کار پاره وقت در غرب تهران برای خانم ها (جنت آباد و...)

کار پاره وقت در غرب تهران برای خانم ها (جنت آباد و...)

سایر مهدی موسوی

با اینکه بخشی زیادی از شرکت‌ها و کارگاه ها و در نتیجه فرصت‌های شغلی در غرب تهران برای بانوان قرار دارند؛ اما بعضی گروه‌ها مانند خانم‌ ها بیشتر به دنبال موقعیت‌های شغلی پاره وقت هستند. البته کار پاره وقت راحت پیدا نمی‌شود؛ اما حداقل شانس یافتن آن در غرب تهران بیشتر است. حال پرسش اینجاست که برای خانم ها چه موقعیت‌هایی وجود دارد؟ چگونه باید آن‌ها را پیدا کرد؟ آیا راهی مانند آموزش دیدن هست که بتوان شانس پیدا کردن چنین موقعیت هایی را افزایش داد؟ در این مطلب، قصد داریم تا در خصوص چگونگی پیدا کردن کار پاره وقت در غرب تهران برای خانم ها، ایده هایی را به شما بگوییم. 

شغل های نیمه وقت در غرب تهران برای خانم ها

با بررسی سایت های کاریابی آنلاین می‌توان متوجه شد که موقعیت های شغلی زیر بیشترین درخواست را در غرب تهران برای خانم ها دارند:

  • ویراستار
  • مهندس مکانیک
  • برنامه نویس Full-Stack
  • کارشناس فروش یا فروشنده لباس زنانه 
  • نیروی خدمات
  • معلم زبان
  • روانشناس و مشاوره
  • کارشناس حسابداری
  • متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناس مالی و تریدر
  • خیاط و طراح لباس

نکات پیدا کردن کار پاره وقت در غرب تهران برای خانم ها
برای پیدا کردن کار نیمه وقت برای خانم ها در غرب تهران بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید:
شرایط کاری را دقیقا در نظر بگیرید. حقوق، نحوه کار، آدرس و از همه مهمَ‌تر ساعت کاری. کار نیمه وقت حدود 4 ساعت در روز است؛ اما ممکن است که این 4 ساعت صبح یا بعد از ظهر یا حتی شب‌ها باشد.
اصولاَ شرکت‌ها شخصی را به عنوان کار پاره وقت قبول می‌کنند که در حوزه خاصی تخصص یا حداقل آشنایی دارد. کار پاره وقت می‌تواند از ساده‌ترین با کمترین حقوق تا سخت‌ ترین اما با حقوق بالا باشد. مسلماَ هر چه آموزش بیشتری ببینید، موقعیت کاری بیشتری می توانید پیدا کنید. همانطور که در بالا هم نوشتیم، یکی از موقعیت‌های کاری، خیاطی است. پس، چه بهتر که با شرکت در کلاس‌های آموزش خیاطی شانس خود را برای پیدا کردن شغل بیشتر کنید. حتی می‌توانید با شرکت در دوره‌های تخصصی‌ تر مانند دوره شلوار دوزی یا مانتو دوزی کار پاره وقت بیشتری پیدا کنید. 

به طور کلی، خیاطی با رویکرد تخصصی بهترین کار پاره وقت برای شماست و حتی لازم نیست برای کسی کار کنید! خودتان در منزل خیاطی کنید و سفارش بگیرید. در حال حاضر بسیاری از کارگاه های خیاطی به نیروهای دورکار خیاطی نیاز دارند. شما وقتی بتوانید به طور تخصصی مانتو یا شلوار بدوزید، به راحتی با کارگاه های خیاطی کار می کنید و یک شغل پاره وقت عالی خواهید داشت. پس حتما به کار پاره وقت خیاطی با دقت فکر کنید. آموزش های زیادی برای خیاطی به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) وجود دارند. برای مثال آموزشگاه خیاطی فابرا در جنت آباد (غرب تهران) انواع دوره خیاطی به همراه مدرک معتبر قابل استعلام ارائه می کند.

 

پیدا کردن کار پاره وقت در غرب تهران برای خانم ها نسبت به بقیه نقاط تهران بیشتر است؛ اما خیلی راحت می‌توانید با آموزش و افزایش تجربه موقعیت های بیشتری را پیدا کنید. در نظر گرفتن همین چند نکته ساده هم به شما در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد. اگر سوالی در رابطه با خیاطی دارید، از قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید. خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم :)
 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/Vp35e
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر