مدل تاج عروس جدید + انواع تاج عروس

مدل تاج عروس جدید + انواع تاج عروس

لباس عروس نوین مارکتینگ

انتخاب مدل تاج عروس از جمله تصمیم‌گیری‌های جذاب شما در روزهای پیش از مراسم عروسی است. تاج‌های عروس تنوع بسیار بالایی دارند؛ و اغلب عروس‌ها در نگاه اول مدل‌های متعددی را می‌پسندند. به همین دلیل نیز انتخاب و خرید تاج عروس از میان گزینه‌های متعدد موجود، گاهی دشوار و گیج‌کننده می‌شود. اما برای رهایی از این حس تردید و رسیدن به گزینه نهایی، بهترین کار دیدن مدل‌های مختلف تاج عروس و در نظر گرفتن آن با استایل ظاهری خود در روز عروسی است. در این نوشته 56 مدل از انواع تاج عروس جدید را در دسته‌بندی‌های مشخص به شما معرفی کرده و درباره انتخاب مناسب این اکسسوری عروس نکاتی را یادآوری می‌کنیم.

انواع تاج عروس جدید

مانند انواع لباس عروس، تاج نیز دارای انواع گوناگونی از نظر سبک طراحی و جنس است. تاج عروس برای بسیاری مهم‌ترین اکسسوری روز عروسی است. راهی برای نشان دادن سبک فردی یا حس شاعرانه‌تر و عاشقانه‌تر. اغلب عروس‌ها مدل‌های کلاسیک تاج را انتخاب می‌کنند؛ اما امروزه طیف وسیعی از انواع سبک‌ها برای هر نوع مراسم عروسی، از عروسی ساحلی و فضای باز گرفته تا مراسم‌های برگزار شده در تالارهای بسته و کلاسیک وجود دارد.

فرقی نمی‌کند که به دنبال انتقال حسی سلطنتی باشید؛ یا به اضافه کردن حس‌وحالی عجیب‌وغریب به ظاهر خود فکر کنید. ما شما را با انواع تاج عروس آشنا می‌کنیم؛ تا ظاهر عروسی خود را تکمیل کنید.

تاج‌های عروس بوهو

با الهام از فرهنگ هیپی، سبک بوهو و کولی‌وار گزینه‌ای شیک و مورد علاقه عروس‌هایی است که می‌خواهند به سبک زندگی خاص خود وفادار باشند. اگر سلیقه شخصی شما به مدل‌های کولی‌وار نزدیک است؛ یک تاج عروسی با الگوهای نامتعارف ممکن است انتخاب مناسب شما باشد. در ادامه چند مدل تاج عروس کولی را مشاهده می‌کنید.

1. تاج عروس برگ ظریف. با این تاج باشکوه مانند یک الهه یونانی مدرن خواهید شد. علاوه بر این طرح برگ زیتون طلایی روی این تاج حسی سلطنتی به آن داده است.

تاج عروس 2022

2. تاج عروس بافته شده. گزینه‌ای ایده‌آل برای یک عروسی آرام در ساحل. این مدل جذابیت بی‌نظیر روزهای تابستان را یادآور شده و شکل مواج آن ما را به یاد اقیانوس می‌اندازد.

تاج عروس 2021

3. تاج عروس تاک انگور. اگر می‌خواهید یک تاج گل‌دار بدون قرار دادن گل‌های واقعی روی موهای‌تان بپوشید، این گزینه بهترین راه است. این تاج ظاهری لوکس به شما می‌بخشد.

تاج عروس جدید

4. تاج عروس کریستالی ریسه‌ای. این تاج کریستالی ثابت می‌کند که در جشن سبک کولی‌وار خود مجبور نیستید از درخشش و شیک بودن چشم‌پوشی کنید.

عکس تاج عروس

5. تاج عروس شکوفه‌های ظریف. اگر می‌خواهید در ظاهر بوهو خود کمی جذابیت ایجاد کنید؛ این تاج دوست‌داشتنی یک انتخاب عالی است.

مدل تاج عروس جدید

6. تاج عروس اوپال. این تاج سلطنتی که با طرح گل و کریستال‌های سواروسکی مزین شده است؛ راهی عالی برای نشان دادن شخصیت آزاده شماست.

مدل تاج عروس جدید 2022

7. تاج عروس الهه یونانی. الهه بودن را به شاهزاده خانم ترجیح می‌دهید؟ این تاج مثلثی با الگوهای زیتونی و شکلی سنتی، زیبایی سلطنتی و اساطیری را ترکیب می‌کند.

تاج عروس مدل جدید

مدل تاج عروس مدرن

اگر به مدهای معاصر علاقه دارید؛ تاج‌های عروس مدرن زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای اینکه به شما ایده بدهیم؛ گزینه‌هایی را انتخاب کردیم که مکمل مدل لباس عروس براق و دسته گل‌های مدرن هستند. این تاج‌های عروس مدرن، به‌خوبی با عناصر مدرن عروسی، مانند دکوراسیون هندسی و فونت‌های فانتزی ترکیب می‌شوند.

8. تاج عروس کوارتز. این تاج با تم گرد‌وغبار طلایی، شخصیتی تازه و امروزی را نشان می‌دهد.

انواع تاج عروس جدید

9. تاج عروس کریستال فلور. با وجود جزئیات ظریف، این تاج برای عروس‌های مینیمالیست عالی است. اگر می‌خواهید لباس عروسی بدون حاشیه بپوشید؛ تاج کریستالی فلور می‌تواند کل ظاهر شما را به هم پیوند بزند.

مدل تاج عروس کریستال

10. تاج عروس توری نقره‌ای و گل‌دار. این تاج گل که از یک توری سیم بافته شده است؛ جوهره مدرنیته اثیری را تراوش می‌کند.

11. تاج عروس آرورای مدرن. این تاج یک الگوی هندسی مدرن را در ظاهر شما فریاد می‌زند.

مدل تاج عروس مدرن آرورا

12. تاج عروس لیا. تاج عروسی لیا یک انتخاب عالی برای عروس‌های معاصری است که می‌خواهند در روز بزرگ خود ظاهری هنرمندانه داشته باشند.

مدل تاج عروس لیا

13. تاج عروس آفتاب‌گردان. اگر می‌خواهید رنگ بوهو را به آرایش مدرن خود اضافه کنید؛ این تاج عروس بهترین راه است.

تاج عروس آفتاب گردان

14. تاج عروس مروارید اودلیا. این تاج با مرواریدهای دوست‌داشتنی و سبک مینیمالیستی خود یک قطعه خیره‌کننده است؛ که می‌تواند در جشن‌های مدرن ظاهر شود.

مدل تاج عروس مرواریدی

تاج‌های عروس لوکس

تاج‌های زیر که با سنگ‌های مجلل و برش‌های کلاسیک تزیین شده‌اند؛ برای داشتن ظاهری شیک و لوکس عالی هستند. البته اگر قیمت تاج عروس برای شما مهم است؛ باید بدانید این مدل‌ها گران‌ترین مدل تاج عروس محسوب می‌شوند.

15. تاج عروس جورجیا سواروسکی. این تاج که با کریستال‌های سواروسکی و فیلیگرن تزئین شده است؛ جوهره‌ای عاشقانه و سلطنتی را می‌تاباند. این یک گزینه مجلل برای عروس‌هایی است که می‌خواهند در روز خاص خود مانند یک شاهزاده خانم واقعی باشند.

بهترین مدل تاج عروس سواروسکی

16. تاج عروس آسپن. این مدل با سنگ‌های قیمتی و مروارید تزیین شده است؛ تا زنانگی و ظرافت را بدون زحمت در هم آمیزد.

17. تاج عروس چارمین سواروسکی. این تاج کلاسیک که با کریستال‌های سواروسکی تزئین شده است؛ قطعه‌ای دیدنی در چشم همه خواهد بود.

18. تاج عروس کریستال ماکارا. با این جواهرات عظیم و درخشان، مثل یک ملکه زیبایی باشید.

19. تاج عروس نقره‌ای. این تاج عروس با سایزهای مختلف کریستال‌ها و سنگ‌ها، بهترین راه برای خیره‌کننده بودن است.

مدل تاج عروس نقره ای

20. تاج عروس پرنسسی یا ملکه ویکتوریا. این مدل با برش کلاسیک و با الهام از تاج زیبای ملکه ویکتوریا، گزینه‌ای عالی برای جشن گرفتن به سبک سلطنتی است.

مدل تاج عروس پرنسسی

21. تاج عروس مانور. با این تاج منحصربه‌فرد و زیبا، عشق خود را به فضای باز نشان دهید. این مدل تاج گزینه‌ای ایده‌آل برای تکمیل دسته گل بهاری عروس است.

تاج‌های عروس عجیب و افسانه‌ای

اگر می‌خواهید عروسی شما سبکی غریب و افسانه‌ای داشته باشد؛ این تاج‌ها مناسب شما هستند. از لباس عروس‌های آستین پف کرده گرفته تا فانوس‌های جادویی، این سبک عروسی حال‌وهوایی رویایی، مانند ورود به سرزمین عجایب را به ذهن متبادر می‌کند.

22. تاج عروس لالونا. این مدل با الهام از زیبایی درخشان ماه، ترکیبی از مرواریدهای درخشان و رنگ‌های عاجی یادآور مهتاب است.

مدل تاج عروس لالونا

23. تاج عروسی اقیانوسی. این مدل اشاره‌ای ظریف به رویاهای پری دریایی دارد. همچنین طراحی این تاج با مروارید، کریستال‌های سواروسکی و روکش طلای سفید خیره‌کننده است.

مدل تاج عروس اقیانوسی جدید

24. تاج عروس الهه. این تاج که با الگوهای پیچیده شکوفه‌ها و ساقه‌ها آراسته شده است؛ یک اکسسوری عالی برای جشن شما در فضای باز و فصل بهار است.

مدل تاج عروس الهه

25. تاج عروس ساده پیچک. این مدل با عقیق و مرواریدهای خود می‌درخشد. یک مدل موی مواج مطمئنا با این تاج عروس ساده و در عین حال شیک مطابقت دارد.

مدل تاج عروس ساده

26. تاج عروس کوارتز برین. این مدل که با کوارتز خام و شاخه‌های فلزی پوشانده شده است؛ زیبایی طبیعت را به نمایش می‌‎گذارد.

مدل تاج عروس کوارتز

27. تاج عروس بال سنجاقک. با الگوهای متمایز بال سنجاقک، این مدل ما را به یاد جذابیت الهام‌بخش پری‌های جنگلی می‌اندازد. همچنین حال‌وهوای یخی این تاج، تکمیل‌کننده یک جشن زمستانی است.

مدل تاج عروس جدید و شیک

28. تاج پاستلی عاشقانه. چه کسی می‌گوید که نمی‌توان رنگ‌های پاستلی را در تاج به‌کار برد؟ رنگ گل‌های این مدل تاج عروس از خاکستری، رژگونه و سفید تشکیل شده است.

تاج‌های عروس سنتی

ادای احترام به رمانتیسم گذشته، روشی دوست‌داشتنی برای القای تم سنتی در عروسی شماست. ما بهترین تاج‌های عروس سنتی را در ادامه برای شما گردآوری کرده‌ایم.

29. تاج عروس استل. این طرح با الهام از هنر دکو، چشم‌اندازی سنتی به اجرام آسمانی دارد.

مدل تاج عروس استل

30. تاج عروس مروارید. با انتخاب این تاج عروس، بدون هیچ زحمتی جذابیت را به تیپ عروسی خود اضافه کنید.

انتخاب تاج عروس مرواریدی

31. تاج عروس پیتون. این طرح با سنگ‌های زیرکونیای اصل تزیین شده و یک قطعه بی‌نظیر برای عروس‌های شیک‌پوش است.

32. تاج عروس سرخس و کریستال. این تاج سیمی کلاسیک تمی بسیار زنانه و دلبرانه دارد.

33. تاج عروس دیادم. در بهترین روز خود، درخشش را با این تاج درخشان منعکس کنید. در این تاج طرح‌های گل و برگ چشم‌اندازی تازه به هنر دکو می‌دهد.

34. تاج عروس طلای عتیقه سواروسکی. این طرج با اندازه‌ها و شکل‌های کریستالی مختلف تزیین شده است. این تاج را می‌توان با یک لباس عروس توری ست کرد.

35. تاج عروس جوئل. با اشکال منحنی و هاله‌ای از سنگ‌های قیمتی، تاج سنتی جوئل، سبک رترو و ظرافت زنانه را ادغام می‌کند.

بهترین مدل تاج عروس

در ادامه معرفی مدل تاج عروس می‌خواهیم بهترین و محبوب‌ترین تاج‌های عروس در سال جاری و تاج عروس 2021 را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر به دنبال ترندهای تازه و مدل‌های تاج عروس جدید هستید؛ دیدن مدل‌های معرفی شده در ادامه را از دست ندهید.

36. تاج عروس ورق طلا و عاج. این تاج با الهام از فصل بهار و برای افزودن زنانگی به استایل شما ساخته شده است.

37. تاج عمودی نقره‌ای. این تاج عروس طبیعت را با طرح‌های عمودی برگ‌هایش جشن می‌گیرد. این مدل ترکیبی عالی از ظرافت و زیبایی است.

38. تاج عروس ستاره‌ای. عروسی‌های روستایی ادای احترام به فضای باز است؛ و شما می توانید زیبایی طبیعت را در لوازم عروس خود بگنجانید.

39. تاج عروس کریستالی با الهام از طبیعت. این مدل نیز گزینه‌ای عالی برای رویدادهای بهاری است.

40. تاج عروس دراپه. این سبک رمانتیک و شیک با زیبایی هنری و پر جنب‌وجوش خود، با برگزاری جشن در در یک قلعه کلاسیک مطابقت دارد.

41. تاج عروس گلزار. این مدل الهام گرفته شده از داستان عروسی آفرودیت در بهشت است.

42. تاج عروس گل‌دار. این تاج ظریف زیر نور آفتاب به‌خوبی می‌درخشد.

43. تاج عروس با رنگ آبی و طلایی. این تاج قدیمی یادآور رنگ‌های رمانتیک گذشته است.

44. تاج عروس ورونا. این مدل تعادل میان مدرنیته و افسانه‌ای بودن را بی‌عیب و نقص ایجاد می‌کند.

45. تاج عروس کریستالی تزئین‌شده. این طرح حسی دوست‌داشتنی و رمانتیک را در ذهن مهمانان شما بر جای خواهد گذاشت.

46. ​تاج عروس گل ساکولنت. این تاج سبز و در عین حال شاداب، با زیبایی شناسی لوکس و بوهو، الهام‌بخش عروسی شما خواهد بود.

47. تاج عروس رز و مروارید. این مدل که حسی رمانتیک و بهاری را القا می‌کند؛ انتخابی عالی برای عروسی‌های کلاسیک در طول این فصل است.

48. تاج عروس زرا. عاشقان افسانه‌ها و عروسی‌های خیال‌انگیز، این تاج عجیب و غریب مطمئنا مطابق با سلیقه شما خواهد بود. این تاج گزینه‌ای مناسب برای پوشیدن با انواع تور عروس است.

49. تاج عروس ستاره طلایی. در روز خاص خود، مانند یک ستاره چشمک بزنید.

50. تاج عروس ابدی. این تاج مروارید روشی خارق‌العاده برای ایجاد تعادلی عالی بین حس‌وحال رمانتیسم و ​​زنانگی ارائه می‌کند.

51. تاج طلای زیتون. این پیشانی‌بند طلایی یونانی یک اکسسوری ایده‌آل برای الهه‌ای رمانتیک است.

52. تاج عروس رمانتیک لویزا. این مدل با گلبرگ‌های ظریف خود، یک اکسسوری دست‌ساز زیبا برای عاشقان جسور است.

53. تاج عروس اورلا. این مدل دست‌ساز انگلیسی، با گل‌های ورق طلا ساخته شده و مدرن و لوکس و در عین حال اثیری به‌نظر می‌رسد.

54. تاج عروس هدبندی. این مدل برای عروسی‌های پاییزی ایده‌آل است.

55. تاج عروس ادن. این مدل از مرواریدهای ظریف و پولک برای ایجاد ظاهری ظریف و شیرین استفاده می‌کند.

56. تاج عروس ساتن. این طرح ظرافت دنیای قدیم را با نکاتی از سبک رمانتیک مدرن ترکیب می‌کند؛ و شلوغی یک مدل لباس مجلسی پر زرق‌وبرق را متعادل می‌نماید.

انتخاب تاج عروس

در نهایت هنگام خرید تاج عروس، بهتر است چند نکته اساسی زیر را در نظر داشته باشید:

  • اطمینان حاصل کنید که تاج شما با لباس عروس و جواهرات عروس شما هماهنگ است.

  • تاج را حتما روی سر خود امتحان کنید.

  • مدل تاج عروسی را انتخاب کنید که فرم صورت شما را تکمیل کند. به عنوان یک قاعده کلی، باید تاجی با ساختاری مخالف فرم صورت خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک تاج نوک تیز، کشیدگی صورت را برجسته می‌کند. در حالی که یک صورت گرد و صاف ممکن است با تاجی به شکل ماه کمتر هماهنگ باشد.

  • از شستن موهای خود قبل از پوشیدن تاج عروس خودداری کنید. در واقع داشتن موهای یک روزه از لیز خوردن تاج جلوگیری می‌کند.

  • در صورت امکان با موی آرایش شده تاج را امتحان کنید.

  • قیمت تاج عروس مانند قیمت تور عروس دارای طیف گسترده‌ای است؛ با این وجود معمولا تاج‌ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند. 

در نهایت امیدواریم با خواندن این نوشته و دیدن مدل‌های معرفی شده آن، به عکس تاج عروس دلخواه خود رسیده باشید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/x4Lqe
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر