آموزشگاه خیاطی در غرب تهران جنت آباد

آموزشگاه خیاطی در غرب تهران جنت آباد

سایر علی فرجامی

یادگیری آموزش خیاطی با بهترین اساتید خیاطی در ایران، با آموزشگاه خیاطی فابرا در غرب تهران و ارائه تمامی دوره های خیاطی اعم از دوره مانتو دوزی و دوره شلوار دوزی در مکانی آرام که بعد از گذراندن دوره مدرک معتبر از آموزشگاه خیاطی فابرا دریافت می کنید.

بعد از گذراندن دوره خیاطی در آموزشگاه خیاطی جنت آباد، شما قادر خواهید بود که هر لباسی را که مد نظر دارید بدوزید و حتی در فابرا و شرکت های دیگر استخدام شوید.

آموزش تضمینی خیاطی و ارائه مدرک معتبر فابرا

آموزش خیاطی (Tailoring) بصورت تضمینی در فابرا انجام می شود، بصورتی که شما بعد از دوره امکان دوخت لباس های مختلف را دارید و مشکلی از بابت دوخت لباس ندارید. پس از گذراندن دوره حضوری آموزشگاه خیاطی در جنت آباد فابرا، مدرکی معتبری به شما داده خواهد شد که شما با استفاده از این مدرک می توانید، در شرکت ها و مزون های مختلف و حتی در مجموعه فابرا استخدام شوید.

مدرک ارائه شده از فابرا با مدرک فنی حرفه ای متفاوت است و در صورتی که شما نیاز به مدرک فنی حرفه ای دارید، پس از گذراندن دوره آماده گرفتن مدرک فنی حرفه ای از سازمان مربوطه شوید.

دوخت مانتو مجلسی، مانتو عقد، لباس مجلسی، لباس بله برون، لباس خاستگاری، لباس فرمالیته، همه و همه کم ترین کارهایی هستند که شما یاد می گیرد؛ شما می توانید لباس عروس و لباس های خاص مانند لباس نامزدی بدوزید. فقط کافی است در دوره های آموزشی فابرا ثبت نام کنید! بقیه کار را به ما بسپارید.

مشاوره و ثبت نام

 

آموزشگاه خیاطی در جنت آباد

 

آموزشگاه خیاطی در جنت آباد

برای انتخاب آموزشگاه خیاطی، زیاد پرس و جو کنید. باید برای شما مهم باشد که از چه اساتیدی برای آموزش دوره های مختلف استفاده می شود. تعداد افرادی که تابحال در دوره ها ثبت نام کرده اند چند نفرند؟ میزان رضایت افرادی که در آموزشگاه خیاطی دوره دیده اند چقدر است؟ آیا آموزشگاه و یا مزون این تضمین را می دهد که پس از پایان دوره بتوانید وارد بازار کار شوید؟

یکی از آموزشگاه های بنام و با تجربه در زمینه آموزش خیاطی و فروش لباس های مختلف مزون دوزی شده، آموزشگاه خیاطی فابرا است. اگر به دنبال یک آموزشگاه خیاطی در غرب تهران هستید که بتوانید با یک قیمت استثنایی و در کوتاه ترین زمان ممکن خیاطی را یاد بگیرد، به بهترین آموزشگاه خیاطی در جنت آباد خوش آمدید.

فابرا یک آموزشگاه خیاطی در منطقه جنت آباد است، که علاوه بر ارائه دوره های حضوری و غیرحضوری، آموزش انواع مختلف لباس، امکان خرید همه نوع لباس مجلسی، لباس عروس، اکسسوری عروس و صفر تا صد لوازم خیاطی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران، فرصتی مناسب برای علاقمندان به مد و لباس ایجاد کرده است تا بتوانند از بهترین و متخصص ترین اساتید حوزه آموزش دوخت لباس استفاده کنند و علاوه بر برطرف کردن نیازهای خود در زمینه پوشاک، به سرعت وارد بازار کار شوند و از فرصت های کسب درآمد در حوزه های مختلف دوخت لباس حداکثر استفاده را ببرند. فابرا یکی از قدیمی ترین آموزشگاه خیاطی محدوده جنت آباد است، که در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس مجلسی و لباس عروس فعالیت می کند. این مجموعه بزرگ خیاطی در غرب تهران از گرد هم آمدن ده ها نفر متخصص و هنرمند به وجود آمده که هر کدام در یک زمینه از آموزش دوخت لباس به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

 

موارد یادگیری در آموزشگاه خیاطی غرب تهران فابرا

 

در آموزشگاه خیاطی در غرب تهران فابرا، چه چیز هایی یاد می گیرید؟

موسس مجموعه فابرا، خانم فاطمه ابراهیمی گوهری، آموزش دوخت و یاددهی دوخت لباس را زیرنظر بهترین اساتید جهانی و بین المللی در کشورهای مختلف گذرانده است. ایشان با تسلط به هفت متد روز خیاطی در جهان، توانسته اند نکات مثبت همه این متدها را با یکدیگر ترکیب کنند و یک روش ساده، قابل فهم و بدون ایراد برای خیاطی ابداع کنند تا بتوانند برند انحصاری فابرا را طراحی و توسعه دهند.

 شما در آموزشگاه خیاطی در جنت آباد، می توانید در دوره های زیر شرکت کنید:

  1. دوره شلوار دوزی: این دوره در مدت 10 ساعت و در طول یک روز برگزار می شود و بهتر است برای شرکت در ورکشاپ شلوار، در دوره حضوری آموزش مانتو شرکت کرده باشید.
  2. دوره مانتو دوزی: برای شرکت در دوره مانتو دوزی بهتر است در دوره حضوری آموزش مقدماتی خیاطی شرکت کرده باشید. مدت زمان این دوره 45 ساعت است و در 15 جلسه 3 ساعته برگزار می شود.
  3. دوره آموزش کت و پالتو: برای شرکت در این دوره بهتر است دوره های حضوری مقدماتی و دوره حضوری مانتو را گذرانده باشید. این دوره 45 ساعت طول می کشد و می توانید انواع یقه های مختلف، انواع جیب، الگوسازی و دوخت انواع برش های کتی و آستین کتی و انواع آسترکشی های مختلف روی هر لباس را یاد بگیرید.
  4. دوره آموزش مقدماتی خیاطی در منطقه جنت آباد: بهتر است برای شرکت در دوره آموزش مقدماتی خیاطی که 48 ساعت طول می کشد، دوره رایگان رگه دوزی را گذرانده باشید. این دوره در 16 جلسه 3 ساعته برگزار می شود.
  5. دوره جامع آموزش شومیز: این دوره تنها 5 ساعت زمان نیاز دارد و بهتر است برای استفاده از آن در دوره جامع دامن شرکت کرده باشید. دوره شومیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
  6. دوره جامع انواع دامن: دوره آموزش دامن 15 ساعت به طول می انجامد و به صورت غیرحضوری برگزار می شود. در این دوره شما 12 مدل دوخت دامن را یاد می گیرد و برای شرکت در آن نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید.

همچنین می توانید دوره های زیر را به صورت کاملا رایگان آموزش ببینید.

  1. دوخت تاپ های دو بنده زنانه
  2. دوخت پیراهن در 20 دقیقه
  3. دوخت کش موی پاپیون دار
  4. دوخت پیراهن های راحتی
  5. دوخت تاپ حریر
  6. تکنیک های رگه دوزی
  7. تکنیک دوخت لباس برای بازوی برجسته

 

مشاوره و ثبت نام

تفاوت آموزشگاه خیاطی فابرا با آموزشگاه های دیگر در جنت آباد

 

تفاوت آموزشگاه خیاطی فابرا با آموزشگاه های دیگر در جنت آباد

ادعا می کنیم که فابرا، بهترین آموزشگاه خیاطی منطقه جنت آباد است، که هنرجویان می توانند به دو صورت مجازی و حضوری در دوره های آموزش خیاطی ما شرکت کنند. این ادعا حاصل نزدیک به چهار دهه تجربه در زمینه دوخت و برگزاری کلاس های آموزشی خیاطی است و یک شبه به وجود نیامده است.

با شرکت در کلاس های خیاطی در منطقه جنت آباد، می توانید از دوره های رایگان و پولی آموزش خیاطی استفاده کنید و همه فوت و فن هایی که برای تبدیل شدن به یک خیاط ماهر، نیاز دارید را کسب کنید. مزیت استفاده از دوره های آموزشی خیاطی در غرب تهران، را می توانیم به صورت زیر دسته بندی کنیم:

  1.  سادگی نحوه آموزش دادن خیاطی: شما با هر سطح سواد و هر سن و سالی که باشید، به ساده ترین روش ممکن خیاطی را خواهید آموخت.
  2. جامع بودن دوره خیاطی در جنت آباد: شاید اگر در دوره های ما شرکت نکنید مجبور شوید میلیون ها تومان هزینه و ساعت های متمادی وقت صرف کنید تا بتوانید تمامی فوت و فن هایی که ما به هنرجویان آموزش می دهیم را آموزش ببینید.
  3. مقرون به صرفه بودن شرکت در کلاس خیاطی جنت آباد فابرا به صورت حضوری و مجازی: دوره های ترتیب دیده شده برای هنرجویان از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند و شما می توانید به صورت تضمینی در پایان دوره و ظرف مدت کوتاهی، با دوختن لباس هایی که یاد گرفتید هزینه ای که برای شرکت در کلاس ها صرف کرده اید را بدست آورید.
  4. برگزاری دوره های غیرحضوری آموزشگاه خیاطی در غرب تهران: اگر ساکن شهری به جز تهران هستید و یا اینکه به دلیل وجود مشغله بالا و یا فرزند کوچک، نمی توانید در دوره حضوری خیاطی فابرا شرکت کنید، ما شما را فراموش نکردیم! آموزشگاه خیاطی فابرا، تمامی نکاتی که باید برای تبدیل شدن به یک خیاط ماهر کسب کنید را در پکیج های آموزشی با قیمتی بسیار رقابتی و مقرون به صرفه برای شما جمع آوری کرده است.
  5. پشتیبانی نامحدود و بروزرسانی دوره ها: با شرکت در آموزشگاه خیاطی در جنت آباد می توانید پس از اتمام دوره نیز از پشتیبانی نامحدود فابرا استفاده کنید و از بروز رسانی هایی که برای پکیج های آموزشی درنظر گرفته می شود به صورت رایگان استفاده کنید.

مشاوره و ثبت نام

 

معرفی مناطق غرب تهران

 

معرفی مناطق غرب تهران که کارآموزان برای آموزش خیاطی به ما مراجعه کرده اند:

رشته طراحی و دوخت، یکی از رشته های پرمخاطب در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش و همچنین در دانشگاه می باشد، که هر ساله دانش آموزان و دانشجویان زیادی از آن ها فارغ التحصیل می شوند. یکی از واحدهای درسی مدارس و دانشگاه ها، ترغیب دانشجو و دانش آموزان برای فعالیت در صنعت، به عنوان کارآموز است. در دوره های کارآموزی، دانشجویان باید به آموزشگاه های مختلف خیاطی و همچنین به موسساتی بروند که مورد تایید وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش می باشد.

یکی از مجموعه های مورد تایید وزارت خانه های آموزش و پرورش و وزارت علوم، آموزشگاه خیاطی فابرا در غرب تهران است، که دارای محیطی امن و سرشار از پیشرفت است. فابرا یک آموزشگاه خیاطی در منطقه جنت آباد است که پذیرای کارورزان عزیز می باشد. هنرجویانی که می توانند برای گذراندن دوره کارورزی به فابرا بپیوندند، می توانند از مناطقی مختلف به ما مراجعه کنند.

همچنین هنرجویان مختلفی از مناطق غرب تهران تا کنون به ما مراجعه کرده اند، از جمله این مناطق در زیر آمده است:

  1. سعادت آباد
  2. شهرک غرب
  3. تهران ویلا
  4. شهرک گلستان
  5. شهرک اکباتان
  6. وردآورد
  7. شهر زیبا
  8. صادقیه
  9. جنت آباد
  10. ستارخان
  11. گیشا
  12. پونک
  13. شهران
  14. فردوس یا بلوار فردوس
  15. تهرانسر
  16. مرزداران
  17. باغ فیض
  18. آزادی
  19. سازمان آب
  20. دهکده المپیک
  21. چیتگر

 

برخی از نمونه کار های هنرجویان آموزشگاه خیاطی فابرا

 

نمونه کار هنرجویان فابرا 1

نمونه کار هنرجویان فابرا 2

نمونه کار هنرجویان فابرا 3

نمونه کار هنرجویان فابرا 4

 

چرا برای آموزش خیاطی باید در کلاس خیاطی در غرب تهران فابرا شرکت کنم؟

خیاطی یکی از حرفه های پر درآمد در دنیا است، که یک فرد مبتدی برای یادگیری آن باید به صورت برنامه ریزی شده و منظم از محتواهای آموزشی استفاده کند. شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه خیاطی در غرب تهران فابرا به هنرجویان کمک می کند، که زیر نظر اساتید و صاحبان فن و تجربه، خیاطی را به درستی یاد بگیرند و حتی در آینده لباس عروس دوخته و بتوانند اجاره لباس عروس را به عنوان یک شغل انتخاب کنند.

شرکت در دوره های آموزشی خیاطی در آموزشگاه خیاطی در جنت آباد شمالی به شما کمک می کند که در درجه اول با انواع مختلف پارچه (Fabric) و معیارهای انتخاب آن ها، انتخاب وسایل لازم برای خیاطی مانند نخ (thread) و سوزن و چرخ و سایر وسایل، به درستی آشنا شوید و سپس اقدام به خیاطی کنید. شما می توانید در کنار مدرس دوره شروع به خیاطی کنید و به صورت پروژه محور خیاطی را آموزش ببینید. کلاس های مختلف نازک دوزی و ضخیم دوزی آموزشگاه خیاطی در جنت آباد مرکزی، به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید الگوهای مختلف را بخوانید و ایرادات آن ها را قبل از برش بر روی پارچه برطرف کنید.

از نکاتی که باید برای انتخاب بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران به آن ها توجه کنید عبارت هستند از:

  1. تضمین یادگیری اصولی خیاطی: فابرا، به عنوان آموزشگاه خیاطی محدوده جنت آباد، به شما تضمین می دهد که پس از اتمام هر دوره بتوانید به نحو احسن مدل های آموزش دیده را پیاده سازی کنید و حتی از آن ها به درآمد برسید.
  2. ارائه مدرک معتبر: بهترین آموزشگاه خیاطی در غرب تهران باید پس از اتمام دوره های آموزشی به هنرجویان خود مدرک معتبر اعطا کند تا به وسیله آن بتوانند توانایی های خود را به اثبات برسانند.
  3. استخدام هنرجویان پس از پایان کار: در صورتی که هنرجو دوره های آموزشی را به صورت کامل گذرانده باشد و از عهده تمامی پروژه هایی که به او واگذار می شود برآید، آموزشگاه خیاطی فابرا با کمال میل هنرجو را استخدام می نماید.

پشتیبانی از هنرجو پس از اتمام دوره: هنرجو پس از اتمام دوره می تواند از پشتیبانی نامحدود مجموعه فابرا استفاده کند و همچنین درصورت به روز رسانی محتویات پکیج های آموزشی، می تواند به آن ها دسترسی داشته باشد.

مشاوره و ثبت نام

 

آدرس آموزشگاه خیاطی فابرا در غرب تهران

 

موقعیت و آدرس آموزشگاه خیاطی فابرا در غرب تهران

 

تهران، جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، بلوار چهارباغ شرقی، خیابان اول جنوبی، کوچه خالقی (دوازدهم)، پلاک 17 

 

آموزشگاه خیاطی فابرا در نقشه بلد

موقعیت یابی آموزشگاه فابرا در بلد

آموزشگاه خیاطی فابرا در نقشه نشان

موقعیت یابی آموزشگاه فابرا در نشان

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/e8akV
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر