مدل جدید لباس عروس پرنسسی + انواع لباس عروس پفی

مدل جدید لباس عروس پرنسسی + انواع لباس عروس پفی

لباس عروس نوین مارکتینگ

لباس عروسس پرنسسی یا اسکارلت یکی از کلاسیک‌ترین انواع لباس عروس است. بسیاری از عروس خانم‌ها به این مدل لباس علاقه زیادی دارند؛ چراکه اولین تصورات‌شان از لباس عروس را چنین لباس‌هایی شکل داده است. حتما شما هم برای اولین‌بار این لباس‌های زیبا و فانتزی را در تن شخصیت‌های عاشق‌پیشه کارتون‌های والت دیزنی دیده‌اید؛ پرنسس‌هایی که عاشق شاهزاده سوار بر اسب سفید شده و با لباس سفید و پف دار به دنبال سرنوشت مشترک خود می‌روند. حالا همین سبک پوشش تبدیل به یکی از مدل‌های محبوب لباس عروس در دنیای واقعی شده است.

البته با نگاهی به انواع لباس عروس پرنسسی جدید، می‌توانید تفاوت‌های عمده‌ای را با سبک‌های کارتونی و قدیمی‌تر آن بیابید. در واقع امروزه این مدل‌های کلاسیک نیز، تحت تاثیر سبک‌های مدرن قرار گرفته و در بسیاری از مدل‌ها، جزئیات متفاوتی را در آنها مشاهده خواهید کرد. به هر حال اگر شما نیز به مدل لباس عروس پرنسسی و پف دار علاقمند هستید؛ در اینجا ده‌ها عکس لباس عروس پرنسسی جدید را با توضیحات بیشتر درباره انواع و ویژگی‌های آن در کنار هم جمع‌آوری و به شما معرفی کرده‌ایم.

آشنایی با لباس عروس پرنسسی و پف دار

به‌طور خلاصه و از نظر تاریخی لباس عروس پرنسسی از سبک پوشش شاهزاده خانم‌ها و زنان طبقات بالای اجتماع در قرون پازده به بعد میلادی الهام گرفته شده است. امروزه در آثار سینمایی و تلویزیونی مرتبط با آن زمان نیز، این لباس‌ها را بر تن بازیگران مشاهده می‌کنید. مهم‌ترین ویژگی و شاخصه این لباس‌ها که موجب تمایز آنها از سایر مدل‌های لباس عروس می‌شود؛ دامن پف دار و گسترده، دامن بلند تا سطح زمین، وجود دنباله، کمر باریک و در صورت وجود آستین، آستین‌های پف دار است.

مدل لباس عروس پرنسسی

البته همان‌طور که گفته شد؛ این روزها لباس عروس مدل پرنسسی با تغییرات زیادی روبرو بوده و به عنوان مثال وجود آستین‌های پف دار را در نمونه‌های مدرن و جدید آن کمتر پیدا می‌کنید. از نظر سیلوئت، نزدیک‌ترین سیلوئت برای لباس عروس پرنسسی، سیلوئت لباس مجلسی یا به اصطلاح لاتین آن Ball Gown است. این سیلوئت شامل مدل‌های لباس مجلسی تمام قد و پر زرق‌وبرق می‌شود. بنابراین با جستجوی این سیلوئت نیز می‌توانید انواع عکس لباس عروس پرنسسی جدید را در اینترنت بیابید.

لباس عروس پرنسسی

رنگ لباس عروس پفی

نکته دیگر درباره لباس عروس پرنسسی رنگ آن است. اگرچه مدل‌های لباس پرنسسی در رنگ‌های بسیار متنوعی طراحی و دوخته می‌شود؛ اما رنگ اصلی لباس عروس پرنسسی سفید بوده و ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که برای انتخاب این مدل لباس عروس، به رنگ سفید وفادار بمانید. چراکه این سبک لباس عروس، کلاسیک بوده و در طرح‌های کلاسیک، سفید رنگ مختص لباس عروس است. همچنین نمونه‌های رنگی لباس پرنسسی اغلب برای دختران خردسال و نوجوان و همچنین به عنوان لباس مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هم دلیل دیگری است که انتخاب و اجاره لباس عروس پفی یا پرنسسی رنگی که برای شما مناسب باشد؛ معمولا سخت بوده و نتیجه مطلوبی ندارد. البته اگر به خرید لباس عروس پرنسسی رنگی اصرار دارید؛ توصیه می‌کنیم حتما به سراغ رنگ‌های نزدیک به سفید، مانند شیری، عاجی، رزگلد، رنگ پوست و موارد مشابه بروید. یک راه‌کار دیگر نیز انتخاب لباس پرنسسی رنگی هنگام خرید لباس بله برون و لباس نامزدی است. چراکه در اینجا این انتخاب می‌تواند کاملا با حس و حال شما و موضوع مراسم شما هماهنگ باشد.

لباس عروس پف دار

انواع لباس عروس پرنسسی

با توجه به اینکه انواع لباس عروس بر اساس سیلوئت یا همان طرح کلی لباس مشخص می‌شود؛ می‌توان گفت لباس‌های عروس پرنسسی نیز مانند لباس عروس ساده و سایر موارد مشابه، دسته‌بندی خاصی ندارند. حتی برخی از آنها را می‌توان به صورت مشترک در چند دسته‌بندی دیگر لباس عروس نیز جای داد. به عنوان مثال همان‌طور که گفته شده لباس عروس پفی یا پرنسسی از نظر سیلوئت اغلب در دسته‌بندی Ball Gown قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان در انواع لباس عروس پرنسسی مدل‌های لباس عروس ساده را نیز پیدا کرد.

لباس عروس پفی

از طرف دیگر، شکل گسترده شدن دامن و داشتن یا نداشتن دنباله می‌تواند موجب شکل‌گیری انواع مختلفی از این لباس شود. دامن‌های کلاسیک این سبک لباس عروس اغلب از همان ابتدای کمر پف کرده و سپس به سمت پایین روان می‌شوند. اما در سبک مدرن لباس عروس پرنسسی می‌توان مدل‌های دیگری از دامن را نیز یافت که با شیب بیشتری به سمت پایین روان شده، اما هنوز هم پف و گستردگی خود را حفظ کرده‌اند.

مدل لباس عروس پفی

همچنین مدل‌های کلاسیک لباس عروس پف دار اغلب در صورت داشتن آستین، دارای آستین‌های پفی هستند. اما امروزه به ندرت می‌توان چنین چیزی را در انواع مدل لباس عروس پرنسسی جدید دید. در عوض سبک‌های امروزی این مدل، یا بدون آستین طراحی شده و یا در صورت داشتن آستین، تور و حریر پف کرده را با پارچه‌های توری گلدوزی شده و چسبیده به بازو و دست‌ها عوض کرده‌اند.

مدل لباس عروس پف دار

در نهایت یقه لباس عروس پرنسسی یکی دیگر از شاخصه‌های آن است که ریتمی عاشقانه و دلبرانه به این مدل داده است. در اغلب موارد مدل یقه در این لباس عروس طوری طراحی می‌شود که نتیجه کار شباهت زیادی به یک قلب دارد. برای اینکار سبک‌های مختلفی از یقه هفت، بر روی لباس عروس پرنسسی اجرا می‌شود.

مدل لباس عروس پرنسسی جدید

مدل لباس عروس پف دار جدید

اگر با خواندن این نوشته به بررسی بیشتر و انتخاب یک لباس عروس پف دار و پرنسسی علاقمند شده‌اید؛ در ادامه می‌خواهیم شما را با مجموعه‌ای از مدل لباس پرنسسی جدید آشنا کنیم.

انواع لباس عروس پرنسسی

اگر عروسی شما در تابستان و فضای باز برگزار می‌شود؛ اما همچنان می‌خواهید به مدل لباس عروسی پرنسسی وفادار بمانید؛ این مدل با دامن پفی و البته بالاتنه و یقه بازتر و البته رهاتر، کمک می‌کند که گرمان تابستان شما را کمتر اذیت کند.

بهترین لباس عروس پفی

یک لباس عروس شیک برای پرنسس‌های مدرن، توصیفی است که در مورد این لباس عروس پرنسسی نسبتا ساده می‌توان داشت. این مدل حتی می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید لباس فرمالیته و عکاسی و فیلم‌برداری در حال و هوای طبیعت باشد.

بهترین مدل لباس عروس پفی

از نظر میزان شلوغی، گسترده بودن دامن تا پایین و جزئیات زیاد، این کار به مدل‌های کلاسیک پرنسسی بسیار شبیه است. با این وجود دامن آن چه در انتخاب نوع پارچه و چه در حالت پف کردن، مدرن‌تر به‌نظر می‌رسد.

بهترین مدل لباس عروس پرنسسی

این لباس پف دار و جذاب را به عروس‌هایی که به سبک‌های آزاد و رها علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم. آستین بندی این مدل، به‌خوبی می‌تواند زیبایی شانه‌های شما را به نمایش گذاشته و در عین حال آرزوی پوشیدن یک لباس عروس واقعی را برای شما برآورده کند.

لباس عروس پف دار جذاب

باوقار، متین و آرام، توصیف عروسی است که این مدل لباس عروسی پرنسسی و دنباله‌دار را خواهد پوشید. این لباس جذاب و زیبا گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی در تالار است. فراموش نکنید که حرکت با این مدل می‌تواند مشکل باشد.

بهترین مدل لباس عروس پف دار جدید

یک لباس کلاسیک کامل برای عروس‌هایی که می‌خواهند مهمانان را تحت تاثیر قرار دهند. در بالاتنه این لباس آستین‌های راحت و پف کرده اگرچه سبک کلاسیک ندارند؛ اما به‌خوبی با دامن گسترده کار هماهنگ شده و انتظار شما را برای داشتن یک لباس عروس رسمی برآورده می‌کند.

لباس عروس پرنسسی کلاسیک

گل‌دوزی‌های روی بالاتنه و در لبه پایینی دامن کاملا پرنسسی این لباس عروس، می‌تواند شما را وارد شهر قصه‌ها کند. این لباس با وجود دامن بزرگ و نسبتا سنگین، به دلیل ثبات بالای دامن، گزینه خوبی برای برگزاری مراسم در فضای باز است.

انواع لباس عروس پفی جدید

به نمای پشت این لباس عروس در آینه موجود در تصویر دقت کنید؛ تا بدانید چرا این گزینه بهترین انتخاب برای عروس‌هایی لاغر اندام است. این لباس می‌تواند قد شما را بلندتر نشان داده و همچنان سبک کلاسیک خود را حفظ کند.

انتخاب لباس عروس پفی جذاب

همانگی تور سر استفاده شده در این مدل با تور به‌کار رفته در دامن پرنسسی آن، به‌خوبی سبک کلاسیک کار را به نمایش گذاشته است. این لباس عروس گزینه مناسبی برای ثبت فیلم‌ها و عکس‌های رمانتیک در فضای بیرون و هنگام وزش نسیم است.

مدل های جدید لباس عروس پرنسسی

همه آنچه از یک لباس عروس پرنسسی خاص انتظار دارید؛ در این مدل گنجانده شده است. آستین و سبک طراحی پارچه آن، دستان و بازوهای شما را لاغرتر نشان داده و مانند بعضی مدل‌های کلاسیک لباس پرنسسی، دامن آن باعث چاق به‌نظر رسیدن پایین‌تنه شما نمی‌شود.

عکس لباس عروس پرنسسی

اگر می‌خواهید لباس عروس پف دار شما با سایر مدل‌های پرنسسی کاملا متفاوت باشد؛ جرات کنید و این لباس عروس جذاب را انتخاب کنید. وظیفه گسترده شدن و پف کردن این لباس، برخلاف مدل‌های کلاسیک بر دوش پرهای لطیف، سبک و جذاب به‌کار رفته روی دامن، یقه و آستین قرار گرفته است. 

عکس لباس عروس پف دار

عروس‌های بزرگ‌سایز بهترین گزینه برای پوشیدن لباس‌های عروس با دامن پف دار هستند. این لباس‌ها به‌خوبی ساختار بدنی آنها را متعادل کرده و چهره دلپذیری از آنها را به نمایش می‌گذارد.

لباس عروس پرنسسی سایز بزرگ

با پوشیدن این لباس عروس، مطمئن باشید انتظار همه را از یک لباس عروس همه چیز تمام برآورده خواهید کرد. طرح این مدل جذاب شامل گل‌های به‌کار رفته و دوخته شده روی بالاتنه و گسترش یک‌پارچه آن تا روی دامن است.

لباس عروس پرنسسی مناسب

یک لباس عروس مدل پرنسسی که در عین سادگی در بالاتنه، با سبک خاص خود در پایین‌تنه، شما را از سایر عروس‌هایی که تا به حال دیده‌اید متفاوت می‌کند.

لباس عروس مدل پرنسسی

این مدل لباس پرنسسی عروس گزینه خوبی برای افراد بزرگ‌سایز و سایز متوسط است. دامن افتاده روی زمین این مدل به شما اجازه پوشیدن پاشنه‌بلندترین کفش لژدار عروس را می‌دهد؛ تا بیش از پیش قدبلند به‌نظر برسید.

لباس پرنسسی عروس

برای داشتن تصاویری خاطره‌انگیز در یک امارت شیک، این مدل لباس عروس را انتخاب کنید. در این مدل نیز طراح کوشیده با سیلوئت نزدیک به مدل پرنسسی، طرحی نو و مدرن ارائه دهد.

لباس عروس مدل پرنسسی

اگر به دنبال یک مدل لباس عروس پف دار و البته پوشیده در بالاتنه هستید؛ این سبک طراحی می‌تواند تا حدود زیای خواسته شما را اجابت کند.

مدل لباس عروس پف دار جدید

ساده، تمیز و بدون حرف اضافه، همه آن چیزی است که درباره این مدل لباس عروس می‌توان گفت. اگر به دنبال یافتن سادگی در سبک کلاسیک لباس عروس هستید؛ این مدل را بررسی کنید.

لباس عروس پرنسسی پفی

یقه دلبرانه و توری کاملا طرح‌دار این لباس عروس، گزینه مناسب برای زیبا به‌نظر رسیدن لباس شما از تمام زوایا است. این مدل به‌خصوص برای عروس‌هایی با کمر باریک گزینه مناسب‌تری است.

لباس عروس پرنسسی پف دار

این مدل نیز کوشیده دامن پرنسی را با طرحی متفاوت ارائه دهند؛ تا اجرایی مدرن از لباس عروس پرنسی داشته باشد.

لباس عروس پف دار پرنسسی

آستین شل و دامن چند لایه این مدل لباس عروس پرنسسی می‌تواند ظاهری متفاوت و صمیمی از شما را در ذهن مهمانان به یادگار بگذارد.

مدل لباس عروس پرنسسی آستین دار

این لباس عروس یک سبک کاملا مدرن از لباس عروس پف دار ارائه داده است. با این وجود نقطه تمایز اصلی این مدل، کمربند پهن آن است.

لباس عروس پرنسسی مدرن

در نهایت و به عنوان آخرین مدل لباس عروس پرنسسی معرفی شده در این نوشته نیز، به این گزینه کلاسیک و ساده نگاه کنید. این مدل یک لباس عروس بی‌دردسر و بی‌چون چرا برای شما خواهد بود؛ که اغلب افراد آن را می‌پسندند.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/R4ane
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر