چه تاجی به صورتم میاد؟

چه تاجی به صورتم میاد؟

اکسسوری عروس نوین مارکتینگ

برگزاری جشن عروسی باشکوه آرزوی هر دختری از دوران کودکی به شمار می رود، مراسمی که به گفته آن ها باید از هر جهت عالی و بی نقص باشد. مسلما در روز مراسمی کسی هم چون خود عروس در مورد توجه مهمانان و حضار نیست. بنابراین، عروس خانم ها باید توجه ویژه ای به ظاهر خود داشته باشند و برای مواردی هم چون آرایش روز مراسم، لباس عروس و آرایش مو ها و هم چنین انتخاب اکسسوری های روز عروسی از پیش، برنامه ریزی لازم را به عمل آورند. 
شاید هیچ یک از اکسسوری های عروس به اندازه تاج مورد توجه بقیه نباشد؛ زیرا تاج باعث می شود عروس خانم همانند یک شاهزاده زیبا به نظر برسد و به گونه ای شگفت انگیز توجه همگان را بر می انگیزد. در هنگام انتخاب تاج لازم است به مواردی همچون مدل مو و آرایش صورت، فرم صورت، لباس عروس و ... توجه ویژه داشته باشید؛ زیرا در غیر این صورت تاج برای شما نه تنها زیبایی را به ارمغان نمی آورد، بلکه می توانند موجب تمسخر شما از سوی برخی مهمانان گردد. اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که به تاج علاقمندید، توصیه می شود این مقاله از فابرا را حتما دنبال کنید.
 

1-  زمان مناسب برای خرید تاج عروس

خرید تاج عروس همیشه باید جز آیتم های نهایی و نزدیک به روز مراسم صورت گیرد و خرید زود هنگام آن کاملا اشتباه است. شما می بایست برای خرید تاج مواردی همچون مدل لباس، مدل مو، فرم چهره و قد داماد توجه کنید و با آرایشگر خود مشورت داشته باشید.

 

2-    تناسب بین تاج و لباس عروس
تاج و لباس عروس باید به خوبی باهم تناسب داشته باشند و در کنار هم جلوه ای زیبا به عروس خانم ببخشند. به هیچ عنوان پیش از خرید لباس به سراغ خرید تاج نروید زیرا ممکن است تناسب لازم صورت نگفته و نهایتا مجبور به تعویض تاج خود شوید. عامل تعیین کننده در اینجا طرح و مدل لباس می باشد. اگر لباستان طرح دار بوده و دارای تزیینات سنگین هم چون مروارید، سنگ و یا گیپور می باشد، یک تاج ساده و کم زرق و برق جلوه ای زیبا تر به شما می بخشد. اما اگر لباس مراسم شما ساده بوده و تزییات کمی روی آن انجام شده می توانید از از تاج ها شلوغ تر استفاده کنید که جذابیت بیشتری ایجاد می کنند. امروزه مدل هایی جدیدی از تاج مد شده که از مروارید های پشت سر هم درست شده اند و گاها تا پشت سر ادامه دارند و بر روی مدل موهای نیمه باز جذابیتی شگفت انگیز ایجاد می کنند.
 

 

3-    تناسب بین تاج عروس و فرم صورت
فرم صورت نیز می تواند همانند لباس عروس و آرایش صورت عاملی تعیین کننده در انتخاب تاج عروس به شمار برود. به طور کلی افرادی که صورتی تپل و گرد دارند بهتر است به سراغ تاج هایی با ظاهر کشیده و بلند بروند؛ زیرا این تاج ها می توانند صورت افراد را کمی کشیده تر نشان دهند. بانوانی که صورتی کشیده تر دارند و گاها موهای خودرا شینیون می کنند توصیه می شود از تاج های روی پیشانی یا به اصطلاح هدبندی و یا تاج هایی کوتاه تر در مراسم استفاده کنند. لازم به ذکر است افرادی که صورت کشیده و لاغر دارند نباید به سراغ تاج های کشیده و بلند بروند و ارتفاع تاج حد اکثر می تواند تا 5 سانتی متر (از سر تا هلال تاج) باشد.
 

 

4-    مشورت با آرایشگر را مد نظر داشته باشید!
حتما حتما حتما در مورد انتخاب تاج عروسی با آرایشگر خود مشورت کنید و نظر او را در مورد تاج بپرسید. آرایشگر شما با توجه به مدل مویی که برای شما در نظر گرفته است، به خوبی می توانند شما را در انتخاب تاج راهنمایی کند. گاهی آرایشگر ها پیشنهاد می دهند از بین تاج هایی که خود در مجموعه دارند، یکی را انتخاب کنید. توصیه می شود پیشنهاد آن ها را بپذیرید و تاج را از خودشان بخرید؛ زیرا ریسک خرید تاج از بیرون می تواند به ضرر خودتان تمام شود.
 

 

5-    جنس تاج
تاج ها انواع گوناگونی دارند و امروزه در انواع و اقسام مختلف از جمله سنگین و سفت تا نرم و ژله ای تولید می شوند. توصیه فابرا به شما عزیزان تاج هایی با جنس نرم و انعطاف پذیر می باشد؛ زیرا این گونه تاج ها به راحتی روی شینیون مو قرار گرفته و آرایش مو ها را به خاطر سبکی خراب نمی کنند.

 

6-    تناسب بین قد آقا داماد و تاج عروس
تناسب قدی از جمله پارامتری هایی به شمار می رود که در روز مراسم بسیار مورد توجه خواهد بود. این که قد عروس خانم از آقا داماد بلند تر به نظر برسد، وجهه جالبی در بین مهمانان نخواهد داشت. بنابراین به بانوانی که با داماد هم اختلاف قدی زیادی ندارند توصیه می شود از تاج های کوتاه تر استفاده کرده و مدل شینیون موها هم رو به پایین باشد. همچنین، در صورتی که قد شما از همسرتان خیلی کوتاه تر است بهتر است از تاج های بلند و کفش های پاشنه بلند برای پر کردن اختلاف قدیتان استفاده کنید.
 

7-    تاج را متناسب با جواهراتتان انتخاب کنید.
تناسب بین جواهرات و سرویس طلای شما با مدل تاجی که انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که سرویس شما شلوغ و پر زرق و برق بوده و از انواع و اقسام نگین ها و سنگ ها در آن استفاده شده، بهتر از تاجی ساده و استفاده کنید تا جواهرات و تاج شما بهتر جلوه کنند. هم چنین رنگ سرویس طلای شما می تواند نقشی تعیین کننده در رنگ تاج شما داشته باشد. به طور مثال در صورتی که رنگ سرویس شما زرد است شما باید تاجی با رنگ زرد تهیه کنید و تاج های نقره ای استایل شما را خراب خواهند کرد.

 

8-    لطفا تاج گل را فراموش کنید!
تاج گل یکی از انواع تاج هاییست که طرفداران خاص خود را داشته و در برخی استایل ها جذابیتی بی حد و اندازه به وجود می آورد. توصیه فابرا به شما عزیزان این است این تاج را از لیست اکسسوری های خود خارج کرده و از تاج های دیگر استفاده نمایید. همان طور که میدانید در روز مراسم شما باید از صبح اول وقت تا پایان شب را با آرایش و اکسسوری های خود سر کنید و در صورتی که تاج شما از گل باشد، قطعا تا شب پلاسیده شده و شکل اصلی خود را از دست خواهد داد. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که از تاج گل در فرمالیته یا مراسمات دیگر استفاده کنید یا حتی الامکان از دو مدل تاج در روز جشن استفاده کنید.
 

 

سخن آخر...
میدونستید که شما میتونید تاج مورد علاقتونو که باعث میشه استایل شما زیباتر و جذابتر به نظر برسه را از فروشگاه آنلاین نیوفابرا تهیه کنید؟
یادتون باشه ظرافت و جذابیت تاج تا حدی است که امروزه به عنوان جزئی اصلی از آیتم های بسیاری از بانوان در روز مراسم به حساب آمده و در صورت درست استفاده شدن، زیبایی بی بدیلی به شما خواهد داد. امیدواریم بعد از مطالعه این مقاله، بتوانید مناسب ترین تاج را برای خود انتخاب کرده و زیبایی خود را دو چندان کنید.
 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/AVMle
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر