70 مدل لباس مجلسی دخترانه

70 مدل لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی نوین مارکتینگ

برای انتخاب و خرید لباس مجلسی دخترانه هیچ روشی راه‌گشاتر از دیدن مدل‌های مخلتف نیست. از سویی دختران معمولا در سنین 10 تا 18 سال سبک لباس‌های مجلسی خاصی را می‌پسندند. لباس‌هایی که معمولا دارای رنگ‌های شادتر بوده، از نظر جنس پارچه ساده‌تر بوده و تزئینات و گل‌دوزی‌های متداول روی لباس‌های مجلسی، روی آنها کمتر مشاهده می‌شود. به عبارت دیگر این لباس‌ها اغلب ساده‌تر و مدرن‌تر هستند؛ و کمتر به سبک‌های کلاسیک شباهت دارند. از سویی در این بازه سنی سرعت تغییر در مدل‌های لباس مجلسی مورد علاقه این افراد بسیار بالاست. به شکلی که لباس‌های مجلسی دخترانه بالای 16 سال، شباهت زیادی به لباس‌های مجلسی متداول دارد. بر همین اساس در این نوشته ابتدا درباره روش انتخاب و خرید لباس مجلسی دخترانه صحبت می‌کنیم. سپس 70 مدل لباس دخترانه را در دو دسته کلی معرفی خواهیم کرد.  

راهنمای انتخاب و خرید لباس مجلسی دخترانه

این رویای هر دختری است که در یک جشن یا مهمانی رسمی، بی‌نقص، جذاب و زیبا به‌نظر برسد. بنابراین فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود تا این جشن‌ها برای شما به‌یادماندنی شود؛ اما مهمترین بخش این است که لباس مجلسی مناسبی پیدا کنید. لباسی که شما را به بهترین شکل نشان دهد. خرید لباس مجلسی دخترانه می‌تواند سرگرم‌کننده، هیجان‌انگیز و البته گاهی اوقات استرس‌زا باشد. این راهنمای قدم به قدم به شما کمک می‌کند؛ تا تجربه خرید لباس رویایی مجلسی را برای خود هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی کرده و از نگرانی خود هنگام انتخاب کم کنید.

بودجه‌بندی

قیمت لباس مجلسی مهم‌ترین محدودیت شماست. بنابراین بودجه‌بندی اولین کلید خرید لباس مجلسی است. آیا به دنبال خرید یک لباس مجلسی ارزان‌قیمت هستید؟ یا یک لباس مجلسی با طراحی خاص می‌خواهید؟ انواع لباس مجلسی دخترانه می‌تواند دارای بازه قیمتی بسیار گسترده‌ای باشد. بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید برای لباس مجلسی خود هزینه کنید. همچنین بیایید موارد اضافی مانند طراحی ناخن، پیرایش، رنگ مو، آرایش، اکسسوری‌ها و... نیز فراموش نکنیم. چراکه این موارد می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش داده و بر میزان بودجه شما تاثیر بگذارد. حالا که مشخص شد بودجه شما برای خرید لباس مجلسی دخترانه چقدر است؛ می‌توانید قدم بعدی را بردارید.

جستجو و مرور آنلاین

روند‌های مد همیشه در حال تغییر هستند. اگر مد برای شما مهم است؛ همگام شدن با این روندهای در حال تغییر، کاری است که باید انجام دهید. همچنین باید در مورد سیلوئت‌های مختلف لباس مجلسی، مانند خط A، شیپوری، پری دریایی، ستونی و... اطلاعات خود را کامل کنید. از سویی بد نیست که به رنگ‌های پرطرفدار سال نگاه کنید. هرچند برای لباس‌های مجلسی دخترانه رنگ‌های پاستلی، نئون یا متالیک در اولویت هستند. بهتر است به سوالاتی مشابه این نیز پاسخ دهید که قصد دارید یک لباس مجلسی تک شانه صورتی تند نئون بپوشید؟ یا یک لباس توری ساده‌تر به رنگ آبی روشن؟ در نهایت بهترین راه برای به دست آوردن ایده از آنچه که می‌خواهید، جستجو در میان مدل‌های مختلف است. همان‌طور که گفتیم در دو بخش پایانی این نوشته 70 مدل جذاب را برای شما آماده کرده‌ایم.

بازدید از مزون‌های لباس مجلسی

هنگامی که بودجه خود را تعیین کردید و ایده‌ای کلی از سبک مورد نظر خود داشتید؛ زمان آن فرا رسیده است که در نهایت قدم بردارید و چند لباس مجلسی زیبا را امتحان کنید. یک مزون لباس مجلسی معتبر پیدا کنید و لباس‌های مجلسی مدنظر خود را از نزدیک دیده و حتی امتحان کنید. توصیه می‌کنیم هنگام خرید لباس مجلسی دخترانه ذهنی باز داشته باشید. انواع سیلوئت‌ها، رنگ‌ها و سبک‌ها را امتحان کنید. تجربه می‌گوید که لباس رویایی شما گاهی کاملا متفاوت از آن چیزی است که انتظارش را داشتید! همچنین توصیه می‌کنیم قبل از بازدید از مزون، یک قرار ملاقات رزرو کنید. این به شما کمک می‌کند تا توجه و زمان کامل را از یک کارشناس باتجربه به‌دست آورید. یک خیاط مجرب می‌تواند به شما کمک کند؛ تا لباس‌هایی را بر اساس شخصیت خود پیدا کنید. لباس‌هایی که شاید قبلا هرگز به امتحان کردن آنها نیز فکر نمی‌کردید. به عبارت دیگر بسیار مهم است که از منطقه راحتی خود خارج شوید؛ تا دیگران از دیدن تصمیمی که می‌گیرید شگفت‌زده شوند.

انتخاب عاقلانه اطرافیان

با افرادی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند خرید کنید! البته تعداد زیاد همراهان می‌تواند منجر به نظرات بسیار زیادی شود؛ و در نتیجه شما را خسته کند. بنابراین چند نفر از دوستان نزدیک و اعضای خانواده که سلیقه شما در مد را درک می‌کنند و به شما بازخورد مثبت می‌دهند؛ بهترین گزینه‌ها برای همراهی در روز خرید لباس مجلسی دخترانه است. از طرفی همیشه به یاد داشته باشید که صبور باشید؛ و در هنگام خرید لباس مجلسی توصیه افراد باتجربه‌تر را جدی بگیرید. فراموش نکنید که تجربه شما در خرید لباس مجلسی هنوز بسیار محدود است.

خرید اکسسوری

پیدا کردن لباس مجلسی پایان کار شما نیست. هنگامی که لباس خود را انتخاب کردید؛ وقت آن رسیده که اکسسوری‌های خود را خریداری کنید. اکسسوری‌ها لباس مجلسی دخترانه شما را کامل می‌کنند. به عبارت دیگر نقش آنها مکمل بوده و نباید با لباس شما رقابت کنند. توصیه می‌شود اگر لباس مجلسی کاملا درخشان یا پولک‌دوزی شده انتخاب کردید؛ در استفاده از جواهرات زیاده‌روی نکنید. همچنین سعی کنید کفش‌هایتان را با لباس و رنگی متناسب با آن هماهنگ کنید. انتخاب کیف مجلسی مناسب نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید. یک راه ساده برای انجام این کار خرید کیف و کفش مجلسی ست است.

جدیدترین مدل‌های لباس دخترانه مجلسی 16 سال به بالا

حالا که درباره خرید لباس مجلسی دخترانه اطلاعاتی به دست آورده‌اید؛ بد نیست برای کسب تجربه بیشتر نگاهی به محبوب‌ترین مدل‌های لباس مجلسی مناسب برای سنین 16 سال به بالا داشته باشید. در این سنین همان‌طور که می‌توانید مدل ناخنی مثل ناخن عروس داشته باشید؛ می‌توانید انواع لباس مجلسی بزرگ‌سالان را نیز برای پوشیدن انتخاب کنید. با این وجود در اغلب موارد دختران جوان ترجیح می‌دهند گزینه‌هایی با رنگ‌های شاد، تزئینات کمتر و لایه‌های پارچه کمتر انتخاب کنند. از طرفی در اغلب موارد استفاده از رنگ‌های تیره (به‌جز مشکی)، زرق و برق زیاد و مدل‌های ساخته شده از چندین لایه پارچه، مورد علاقه این رده سنی نیست.

ده مدلی که در ادامه می‌بینید، انتخاب‌هایی عالی برای نشان دادن روحیه شاد، حس رهایی و صمیمیت بالا هستند. وجه اشتراک این مدل‌ها تنوع رنگی و دامن بلند آنها است. این ویژگی‌ها حسی دخترانه و البته بازیگوشانه به آنها داده است. این مدل‌ها همچنین گزینه‌های جذابی برای انتخاب به عنوان لباس خواستگاری دخترانه هستند.

لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی دخترانه

بهترین لباس مجلسی دخترانه

انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه

سایر مدل‌های لباس مجلسی دخترانه معرفی شده در این بخش به گزینه همیشه محبوب دختران جوان یعنی مدل‌های با دامن کوتاه اختصاص داده شده است. این مدل‌ها از نظر سبک طراحی یقه، جنس پارچه و رنگ، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. در ادامه می‌توانید 35 نمونه جذاب در این سبک را مشاهده کنید.

لباس مجلسی دخترانه سبز

جدیدترین مدل‌های لباس دخترانه مجلسی تا 16 سال

دختران در سنین زیر 16 سال معمولا دارای فانتزی‌های ذهنی متفاوتی در زمینه انتخاب لباس مجلسی دخترانه هستند. اغلب آنها به رنگ‌های روشن، تورهای چند لایه و موارد مشابه علاقه دارند. در این رده سنی، اغلب مدل‌ها بی‌شباهت به لباس عروس نیستند؛ با این وجود در این زمینه نیز گزینه‌های متعددی برای انتخاب وجود دارد. 25 تصویر از مدل‌های مختلف لباس‌های مجلسی دخترانه را به این رده سنی اختصاص داده‌ایم.

لباس مجلسی دخترانه سفید

انواع لباس مجلسی دخترانه

مهم‌ترین پرسش و پاسخ‌ها درباره لباس مجلسی دخترانه

1. بهترین مکان برای خرید لباس مجلسی دخترانه کجاست؟

به‌طور کلی خرید لباس مجلسی از مزون‌ها و بوتیک‌های مختلف امکان‌پذیر است. اما اگر این لباس برای شما از اهمیت بالایی برخودار است؛ بهتر است کار خرید یا سفارش آن را در یک مزون معتبر انجام دهید. مزون‌ها معمولا از تخصص بیشتری در این زمینه برخوردار بوده و راهنمایی‌های بهتری برای شما خواهند داشت.

2. فرم بدنی در انتخاب لباس مجلسی دخترانه چقدر تاثیرگذار است؟

در مورد انتخاب لباس مجلسی برای دختربچه‌ها این موضوع اهمیت بسیار کمتری دارد؛ چراکه تیپ بدنی آنها کامل نشده و اغلب مدل‌ها دارای فرمی مشابه از نظر سیلوئت هستند. اما در سنین نوجوانی و جوانی، فرم بدنی اهمیت بالایی داشته و بهتر است با درک فرم بدنی خود، بهترین سیلوئت‌های ممکن را انتخاب کنید.

3. چه مدت بیش از مراسم مدنظر، لباس خود را تهیه کنیم؟

اگر قصد شما خرید لباس مجلسی است و البته در انتخاب خود سخت‌گیر نیستید؛ چند روز پیش از مراسم نیز فرصت کافی برای انجام این کار وجود دارد. اما اگر می‌خواهید برای سفارش دوخت لباس مجلسی دخترانه به یک مزون لباس مجلسی مراجعه کنید؛ بهتر است حداقل دو ماه قبل از تاریخ مراسم مدنظر، این کار انجام دهید.

4. بهترین رنگ‌ها برای لباس دخترانه مجلسی کدام است؟

در اینجا نیز رنگ‌های سفید و کاملا روشن در اولیت هستند. رنگ‌هایی مانند پاستلی، صورتی، بنفش روشن، رز گلد و موارد مشابه، از جلمه رنگ‌هایی است که مورد پسند دختران جوان قرار می‌گیرد. همچنین رنگ‌های شاد و براق، مانند قرمز، آبی، بنفش، سبز و... نیز گزینه‌هایی عالی برای این گروه سنی هستند. در نهایت بسیاری از مدل‌های لباس مجلسی دخترانه از چند رنگ مختلف در طراحی خود بهره می‌برند. به عنوان مثال بالاتنه با رنگ سفید و دامن رنگی، یکی از گزینه‌های محبوب در این زمینه است.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/5V1BN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر