برای عروسی دوستم چی بپوشم؟ 6 پیشنهاد جذاب با عکس

برای عروسی دوستم چی بپوشم؟ 6 پیشنهاد جذاب با عکس

لباس مجلسی علی فرجامی

برای عروسی دوستم چی بپوشم؟ این سوال دغدغه تمام خانم ها برای مراسم هاست. اینکه چه لباسی رو انتخاب کنند! اینکه اصلا لباس مناسبی برای پوشیدن ندارند و باید یک لباس جدید بخرند! و... مشکلاتی است که در هنگام دعوت شدن به مراسم های عقد و عروسی برای دختر خانم ها، خانم های جوان و حتی خانم هایی که سن بالاتری دارند، به وجود می آید و حق کاملا با خانم هاست.

تصمیم گیری در مورد لباس عروسی همیشه کار آسانی نیست و شما باید لباسی را انتخاب کنید، که درخور شخصیت شماست، رنگ آن با پوست و استایل شما همانگی دارد، مدل لباس اندام شما را زیباتر نشان می دهد، شیک و کاملا درخور مجلس عروسی است و...

به همین خاطر ما با شما هستیم تا نکات مهم در مورد لباس های مجلسی را بیان نماییم و بگوییم چه لباسی را انتخاب کنید تا زیباتر به نظر برسید.

نکات مهم انتخاب لباس مجلسی برای عروسی

شما در ابتدا باید نکات مهم و ابتدایی را لحاظ کنید، سپس به سراغ مدل لباس، رنگ و سایر موارد بروید. این نکات اولیه به تریتب زیر هستند:

فصل برگزاری مراسم

همیشه برای انتخاب یک لباس به فصل مراسم دقت نمایید. درست است که اغلب مراسم ها در تالارهای عروسی برگزار می شوند و فضای داخلی هوای مناسبی دارد، اما در حالت کلی نوع پوشش بسیار بر روی ظاهر شما تاثیر گذار است. برای مثال پوشیدن یک لباس مجلسی زنانه برای عروسی از جنس مخمل ضخیم در فصل تابستان و یا پوشیدن بوت های پاشنه دار در فصل های گرم، استایل شما را به طرز مسخره ای تغییر خواهد داد.

در فصل های بهار و تابستان پیراهن های کوتاه، کفش های تابستانی مجلسی، تاپ های مدل دار و مجلسی و سایر لباس های اینچنینی بر روی ظاهر شما تاثیر مثبت زیادی خواهند گذاشت.

افراط نکنید

به نوع پوشش خود دقت کنید. برای مثال اگر به عروسی دوست خود می روید، پوشیدن لباس های بسیار کوتاه، یقه های بسیار باز و... زیاد مناسب نیستند و ممکن است صاحبان مراسم از این کار شما ناراحت شوند.
همچنین پوشیدن لباس های سفید، دارای دامن های عروسکی، مدل مو شلوغ و استفاده از اکسسوری هایی مانند تاج اصلا برای استفاده مناسب نیستند و وجه شخصیتی شما را خراب می کنند.

ترکیب کردن رنگ ها

اگر می خواهید یک لباس با رنگ مشکی در مراسم عروسی بر تن کنید، بهتر است آن را با اکسسوری های رنگی، کفش های رنگی و رنگ موی روشن تلفیق نمایید تا جذابیت لباس شما دوچندان شود. اگر از موی سر تا کفش شما یک دست مشکی باشد، وجه جذابی نخواهد داشت.

در نظر گرفتن نوع اندام

اگر قد بلندی دارید، پوشیدن پیراهن های بسیار بلند و کفش های پاشنه دار برای شما اصلا جالب نیستند، بنابراین می توانید یک کفش مجلسی با پاشنه کوتاه را با یک پیراهن کوتاه، اورال های مجلسی و پیراهن های گل دار ست کنید.
حال که تمام این موارد را بیان نمودیم وقت آن رسیده از چند ترکیب زیبا نیز برای ست نمودن لباس ها نام ببریم.

مدل های لباس مجلسی مناسب عروسی

مدل های لباس مجلسی مناسب عروسی

پیراهن ماکسی و میدی، یک گزینه آسان و همه کاره

لباس ماکسی از گذشته تا کنون طرفداران زیادی داشته است و یکی از لباس هایی است که هیچگاه قدیمی نشده و همیشه مد است. انتخاب یک پیراهن ماکسی تک رنگ و ساده می تواند بهترین گزینه برای یک مراسم عروسی باشد.

انتخاب بعدی پیراهن میدی است. یک لباس زیبا تا زیر زانو، تک رنگ و با برش هایی در جلوی لباس، می تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد. البته افراد لاغر می توانند از پارچه های راه راه افقی، طرحدار و... نیز استفاده کنند.

پیراهن یقه هالتری

این مدل دارای یک گردنی بلند است، که دور گردن را به بدنه لباس متصل کرده و شانه ها و بخشی از پشت را لخت می کند (این مدل یکی از مدل های بدون آستین می باشد.)

پیراهن مدل ماهی، بهترین گزینه برای خانم های خوش اندام

قسمت کمر، پهلو و ران این نوع مدل، جذب بوده و جذابیت بیشتری به اندام افراد می بخشد. همچنین، این لباس در قسمت پایین گشاد است، که با پوشیدن آن، استایل شما به نحوی کشیده و زیبا به نظر می رسد.

پیراهن یقه قایقی مناسب خانم ها با سرشانه پهن

نام دیگر این مدل لباس مجلسی آف شولدر می باشد، بدین معنا که قسمت سرشانه این لباس به طور کلی باز است.
این لباس ها برای مجالس عروسی بسیار مناسب هستند و پارچه هایی مانند دانتل، کرپ، ساتن آمریکایی، لمه، حریر و مخمل بهترین نوع پارچه برای مراسم های رسمی هستند.
حال امیدوار هستیم دغدغه برای عروسی دوستم چی بپوشم؟ با خواندن این مقاله از بین رفته باشد و بتوانید زیباترین لباس را برای خود انتخاب نمایید. شما از میان مدل های لباس مجلسی، به چه مدلی علاقمند هستید؟
 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/eqaye
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر