مقایسه چرخ خیاطی جک و کاچیران+عکس

مقایسه چرخ خیاطی جک و کاچیران+عکس

آموزشی محمد

 

چرخ خیاطی جک

 


یکی از برندهای نام آشنا و شناخته شده در حوزه ی تولید چرخ خیاطی برند ژانومه است. چرخ خیاطی جک از مشهورترین مدل های برند ژانومه است که با استانداردهای بالا و حرفه ای طراحی و تولید شده است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به مهم ترین ویژگی ها و مزایا و معایب این مدل پرداخته ایم.


به طور کلی نمی توان گفت کدام برند و کدام مدل چرخ خیاطی از سایر مدل ها بهتر است، چرا که برای خرید چرخ خیاطی توصیه می شود با توجه به نیاز کاربر و کاربرد چرخ خیاطی باید گزینه ی مناسب با شرایط تان را خریداری کنید. چرخ خیاطی جک ژانومه نیز علیرغم مزیت های فراوانی که دارد عاری از ایراد نیست. با این حال در لیست بهترین چرخ خیاطی ها با عملکرد عالی قرار دارد و اگر قصد ادامه ی خیاطی به شکل حرفه ای را دارید و به دنبال یک چرخ خیاطی با کیفیت و با دوام هستید چرخ خیاطی جک می تواند گزینه ی دلخواه شما باشد.
 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی های چرخ خیاطی جک

 


چرخ خیاطی جک با ظاهر زیبا و طراحی شیک تولید شده است که این یکی از مزیت های این دستگاه محسوب می شود. با خرید چرخ خیاطی جک می توانید به راحتی به یادگیری خیاطی پرداخته و با استفاده ی آسان از این دستگاه از خیاطی کردن لذت ببرید. سیستم رفع نقص چرخ خیاطی جک باعث شده تا هزینه ی تعمیر آن کاهش پیدا کند که این مورد نیز از مزیت های دیگر چرخ خیاطی جک ژانومه است. 


ممکن است قیمت چرخ خیاطی جک کمی بالا به نظر برسد اما با خرید این دستگاه خیال شما از دوام و عملکرد آن راحت خواهد بود. این مدل از چرخ خیاطی به مراقبت و نگهداری زیادی نیازمند است. 


برخی ویژگی های چرخ خیاطی جک را در اینجا خواهید دید:


* امکان دوخت معمولی و دوخت ظریف


* مجهز به سیستم پایه بلندکن اتوماتیک


* قابلیت تنظیم نخ اتوماتیک


* مجهز به سیستم تنظیم و کنترل سرعت


* مجهز به نخ قطع کن اتوماتیک


* امکان تنظیم نخ


* سرقائمی زن اتوماتیک
 

 

 چرخ خیاطی کاچیران

 


کاچیران نامی آشنا و قدیمی برای علاقه مندان به خیاطی است که از سال های دور در حوزه ی تولید تخصصی چرخ خیاطی فعالیت می کند و تمام مدل های این برند دارای استانداردهای ملی و بین المللی هستند. انواع مدل های چرخ خیاطی خانگی و صنعتی و گلدوزی کاچیران هر ساله در بازار عرضه می شوند و طرفداران این برند پرفروش و درجه یک آن را یکی از بهترین ها در این حوزه می دانند. کاچیران اولین تولیدکننده ی تخصصی چرخ خیاطی در ایران است.


*  بدنه ی سبک و محکم


* امکان تعویض سریع و راحت پایه ها


* کمپلتی تمام دور


* امکان تنظیم دوخت های گوناگون با فشردن دکمه


* مجهز به سیستم تنظیم نخ


* قابلیت تنظیم طول و عرض دوخت


چرخ خیاطی کاچیران با قیمت کمتری نسبت به چرخ خیاطی جک به بازار عرضه می شود و از استانداردهای خوبی برخوردار است. 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.
 

 

نکات خرید چرخ خیاطی

 


برای خرید چرخ خیاطی به یک سری نکات توجه کنید و پیش از خرید حتما با افرادی که تجربه ی زیادی در زمینه ی خیاطی و استفاده از چرخ خیاطی های گوناگون دارند مشورت کنید. در این قسمت فابرا نکات قابل توجه هنگام خرید چرخ خیاطی را برای شما آورده است.
 

 

چرخ خیاطی جدید و به روز بخرید.

 


هنگام خرید چرخ خیاطی از خرید لوازم قدیمی، چرخ خیاطی های مدل پایین یا دست دوم خودداری کنید. چرخ خیاطی های مدل جدید و به روز با قابلیت انجام انواع دوخت های متنوع و کارکرد اتوماتیک در مواردی مانند رفو و ماسوره پیچ اتوماتیک، بازوی متحرک، سیستم نخ بُر، امکان دکمه دوزی و گلدوزی و .. نیازهای یک خیاط را به سرعت و سادگی برطرف می کنند و خیاطی را به کاری لذت بخش تبدیل می کنند.


چرخ خیاطی مناسب تمام پارچه ها را خریداری کنید.

 


برخی چرخ خیاطی ها توان دوخت پارچه های ضخیم را ندارند. یک خیاط نیاز دارد دستگاهی داشته باشد که برای دوخت انواع پارچه با جنس های مختلف کارآمد باشد. 
 

 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

 

چرخ خیاطی با پشتیبانی انواع دوخت ها بخرید.

 


برخی مدلهای چرخ خیاطی با تنظیمات پیشرفته قادر به دوخت انواع مدل های زیگزاگ و تنظیم دوخت با طول و عرض متفاوت هستند که کار یک خیاط مبتدی یا حرفه ای را بسیار ساده تر کرده اند.
 

 

تکنولوژی در خدمت خیاط‌های خانگی و صنعتی

 


چرخ خیاطی با وجود مدل های متنوع و طرح های گوناگون و جدیدی که به بازار عرضه کرده است مخاطبان و علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. هرکدام از انواع چرخ خیاطی به نوعی کار را برای طراحان و خیاطان راحت کرده اند و امروزه برای هر منظوری می توانید چرخ خیاطی خاص خود را به کار ببرید.


در گذشته چرخ خیاطی تنها توسط خیاط ها استفاده می شد اما امروز می توان گفت چرخ خیاطی به کالایی تقریبا ضروری برای هر فرد تبدیل شده است.

 

 

آموزش را فراموش نکنید.

 


اگر شما صاحب بهترین و گران ترین چرخ خیاطی هم باشید ولی آموزش خیاطی خوبی ندیده باشید قادر به استفاده از آن نخواهید بود. برای یادگیری خیاطی می توانید از آموزش های رایگان خیاطی در وبسایت فابرا دیدن کنید و برای ادامه دوره های حضوری آموزش خیاطی فابرا یا دوره های مجازی را با قیمت عالی خریداری کنید و در خانه به خیاط ماهری تبدیل شوید.


برای کسب اطلاعات از دوره های آموزش خیاطی با متد تخصصی فابرا می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با خرید دوره ی مقدماتی آموزش خیاطی فابرا خیاطی را به زبان ساده و قابل درک بیاموزید و بدون نیاز به یادگیری متدهای قدیمی و محاسبات پیچیده یک خیاط خبره شوید.

 


 

مجموعه فابرا با بیش از 35 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های بانوان دارای بهترین و به روز ترین متود خیاطی می باشد. برای مشاهده آموزشگاه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/V0l5V
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر