3 ایده شلوار دوزی در خانه از یادگیری تا فروش

3 ایده شلوار دوزی در خانه از یادگیری تا فروش

آموزشی علی فرجامی

امروزه بسیاری از بانوان تمایل دارند که یک کسب و کار در منزل داشته باشند، تا هم از طریق آن بتوانند سرگرم شوند و هم اینکه بتوانند درآمد مناسبی را کسب کنند. یکی از شغل هایی که به صورت دورکاری و در منزل می توانید روی آن حساب کنید، دوخت لباس از جمله شلوار است. با یادگیری دوخت شلوار هم می توانید نیازهای خود را برطرف کنید و هم می توانید آن ها را به صورت اینترنتی بفروشید. امروز می خواهیم سه ایده شلوار دوزی در خانه را به شما معرفی کنیم تا بدون نگرانی از نتیجه کار با استفاده از پارچه های ارزان قیمت بتوانید به درآمد برسید. مطمئنا شرکت در دوره های برگزار شده در آموزشگاه خیاطی فابرا می تواند سرعت یادگیری شما را افزایش دهد.

دوخت شلوار پیژامه در خانه برای فروش

برای اینکه بتوانید این شلوار را بدوزید باید افراد را به دو گروه چاق و لاغر تقسیم کنید. برای افراد لاغر به اندازه یک قد به اضافه 10 سانتی متر پارچه نیاز دارید و این مقدار پارچه برای افراد چاق به دو قد به اضافه 10 سانتی متر افزایش پیدا می کند.

مراحل دوخت شلوار پیژامه در خانه

نکته: پارچه هایی که برای دوخت پیژامه استفاده می ‌کنید بهتر است دارای عرض 150 سانتیمتر باشد.

  1. برای دوخت پیژامه ابتدا پارچه را از طول پارچه به صورت چهار لا تا کنید.
  2. سپس یک کادر رسم کنید که عرض آن به اندازه یک چهارم دور باسن فرد باشد. دقت کنید که باید به اندازه 5 سانتی متر برای آقایان و 3 سانتی متر برای خانم ها به عرض کادر خود اضافه کنید. 
  3. طول کادر باید به اندازه طول قد پیژامه باشد.
  4. برای مشخص کردن فاق شلوار از بالای کادری که رسم کرده اید، به اندازه دو سوم طول کادر به اضافه 10 سانتی متر پایین بیایید (10 سانتی متر برای کش دوزی استفاده می شود.)
  5. نقطه ای که از مرحله قبل به دست آمد را از سمت راست به اندازه 5 سانتی متر به سمت بیرون کادر ادامه دهید و آن را به یک سوم بلندی فاق وصل کنید.
  6. در قسمت پایین کادر که دمپای شلوار در آنجا قرار می گیرد، به اندازه 20 الی 22 سانتی متر به سمت داخل کادر یک علامت بزنید.
  7. نقطه به دست آمده را به انتهای خطی که در قسمت قبل 5 سانتی متر از آن جلو آمده بودید وصل کنید.
  8. درنهایت پارچه را برش زده و شلوار را بدوزید.

دوخت شلوار کردی در خانه برای فروش

  1. برای دوخت شلوار کردی، ابتدا باید یک کادر با عرض یک چهارم دور باسن به اضافه 10 سانتیمتر و به طول اندازه شلوار بر روی پارچه رسم کنید. 
  2. سمت چپ این کادر باید بر روی قسمت بسته پارچه بیفتد و سمت راست کادر باید به اندازه ای جا داشته باشد که بتوان فاق را نیز بر روی آن ترسیم کرد.
  3. برای رسم فاق شلوار باید به اندازه یک سوم قد شلوار به اضافه 10 سانتی متر پایین بیاید و سپس از نقطه به دست آمده 5 سانتی متر به سمت راست خارج شوید.
  4. با استفاده از نقطه به دست آمده در مرحله قبل، مطابق شکل یک مستطیل جدید ترسیم کنید. از قسمت پایین مستطیل به دست آمده به اندازه 7 سانتی متر به بالا حرکت کنید و علامت بزنید.
  5. برای پیدا کردن دمپای شلوار از سمت چپ کاغذ و قسمت پایین به اندازه 18 تا 20 سانتی متر داخل شوید؛ سپس از نقطه 7 سانتی متر که در بخش قبل مشخص کرده بودید به سر نقطه 18 تا 20 سانتی متر وصل کنید. 
  6. سه گوشی که پس از برش پارچه باقی می ماند، به صورت سر و ته به داخل فاق وصل می شود.
  7. از قسمت بالای شلوار، به اندازه 10 سانتی متر به طول کار در خود اضافه کنید تا بتوانید با استفاده از آن کش دوزی های لازم را انجام دهید.
  8. سپس پارچه را برش بزنید و بدوزید.

دوخت شلوار دمپا گشاد در خانه برای فروش

اگر شما بتوانید پیژامه و شلوار کردی بدوزید، دوخت بقیه شلوارها مانند شلوار دمپا گشاد برای شما بسیار آسان خواهد شد. برای دوخت شلوار دمپا گشاد تنها کافی است پس از اینکه الگوی شلوار را رسم کردید، دمپای شلوار را به نسبت زانوی شلوار به میزان دلخواه گشاد کنید. 

علاوه بر یادگیری دوخت انواع لباس در منزل، شرکت در دوره شلوار دوزی فابرا می تواند به شما کمک کند با سرعت بیشتری دوخت انواع مختلف شلوار را یاد بگیرید و بتوانید به یک درآمد ایده آل برسید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/VMaJV
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر