معرفی 50 لباس عروس ساده و شیک

معرفی 50 لباس عروس ساده و شیک

لباس عروس نوین مارکتینگ

لباس عروس ساده چیزی است که بسیاری از عروس‌ها هنگام مراجعه به مزون لباس عروس به دنبال آن هستند. سادگی و به اصطلاح لاتین، مینیمال بودن، از جمله مدهایی است که در طول تاریخ مدل لباس عروس همیشه طرفداران خاص خود را داشته و تقریبا هیچ‌وقت از مد نیوفتاده است. به‌طور کلی لباس‌های عروس ساده آن زرق‌و‌برق و جزئیات فراوان لباس عروس‌های متداول را ندارند؛ با این وجود جزئیات بسیاری در طراحی و دوخت آنها لحاظ شده است؛ تا در عین سادگی، بتوانند شکوه و زیبایی عروس را به‌خوبی به نمایش بگذارند.

همه چیز درباره لباس عروس ساده

شاید این ضرب‌المثل لاتین را شنیده باشید که گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است. این موضوع حتی در روز عروسی شما نیز صادق است. اگر در حال حاضر در جستجوی انتخاب و خرید لباس عروس رویایی خود هستید؛ ممکن است برای انتخاب مدلی با منجوق‌دوزی‌های ظریف، مرواریددوزی‌های چشم‌گیر، انواع تور یا سایر تزیینات مرتبط با لباس عروس، اصرار زیادی داشته باشید. ما می‌دانیم که چقدر موضوع انتخاب لباس عروس برای شما مهم است؛ اما اینجا هستیم تا به شما ثابت کنیم که داشتن ظاهری شگفت‌انگیز، لزوما نیازی به زرق‌وبرق، تور یا جزئیات بیش از حد ندارد. امروزه انواع لباس عروس ساده اروپایی یا مینیمال با تنوع بسیار زیاد در بازار وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

این لباس عروس‌های ساده، تناسب، پارچه و ساختار را در هسته طرح‌های خود قرار می‌دهند؛ تا اندام شما را بیشتر به نمایش بگذارند؛ و حقیقتا نتیجه این کار در اغلب اوقات خیره‌کننده است. اگر نیاز به دلایل قانع‌کننده بیشتری برای انتخاب لباس عروس ساده در مقایسه با لباس‌های عروس متداول دارید؛ بد نیست که به جشن ازدواج تعدادی از افراد مشهور مانند مگان مارکل، هیلاری داف، جینا رودریگز، سادی رابرتسون و دبی رایان نگاه کنید. به هر حال اگر به دنبال انتخاب چنین لباسی برای مراسم خود هستید؛ در ادامه و برای شروع 10 مدل لباس عروس ساده و شیک را به شما معرفی کرده‌ایم.

لباس عروس ساده

مدل لباس عروس ساده

بهترین لباس عروس ساده

مدل لباس عروس ساده شیک

لباس عروس ساده و جدید

مدل های لباس عروس ساده 2022

لباس ساده عروس

انواع لباس عروس ساده

لباس عروس ساده اروپایی

لباس عروس ساده شیک

ویژگی‌های لباس عروس ساده

وقتی صحبت از مدل لباس عروس ساده می‌شود؛ به‌طور کلی منظور مدل لباس عروسی است که طراحی آن به شلوغی سایر لباس عروس‌ها نیست. با این وجود می‌توان ویژگی‌های دقیق‌تری را برای انواع لباس عروس ساده برشمرد. در ادامه 5 ویژگی اصلی این لباس‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

لباس عروس ساده ایرانی

شلوغی کم

در اولین نگاه یک لباس عروس ساده اروپایی مینیمال است. یعنی اگرچه جزئیات زیادی در طراحی و دوخت آن در نظر گرفته شده، اما در ظاهر، شلوغی‌های متداول در لباس عروس‌هایی مثل لباس عروسی پرنسسی و کلاسیک را در آن نمی‌بینیند. همچنین اگر طراح گل‌دوزی، تکه‌دوزی، منجوق‌دوزی یا هر جزئیات دیگری را در این مدل‌ها به کار ببرد؛ این کار با درنظر گرفتن استفاده از کم‌ترین متریال و خلوت نگه داشتن فضای کار انجام می‌شود. این رویکرد تنها به لباس عروسی محدود نبوده و در طراحی انواع لباس عقد جدید مینیمال نیز قابل مشاهده است.

مدل جدید لباس عروس ساده

تمرکز بر بدن

ویژگی دیگر یک لباس عروس ساده و شیک تمرکز آن بر بدن شماست. در مدل‌های کلاسیک لباس عروس، وجود چندین لایه و حجم‌دهی به بخش‌های مختلف لباس، موجب می‌شود که ساختار و فیزیک بدنی عروس به چشم نیاید. این موضوع در برخی موارد پسندیده بوده و نتایج کار رضایت‌بخش است؛ اما بسیاری از عروس‌های جوان، علاقه دارند زیبایی خود را در لباس عروس بیشتر ببینند. یک لباس عروس ساده، به دلیل کاستن از جزئیات و پارچه‌های لایه لایه این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی های لباس عروس ساده

احساس آزادی و رهایی

با داشتن چنین انتخابی، این احساس دیگر تنها در ذهن شما نیست؛ بلکه مهمانان جشن نیز، در آن با شما شریک خواهند شد. یک مدل لباس عروس ساده و شیک کمک می‌کند تا شما اعتمادبه‌نفس بالای خود را به نمایش گذاشته، هنگام برگزاری مراسم آسوده و راحت بوده و نشان دهید که با تیپ بدنی خود در هر شکلی که هست؛ در صلح و سازش هستید. فراموش نکنید که این مسئله به معنای این نیست که انتخاب لباس عروس ساده اروپایی تنها مناسب افراد لاغر و قدبلند است؛ بلکه همه افراد با هر تیپ بدنی، می‌توانند در میان انواع لباس عروس ساده، مدل مناسب خود را بیابند. به هر حال انتخاب یک لباس عروس ساده، انتخابی جسورانه و شجاعانه است؛ که پاداش آن را با تحسین‌های دریافت شده در شب عروسی خود دریافت خواهید کرد.

لباس عروس ساده مدرن

باز بودن بیشتر لباس

این موضوع را نمی‌توان انکار کرد که لباس‌های عروس ساده، از نظر میزان باز بودن بخش‌های مختلف لباس و بیشتر دیده شدن بدن، محدودیت‌های کمتری دارند. بنابراین اگر با این مسئله مشکل دارید؛ در هنگام انتخاب این مدل‌ها نهایت دقت را به‌کار ببرید. به عنوان مثال در مدل‌های دارای چاک دامن، حتی بهتر است لباس را پرو کرده و شرایط راه رفتن و رقصیدن خود را در آن بسنجید. به هر حال در این زمینه بهتر است مطمئن شوید که با لباس انتخابی راحت بوده و در طول مراسم جشن، این نگرانی شما را آزار نمی‌دهد. البته در مقابل این ویژگی، طراحی لباس‌های ساده این شرایط را محیا می‌کند تا در عین حفظ زیبایی، بخش‌هایی مدنظر را به شکل پوشیده انتخاب کنید. در واقع زیبایی این لباس بر اساس میزان باز بودن آن تعیین نمی‌شود؛ بلکه وجود لایه‌های کم پارچه و اجتناب از ایجاد ابهام تصویری، کمک کرده است تا لباس بیش از مدل‌های دیگر و فارغ از میزان باز بودن، تیپ بدنی شما را به نمایش بگذارد.

لباس ساده مناسب عروسی

هزینه کمتر

 اگرچه قیمت لباس عروس ساده در مقایسه با سایر لباس‌های مجلسی مرتبط با مراسم ازدواج، از جمله انواع لباس عقد جدید و شیک بیشتر است؛ اما در مقایسه با انواع لباس عروس پرکار و پر زرق‌وبرق، مانند مدل‌های پرنسسی، هزینه کمتری روی دست شما خواهد گذاشت.

انواع لباس عروس ساده و شیک

ما معتقدیم که ظاهر شما در روز عروسی باید با سبک شخصی شما هماهنگ بوده و دقیقا همان را به نمایش بگذارد. در حالی که برخی از عروس‌ها ممکن است به لباس‌های مجلسی کلاسیک که از لایه‌های پارچه‌ای حجیم یا پارچه‌های بسیار تزیین شده ساخته شده‌اند، علاقه داشته باشند؛ برخی دیگر ممکن است زیبایی را در خطوط تمیز و جزئیات ظریف بیابند. اگر در دسته دوم قرار می‌گیرید؛ شما یک عروس مینیمالیست هستید.

به‌عنوان یک عروس مینیمال، احتمالا به سمت طرح‌های ساده و مدرن مانند لباس‌های پشت باز، لباس‌های عروس بدون تزئین و لباس‌های عروس کوتاه و شیک جذب خواهید شد. همچنین عروس‌هایی که به دنبال طرح‌های ساده با پیچ‌وتاب‌های غیرمنتظره هستند؛ لباس‌هایی را دوست خواهند داشت که دارای مهره‌های ظریف و درخشان، جزئیات توری رمانتیک و یقه‌های مدرن هستند. چه در حال برگزاری یک مراسم صمیمی در باغ باشید؛ چه یک عروسی پر زرق‌وبرق رسمی برگزار کنید؛ تعداد زیادی مدل لباس عروس ساده برای تکمیل هر سبک و مکان عروسی وجود دارد. به‌علاوه وقتی نوبت به عروس‌های بی‌آرایش و کم‌آرایش می‌رسد؛ مطمئنا در مدل‌های لباس عروس ساده، گزینه‌های بهتری را پیدا خواهید کرد.

با توجه به موارد گفته شده، می‌توان گفت برای دسته‌بندی انواع مدل لباس عروس ساده نیز می‌توان به همان دسته‌بندی کلاسیک اشاره کرد. تنها تفاوت در این است که همه این سبک‌ها در ساده‌ترین و مینیمال‌ترین حالت خود اجرا می‌شوند. به عبارت دیگر شما می‌توانید انواع سیلوئت‌های لباس عروس را به صورت ساده و مینیمال نیز داشته باشید. در ادامه با نمایش 5 مدل لباس عروس ساده و شیک، که دارای مدل‌های متفاوتی در یقه، پشت، دامن و دنباله هستند؛ به خوبی متوجه میزان تنوع موجود در انواع لباس عروس ساده اروپایی خواهید شد.

لباس عروس ساده مدل جدید

لباس عروس ساده 2021

لباس عروس ساده مدل ماهی

لباس عروس ساده

مدل مناسب لباس عروس ساده

مدل لباس عروس ساده 2022

تازگی و مد روز بودن، شاید مهم‌ترین نکته‌ای است که همه ما هنگام انتخاب لباس در نظر می‌گیریم. این موضوع در مورد لباس عروس از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از مراجعه به مزون لباس عروس و سفارش لباس عروس، جدیدترین مدل‌های لباس عروس ساده در سال جاری را بررسی کنید. در ادامه 30 مدل جذاب در این زمینه را به شما معرفی کرده‌ایم.

لباس عروس ساده 1

این مدل لباس عروس ساده با سیلوئت غلافی را به‌راحتی می‌توانید در هر فصل و هر سبک برگزاری عروسی بپوشید. در این مدل شانه‌های بیرون افتاده، هسته مرکزی طراحی بوده و جنس و کیفیت پارچه مهم‌ترین نکته هنگام دوخت آن است.

انتخاب لباس عروس ساده

این لباس عروس ساده از جلو محاظفه‌کار و از پشت طرحی جسورانه دارد. این مدل کمک می‌کند تا عکس‌های شما از تمام زوایا زیبا و متفاوت باشد. همچنین توصیه می‌کنیم در صورت انتخاب این مدل، موهای خود را جمع کرده تا زیبایی پشت آن کاملا نمایان باشد.

لباس عروس ساده پفی

برای برگزاری یک عروسی بهاری یا تابستانی، داشتن یک لباس عروس ساده و بدون بند بهترین انتخاب است. طرح نیم‌تنه نامتقارن این لباس، مهم‌ترین ویژگی آن در طراحی است. این لباس برای تیپ‌های بدنی لاغر و قدبلند انتخابی بسیار جذاب خواهد بود.

لباس عروس ساده مناسب اندام چاق

لباس عروس ساده و مینیمال

همان‌طور که گفتیم لباس‌های مینیمال تنها متعلق به تیپ بدنی خاصی نیست. همچنین فقط به این دلیل که شما یک عروس مینیمالیست هستید؛ به این معنی نیست که تنها گزینه شما یک لباس مجلسی کاملا ساده است. این مدل با دامن پلکانی، نیم‌تنه استخوان‌دار و یقه‌ای بلند، علاوه بر سادگی از جزئیات کافی نیز برخوردار بوده تا شما رویایی‌ترین ظاهر را در مراسم خود داشته باشید.

بهترین لباس عروس ساده جدید

براق و شیک بهترین توصیفی است که درباره این مدل می‌توان گفت. این لباس مجلسی یقه مربعی دارای پارچه ساتن بدون تزئین با درخشندگی غیرقابل وصف است. این مدل لباس عروس ساده و شیک می‌تواند در یک مراسم عروسی کاملا رسمی، انتخاب مناسبی باشد.

لباس عروس ساده براق

این لباس عروس ساده از پارچه کرپ کش ساخته شده است. این مدل تعادل کاملی میان زیبایی و آرامش برقرار کرده است. همچنین یک یقه ملایم و خارج از شانه، لطافتی رمانتیک را به آن داده است.

لباس عروس ساده کرپ

یک لباس عروس ساده و شیک دیگر که با یقه خط A و شیب‌دار و دامن چین‌دار و برجسته، سرها را به سوی شما می‌چرخاند. همچنین شکاف روی دامن، به شما اجازه خواهد داد تا با بیرون آوردن پای خود، ژست‌های دراماتیک‌تری بگیرید.

انتخاب لباس عروس ساده و شیک

برای یک عروس پاییزی یا زمستانی، این لباس عروس راهی ویژه برای گرم و باوقار به‌نظر رسیدن است. لباس عروس مینیمالی مانند این مدل، به‌خوبی با جواهرات ظریف و کفش‌های پاشنه تک‌رنگ هماهنگ می‌شود.

لباس عروس ساده اسکارلت

با این لباس عروسی میکادوی فوق‌العاده زیبا و جذاب، خاطره‌انگیزترین ظاهر را برای خود ایجاد کنید.

لباس عروس ساده میکادو

این لباس عروس کرپ و ساتن، برای روزهای تابستانی راحت، یک لباس عروس عاشقانه و بدون دردسر برای شما خواهد بود.

لباس عروس ساده از جنس کرپ و ساتن

برای داشتن ظاهری فوق‌العاده شیک، این لباس عروس ساده کرپ و بدون شانه را با گل‌های تک‌رنگ، موج‌های ملایم مو و اکسسوری‌های کم‌رنگ ست کنید.

مدل لباس عروس ساده کرپ

آستین‌های شنل‌دوزی شده ظریف، ظاهر ساده این لباس را متعادل می‌کند. به‌علاوه پشت توری شفاف، کمی حس عاشقانه به این لباس زیبا اضافه می‌کند.

لباس عروس ساده جذاب

در این لباس عروس ساده و سفید، جذاب و شیک به‌نظر خواهید رسید. پارچه کشباف این لباس به شکلی عالی پیچ‌وتاب بدن شما را در آغوش می‌گیرد. در حالی که یقه مثلثی، بند‌های قابل تنظیم و دامن پری دریایی، آن را به سطح بالاتری می‌برد.

لباس عروس ساده جذاب و شیک

این لباس عروس آستین بلند مینیمالیستی را فراموش نکنید. این لباس با یقه‌ای شیب‌دار، آستین‌های بلند شفاف و گل‌های پراکنده، به دلایل درستی سرها را به سمت شما برمی‌گرداند.

لباس عروس ساده مینیمال

ساتن براق سفید و نفس‌گیر، حال و هوایی شیک به این لباس عروس ساده داده است. بندهای متقاطع باریک، یقه V شکل بسیار زیبا و بریدگی منحصربه‌فرد در پشت این لباس، آن را به لباسی برجسته تبدیل کرده است.

لباس عروس ساده ساتن براق

چه در حال برگزاری یک مراسم شیک در باغ یا یک پذیرایی با کلاس در تالار باشید؛ این لباس عروس پشمی و ابریشمی بدون آستین، مهمانان شما را مجذوب خود خواهد کرد.

لباس عروس ساده ژاکارد

پارچه ژاکارد راه‌راه این لباس عروس ساده، برای ایجاد تعادل ظاهری پر زرق‌وبرق ایجاد می‌کند؛ که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

لباس عروس ساده غیررسمی

عروس‌هایی که به استایل‌های بیرون از شانه علاقه دارند؛ این لباس عروس ساده اروپایی را ببینند. سیلوئت عجیب‌وغریب این لباس دارای یقه دل‌پذیر، روکش زیبا و دامن روان و رمانتیک است. این یک لباس عروس ساحلی زیبا و غیررسمی برای مهمانی تابستانی شماست.

انواع لباس عروس ساده جدید

این لباس عروس ساده، برای یک عروس مینیمالیست مجلل عالی است. این لباس یک گزینه مد روز است؛ که استایل شما را به خطر نمی‌اندازد.

لباس عروس ساده کوتاه

این لباس عروس کوتاه ساده یک گزینه عالی برای روز خاص شما است. سیلوئت خط A این لباس دارای یک یقه توری زیبا و همچنین آستین‌های توری برای ایجاد پیچیدگی بیشتر است.

لباس عروس بدون بند ساده

در این لباس عروس بدون بند ساده، بسیار شیک به‌نظر خواهید رسید. یقه پر فانتزی و دامن شیک پوشیده شده این لباس فوق‌العاده زیبا را متمایز می‌کند.

لباس عروس ساده سایز بزرگ

این لباس سایز بزرگ دارای یک گیره در قسمت کمر است؛ تا شما را برجسته کند. ما همچنین عاشق یقه V عمیق این لباس شده‌ایم.

لباس عروس ساده و مدرن

از پوشیدن این لباس عروسی مدرن رویایی و ساده لذت خواهید برد. در این لباس یقه بیرون از شانه به یک شنل گشاد و جذاب متصل می‌شود؛ تا ظاهری اثیری برای عروس داشته باشد.

لباس عروس سفید ساده

ساده‌تر از این نمی‌شود. یک لباس عروس سفید ساده که کم‌رنگ و زیباست. این لباس با سیلوئت نیمه‌کوتاه از پارچه ابریشمی شیفون ساخته شده است.

لباس عروس ساده و کوتاه

این لباس سفید کوتاه و شیک برای عروس‌هایی که می‌خواهند قالب را بشکنند عالی است.

لباس عروس ساده پری دریایی

پارچه کرپ کش روی این لباس عروس ساده اروپایی روی سیلوئت پری دریایی بسیار عالی نشسته است.

لباس عروس ساده آستین بلند

ما از لباس عروس‌های آستین بلند ساده سیر نمی‌شویم، به‌خصوص وقتی که به‌خوبی این لباس به نظر می‌رسند.

لباس عروس ساده توری گل دار

طراحی ساده این لباس دارای توری گل‌دار است؛ که خیلی راحت و منعطف روی بدن را می‌پوشاند.

لباس عروس ساده دکلته

یک لباس عروس ساده که با یقه دکلته و دنباله کوتاه خود، گزینه جذابی برای افراد لاغر و ریز جثه محسوب می‌شود.

لباس عروس ساده خاص

پارچه طرح‌دار این لباس عروس با بافت ریز و خاص خود، تمام بار زیبا بودن را در این لباس عروس ساده و شیک به دوش کشیده است.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/RVdR4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر