مدل لباس مجلسی را چگونه انتخاب کنیم؟+عکس

مدل لباس مجلسی را چگونه انتخاب کنیم؟+عکس

لباس مجلسی محمد صفریان

راهنمای انتخاب لباس مجلسی

 


مزون فابرا با سال ها تجربه در طراحی و دوخت انواع لباس مجلسی 9 نکته برای راهنمایی شما در انتخاب و خرید لباس مجلسی رو در این جا خواهد گفت تا خرید لباس مجلسی برای شما به یک خرید شیرین تبدیل بشه.
 

 

1. ویژگی های ظاهری تو رو بشناسید.

 


پوشیدن مدل های مختلف لباس مجلسی با برش های گوناگون می تونه قسمت های مختلف بدن شما رو بزرگ تر، کوچک تر، واضح تر یا کمتر به چشم بیاره. به همین دلیل بهتره اندام تون رو بشناسید و تصمیم بگیرید که لباس شما بهتره تمرکز رو روی کدوم قسمت اندامتون بذاره. تناسب رو فراموش نکنید، تناسب مهم ترین بخش انتخاب یک لباس خوبه. در هر صورت تناسب کلی لباس با فرم بدن شما باید رعایت بشه.
 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

2. همیشه پیرو مد روز نباشید.

 


نیازی نیست همیشه مد روز بپوشید. اگر لباسی که در حال حاضر ترند هست در تن شما جذاب نیست سعی کنید سبک های دیگه رو امتحان کنید. انتخاب ها و سبک های خودتون رو گسترش بدید و همیشه چیزی رو بخرید که به خوبی با اندام و استایل شما مطابقت داره و در تن شما زیباست. 
 

 

3. در انتخاب رنگ دقت کنید.

 


در انتخاب رنگ لباس مجلسی به رنگ پوست خودتون دقت کنید و رنگ لباستون رو هماهنگ با رنگ پوست انتخاب کنید. افراد با پوستی که ته رنگ گرم داره با لباس های رنگ گرم بهتر به نظر می رسن و افرادی که رنگ پوستشون ته رنگ سردی داره با رنگ های سرد جذاب تر هستند.
 

 

4. پارچه های حرفه ای رو انتخاب کنید.

 


تنخور لباس مجلسی تا حد زیادی به جنس و نوع پارچه ی اون بستگی داره، پس انتخاب پارچه اهمیت زیادی داره. لباس مجلسی که با ساتن آمریکایی دوخته شده تنخور خیلی متفاوتی با لباسی که از پارچه ی کرپ یا ابریشم دوخته شده داره. مدل لباس و پارچه ای که لباس از اون دوخته شده باید با هم هماهنگی کامل داشته باشن تا تنخور بی نقصی ارائه بدن. 


برای تشخیص و پیدا کردن لباس های مجلسی تخصصی با رعایت استانداردهای ایده آل باید به افراد متخصص مراجعه کنید. مزون تخصصی لباس مجلسی فابرا با طراحان لباس با سابقه بهترین پیشنهادها رو در زمینه ی دوخت یا خرید لباس مجلسی مناسب به شما می دن.  
 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

5. از فروشگاه های لباس آنلاین لباس مجلسی نخرید.

 


فروشگاه های متعددی در فضای مجازی لباس مجلسی عرضه می کنند و ممکنه قیمت های پایین بعضی از این فروشگاه ها شما رو برای خرید وسوسه کنه. در نظر بگیرید لباس مجلسی حتما باید پرو بشه و تنخور لباس و تمام جزییات اون در تن شما بررسی بشه تا بتونه گزینه ی خوبی برای خرید باشه. علاوه بر این جنس لباس و مدلی که دریافت می کنید ممکنه با چیزی که تصور کردید خیلی متفاوت باشه و عملا اون لباس رو یک بار هم استفاده نکنید. 
 

 

6. از مزون های تخصصی لباس مجلسی خرید کنید.

 


برای پیدا کردن بهترین و به روزترین مدل ها و با کیفیت ترین پارچه های لباس مجلسی وقتتون رو با گشتن در فروشگاه های متعدد هدر ندید. مزون های تخصصی فروش لباس مجلسی که از دانش روزِ مُد و فشن پیروی می کنند و لباس مجلسی با کیفیت و استاندارد رو عرضه می کنند پیدا کنید و همیشه برای دوخت یا خرید لباس مجلسی به اون ها مراجعه کنید. با این کار ممکنه کمی پول بیشتری برای خرید لباس مجلسی پرداخت کنید اما کمد لباس شما با لباس های شیک و متناسب با جایگاه و شخصیت شما کامل می شه.
 

 

7. از طراحان لباس حرفه ای و کاربلد مشاوره بگیرید.

 


افراد مهم همیشه برای انتخاب لباس های رسمی و مجلسی از خیاط های حرفه ای و طراحان برجسته برای انتخاب بهترین لباس مجلسی کمک می گیرن، چرا شما این کار رو نکنید؟ برای انتخاب مدل لباس مجلسی و دوخت بهترین لباس متناسب با استایل شما حرفه ای رفتار کنید و از افرادی که در این حوزه فعالیت دارند مشاوره بگیرید.

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.


در مزون فابرا طراحان متخصص در زمینه ی دوخت لباس مجلسی می تونن شیک ترین لباس مجلسی رو متناسب با شرایط شما با قیمت مناسب و پارچه های وارداتی با کیفیت طراحی کنند و بدوزند. علاوه بر این خرید مدل های آماده ی لباس مجلسی فابرا هم کار رو برای کسانی که وقت کمتری دارند راحت کرده. 
 

 

8. انواع مدل های لباس مجلسی را در نظر بگیرید.

 


با توجه به رویدادی که به اون دعوت شدید مدل مناسب لباستون رو انتخاب کنید. مثلا یک پیراهن حریر و بلند تابستانه برای دورهمی های دوستانه در ماه های گرم سال مناسبه، اما برای یک میهمانی مجلل رسمی نیاز به یک لباس مجلسی شیک با رنگ و مدل خاص تری دارید. سعی کنید تنوع خوبی از انواع لباس ها برای مراسم مختلف در کمد لباستون داشته باشید تا همیشه برای مراسمی که به اون دعوت می شید مدل لباس مناسب رو داشته باشید.
 

 

9. اکسسوری متناسب با مدل لباس را در نظر بگیرید.

 


موقع انتخاب مدل لباس حتما توجه کنید که کفش و اکسسوری های هماهنگ با مدل لباس انتخابی تون رو داشته باشید. یک لباس شیک مجلسی اگر با کفش یا اکسسوری نامناسب پوشیده بشه اصلا جلوه ی جذابی نداره.


با در نظر گرفتن معیارهای اساسی گفته شده توسط طراحان مزون فابرا برای انتخاب و خرید لباس مجلسی می تونید به سادگی لباس مجلسی مناسب با استایل تون رو بشناسید و برای دوخت یا خرید اون اقدام کنید. استراتژی فابرا جلب اعتماد و رضایت مشتریان خاص در تمام این سال ها بوده و خواهد بود. 
 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/Vlj54
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر