برای فصل زمستان مناسب‌ترند اما لباس عروس ساتن با ظاهر براق و صیقلی اش می تواند در هر فصلی انتخاب بی نظیری باشد.


انواع لباس عروس ساتن در طراحی های شیک و لاکچری روزِ دنیا در مزون فابرا موجود هستند و برای پرو کردن نمونه های موجود یا سفارش مدل دلخواهتان می توانید با رزرو نوبت و هماهنگی برای مشاوره و طراحی لباس عروس با همکاران ما در فابرا تماس برقرار کنید.

 

 


 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/Vd5wN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر