60 مدل از جدیدترین لباس های مجلسی صورتی+عکس

60 مدل از جدیدترین لباس های مجلسی صورتی+عکس

لباس مجلسی محمد

جالب است بدانید انتخاب رنگ سال اتفاق مهمی در پدیده ی مد است و افراد متخصص و کاردان زیادی متشکل از نمایندگان کشورهای مختلف برای آن وقت گذاشته و نشست های رسمی برگزار می کنند. در اوایل سال 2023 میلادی همه ی علاقه مندان و فعالان حوزه ی مد مانند هر سال در انتظار اعلام رنگ برگزیده ی سال بودند و موسسه ی پنتون که از سال 2000 تا امروز بر اساس سیستم استانداردسازی رنگ ها یک رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی می کند، رنگ سال 2023 را اعلام کرد. 
موسسه ی پنتون یک موسسه ی چاپ و نشر است که یک جدول رنگ با کدهای مخصوص هر رنگ مانند جدول مندلیف شیمی طراحی کرده و هر سال یکی از آن ها را بر اساس تحقیقات و با در نظر گرفتن فاکتورهای خاصی به عنوان رنگ سال انتخاب و اعلام می کند. 

 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

در سال 2023 که هنوز یک ماه بیشتر از شروع آن نمی گذرد، رنگ منتخب سال Viva Magneta یا قرمز پرشین نام دارد که برگرفته از رنگ خاک خلیج فارس است و برای ما ایرانی ها الهام بخش و جذاب است. این رنگ طیف گسترده ای صورتی را در بر می گیرد و طراحان مشهور لباس در سال 2023 کالکشن های خاص خود را در این طیف ارائه دادند. این رنگ برای ما تداعی سرخابی و تمام رنگ های صورتی فام است که این مقاله ی مزون فابرا را به آن ها اختصاص داده ایم. 

 

صورتی همیشه جذاب

 


رنگ ها تاثیر زیادی روی روح و روان ما دارند و به عنوان عنصر مهمی در طراحی لباس در نظر گرفته می شوند. طیف رنگی صورتی یا اصطلاحا رُزی همواره در میان خانم ها محبوب بوده و تاثیر آن بر محیط تاثیر مثبت و شگفت انگیزی ست. 
اگر در کمد لباس تان لباس های صورتی دیده نمی شود بیشتر از این تعلل نکنید، امسال صورتی بپوشید! 
مزون لباس فابرا به شما در این زمینه کمک کرده و برترین طراحی های برندهای درجه یک دنیا را با رنگ صورتی با شما بررسی می کند.


رونمایی خوشرنگ الی صعب Elie Saab

 


الی صعب طراح لبنانی ست که سلیقه ی ما شرقی ها را به خوبی می شناسد. هفته ی مد پاریس در سال 2023 با طراحی های چشمگیر الی صعب تماشایی تر شد. در جدیدترین لباس های مجلسی برند الی صعب صورتی جایگاه ویژه ای داشت. گل های روشن برجسته و لطافت و نرمی شکوفه های ریز سرازیر در بستر صورتی لباس های این کالکشن تداعی خالص زنانگی بود. هیچ اِلِمان خشک و سختی در کالکشن 2023 الی صعب دیده نمی شود و این نشان از شناخت و نبوغ این طراح برجسته دارد.
 

 

 

سال سرخابی جادویی و زهیر مراد

 


شکوه زنانگی و انتخاب هوشمندانه ی پارچه و رنگ در طراحی های زهیر مراد اعجاب انگیز است. امسال صورتی در مرکز انتخاب های مراد بوده است. زهیر مراد استاد طراحی های پر زرق و برق و شلوغ به سبک عربی ست، اما در این کالکشن که سال 2023 را با آن آغاز کرده شکوه صورتی را به تنهایی به رخ کشیده و البته که به اندازه ی کافی زیباست. 
انتخاب پارچه ها و سازگاری رنگ، مدل لباس و جنس پارچه از موارد مهمی ست که در زیبایی لباس به ویژه لباس مجلسی باید به آن توجه ویژه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 


خلاقیت صورتی به سبک مونیک

 


کالکشن 2023 مونیک لولیه هم آمیخته به طیف صورتی بود. اغلب ساده پسندها طرفداران طراحی های مونیک هستند و از رنگ ها و مدل های او برای سفارش دوخت لباس الگو می گیرند. علیرغم ظاهر ساده، جزییات در طراحی های مونیک حائز اهمیت هستند و در نهایت خروجی چشم نوازی از رعایت آن ها حاصل می شود.
لباس های مجلسی طراحی شده توسط مونیک لولیه در عین شادگی به طرز خاصی مجلل هستند، این از ویژگی های شگفت انگیز و هنرمندانه ای ست که تنها از مونیک برمی آید.

 

 

 

 

 

اگه عروس هستید و در تدارک انتخاب لباس ساقدوش هاتون هستید تا حالا دقت کردید ساقدوش های خوشگل با لباس صورتی چقدر جذاب هستند؟ به انتخاب لباس فرمالیته از طیف ملیح صورتی فکر کردید؟ 
صورتی می تواند رنگ یک لباس میهمانی ساده یا رنگ یک لباس شیک و پر زرق و برق مجلسی باشد. خوشبختانه گستردگی طیف صورتی و فام یا ته رنگ های متنوعی که صورتی را در بر می گیرد به قدری گسترده است که هرکس با هر سلیقه ای می تواند صورتیِ محبوبش را کشف کند. ارغوانی، گُلی، رُزی، بِیبی پینک و اسامی متعدد دیگر برای انواع صورتی ها به کار برده می شود. صورتی مورد علاقه ی شما کدام است؟
هنرمندان مزون فابرا با استفاده از پارچه های وارداتی با کیفیت در انواع رنگ های صورتی پاستلی تا سرخابی پررنگ قادر هستند مدل انتخابی لباس مجلسی صورتی شما را بدوزند. البته شاید قبل از این مراحل یکی از لباس های آماده و از پیش دوخته شده ی فابرا دل شما را ببرد! علاوه بر این ها می توانید با انتخاب لباس مورد علاقه ی خود از برترین کالکشن ها یا لباس های آماده ی فابرا و اعمال تغییرات دلخواهتان روی آن توسط تیم فابرا، جدیدترین مدل ها با تغییرات دلخواهتان را بر تن کنید. 
 به چند مدل لباس مجلسی صورتی به پیشنهاد فابرا برای انتخاب مدل مناسب شما نگاهی می اندازیم.

 


کت صورتی

 


کت ها اغلب به عنوان لباس های اسپورت و پرکاربرد شناخته می شوند در حالی که طراحی های متنوعی برای دوخت کت مجلسی، رسمی و نیمه رسمی را می توانید به طراحان لباس فابرا سفارش دهید. در این جا چند نمونه کت شیک و پرکاربرد برای انواع موقعیت ها را برای شما نمایش داده ایم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لباس مجلسی صورتی بدون آستین

 


مدل های بدون آستین طرفداران زیادی دارند و در میهمانی های گوناگون قابل استفاده هستند. ست کردن کفش و اکسسوری با این لباس ها تقریبا راحت است و اغلب مدل های بدون آستین مورد علاقه ی خانم های لاغراندام است چرا که آن ها را خوش ترکیب جلوه می دهد.
با هر سن و سلیقه و مدل اندامی که باشید حد اقل یک مدل لباس بدون آستین مختص شما وجود دارد که با مشاوره گرفتن از طراحان لباس فابرا به راحتی آن را پیدا خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس مجلسی صورتی آستین دار

 


تعداد زیادی از خانم ها با لباس های آستین دار راحت تر هستند و یا به دلایل مختلف لباس های مجلسی آستین دار را برای میهمانی ها و مجالس ترجیح می دهند. در اینجا می توانید از ایده های لباس مجلسی آستین دار مزون فابرا برای سفارش و دوخت لباس مجلسی کمک بگیرید. 
لباس مجلسی آستین دار لباس پرکاربردی محسوب می شود و در موقعیت های گوناگون به کار شما می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس مجلسی صورتی ساده

 


ساده ترین ها همیشه زیبا هستند. استایل های ساده و کلاسیک هرگز تکراری و دمُده نمی شوند و یکی دیگر از مزیت های لباس مجلسی ساده این است که می توان آن را بارها در مناسبت های مختلف استفاده کرد و هربار با اکسسوری و کیف کفش متنوع ست کرد. اما در مقابل لباس های پرکار و مدل های مبالغه آمیز را در مراسم های زیادی نمی توان پوشید.
اگر لباس شما ساده و ترجیحا تک رنگ هم باشد، هرچقدر کیف، کفش و اکسسوری شما شلوغ یا ناهماهنگ باشد چیزی به چشم نمی آید و در سادگی لباس تان حل می شود.

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لباس مجلسی صورتی بدون یقه

 


لباس های مجلسی بدون یقه مجلسی تر و شکیل تر هستند و در مراسم مهم تر استفاده می شوند. لباس مجلسی بدون یقه طرفداران مشخصی دارند و تعداد خاصی از خانم ها به سراغ این مدل ها می روند. در لباس های بدون یقه طراحان باید دقت و ظرافت بیشتری را به سیلوئت لباس اختصاص دهند چرا که دراوردن فرم و ساختار کلی لباس های بدون یقه و بی نقص بودن سیلوئت هنگامی که لباس در تن شما دیده می شود در این مدل کار ساده ای نیست اما اگر به درستی طراحی و دوخته شود یک اثر هنری بی نظیر است. 
 

 

 

 

 

لباس مجلسی صورتی دکلته

 


لباس مجلسی دکلته لباس مورد علاقه ی خوش اندام هاست. این سبک پرطرفدار در تنوع وسیعی از مدل ها طراحی و دوخته می شود و دست شما برای انتخاب مدل پایین لباس و جنس پارچه کاملا باز است. برای بازدید از مدل های لباس مجلسی دکلته در فابرا می توانید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنید.
اگر بالاتنه ی ظریف و استخوانی دارید یا قدبلند هستید، لباس مجلسی دکلته برای شما طراحی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس صورتی نیمه رسمی و کژوال

 


لباس های کژوال اغلب پیراهن های راحتی هستند که در مراسم نیمه رسمی و میهمانی های نزدک پوشیده می شوند. رنگ صورتی به دلیل حس مثبت و نشاطی که منتقل می کند برای این مدل لباس ها بسیار مناسب است. داشتن چند دست لباس کژوال برای هر خانم خوشتیپ ضروری ست. اگر کژوال می پوشید و در عین حال خوشتیپ هستید، انتخاب اسمارت کژوالی دارید و در عین انتخاب لباس راحت، هوشمندانه هم عمل می کنید. طراوت صورتی را در استایل سبک و راحت دست کم نگیرید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لباس صورتی عروسکی و فانتزی

 


مدل های فانتزی را اغلب تینیجرها و جوان ترها انتخاب می کنند. این لباس ها شخصیت فانتزی و جذابی به فرد می دهند و به علت فرم و شکل ظاهری شان فرد را در هر مجلسی متمایز نشان می دهند. این مدل لباس به افراد با استخوان بندی درشت یا دارای اضافه وزن توصیه نمی شود و به ظریف ترها بیشتر می آید.
 

 

 

 

 

 

لباس مجلسی صورتی بلند

 

لباس های بلند به دلیل پوشیدگی و بلندتر نشان دادن قد افراد طرفداران زیادی دارند. لباس های مجلسی بلند معمولا برای فرار از یکنواختی، کمی کارشده یا مدل دار هستند. از مزیت های لباس مجلسی بلند می توان به این مورد اشاره کرد که این مدل ها برای افراد با هر ویژگی ظاهری مناسب است و حتی برخی موارد نامطلوب در ظاهر را می پوشاند. لباس های مجلسی بلند از "باید" های کمد لباس هر خانم هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

لباس مجلسی صورتی وان شولدر

 


وان شولدر مدل مختص خاص پسندها و جسورهاست. هرکسی شجاعت انتخاب این مدل را ندارد اما لباس های وان شولدر جذابیت منحصر به فرد و به یاد ماندنی دارند. پوشیدن این مدل به دلیل اینکه کمتر کسی آن را انتخاب می کند شما را در هر جمعی خاص و چشم نواز می کند و احساس اعتماد به نفس را در شما تقویت می کند. 
 

 

 

 

برای سفارش دوخت یا طراحی مدل مناسب اندام شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین با مشاوران مزون فابرا در تماس باشید و یا از طریق فضای مجازی فرصت بازدید و خرید از مدل های آماده ی مزون آنلاین فابرا را داشته باشید. 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/NE9qN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر