30  مدل لباس عروس یقه دلبری+عکس

30 مدل لباس عروس یقه دلبری+عکس

لباس عروس محمد

فرقی نمی کند مراسم عروسی شما یک جشن شیک و رسمی باشد یا یک مراسم کلاسیک و عاشقانه، لباس عروس یقه دلبری یکی از مدل های لباس عروس جذاب جهانی ست که طی گذر زمان محبوبیت خود را از دست نداده است. 


یقه دلبری به دلیل شباهت به منحنی بالای قلب نام خود را از آن گرفته است. این استایل دکلته را برجسته تر می کند و در عین حال ظاهری بلندتر و لاغرتر به شما می بخشد. 
 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی های لباس عروس یقه دلبری

 


خوشبختانه لباس عروس یقه دلبری تنوع وسیعی دارد و برای افراد با سلیقه های متفاوت می توان مدل یقه دلبری خاص آن ها را طراحی کرد. چه شما به دنبال لباس عروس تور یا گیپور باشید چه پارچه ی ساتن یا دانتل و ابریشم را برای لباس خود انتخاب کرده باشید مدل یقه دلبری را می توان برای شما روی آن پیاده کرد. این موضوع در مورد آستین های لباس عروس یقه دلبری هم صحت دارد، لباس عروس یقه دلبری طیف وسیعی از انواع مدل های آستین بلند، کوتاه، آستین حلقه ای و دکلته را می تواند با توجه به سلیقه ی شما در خود جای دهد. گستردگی تنوع مدل های مختلف سیلوئت و جنس پارچه هایی که می توان با آن ها یک لباس عروس یقه دلبری مطابق میل شما طراحی کرد این مدل لباس را به یکی از پرطرفدار ترین لباس عروس های تمام دوران تبدیل کرده است. 
 

 

 

مزون تخصصی لباس عروس فابرا زیباترین مدل های لباس عروس یقه دلبری را برای شما در کالکشن لباس عروس خود قرار داده تا مطابق با سلیقه ی خود بتوانید شیک ترین لباس عروس را انتخاب کنید. 


لباس عروس یقه دلبری با انواع سیلوئت ها مانند مدل ماهی، راسته، امپراطوری، A-Line و با دامن های ساده و پف دار و مدل های مختلف آستین قابلیت ست کردن دارد، به همین جهت می توانید در هر فصلی، با هر فرم اندامی که دارید و با هر بودجه ای مدل مطابق آن را انتخاب و تهیه کنید. 
 

 

 

نکات مهم یقه دلبری

 


میزان انحنا و شیب یقه دلبری در انواع مدل های لباس عروس یقه دلبری متفاوت است، توجه کنید که این شیب و انحنا بر ظاهر کلی لباس عروس یقه دلبری تاثیر زیادی می گذارد. برای آگاهی از بهترین مدل یقه دلبری متناسب با فرم بدن شما بهتر است حتما با طراح لباس عروس مشورت کنید تا مدلی مطابق اندام شما پیشنهاد دهد. در مزون فابرا مشاوران تخصصی لباس عروس می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند و لباس عروس یقه دلبری مناسب تان را به شما ارائه دهند. 
 

 

 

لباس عروس یقه دلبری ممکن است در حرکات دست شما محدودیت به وجود بیاورد، پس اگر از عروس های پر انرژی هستید قبل از دوخت لباس از خیاط بخواهید برای حل این مسئله راه حل خود را پیاده کند. 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.


اگر لباس عروس یقه دلبری انتخاب نهایی شماست بهتر است برای پر کردن فضای خالی اطراف صورتتان گوشواره ی میخی بزرگ یا هر گوشواره ی چشمگیر دیگری انتخاب کنید. به این ترتیب شیک بودن شما تکمیل خواهد شد. 
 

 

 

لباس عروس یقه دلبری آستین دار

 


لباس عروس آستین دار یقه دلبری ظاهر کلی شما را متواضع و خاص نشان می دهد. آستین بلند می تواند به افراد با دستان کشیده نقش کشیده تری ببخشد و در افراد کمی تپل تر هم به پوشاندن دست ها کمک می کند. تصاویر لباس عروس یقه دلبری آستین دار زیر چند نمونه از این مدل هاست.
 

 

 

 

 

 

لباس عروس یقه دلبری دکلته

 


لباس عروس یقه دلبری مدل دکلته از محبوب ترین مدل های لباس عروس است. مدل دکلته برای افراد با بالاتنه ی کوچک یا متوسط و سینه های ظریف گزینه ی ایده آلی ست و در خانم هایی با هیکل درشت خیلی توصیه نمی شود. قابلیت تنظیم میزان انحنای مرکز یقه دلبری و باز یا بسته تر بودن آن وجود دارد و هنگام طراحی می توانید این انحنا را با طراح یا خیاط لباس عروس خود چک کنید. 
 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

لباس عروس یقه دلبری آستین بندی

 


آستین بندی از مدل های ساده ی لباس عروس یقه دلبری ست که حس سادگی و معمولی بودن القا می کند. اغلب عروس ها لباس یقه دلبری را با مدل آستینی غیر از آستین بندی ترجیح می دهند تا لباس عروسشان کمتر شبیه لباس های معمولی دیگر باشد، و یا این مدل غیر رسمی را برای لباس عقد یا نامزدی انتخاب می کنند. اما اگر شما از خانم های ساده پسند هستید که مراسم کم تشریفاتی برای عروسی تان تدارک دیده اید این مدل لباس عروس می تواند گزینه ی خوبی باشد. آستین حلقه ای با بندهای نازک برای خانم هایی با بالاتنه ی ظریف تر و بند آستین های پهن برای خانم هایی با هیکل درشت تر مناسب تر است. 
 

 

 

 

 

 

لباس عروس یقه دلبری شولدر آف

 


لباس عروس شولدر آف یکی از مدل های خاص و متفاوت برای عروس هاست. اگر جسارت کافی برای نشان دادن خودتان در مدل های کمتر دیده شده و خاص را دارید لباس عروس یقه دلبری شولدر آف سبک مناسب شماست. این مدل آستین برازنده ی خانم هایی با اندام کشیده و لاغر و استخوان های برجسته ی شانه و ترقوه است. شولدر آف می تواند مطابق میل شما از جنس پارچه های مختلف باشد و میزان افتادگی آن توسط شما و مشاور لباس عروس تان تعیین شود. این ها جزییاتی ست که بعد از انتخاب مدل کلی لباس در تنخور نهایی آن نقش بسزایی دارند. 
 

 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

 

 

 

کالکشن لباس عروس های خاص و شیک

 


مزون تخصصی لباس عروس فابرا با بیش از 40 سال سابقه در زمینه ی طراحی و دوخت لباس عروس بهترین گزینه برای انتخاب لباس عروس مناسب شماست. کالکشن لباس عروس فابرا با شیک ترین مدل های لباس عروس می تواند برای هر فرم اندام و هر سبک و سلیقه ای گزینه های متنوع و جذابی ارائه دهد. همچنین امکان طراحی و دوخت لباس عروس سفارشی شما با رعایت تمام جزییات دلخواهتان توسط اساتید خیاطی فابرا وجود دارد.


اگر در شرُف برگزاری مراسم نامزدی، عقد یا عروسی خود هستید سری به مزون فابرا بزنید تا بدون اتلاف وقت بهترین مدل لباس را با قیمت عالی سفارش داده یا از مدل های آماده ی فابرا خریداری کنید. 
 

 

مجموعه ی فابرا دارای بهترین و متنوع ترین لباس های عروس می باشد. برای مشاهده صفحه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/VbpP4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر