50 مدل لباس مجلسی کوتاه

50 مدل لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی نوین مارکتینگ

لباس مجلسی کوتاه یک گزینه همیشه جذاب برای پوشیدن در انواع جشن‌ها و مهمانی‌ها است. به‌خصوص خانم‌های جوان علاقه بیشتری به این سبک از لباس مجلسی دارند؛ چراکه بیش از سایر مدل‌ها می‌توانند ظرافت و زیبایی زنانه خود را نشان دهند. امروزه انواع مدل لباس مجلسی زنانه کوتاه در بازار وجود دارد؛ تا بتوان گفت تقریبا برای اغلب سلیقه‌ها در این سبک لباس مجلسی، گزینه‌ای عالی برای انتخاب در دسترس خواهد بود. در این نوشته می‌خواهیم درباره لباس مجلسی کوتاه صبحت کرده و 50 مدل جدید از این لباس را به عنوان بهترین و محبوب‌ترین نمونه‌های موجود به شما معرفی کنیم.

لباس مجلسی کوتاه چیست؟

در یک تعریف ساده، لباس مجلسی کوتاه لباسی است که قد آن به‌مقداری کوتاه بوده که بخش پایینی پا را پوشش نمی‌دهد. اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود؛ و این مدل لباس‌ها را با توجه به ارتفاع‌شان می‌توان به چند دسته مختلف تقسیم کرد. در واقع به طور سنتی، لباس‌های مجلسی کوتاه از این قرارداد در تعیین اندازه پیروی می‌کنند:

  • کاملا کوتاه: 76 تا 8283 سانتی‌متر

  • کوتاه: 84 تا 90 سانتی‌متر

  • بالای زانو: 91 تا 94 سانتی‌متر

  • تا زانو: 95 تا 100 سانتی‌متر

  • زیر زانو: 101 تا 109 سانتی‌متر

  • تا ساق پا: 110 تا 120 سانتی‌متر 

البته در سایر بخش‌ها، انواع مدل لباس مجلسی کوتاه تفاوتی با سایر لباس‌های مجلسی ندارند. بنابراین در میان مدل‌های مختلف آن می‌توان طرح‌های با سبک‌های گوناگون یقه و آستین را یافت. همچنین سیلوئت‌های مختلف را نیز می‌توان در قالب این مدل لباس طراحی کرد؛ هرچند این موضوع گاهی با محدودیت‌هایی روبرو می‌شود.

انتخاب لباس مجلسی کوتاه مناسب تیپ بدنی شما

با وجود تنوع بالا در سبک‌های چشم‌نواز در دسترس برای انتخاب، مطمئنا یک لباس مجلسی کوتاه و جذاب را برای پوشیدن پیدا خواهید کرد. از آنجایی که تمرکز اصلی لباس‌های کوتاه بر روی قد کوتاه لباس است؛ برای خانم‌هایی که فرم پاهای خود را دوست دارند ایده‌آل هستند. با این اوصاف، مهم‌ترین نکته قابل ذکر این است که اندازه خط کمر و سینه، تعیین می‌کند که آیا یک لباس مجلسی کوتاه برای شما مناسب خواهد بود یا خیر. بنابراین نمی‌توان گفت تیپ بدنی خاصی وجود دارد که با این سبک لباس مجلسی هماهنگ نیست. در واقع همه تیپ‌های بندی شامل نیم‌تنه، سیبی شکل، باریک، ریزه‌اندام، گلابی و ساعت شنی، برای پوشیدن لباس‌های کوتاه مناسب هستند. به عبارت دیگر انتخاب چنین لباسی بیشتر به سبک شخصی شما مربوط می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب یک لباس مجلسی خوشگل کوتاه، فوق‌العاده شیک و جذاب باشید. در حالی که می‌توانید با لباس‌های مجلسی قد چای (تا ساق پا) نیز سبکی خاص و متفاوت داشته باشید.

نکاتی برای پوشیدن لباس مجلسی کوتاه

اگر تصمیم‌گرفته‌اید که این مدل لباس را انتخاب کرده و بپوشید؛ بهتر است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید:

1. پاهای خود را برای پوشیدن این لباس آماده کنید. از آنجا که ویژگی اصلی این لباس مشخص بودن بخشی از پای شماست؛ بهتر است حساسیت بیشتری در این زمینه داشته و زیبایی و جذابیت پاهای خود را با اقدامات مراقبتی و زیبایی، به کمال برسانید.

2. کفش مناسب انتخاب کنید. در هیچ مدل لباس مجلسی، مانند لباس مجلسی کوتاه، کفش‌های شما به چشم نخواهد آمد. بنابراین بسیار مهم است که از زیبایی و هماهنگی مدل کفش خود، با لباس انتخاب شده مطمئن باشید. اگرچه انواع کفش پاشنه بلند انتخاب خوبی برای پوشیدن با لباس مجلسی کوتاه است؛ اما در اغلب موارد پوشیدن مرتفع‌ترین کفش پاشنه‌بلندی که قادر به کنترل آن هستید؛ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین در صورتی که لباسی که انتخاب کرده‌اید؛ در جایی بالاتر از زانو به پایان می‌رسد؛ این شانس را دارید که با پوشیدن انواع بوت یا کفش‌های بنددار که روی ساق پا بسته می‌شوند؛ استایل خاص و متفاوتی را به نمایش بگذارید.

3. در نهایت پیش از انتخاب لباس مجلسی کوتاه به موضوع مراسم، افراد حاضر در آن و هر معذوریتی که دارید فکر کنید؛ تا در روز مراسم دچار پشیمانی یا احساس معذب بودن نشوید. فراموش نکنید که نشستن و برخواست با لباس‌های کوتاه نیازمند دقت بیشتری است؛ و به‌طور کلی باید بیشتر از شرایط معمول، حواستان به به‌هم‌ریخته نشدن و مرتب بودن ظاهر پایین‌تنه‌تان باشد.

جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی کوتاه

انواع لباس مجلسی کوتاه

این مدل با رنگ شاد و یقه دکلته‌‎اش، گزینه جذابی برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی، جشن‌های تولد و مراسم مشابه است. سبک متفاوت آستین این لباس مجلسی کوتاه هم باعث خاص‌تر شدن آن شده است.

بهترین مدل لباس مجلسی کوتاه

اگر در میان مدل‌های کوتاه به دنبال یک گزینه پرزرق‌وبرق هستید؛ این مدل را انتخاب کنید. یقه کشیده شده تا پایین این مدل و دامن چند لایه و پف‌دار آن، سبکی فانتزی به این لباس مجلسی زنانه کوتاه داده است.

مدل کوتاه لباس مجلسی

این لباس یک گزینه عالی برای هر نوع مراسمی است. تزئینات دوخته شده روی آن، آن را به انتخابی برای انواع مراسم رسمی تبدیل کرده است. همچنین سبک یقه و تک‌آستین بودن آن موجب هرچه خاص‌تر شدنش شده است.

انتخاب لباس مجلسی کوتاه

اگر می‌خواهید در عین پوشیدن یک مدل لباس مجلسی کوتاه جدید، وقار و سنگینی خود را نیز تا حد کمال حفظ کنید؛ پوشیدن نمونه‌های آستین‌بلند مانند این مدل را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر به عنوان شخصیت اصلی یک جشن، همچنان انتخاب اصلی شما لباس مجلسی زنانه کوتاه است؛ این انتخاب جذاب و پرکار را در نظر داشته باشید.

انتخاب بهترین مدل لباس مجلسی کوتاه

این مدل لباس مجلسی کوتاه جدید انتخابی عالی برای فضاهای رسمی‌تر است. به عنوان مثال اگر می‌خواهید در یک رویداد رسمی کاری شرکت کنید؛ این مدل جدیت و رسمی بودن شما را نشان می‌دهد.

این لباس مجلسی دخترانه کوتاه یک انتخاب کاملا کلاسیک است؛ که به‌خوبی پیچ‌وتاب بدن شما را نشان داده و شما را به شخصیت‌های کارتونی دیزنی شبیه می‌کند.

برای داشتن چنین لباسی باید پیش از هرچیز به فکر انتخاب پارچه‌ای با طرح مناسب باشید. همچنین سبک یقه و آستین این مدل، حس‌وحالی جسورانه به آن بخشیده است.

امسال لباس‌های مجلسی کوتاه با پارچه ریش‌ریش دوباره مد شده است. بنابراین اگر از علاقمندان این پارچه‌ها هستید؛ فرصت پوشیدن این لباس را در جشن‌های سال جاری از دست ندهید.

این مدل لباس مجلسی سفید کوتاه گزینه‌ای جذاب برای افرادی است که کمر باریک و بالاتنه کوچک دارند؛ چراکه علاوه بر نشان دادن کمر باریک شما، با سبک خاص یقه خود، فضای بالاتنه شما را پرتر نشان می‌دهد.

آستین‌های پف‌دار هیچ وقت از دایره مد خارج نمی‌شوند. در این لباس مجلسی سفید ساده نیز این آستین‌ها حس‌وحالی رمانتیک به طرح کلی لباس بخشیده‌اند.

این لباس کوتاه دوتکه با طرح خاص یقه رویی خود، انتخابی عالی برای پوشیدن این لباس در دو حالت مختلف است.

باز هم یک لباس مجلسی کوتاه دیگر که با رنگ و طرح بافت‌مانند و سنتی خود در بالاتنه، شکلی جذاب و دوست‌داشتنی ایجاد کرده است.

با داشتن برش‌های خاص می‌توان از یک پارچه ساده، طرحی جذاب و چشم‌گیر ساخت. این لباس مجلسی سیاه کوتاه را می‌توانید در هر مراسمی بپوشید.

همیشه طرح‌های شبیه به کت، در اولویت خانم‌ها برای رویدادهای رسمی است. این لباس کوتاه و سفید نیز از این نظر می‌تواند گزینه خوبی باشد.

یک انتخاب ساده اما زیبا، که می‌تواند نظر دختران جوان را برای پوشیدن در مهمانی‌های غیررسمی و نیمه‌رسمی جلب کند.

این لباس مجلسی کوتاه سغید را می‌توان حتی به عنوان لباس عروس در جشن دوستانه‌تر آخر شب نیز پوشید. آستین توری و دامن ریش‌ریش این مدل، به‌خوبی با رنگ سفید آن هماهنگ شده است. همچنین این لباس شباهت زیادی به انواع مدل لباس عروس ترک دارد.

اگر به دنبال لباس مجلسی گلدار کوتاه هستید؛ این مدل را در فهرست خود قرار دهید.

این مدل با کمر قرار  گرفته در بالاتر از جای اصلی خود، گزینه‌ای عالی برای قدبلندتر نشان دادن شما خواهد بود.

طرح خاص پارچه این لباس مجلسی کوتاه و آستین بندی و یک‌طرفه آن، این لباس را به گزینه‌ای جذاب برای جشن‌های نیمه‌رسمی تبدیل کرده است.

یقه بسته و آستین بلند این مدل، آن را به گزینه‌ای پوشیده در میان لباس‌های کوتاه تبدیل کرده است. همچنین جنس پارچه آن، این لباس را با روزهای سرد پاییز و زمستان هماهنگ نموده است.

اگر برای یک مهمانی خودمانی و یا صرف عصرانه و چای با دوستان قدیمی خود، به دنبال یک مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه هستید؛ این مدل آزاد و رها را از دست ندهید.

این یک انتخاب کاملا کلاسیک و سنتی در میان لباس‌های مجلسی کوتاه است. بنابراین اگر به تیپ‌های دهه شصت میلادی علاقمند هستید؛ این لباس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

یک گزینه پرزرق‌وبرق دیگر که در انواع مراسم رسمی می‌توانید آن را حتی به عنوان نقش اصلی مراسم بپوشید.

اگر عاشق حرکات موزون هستید؛ این لباس مجلسی کوتاه جدید و درخشان، شما را بیش از پیش روی استیج جذاب می‌کند.

این لباس مجلسی دخترانه کوتاه همان‌چیزی است که در یک مهمانی غیررسمی، شما را از سایرین متفاوت می‌کند.

یک مدل لباس مجلسی سفید کوتاه دیگر که می‌توان در هر مرسامی از جمله جشن نامزدی و موارد مشابه دیگر روی آن حساب کرد.

اگر فرم بدنی شما ستونی است؛ این لباس با آستین بندی خود می‌تواند تعادل خوبی در میان بالاتنه و پایین‌تنه شما برقرار کند.

این کت رسمی و کوتاه را می‌توانید در یک فضای جدی و حتی در ملاقات‌های بیرونی بپوشید.

آستین‌های افتاده هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند؛ و همیشه محبوب هستند. این لباس برای خانم‌هایی که به تناسب اندام خود مطمئن هستند؛ انتخابی مناسب است.

یک انتخاب رسمی دیگر که با یقه به سمت پایین باز شده و دامن بسیار کوتاهش، سعی کرده در عین رسمی بودن، جذابیت زنانه را در شما حفظ کند.

این مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک را بهتر است با یک کفش پاشنه بلند هم‌رنگ خود بپوشید.

رنگ خاص و طرح درشت گل‌های این لباس مجلسی کوتاه گلدار آن را به انتخابی جذاب برای همه گروه‌های سنی تبدیل کرده است.

این لباس مجلسی با یقه گل‌دار، علی‌رغم کوتاه بودن، به‌خوبی می‌تواند تیپ بدنی شما را به تعادل برساند.

اگر می‌خواهید در عین سادگی جذاب و زیبا به‌نظر برسید؛ خرید این لباس مجلسی کوتاه برای شما بسیار به‌صرفه خواهد بود.

کمر مشخص شده و پهن این مدل آن را به گزینه‌ای عالی برای بلندقد نشان دادن خانم‌های کوتاه‌قد تبدیل کرده است.

قرمز همیشه انتخاب کلاسیک اغلب افراد برای خرید لباس مجلسی بوده است. این مدل با گل‌های توری یک‌دست خود، لباسی درخشان و جذاب برای جشن‌های برگزار شده در شب و زیر نور مصنوعی است.

اگر می‌خواهید با حفظ جذابیت و زنانگی، هرچه رسمی‌تر به‌نظر برسید؛ این لباس را انتخاب کنید.

با اطمینان می‌گوییم که در میان لباس‌های مجلسی کوتاه، هیچ وقت از داشتن یک لباس تک‌آستین پشیمان نخواهید شد.

رنگ مشکی در لباس‌های مجلسی کوتاه اگر با گلدوزی‌ها و مهره‌دوزی‌های درخشان همراه شود؛ این ترکیب رویایی را می‌سازد.

خانم‌های جوان و پر شر و شور، با این لباس می‌توانند بیش از همه حاضرین در جشن، به چشم بیایند.

اگر به دنبال یک گزینه خاص در انواع مدل لباس کجلسی کوتاه هستید؛ آستین‌های این لباس تصویری متفاوت از شما را به نمایش بگذارد.

تکرار فرم یقه در قسمت پایین این لباس کوتاه و طرح پارچه آن، فرمی قرینه به این لباس بخشیده است.

زیبایی این لباس مجلسی کوتاه قابل انکار نیست. هرچند با پوشیدن آن باید بیشتر مراقب به‌هم نخوردن فرم لباس خود باشید.

این لباس مجلسی سفید کوتاه فرمی دخترانه داشته و همچنین انتخابی خوب برای جشن‌های منتهی به ازدواج است.

دوخت چنین لباسی تنها از یک مزون لباس مجلسی معتبر با خیاطان هنرمند و باتجربه برمی‌آید. با این وجود داشتن آن می‌تواند شما را به متفاوت‌ترین فرد حاضر در جشن تبدیل کند.

ساده اما جذاب، توصیفی است که برای این لباس مجلسی می‌توان به‌کار برد. اگر با یقه نسبتا باز آن مشکلی ندارید؛ در انتخاب این لباس شک نکنید.

ایجاد تضاد با پوشیدگی در بالا و در مقابل مشخص بودن پاها، به‌خصوص وقتی از رنگ‌هایی مثل مشکی استفاده می‌شود؛ همیشه جذاب است. این لباس انتخابی خوب برای پوشیدن به همراه جواهرات درخشان است. 

این لباس دارای دامنی بلندتر بوده و از طرفی شکل کمر و یقه‌ای خاص دارد.

در نهایت در میان انواع لباس مجلسی کوتاه نیز می‌توانید مدل‌هایی را بیابید که طرح و نقش پارچه آن در بالاتنه با دامن کاملا متفاوت باشد.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/J4ZQN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر