100 مدل لباس عروس جدید 2022

100 مدل لباس عروس جدید 2022

لباس عروس نوین مارکتینگ

انتخاب مدل لباس عروس از سخت‌ترین تصمیماتی است که باید گرفت. اگر شما نیز در گیر و دار خرید لباس عروسی هستید؛ احتمالا به موارد زیادی مانند قیمت لباس عروس، مزون لباس عروسی مناسب، مدل متناسب با تیپ بدنی خود و یافتن جدیدترین لباس عروس فکر کرده‌اید. در این نوشته نسبتا طولانی علاوه بر توضیح و یادآوری نکات مهم گوناگون درباره خرید لباس عروسی، شما را با 100 مدل تازه و به‌روز این لباس نیز آشنا می‌کنیم.

مدل لباس عروس جدید

دنیای مد و لباس هر ساله دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. اگرچه بسیاری از مدل‌ها و سبک‌ها همیشه جذاب و خواستنی بوده و مشتری خاص خود را دارند؛ اما اغلب افراد ترجیح می‌دهند لباس خود را با مد روز تطبیق دهند. این موضوع به‌خصوص در مورد لباس عروس که احتمالا مهم‌ترین لباس یک زن در طول زندگی‌اش است؛ اهمیتی بیشتری پیدا می‌کند. بنابراین فارغ از شکل بدنی، سیلقه، قیمت لباس عروس و هر معیار انتخاب دیگری که به آن فکر می‌کنید؛ به روز بودن و به اصطلاح مد بودن این لباس از درجه اول اهمیت برخوردار است. بنابراین شاید اولین مرحله در خرید لباس عروس، مشاهده عکس لباس عروس و آشنایی با جدیدترین مدل‌های آن است.

در ادامه 37 عکس لباس عروس جدید که در سال 2022 و 1401 توسط برترین مزون‌ها در سراسر جهان طراحی شده و به عنوان محبوب‌ترین مدل‌های این سال شناخته شده‌ را با هم مرور می‌‌کنیم.

1. اولین مدل لباس عروس 2022 به لباسی با یقه‌های افتاده از شانه اختصاص یافته است. لباسی که برای هر سایزی از جمله عروس‌های بزرگ‌سایز مناسب است.

مدل لباس عروس جدید

2. لباس عروسی با پاپیون بزرگ یکی از ترندهای سال جدید است. همچنین استفاده از رنگ‌های دیگر به جز سفید به شکل گسترده، به مدرن بودن این مدل کمک کرده است.

مدل لباس عروس با پاپیون

3. آستین‌های کوتاه و جدا و دامنی مملو از گل‌های ارکیده، ظاهری شیک و برازنده به این مدل داده است.

مدل لباس عروس با آستین کوتاه

4. این لباس از کلکسیونی با نام رویای لباس بدون نظم انتخاب شده است. در نتیجه در عین غیرعادی بودن، با داشتن آستین‌های چند لایه و دامن کامل، توانسته ظاهر رومانتیک خود را به نمایش بگذارد.

لباس عروس جدید

5. این مدل لباس عروس به دلیل گل‌دوزی‌های رنگارنگ با گل‌های بسیار ریز و ترکیب آن با نیمه تنه مدرن در بالا، انتخابی جذاب برای عروس‌های مدرن خواهد بود.

مدل لباس عروس گلگلی

6. اگرچه این مدل از نظر ظاهری ساده و بدون جزئیات فراوان است؛ اما حذف بندهای اضافه در آن، احساس آزادی و رهایی را به بیننده القا می‌کند.

لباس عروس خاص و ساده

7. گلدوزی‌های صورتی و سبز روی این لباس عروس، حال و هوایی افسانه‌ای و کلاسیک را ایجاد می‌کند.

مدل لباس عروس با گلدوزی

8. اگر به دنبال یک لباس عروسی حماسی هستید؛ این انتخاب عکس‌ها و فیلم‌های یادگاری شما را در قصرها و ساختمان‌های بزرگ، بسیار زیبا و ماندگار خواهد کرد.

مدل لباس عروس زیبا

9. لباس عروس‌های پشت باز همیشه جذاب بوده‌اند. این مدل با ترکیب پشت باز بودن و راحتی، انتخابی جسورانه را پیش پای شما می‌گذارد.

انواع لباس عروس پشت باز

10. لباس عروس آستین بلند نشانه متانت و آرامش عروس است. اگر می‌خواهید تاثیری عمیق روی اطرافیان خود بگذارید؛ این مدل را امتحان کنید.

مدل لباس عروس آستین بلند

11. این مدل یکی از نمونه طراحی‌های مشابه با لباس‌های سلطنتی است؛ ترکیب این مدل با یقه‌ای مدرن‌تر و دارای گوشه آن را انتخابی جذاب برای سبک‌های گوناگون عروسی کرده است.

مدل لباس عروس سلطنتی

12. این لباس عروس خیال شما را بابت داشتن عکس‌های یادگاری جذاب راحت می‌کند. چراکه در هر حالی زیبا و متناسب با بدن شما قرار گرفته و دفرمه نمی‌شود. این مدل در افراد قد بلند زیبایی خود را بیشتر نشان می‌دهد.

مدل لباس عروس مناسب قد بلند

13. لباس عروس‌های پولک دار تنها متعلق به امسال نیستند؛ این مدل‌ها همیشه روی بورس بوده و می‌توانند شکوه، غرور و خونسردی عروس را به خوبی به نمایش بگذارند. این لباس در زیر نور شب درخششی دو چندان دارد.

انواع لباس عروس پولکی

14. آستین بلند، یقه کامل و زنبق‌های کار شده روی این لباس، آن را به انتخابی مناسب برای عروسی‌های رسمی تبدیل کرده است.

مدل لباس عروس رسمی

15. اگر قیمت لباس عروس برای شما مهم نیست؛ این لباس پر کار و گران قیمت، با یقه‌ای مناسب فرش قرمز، انتخابی جسورانه و چشم‌گیر خواهد بود.

آشنایی با مدل لباس عروس

16. یک لباس عروس شیک، کلاسیک و با رنگ‌بندی فرعی جسورانه روی حاشیه‌ها، آن چیزی است که این مدل را خواستنی کرده است.

مدل لباس عروس شیک و خاص

17. یک مدل لباس عروس جدید که بدون هیچ کار اضافه‌ای جذاب است. بخش طوری بالاتنه و آستین‌ها آن را جذاب و خواستنی کرده و بخش پایینی آن، به صلابت و سنگینی این مدل افزوده است.

انواع لباس عروس جدید

18. دنباله‌ای زیبا و پاپیون توری در بخش پشتی لباس، این مدل را اثری جاودانه کرده است. بنابراین اگر با پشت کاملا باز آن مشکلی ندارید؛ در انتخابش شک نکنید.

مدل لباس عروس دنباله دار

19. کمی غیررسمی‌تر و کاملا دلبرانه. این توصیفی است که درباره این مدل لباس عروس می‌توان ارائه داد.

لباس عروس دلبرانه

20. اگر طرفدار انواع لباس عروس ساده و یک تکه هستید؛ این مدل را در نظر بگیرید. به‌خصوص در مراسم‌های عروسی که در فضای عمومی برگزار می‌شود؛ این لباس انتخاب مناسبی خواهد بود.

انواع لباس عروس ساده

21. پولک‌های فرآوان، گل‌های منجوق دار، در کنار ظاهری امروزی و مدرن، این لباس بدون آستین را تبدیل به انتخابی کرده که گذشتن از بسیار سخت است.

مدل لباس عروسی پولکی

22. درباره این عکس لباس عروس هرچیزی که گفته شود کم است. تنها باید گفت اگر یک ملکه بخواهد ازدواج کند؛ انتخابی جز این لباس نخواهد داشت.

لباس عروس لاکچری

23. یک لباس عروس جدید که از طراحی‌های دهه 90 میلادی الهام گرفته است. اگرچه این مدل مورد پسند همه نیست؛ اما انتخاب آن می‌تواند تفاوت ویژه‌ای ایجاد کرده و تا سال‌ها تصویر شما را در لباس عروس در ذهن مهمانان ثبت کند.

انواع لباس عروس جدید و خاص

24. با وقار و جذاب، بدون هیچ‌گونه تزئینات اضافی و تنها با چند برش خلاقانه، این سبک، آن چیزی است که چشم هر مخاطبی را خواهد گرفت.

مدل لباس عروس جذاب

25. این مدل لباس عروس بیننده را به یاد قایقی کوچک در برکه‌ای پوشیده از نیلوفر مرداب می‌اندازد. همان‌قدر نفس‌گیر و البته خودمانی. اگر سبک مراسم شما متناسب با این لباس است؛ آن را به همراه تاچ زیبایش در نظر داشته باشید.

بهترین مدل لباس عروس

26. این مدل جدید لباس عروس نیز از طرح‌های دهه 80 میلادی الهام گرفته شده است؛ اما مطمئن باشید که امسال بارها این سبک را در مراسم‌های گوناگون مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس عروس 2022

27. برای دیدن چهره زیبا و معصوم شما در این لباس ترافیک خواهد شد! یک لباس با کمترین میزان باز بودن و در عین حال جذاب و گیرا، که احتمالا هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

انواع لباس عروس زیبا

28. از نظر فنی شاید نتوان این لباس را لباس عروس نامید. اما اگر در برگزاری مراسم عروسی خود خیلی جدی و رسمی هستید؛ این لباس می‌تواند به شما رسمیت بیشتری ببخشد.

انواع لباس عروس رسمی

29. به دنبال برگزاری عروسی خود در یک قلعه یا خانه روستایی با انجام کلیه سنت‌های آن فضا هستید؛ اگر چنین است در خرید مدل شماره 29 شک نکنید.

لباس عروس شیک و خاص

30. این لباس برای علاقمندان به تنوع انتخابی خوبی است. این مدل جادویی از دو بخش تشکیل شده است. بالاتنه پولک‌دار قابل جدا شدن بوده تا بالاتنه شما به شکل بندی نمایان شود. از سویی می‌توان با جداسازی دامن بلند آن، یک لباس مجلسی جذاب و کوتاه داشت.

مدل لباس عروس متنوع

31. یقه بلند، نیم تنه صاف و طرح پرنده روی سینه‌ها، چیزی است که در ظاهر این لباس می‌بینید. بد نیست بدانید که این طرح برداشتی مدرن از انواع لباس عروس در دهه 80 میلادی است.

مدل لباس عروس با یقه بلند

32. اگر درخشش همان چیزی است که شما می‌خواهید؛ این لباس عروسی طراحی شده توسط زهیر مراد آن را برای شما به ارمغان می‌آورد! این مدل برای عروس‌هایی که به دنبال یک لباس مدرن با حال و هوای پرنسسی هستند عالی است.

انواع لباس عروس درخشان

33. در این مدل جلوه‌ای از شاخ و برگ‌های سه بعدی را مشاهده می‌کنید. این لباس برای علاقمندان به برگزاری مراسم در فضای طبیعی و سبز انتخابی مناسب است.

مدل لباس عروس مناسب فضای باز

34. یک انتخاب خاص دیگر برای خاص پسندان. اگر به دنبال لباس عروسی تزئین شده با پر هستید؛ این مدل را در لیست خود داشته باشید.

انتخاب مدل لباس عروس خاص

35. فقط یک عروس جدی، با اعتماد به نفس و شاید حتی کمی خشن، در این لباس، جذاب و خواستنی خواهد بود. اگر این ویژگی‌ها را در خود می‌بینید؛ فکر کردن به این مدل ضرر ندارد.

مدل لباس عروس اورال

36. این مدل ساتن الهام گرفته از مدل لباس عروس پرنسس دایانا است. اگر به دنبال لباس عروس پرنسسی برای امسال هستید؛ و رنگ موهای خود را مایل به قرمز انتخاب کرده‌اید؛ این انتخاب خوب را فراموش نکنید.

مدل لباس عروس ساتن

37. باز هم یک لباس عروس توری دیگر که با یک پاپیون بزرگ در پشت سر کامل شده است. اگر نگران باز بودن نسبتا زیاد بالاتنه این لباس نیستید؛ در انتخاب آن تردید نکنید.

انواع لباس عروس با پاپیون

عکس لباس عروس جدید

فارغ از مد روز دنیا و آنچه به عنوان مدل‌های لباس عروس در هر سال جدید مطرح می‌شود؛ بسیاری از خانم‌ها به دنبال طرح‌ها و مدل‌های جسورانه‌تر و خاص‌تر برای خرید لباس عروس هستند. به همین دلیل در این بخش می‌خواهیم شما را با 16 مدل لباس عروس جدید و جسورانه‌تر و جذاب‌تر از مدل‌های معمول آشنا کنیم. این مدل‌ها اغلب توسط بازیگران، افراد مشهور و سوپر مدل‌ها پوشیده شده است. طبیعتا قیمت لباس نامزدی و عروسی بر مبنای این تصاویر همیشه بالاتر از نرخ نرمال است.

عکس لباس عروس

لباس عروس جدید هیلی بیبر

عکس لباس عروس جدید

لباس عروس میراندا کر

عکس مدل لباس عروس

مدل لباس عروس جدید عروسی

عکس لباس عروس خاص و جدید

عکس مدل لباس عروس جذاب

عکس بهترین مدل لباس عروس

لباس عروس مدل جدید

جدیدترین لباس عروس

بهترین لباس عروسی

مدل عروس

مدل لباس عروس هندی

عکس های لباس عروس خاص

بهترین مدل لباس عروس جدید

انواع لباس عروس

هنگام قرار ملاقات خود با مزون لباس عروس، یکی از اولین سوالات طراح این است که به دنبال چه مدل لباس عروسی هستید. اگرچه اغلب اوقات ایده‌هایی درباره اینکه دوست دارید لباس عروس‌تان چگونه به نظر برسد در ذهن دارید؛ اما دانستن اینکه چگونه لباس رویایی خود را توصیف کنید؛ می‌تواند هنگام صحبت با طراح لباس به شما کمک زیادی کند. در این بخش تفاوت‌های بین شش شکل محبوب لباس عروس را برای شما شرح داده‌ایم. این کار کمک می‌کند تا بتوانید در میان انواع مدل‌های این لباس مهم، سبک دلخواه خود را به سادگی پیدا کنید. یک توصیه قدیمی می‌گوید اگر یک یا دو سبک دلخواه خود را انتخاب کردید؛ فقط برای اطمینان از انتخاب صحیح، یک یا دو مدل کاملا متفاوت را نیز پرو و امتحان کنید.

لباس عروس مجلسی

این سبک یکی از کلاسیک‌ترین طراحی‌ها را دارد؛ بنابراین اگر به دنبال برگزاری یک عروسی کلاسیک و شاهانه هستید؛ طرح لباس شما نیز باید کلاسیک باشد. لباس عروس مجلسی معمولا دارای نیم تنه در بالا و دامن پف کرده و کامل در پایین است. نیم تنه اغلب با کرست بوده و دامن نیز با لایه‌های متعدد تور گسترده می‌شود. از نظر شکل اندام، این مدل برای عروس‌هایی که می‌خواهند کمرشان را ببندند و یا نگران تخت بودن باسن خود هستند؛ بهترین انتخاب است. اگر می‌خواهید شبیه عروس‌های رویاهای کودکی‌تان شوید؛ این مدل بیش از هر مدل دیگری شما را شبیه به سیندرلا خواهد کرد. 

لباس عروس مجلسی

در ادامه 5 نمونه جذاب عکس لباس عروس مجلسی دیگر را می‌توانید ببینید:

لباس عروس مجلسی جدید

مدل لباس عروس مجلسی

انواع لباس عروس مجلسی

مدل لباس عروس مناسب و مجلسی

انواع مدل های لباس عروس

لباس عروس پری دریایی

شکل لباس عروس پری دریایی یکی از جذاب‌ترین حالت‌ها است. این مدل در سرتاسر سینه، کمر و باسن بسیار ساده و تقریبا شبیه لباس‌های فرم است. لباس پری دریایی به‌خصوص برای افراد لاغر و قدبلند یک انتخاب چشم‌گیر است. در واقع اگر به طور طبیعی لاغر هستید؛ این لباس تصویر یک ساعت شنی را ایجاد می‌کند. البته فراموش نکنید که این مدل یکی از محدودترین انواع لباس عروس محسوب می‌شود؛ زیرا پاهای شما نمی‌توانند آزادانه حرکت کنند؛ اما مطمئنا ظاهری آماده برای فرش قرمز به شما می‌دهد.

مدل لباس عروس پری دریایی

در ادامه 5 نمونه جذاب عکس لباس عروس پری دریایی دیگر را می‌توانید ببینید:

انواع لباس عروس پری دریایی

انواع لباس عروس پری دریایی

لباس عروس مدل پری دریایی

لباس عروس با دامن پری دریایی

مدل لباس عروس mermaid

لباس عروس شیپوری

در نگاه اول، شکل مدل شیپوری بسیار شبیه به مدل پری دریایی است؛ اما چند تفاوت ظریف وجود دارد. مثلا به جایی که دامن شروع به گشاد شدن می‌کند، دقت کنید. در نتیجه این تفاوت، لباس عروس شیپوری به شما آزادی بیشتری برای حرکت می‌دهد؛ و در عین حال ظاهری دراماتیک ایجاد می‌کند. این مدل برای ایجاد یا افزایش منحنی‌ها و برجستگی، بدون توجه به تیپ بدنی شما ایده‌آل است.

انواع لباس عروس شیپوری

در ادامه 5 نمونه جذاب عکس لباس عروس شیپوری دیگر را می‌توانید ببینید:

لباس عروس مدل شیپوری

انواع لباس عروس شیپوری

لباس عروسی شیپوری

مدل جدید لباس عروس شیپوری

لباس عروسی شیپوری خاص

لباس عروس غلافی

یک لباس عروس غلافی مستقیما روی زمین زیر باسن شما می‌افتد. این مدل کمترین میزان گستردگی دامن را دارد. این شکل لباس عروس برای عروس‌های علاقمند به لباس عروس‌های راحت عالی است؛ زیرا به پارچه و لایه‌بندی کمتری نسبت به سایر مدل‌ها نیاز دارد و حرکت در آن بسیار آسان است! در حالی که می‌توانید مدل‌های غلافی را با دنباله‌های بلند هم پیدا کنید؛ اما اغلب آنها بدون دنباله طراحی می‌شوند.

مدل لباس عروس غلافی

در ادامه 5 نمونه جذاب عکس لباس عروس غلافی دیگر را می‌توانید ببینید:

مدل لباس عروس غلافی

لباس عروس مدل جدید

بهترین مدل لباس عروس غلافی

انواع لباس عروس غلافی

لباس عروس غلافی جدید

لباس عروس خط A

این مدل لباس عروسی به دلیل ایجاد شکل "A" روی بدن نام‌گذاری شده است. این مدل بیشتر از آنچه در لباس عروسی غلافی می‌بینید و کمتر از مدل لباس عروس مجلسی، از محل کمر چین دارد. این مدل تقریبا برای همه تیپ‌های اندام و سبک‌های برگزاری عروسی ایده‌آل است. همچنین این مدل اغلب دارای ارگانزا یا تور است؛ اما می‌توانید آنها را از پارچه‌هایی مانند ابریشم میکادو نیز ببینید.

لباس عروس A-line

در ادامه 5 نمونه جذاب عکس لباس عروس خط A دیگر را می‌توانید ببینید:

لباس عروس خط A

جدید ترنی مدل لباس عروس a line

لباس عروسی ای لاین

بهترین مدل لباس عروسی مناسب

جدیدترین مدل لباس عروس

لباس عروس نیمه کوتاه یا قد چای

این مدل‌ها گزینه‌های محبوبی برای مراسم قبل از عروسی، مانند مهمانی‌های نامزدی هستند. اگرچه قیمت تمام شده آنها معمولا از قیمت لباس نامزدی متداول بیشتر می‌شود. این مدل وقتی برای مراسم اصلی عروسی پوشیده می‌شوند نیز به همان اندازه شیک به نظر می‌رسند. این شکل لباس عروس از لباس‌های کوکتل بلندتر است. در این مدل انتهای دامن در وسط ساق پا، حدود شش اینچ بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرد. این مدل برای عروس‌های با بدن انحنا دار و ریزه اندام جذاب‌تر هستند. در این مدل همه می‌توانند کفش‌های عروسی شما را بینند؛ در صورتی که با پوشیدن لباس بلندتر این کار امکان‌پذیر نیست.

مدل لباس عروس نیمه کوتاه

در ادامه 5 نمونه جذاب عکس لباس عروس نیمه کوتاه یا قد چای دیگر را می‌توانید ببینید:

لباس عروس نیمه کوتاه

مدل لباس عروس نیمه کوتاه

جدیدترین مدل لباس عروس نیمه کوتاه

مدل لباس عروس قد چای

لباس عروس فرق چای

در نهایت فرقی نمی‌کند که چه مدل لباس عروسی را انتخاب می‌کنید. بلکه این لباس باید به گونه‌ای باشد که به شما احساس اعتماد به نفس، زیبایی و راحتی بدهد. بهتر است خیلی نگران شیک بودن نباشید یا فقط بر اساس تیپ بدنی خود انتخاب نکنید. لباسی که انتخاب می‌کنید ممکن است با آنچه در ابتدا تصور می‌کردید یا آنچه فکر می‌کردید دوست دارید متفاوت باشد؛ و این موضوع نیز هیچ اشکالی ندارد. بهترین رویکرد هنگام خرید لباس عروس این است که به اندازه کافی اصول اولیه را درک کنید تا بدانید به دنبال چه هستید؛ و البته در عین حال ذهنی باز و پذیرنده داشته باشید.

انتخاب لباس عروس بر اساس قد

به‌طور کلی اگرچه قد در انتخاب مدل لباس عروس مهم است؛ اما وجود کفش پاشنه بلند این اهمیت را تا حدود زیادی کاهش داده است. همچنین افرادی با قد یکسان معمولا تیپ بدنی یکسانی دارند؛ بنابراین برای خرید لباس عروس آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ تشخیص صحیح تیپ بدنی شماست. در بخش بعدی درباره این موضوع با جزئیات بیشتری صحبت کرده‌ایم.

بهترین مدل لباس عروس بر اساس اندام

هیچ دو زنی دارای اندامی کاملا یکسان نیستند؛ و اولین قدم در انتخاب مدل لباس عروسی پذیرش این موضوع و توجه بیشتر به راحتی و زیبایی لباس در تن خودتان است. با این وجود می‌توان 6 تیپ گوناگون بدنی را در نظر گرفت؛ و بر اساس آن به مدل‌های خاص لباس رسید.

تیپ بدنی لاغر و مستطیل شکل

این تیپ بدنی با داشتن باسن و شانه‌های باریک و پاهای کشیده، تصویر اسپرت‌تری را به نمایش می‌گذارد. معمولا زنان با این تیپ بدنی قدشان بلندتر از اکثر افراد است؛ و انحنای کمتری در بخش‌هایی مانند سینه یا باسن دارند. با این تیپ بدنی می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که کاملا با تور یا گلدوزی تزئین شده باشد؛ زیرا چارچوب بدنی شما می‌تواند چنین جزئیاتی را به خوبی نشان دهد. لباس عروس ظریف، با دامن افتاده، خط کمر محسوس‌تر، یقه بزرگ یا دکلته از جمله پیشنهادهای دیگر برای این تیپ بدنی است.

لباس عروس مناسب تیپ لاغر

تیپ بدنی ساعت شنی

افراد دارای این فرم بدنی هم در بالا و هم در قسمت پایین بدن، ظاهری بسیار پر و منحنی دارند. همچنین این افراد معمولا به دلیل بزرگ بودن دو نیمه بالا و پایین، کمر باریک‌تری دارند. لباس عروسی ایده‌آل برای این افراد، مدل‌هایی با دامن سبک عروس دریایی یا شیپوری است. این مدل‌ها به خوبی می‌توانند از پیچ و تاب بدن عروس برای زیباتر نشان دادن تیپ او استفاده کنند.

مدل لباس عروس ساعت شنی

تیپ بدنی سیب

افرادی دارای این تیپ بدنی اغلب دارای مقدار کمی وزن بیش از معمول هستند. در واقع تفاوت این تیپ با تیپ ساعت شنی، باریک نبودن کمر است. بهترین لباس عروس برای این تیپ، مدل‌هایی با خط کمر برجسته و دامن روان و کشیده است.

لباس عروسی مناسب تیپ سیب

تیپ بدنی گلابی

در تیپ بدنی گلابی بیشتر حجم در باسن و پاها قابل مشاهده است. در حالی که کمر باریک بوده و اندازه سینه‌ها نیز نرمال است. انواع لباس عروس نامتقارن برای این گروه بهترین انتخاب است. لباس نامتقارن به لباس عروسی گفته می‌شود که در یک قسمت آن تاکید و جزئیات بیشتری نسبت به قسمت دیگر وجود داشته باشد. استفاده از این روش در طراحی لباس عروس، باعث ایجاد دید بصری بهتری شده و موجب تعادل بیشتر میان اجزای بدن می‌شود.

تیپ بدنی گلابی

تیپ بدنی ریز اندام

معمولا خانم‌های با استخوان‌بندی ریز اندام، آنهایی هستند که قدشان کوتاه‌تر از حد متوسط ​​است؛ و اندامی کاملا باریک و کوچک دارند. بهترین لباس‌های عروسی برای این افراد، نمونه‌هایی هستند که به جای شلوغی بیش از حد، اطراف چارچوب بدن فرد را پر می‌کنند. در مورد این افراد، همیشه لباس عروس ساده‌تر بهتر است. در واقع هر چیزی که دارای آستر ساده باشد؛ قاب کلی شما را زیباتر می‌کند.

لباس عروس مناسب تیپ بدنی ریز

تیپ بدنی منحنی و بزرگ سایز

این تیپ افراد از تیپ‌های گلابی و سیب دارای برجستگی‌های بزرگ‌تری بوده و از میانه کمر نیز به تیپ بدنی سیب نزدیک هستند. سایز بزرگ نشانه متداول این گروه است. لباس عروس‌های دارای یقه هالتری یا یقه اسکوپ به شانه‌های این افراد حالت مناسبی می‌بخشد؛ و در عین حال سینه را برجسته کرده و نیم‌تنه بالایی را کشیده‌تر نشان داده تا کمر مدل از سایر بخش‌ها قابل تفکیک‌تر و زیباتر به نظر برسد.

لباس عروس بزرگ سایز

انواع لباس عروس با یقه‌های متفاوت

در این بخش شما را با 5 مدل متداول یقه لباس عروس آشنا می‌کنیم.

لباس عروس یقه هفت مناسب برای افراد قد بلند و افراد دارای تیپ بدنی ساعت شنی

لباس عروس یقه هفت

لباس عروس یقه قایقی مناسب برای افراد دارای گردن، ترقوه و شانه‌های پهن و استخوانی

لباس عروس یقه قایقی

لباس عروس یقه دکلته مناسب برای اغلب تیپ‌های بدنی

لباس عروس یقه دکلته

لباس عروس یقه آرایشگری مناسب برای تیپ بدنی ریز جسه و لاغر اندام

لباس عروس یقه آرایشگری

لباس عروس یقه دکتری مناسب برای همه تیپ‌های بدنی و افراد خاص پسند

مدل لباس عروس یقه آرایشگری

لباس عروس جدید بر اساس مدل دامن

در اکثر مدل‌های لباس عروس، بالاتنه، آستین‌ها و یقه جزئیات ظریف بسیاری دارند؛ اما دامن این لباس یک بوم زیبا برای کار محسوب می‌شود. به‌طور کلی 6 مدل دامن از جمله دامن پف دار، دامن ساده، دامن دنباله‌دار، دامن پیلی، دامن ماهی و دامن فانتزی را باید پرکاربردترین مدل‌های دامن در لباس عروس دانست. برای داشتن یک لباس عروس خاص و شیک از مزون لباس عروسی خود بخواهید انواع مدل دامن و ویژگی‌های هرکدام را به شما معرفی کند. به‌طور خلاصه دامن‌های ساده و پف دار با اغلب تیپ‌های بدنی و سبک‌های طراحی بالاتنه هماهنگ و زیباست. اما در مورد دامن‌های خاص‌تر مانند دامن ماهی، تیپ بدنی و شکل طراحی بالاتنه لباس عروسی را نیز باید در نظر گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/MVwne
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر