20 مدل دسته گل عروس طبیعی و جدید 2022

20 مدل دسته گل عروس طبیعی و جدید 2022

سایر نوین مارکتینگ

مدل دسته گل عروس می‌تواند در اشکال، رنگ‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف باشد. انتخاب دسته گل عروس فراتر از انتخاب گل‌های مورد علاقه شماست. در مورد این انتخاب همه چیز به تطبیق آن با لباس عروسی، استایل و حتی اندام شما بستگی دارد. به عنوان مثال دسته گل مناسب لباس عروس برای افراد بلند قد ویژگی‌های متفاوتی دارد. همچنین فراموش نکنید که یک دسته گل عروس جدید مهم‌ترین اکسسوری همراه شما از ابتدا تا انتهای جشن است. به همین دلیل نیز انتخاب صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

اولین و بهترین انتخابی که برای یک دسته گل عروس می‌توان در نظر گرفت؛ انتخاب یک دسته گل طبیعی است. گل‌های طبیعی همیشه بهترین گزینه هستند؛ و اگر دسترسی مناسبی به آنها داشته باشید؛ ارزش هزینه‌ای که بابت آن می‌پردازید را دارند. در این نوشته در کنار آشنایی با روش انتخاب دسته گل عروس طبیعی، چندین مدل دسته گل عروس را نیز مشاهده خواهید کرد.

چگونه یک دسته گل عروس شیک و مناسب انتخاب کنیم؟

در این بخش هفت نکته تخصصی و مهم برای اطمینان از انتخاب بهترین مدل دسته گل عروسی آورده شده است. با خواندن این موارد، متوجه خواهید شد که انتخاب دسته گل برای عروسی تنها به سلیقه شما بستگی ندارد؛ و باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید.

یک گل‌فروش خوب انتخاب کنید

برای تهیه بهترین گل‌ها به بهترین گل‌فروشی‌ها نیاز دارید. انتخاب بهترین گل‌فروشی مزایای زیادی دارد؛ و خیال شما را از جهات مختلف آسوده خواهد کرد.

در درجه اول زمان‌بندی تحویل موارد مختلف در عروسی بسیار مهم است؛ و دست گل عروس نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین یک گل‌فروش خوش‌قول را پیدا کنید؛ که دسته گل شما را در زمان مناسب تحویل دهد. این کار کمک می‌کند تا از ناراحتی‌های غیرضروری دور شوید.

نکته دیگر در مورد یک گل‌فروشی معتبر، برآورده کردن ترجیحات شخصی شما است. در واقع تنها در یک گل‌فروشی معتبر و متخصص است که شما دقیقا گلهایی را که برای روز عروسی خود می‌خواهید؛ دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که در روز انتخاب مدل دسته گل عروس شما تنها با تعدادی تصویر روبه‌رو هستید؛ و وقتی نتیجه نهایی کار را خواهید دید؛ که معمولا دیگر فرصتی برای تغییر آن وجود ندارد.

در نهایت یک گل‌فروشی حرفه‌ای، مانند یک مزون لباس عروس حرفه‌ای، به جزئیات زیادی توجه می‌کند. به عنوان مثال آن می‌توانند خدمات ویژه و شخصی به مشتریان خود ارائه دهند. مثلا فیلم‌برداری و عکاسی در فضای گل‌فروشی و از لحظه تحویل دسته گل عروس جدید از جمله این موارد است؛ که شما را به یک گل‌فروشی شیک و زیبا متمایل می‌کند.

اگر به دنبال چنین جایی هستید؛ توصیه می‌کنیم برای انتخاب بهترین گل‌فروشی، علاوه بر حسن شهرت و اعتبار، به نظرات و تجربه‌های مطرح شده درباره آن گل‌فروشی در تالارهای گفتگوی آنلاین و شبکه‌های اجتماعی نیز توجه کنید.

در نهایت جایی را انتخاب کنید که طیف وسیعی از گل‌های عروسی را می‌فروشد. این ویژگی به شما حق انتخاب بیشتر و گزینه‌های زیاد برای یافتن بهترین گل‌های طبیعی عروسی ارائه می‌دهد.

نمادگرایی را در نظر بگیرید

نمادها هنگام انتخاب مدل دسته گل عروس بسیار مهم هستند. گل‌های عروسی بسته به رنگ‌شان پیام‌ها و حس‌های گوناگونی را منتقل می‌کنند. همچنین این رنگ را می‌توانید با طرح ناخن عروس نیز هماهنگ کنید.

از طریق نمادگرایی، گل‌های عروسی و البته دسته گل عروس می‌توانند فضاهای گوناگونی را ایجاد کنند.

در ادامه پیام‌های متداولی را شرح داده‌ایم؛ که با رنگ گل‌های طبیعی عروسی منتقل می‌شوند:

  • آبی پراستفاده‌ترین رنگ حاشیه‌ای در گل عروسی است. گل‌های آبی‌رنگ به‌کار رفته در دسته گل عروس طبیعی، خار مریم و دلفینیوم هستند. آبی حس آسمان و اقیانوس را منعکس می‌کند. این رنگ و احساس، مواردی همچون اعتماد، تعهد و استواری را در بین زوج‌های تازه ازدواج کرده نشان می‌دهد.

  • رنگ سفید یکی دیگر از رنگ‌های رایج دسته گل عروس است. محبوب‌ترین گل‌های سفید عروسی شامل دسته گل رز عروس، ادریسی و نیلوفر هستند. دسته گل سفید عروسی نشان‌دهنده پاکی، معصومیت و شروعی جدید برای زوجین است.

  • نارنجی رنگ محبوب دیگر برای گل عروسی محسوب می‌شود. از گل‌های عروسی نارنجی می‌توان به گل رز، ژربرا و رانوکولوس اشاره کرد. گل‌های نارنجی نشان‌دهنده خوشی و انرژی بالا هستند. این گل‌ها روحیه عروس و داماد و همچنین مهمانان عروسی را بالا می‌برند.

  • رنگ‌های بنفش نیز گزینه‌های رایجی در انتخاب گل طبیعی دسته گل عروس هستند. گل‌های عروسی بنفش معمولی رز و لیزیانتوس هستند. این گل‌ها حس سلطنتی را به عروس و داماد و مراسم عروسی می‌بخشند.

  • در نهایت رنگ‌های دیگر گل عروسی سبز، زرد، قرمز و صورتی است. این رنگ‌ها پیام‌های مختلفی را منتقل می‌کنند؛ و به‌طور کلی باعث سرزنده‌تر شدن مراسم عروسی می‌شوند.

گل‌های فصلی را در نظر بگیرید

مراسم عروسی شلوغ و طولانی است. بنابراین شما باید مدل دسته گل عروس خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید؛ که گل‌های آن دوام مناسبی با توجه به فضای عروسی و فصل برگزاری مراسم داشته باشد.

به همین دلیل فصلی بودن یکی از عوامل کلیدی برای انتخاب دسته گل عروسی است. از طرفی همه گل‌ها در تمام طول سال در دسترس نیستند.

همچنین چند نکته زیر می‌تواند شما را در نگهداری بهتر گل‌های طبیعی عروسی راهنمایی کند:

  • ابتدا از مدت زمان شاداب ماندن گل‌ها مطلع شوید. برای یافتن گل‌های عالی باید آب‌وهوای محیط محلی خود را در نظر بگیرید.

  • همچنین می‌توانید سعی کنید از دسته گل خود در برابر قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید محافظت کنید. این کار از پژمردگی سریع آنها جلوگیری می‌کند.

  • در زمان‌هایی که می‌خواهید دسته گل را به همراه نداشته باشید؛ وجود یک گلدان خوب می‌تواند مفید باشد. این گلدان علاوه بر حفظ صحیح ساختار و وضعیت دسته گل طبیعی عروسی، در صورت داشتن کمی آب، به شاداب ماندن آن کمک می‌کند.

گزینه‌های موجود را بشناسید

انواع مختلفی از دسته گل عروسی وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. برخی از گل‌های عروسی عبارتند از: گل رز، ادریسی، نیلوفر و ارکیده. در عمل پیدا کردن دسته گل عروس طبیعی مناسب می‌تواند سخت باشد. اما انجام تحقیقات کامل کلید حل این مسئله است. بنابراین ابتدا تحقیقی کامل انجام داده وانواع گزینه‌های موجود را بشناسید. این کار به شما اطلاعات کافی در مورد انواع دسته گل عروس و ویژگی‌های آنها می‌دهد. همچنین توصیه‌های دوستان نزدیک نیز می‌تواند به شما کمک کند. به‌خصوص اگر در نزدیکان خود افرادی آشنا به انواع گل تزئینی دارید؛ مشورت با او را از دست ندهید.

تم یا حال‌وهوای مراسم عروسی

هنگامی که با گل‌فروش خود ملاقات می‌کنید؛ نمونه‌هایی الهام‌بخش از مراسم عروسی خود را همراه داشته باشید. به عنوان مثال تصاویری از عروسی‌های مشابه، به گل‌فروش کمک می‌کند تا حال‌وهوای عروسی شما را درک کند. مثلا برای یک عروسی یک‌نواخت و کلاسیک، یک دسته گل ساده و هماهنگ با عناصر طراحی هندسی دکوراسیون فضای عروسی، مناسب‌تر است. در حالی که در یک عروسی در فضای روستایی، بهترین انتخاب یک دسته گل عروس با حداکثر رنگارنگی و تنوع خواهد بود. طبیعتا این حال‌وهوا در لباس عروس نیز مستتر است. بنابراین با خرید لباس عقد رنگی، بهتر است یک دسته گل عروس با گل‌های رنگی روشن یا سفید داشته باشید.

گل‌های مورد علاقه

به گل‌فروش در مورد گل‌های مورد علاقه خود توضیح بدهید؛ تا بتواند آنها را در مدل دسته گل عروس شما جای دهد. فراموش نکنید که دسته گل عروس، مانند سایر موارد، نمایان‌گر شخصیت شما و همسرتان است. بنابراین مطمئن شوید که همه چیز مطابق نظر و سیلیقه شما خواهد بود. البته باید به خاطر داشته باشید که چه گل‌هایی در زمان مراسم عروسی شما موجود است. به عنوان مثال، اگر یاس بنفش را دوست دارید؛ می‌توانید آنها را برای یک عروسی بهاری تهیه کنید. موقعیت مکانی خود را نیز در نظر داشته باشید. البته امروزه بیشتر گونه‌های گل را می‌توان در هر مکانی کشت کرد. با این حال ممکن است در مناطق خاصی نادرتر باشند.

طرح رنگی دسته گل عروسی

طرح رنگی دسته گل شما بسیار مهم است. اگر رنگ دسته گل با هریک از رنگ‌های دیگر عروسی در تضاد باشد؛ زیبایی کلی کار را کم می‌کند. همچنین بهتر است دسته گل‌تان را با رنگ‌های بیش از حد روشن تزئین نکنید؛ زیرا در عکس‌ها نمای خوبی ندارد. در واقع شما به یک تعادل میان رنگ‌های خنثی و رنگارنگ نیاز دارید. همچنین فقط خود گل نیست که باید نگران آن باشید. بنابراین پرکننده‌ها را نیز فراموش نکنید. چراکه آنها هم می‌توانند با رنگ لباس عروس شما تضاد داشته باشد.

نگاهی به بهترین مدل‌های دسته گل عروسی در سال 2022

اغلب ما می‌خواهیم روز عروسی‌مان برای همیشه طول بکشد. هیجان آماده شدن، عکس‌های گاه و بی‌گاه، ژست گرفتن‌ها و... همگی خطرات خوب این روز هستند. بنابراین ما می‌خواهیم این روز و احساسات آن تا جایی که ممکن است طول بکشد. ما می‌خواهیم صدای کوبیدن پاهای‌مان به زمین برای سال‌های آینده در گوش‌های‌مان بپیچد؛ طعم غذاهای باورنکردنی ادامه پیدا کند؛ و استیج سالن عروسی هرگز و هرگز خالی نشود. برای ثبت همه این خاطرات باید به جزئیات مختلف توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در این زمینه مدل دسته گل عروس طبیعی یکی از انتخاب‌هایی است که می‌تواند به خاطرات شما و البته عکس‌ها و فیلم‌های به‌یادگار مانده از مراسم شما، رنگ و بویی زیبا و خاطره‌انگیز ببخشد. به همین دلیل در ادامه نگاهی داریم به 20 مدل جذاب از جدیدترین دسته گل عروس طبیعی که می‌تواند الهام‌بخش شما در انتخاب گزینه مناسب باشد.

دسته گل عروس

این دسته گل عروس اروپایی گزینه‌ای جذاب برای عروس‌هایی با جثه کوچک و لباس عروس مینیمال است. نگهداری از این دسته گل ساده و شیک راحت بوده و به دلیل وزن کم و پایه مناسب، شما را در طول عروسی خسته نخواهد کرد.

دسته گل عروس

استفاده از غنچه‌های رنگی در کنار گل‌های کاملا باز شده در دسته گل عروسی یک ایده جذاب برای ایجاد حس‌وحالی طبیعی‌تر در انواع دسته گل عروس است.

دسته گل عروس

اگر به گل‌های درشت‌تر علاقه دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم با کم کردن تعداد آنها و افزودن به شاخ و برگ دسته گل، چیزی شبیه به این نمونه جذاب را برای خود تدارک ببینید.

دسته گل عروس

استفاده از رنگ‌های تند مانند نارنجی، راهی جذاب برای داشتن یک مدل دسته گل عروس نیمه‌رسمی برای برگزاری عروسی در فضای باز است.

دسته گل عروس

اگر دوست دارید در تمامی اجزای مراسم عروسی خود خاص باشید؛ احتمالا باید به سراغ دسته گلی با گل‌های کمیاب بروید. این دسته گل پنبه‌ای یکی از این موارد است.

دسته گل عروس

باز هم یک نمونه دیگر از دسته گل عروس با گل‌های رنگی که انتخابی عالی برای برگزاری مراسم در فضای باز هستند.

دسته گل عروس

استفاده ترکیبی از گل‌های ریز و درشت و البته با رنگ‌های متفاوت، انتخاب خوبی برای ایجاد تعادل در ظاهر عروسی با لباس عروس سایز بزرگ است.

دسته گل عروس

اگر تمایل دارید که تمامی گل‌های دسته گل عروس طبیعی شما سفید باشد؛ بهتر است از برگ‌های سبز درشت‌تری برای پر کردن آن استفاده کنید.

دسته گل عروس

گل‌های خشک و نیمه‌خشک طبیعی جذابیت زیادی به عنوان دسته گل عروس دارند. با این وجود این خشک و ترد بودن، نگهداری از آن را در طول مراسم سخت می‌کند. همچنین ممکن است دست و ناخن عروس را دچار خراش و مشکل کند.

دسته گل عروس

گل‌هایی با رنگ روشن انتخابی عالی برای ایجاد حس‌وحالی رمانتیک‌تر در ظاهر عروس خواهد بود.

دست هگل عروس

استفاده از گل‌های ریز به عنوان پرکننده فضای خالی بین گل‌های اصلی، یک روش مناسب برای ساختن یک دسته گل عروس لاکچری است.

دسته گل عروس

این مدل دسته گل عروس طبیعی با ترکیبی از گل‌های کمیاب صحرایی و چند گل رز طراحی شده است. به همین دلیل گزینه خوبی برای عروس‌های علاقه‌مند به سبک بوهمی است.

دسته گل عروس

گل‌های کوچک‌تر اجازه می‌دهد که دسته گل عروس شما تعداد شاخه‌های بیشتری داشته و البته استحکام و ثبات بیشتری نیز داشته باشد.

دسته گل عروس

در این دسته گل نیز استفاده از برگ‌های متفاوت و تیره، مانند برگ کاج و سایر درختان مشابه، باعث طبیعی‌تر بودن ظاهر آن شده است.

دسته گل عروس

نگهداری و حفظ زیبایی این دسته گل عروس ارکیده در روز شلوغ عروسی نسبتا سخت است؛ اما گزینه‌ای کاملا متفاوت بوده و چشم‌ها را به سمت شما خیره خواهد کرد. همچنین این مدل در هماهنگی کامل با لباس عروس برای افراد قد بلند است.

دسته گل عروس

رنگ نارنجی و طیف آبی در کنار هم، انتخابی جذاب برای گل‌های یک عروسی بهاری هستند.

دسته گل عروس

اگر سادگی در دسته گل عروس اولویت اول شماست؛ این مدل را بررسی کنید.

دسته گل عروس

یک دسته گل کوچک دیگر که با انواع مدل‌های لباس عروس هماهنگ خواهد بود. این مدل به دلیل رنگی بودن گزینه خوبی برای انتخاب در کنار خرید لباس عقد هم محسوب می‌شود.

دسته گل عروس

یک مدل دسته گل عروس طبیعی و مینیمال دیگر که انتخابی عالی برای عروسی‌های رسمی و برگزار شده در فضای بسته است.

دسته گل عروس

در نهایت دسته گل خاص عروس می‌تواند گزینه دل‌خواه هر عروسی با هر سلیقه‌ای باشد.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/B4OmV
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر