لباس عروس سبک بوهو چیست؟+عکس

لباس عروس سبک بوهو چیست؟+عکس

لباس عروس محمد

 

 

تاریخچه ی سبک بوهو

 


سبک بوهو از کلمه ی "بوهمیا" نام کشوری که امروز در جمهوری چک قرار داره گرفته شده. مردم بوهمیا زندگی خیلی متفاوتی از سایر مردم در کشورهای دیگه داشتند، ویژگی اصلی اون ها ارتباط زیادشون با طبیعت و عوامل طبیعی و تاثیرپذیری بسیار از اون ها بوده. 


ویژگی اصلی سبک بوهو هم همینه، راحتی و الهام گرفتن از طبیعت. سبک بوهو به طرز شگفت انگیزی عامیانه و رمانتیکه و همین باعث می شه یک مراسم عروسی بوهو مثل افسانه ها جذاب و تماشایی باشه. حتی مکان برگزاری عروسی به سبک بوهو در طبیعته، ساحل دریا یا جنگل از بهترین گزینه ها برای عروسی به سبک بوهو هستند. تصورش هم هیجان انگیزه.
 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی های لباس عروس سبک بوهو

 


لباس عروس سبک بوهو با ویژگی هایی که داره در زمره ی لباس های معنادار و الهام بخش قرار می گیره. بوهو تنها یک لباس نیست، یک سبک و مفهوم رو تداعی می کنه و به همین دلیل تا همیشه می تونه معنی دار باشه. 


لباس عروس سبک بوهو زنانه و راحته، رنگ خنثی و اغلب نباتی یا بژ داره و الگو و مدلش با لباس عروس هایی که همیشه دیدیم و برامون آشناست فرق داره. لباس عروس بوهو برش گشادتر و جزییات جذاب تری داره. پارچه ی لباس عروس بوهو هم با پارچه های مرسوم برای لباس عروس متفاوته، پارچه ی لباس عروس سبک بوهو معمولا پارچه ای سبک و قابل تنفسه و با فصل تابستان همخوانی زیادی داره. لباس عروس بوهو اغلب آستین بلند یا آستین سه ربع از تور یا گیپور داره که یکی از قسمت های زیبای این لباس محسوب می شه. 
 

 

 

پشت باز لباس عروس بوهو یکی دیگه از ویژگی های مشترک بین بسیاری از لباس عروس های سبک بوهو هست. معمولا پشت این مدل لباس عروس باز هست و با دکمه های مرواریدی کوچک قسمتی از اون تزیین شده. 


لباس عروس بوهو یک لباس بی نظیر و بدون دردسر برای عروس های طرفدار راحتی هست. برخی از مشخصه‌های لباس‌های بوهمی عبارتند از تورهای طرح دار، آستین‌های دراماتیک، سیلوئت‌های آزاد و جزئیات الهام‌گرفته از سبک کلاسیک. لباس عروس بوهو بر خلاف لباس عروس های مرسوم از هیچ قانونی پیروی نمی کنه و نیازی به اندازه های دقیق و جزییات شسته و رُفته نداره. یک لباس عروس هنری، ماجراجویانه و صمیمی.
 

 

 

از جذابیت های لباس عروس سبک بوهو آزادیِ مطلق در اونه. برای داشتن لباس عروس سبک بوهو باید تمام قانون ها و چارچوب های رسمی و جدی رو فراموش کنید و آزادی تفکر و پیوستن به طبیعت و هرچه که طبیعی هست رو تجربه کنید. 


تاج گل، دسته گل طبیعی و بدون تشریفات و حاشیه ها از بخش های زیبایی شناسی مهم در سبک بوهو هستند. تورهای ظریف، تورهای گلدار و طرح و آیتم هایی که در اون ها گل و گیاه یا هر اِلِمان دیگری از طبیعت دیده می شه برای سبک بوهو مناسب هستند.

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


لباس عروس سبک بوهو با تمام ویژگی های منحصر به فردش رو به طراحان حرفه ای فابرا سفارش بدید تا صاحب لباس عروس خاص و بی نظیری بشید که شبیه هیچکدوم از لباس عروس هایی که تا به حال دیدید نیست.
 

 

 

اکسسوری مناسب لباس عروس سبک بوهو

 


سبک بوهو هیچ سنخیتی با جواهرات تجملاتی و گران قیمت نداره. یک گردنبند صدفی یا یک خلخال مرواریدی می تونه لباس عروس سبک بوهو رو تکمیل کنه. اکسسوری های عروس بوهو از صدف، مروارید، گل و گیاه و هر چیزی که از طبیعت گرفته شده باشه ساخته می شن. 
 

 

 

مدل موی عروس به سبک بوهو

 


عروس بوهو سمبلی از آزادی و رهایی هست و با شنیون های سفت و سخت و منظم میانه ی خوبی نداره. موهای عروس بوهو موهایی صاف و باز یا با حلقه های شل هست، یا با مدل شنیون اروپایی پایین و خیلی ساده تزیین شده. کلاه یا تاج گل از اکسسوری های موی عروس های سبک بوهوست.
 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

چه چیز سبک بوهو رو منحصر به فرد می کنه؟

 


بوهو یک سبک اصیل و مفهومی تلقی می شه، لباس عروس بوهو مناسب برای افرادی هست که خیلی علاقه ای به رسمی بودن ندارند و دوست دارند لباس عروسی اون ها منعکس کننده ی شخصیت و روح اون ها باشه. قمیت لباس عروس بوهو طیف وسیعی رو در بر می گیره به این معنی که برای هر بودجه ای لباسی وجود داره.


اگر دوست دارید لباس عروسی با طراحی شخصی داشته باشید، لباس عروس بوهو می تونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. با پارچه‌های روان، طرح‌های گلدار و نمونه‌های چاپی، با مدلی که از طبیعت و روحِ آزاد و رها سرچشمه می گیره. 
 

 

 

الهام از طبیعت

 


با پوشیدن لباس عروس راحت با پارچه های نرم و روانِ بوهو به باد اجازه می دید آزادانه شما رو لمس کنه و حس رهایی رو از طبیعت می گیرید. 


متریال اصیل 

 


متریال مورد نیاز در دوخت لباس بوهو اصیل ترین مواد مثل ابریشم، پارچه های قلاب بافی پنبه ای، تور و کرپ های ابریشمی هستند که هیچ احساس تصنعی و بدلی رو القا نمی کنند. 
 

 

 

رنگ های طبیعی و ملایم

 


زرق و برق در لباس عروس بوهو جایی نداره. لباس عروس بوهمیایی عمدتا در رنگ های ملایم و روشن مثل بژ هست که تداعی کننده ی حس یکپارچگی و وحدت هست. جالبه بدونید بسیاری از عروس های سبک بوهو با صندل های تخت جلوباز و چرمی یا با پای برهنه در مراسم حاضر می شن تا نزدیکی بشتری به طبیعت داشته باشند.

اگر عروسی هستید که دوست دارید یک باغ رویایی، یا یک مراسم بدون دخالت صداهای تشریفاتی داشته باشید، رفتن به سراغ استایل بوهو یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. خودتون رو در لباس عروسی که با تور و سنگ های درخشان ریز تزئین شده، با یک دسته گل ساده و در عین حال زیبا تصور کنید.. پوشیدن لباس عروس بوهمی به معنای پیوستن به یک ترند معنادار و به یادماندنی هست. 
 

 

 

مزون تخصصی لباس عروس فابرا همراه با ترندهای برتر دنیا آماده ی طراحی و دوخت زیباترین سبک لباس عروس بوهو برای شماست. اگر به لباس عروس بوهو علاقه مندید سری به کالکشن لباس عروس های خاص فابرا بزنید تا لباس دلخواهتون رو پیدا کنید. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/46Kwe
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر