مزایا و معایب اجاره و کرایه لباس عروس+ راهنمایی تخصصی

مزایا و معایب اجاره و کرایه لباس عروس+ راهنمایی تخصصی

لباس عروس محمد صفریان

اگر همیشه رویای لباس عروستان را در سر می پرورانده اید و می دانید تا مدت ها پس از عروسی تان این لباس برای شما معنا و مفهوم خاصی خواهد داشت و روزی آن را با تمام خاطراتش به فرزندتان نشان خواهید داد، بهتر است خودتان صاحب اول و آخر لباس عروسی تان باشید. 


اجاره کردن لباس عروس

 


اجاره ی لباس عروس می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه کمک کند و در زمان کمتر و با پرداخت وجه کمتری لباس عروسی تان را انتخاب کنید. اما به هر حال قبل از اجاره کردن لباس عروس بهتر است تمام جوانب اجاره کردن لباس عروس و تفاوت های آن با دوخت لباس و خرید آن را در نظر بگیرید. مزون لباس فابرا به شما راهنمایی های لازم برای یک تصمیم هوشمندانه را خواهد داد.
 

 

 

مزیت ها و معایب اجاره کردن لباس عروس

 


* اگر اولویت شما در مراسم عروسی تان لباس عروس نیست و فکر می کنید بهتر است هزینه های اصلی صرف شام بهتر یا تشریفات فرعی شود، اجاره ی لباس عروس ایده ی خوبی ست. اما در مقابل بدانید لباس عروس اجاره ای اصلا "سفارشی" و "خاص" نیست و برای داشتن یک لباس که جزییات آن کاملا مطابق میل و سلیقه ی شماست و برازنده ی بدن شما دوخته شده بهتر است یک لباس عروس برای خودِ خودتان سفارش دهید.


توصیه ی طراحان فابرا با تجربه ی طولانی در زمینه ی اجاره و دوخت لباس عروس و مشاوره به عروس ها این است که خاص بودن و سلیقه ی شخصی تان را فدای هزینه های گذرا و غیر ضروری تشریفات نکنید. لباس عروسی سفارشی خاطره ای شیرین برای تمام عمر است.

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


* ممکن است تصور کنید برای رویدادی که تنها در یک شب اتفاق می افتد اجاره کردن لباس عروس  کار عاقلانه تری باشد. اما از این نکته که ممکن است بعدها به ذهنتان برسد غافل نشوید که می توانستید لباس شب عروسی تان را برای تجدید پیمان یا در مراسم سالگرد عروسی تان دوباره به تن کنید و خاطرات را تازه کنید. 
 

 

 

* اجاره ی لباس عروس زمان کمتری از شما می گیرد و این یکی از مزیت ها برای بسیاری از خانم هاست، اما با صرف زمان کوتاه برای اجاره ی لباس ماندگارترین رویداد زندگی تان در حق خودتان کم لطفی می کنید. لباسی که احتمالا شانس پرو کردن آن پیش از عروسی بیش از یکبار را ندارید و بسیاری از جزییات آن مطابق سایز و سلیقه ی شما نیست شاید شب عروسی در ذوق شما بزند.


* در تهران بسیاری از عروس ها به دلایل تکراری و کلیشه ای و توصیه ی اطرافیان برای اجاره ی لباس عروسی از مراکز تکراری مانند جمهوری یا سایر مزون ها و پاساژهای شناخته شده ی اجاره دهنده ی لباس عروس اقدام می کنند. از بزرگترین معایب اجاره کردن لباس عروس به خصوص برای عروس های مشکل پسند و خانم هایی که همیشه خوشتیپ و شیک پوش بوده اند این است که لباس عروس تکراری و قبلا پوشیده شده برازنده ی شخصیت و جایگاه آن ها نیست و به اندازه ای که دلخواهشان است توجه افراد در سالن مراسم را به عنوان "شخص اول مراسم" جلب نمی کنند. 
 

 

علیرغم تعدد مزون های کرایه ی لباس عروس در بسیاری از مواقع عروس خانم های مشکل پسند بعد از صرف زمان زیادی برای گشتن در مزون ها موفق به یافتن مدل دلخواهشان نمی شوند. اگر مدل دلخواه شما یک مدل خاص است از ابتدا اجاره کردن لباس عروس را فراموش کنید و برای دوخت سفارشی لباس عروس دلخواهتان به دستان طراحان فابرا اعتماد کنید.


* استرس تمیز و سالم ماندن لباس عروس اجاره ای که احتمالا به دلیل اینکه برای سایز دقیق شما دوخته نشده و در آن احساس راحتی ندارید در آتلیه و عکاسی و سِنِ رقص و سر میز شام و آتش بازی و سایر تشریفات عروسی شرکت کنید در تمام مراحل استرس تمیز و سالم ماندن لباس کرایه ای شما را رها نخواهد کرد و لذت هر لحظه ی این شب به یادماندنی را نخواهید چشید. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


لباس عروس سفارشی و شخصی دوزی شده که "مالِ" شماست و تمام جزییات آن را بارها و بارها در پروهای مختلف با طراح تان چک کرده اید قطعا تصویر ماندگار و منحصر به فرد دیگری از شما در ذهن میهمانان بر جای خواهد گذاشت و حرف شما را تا مدت ها در محافل خاص خواهند زد و مورد تحسین همگان قرار خواهید گرفت. 
 

 

طراحان منصف لباس عروس فابرا برای اینکه شما تنها ستاره ی شب عروسی تان باشید به شما کمک خواهند کرد با هزینه ای مناسب یا طراحی لباس ساده تر، لباس عروس مخصوص خودتان را سفارش دهید و با شخصی دوزی یک لباس مطابق میل شما و برای شما با هزینه ای نزدیک به هزینه ی لباس های اجاره ای صاحب لباس عروس خودتان باشید. 


اغلب مزون ها و مراکز کرایه ی لباس عروس لباس های تنپوش شده را به عنوان لباس تنپوش اول به مشتری ارائه می دهند و لباس عروس تا کهنه نشود در مزون ها با هزینه ی تنپوش اول اجاره داده می شود. در حالیکه در مزون فابرا لباس های تنپوش شده در محیطی جدا از لباس های تنپوش اول به نمایش گذاشته شده اند. 
 

 

تفاوت لباس عروس تنپوش اول و لباس عروس تنپوش دوم یا چندم

 


لباس عروس بعد از تنپوش اول کیفیت اولیه را از دست خواهد داد و تنخور آنچنان تماشایی نخواهد داشت. این موضوع در مورد لباس عروس های ظریف تر و لباس هایی که در آن ها از پارچه های جنس آسیب پذیرتری استفاده شده بیشتر به چشم می خورد. تور، دانتل، زیپ و بندهای لباس عروس معمولا بعد از تنپوش اول آسیب می بیند و باید قبل از اجاره کردن به این موارد توجه کنید.

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


تصور کنید یک لباسِ واحد برای اندام هایی با ویژگی های متفاوت استفاده شود و در تنپوش های مختلف ناچار تنگ و گشاد شود، ثانیا لباس بعد از تنپوش اول بارها شسته شود و جلوه ی اولیه را از دست بدهد. آیا این لباس کیفیت درجه یک دارد و در تن شما تماشایی ست؟
 

 

 

ستاره ی مجلس تان باشید.

 


قیمت اجاره ی لباس عروس در مزون های مختلف متفاوت است و این مسئله به عوامل متعددی بستگی دارد. خبر خوب برای عروس های مشکل پسند اینکه لباس عروس تن پوش اول فابرا برای شما 30 درصد کمتر از قیمت خرید آن به شما اجاره داده می شود. 


لاین عروس فابرا با اجاره ی لباس عروس و ارائه ی انواع مدل ها برای خرید یا سفارش لباس عروس آماده ی ملاقات با عروس های زیباست.
 

 

مشاوران عروس در مزون فابرا به شما راهنمایی های لازم و تمام جزییات را دلسوزانه یادآور خواهند شد و شما را در تمام مراحل انتخاب لباس عروس چه برای اجاره و چه سفارشی دوزی لباس خاص خودتان صمیمانه همراهی خواهند کرد. برای خرید، سفارش و یا اجاره ی لباس عروس با ویژگی های منحصر به فرد راه درست را انتخاب کنید، مسیر فابرا شما را به رویای تان نزدیک تر می کند. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس اجاره ای می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/Ngo3N
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر