از کجا لباس مجلسی پوشیده بخرم؟

از کجا لباس مجلسی پوشیده بخرم؟

لباس مجلسی علی فرجامی

چند سال پیش تنها راه خرید لباس مجلسی پوشیده، رفتن به بازار و پاساژهای مرتبط و انتخاب یک مدل بعد از چند ساعت گشت بود؛ اما حالا چندین راه ساد‌تر و سریع تر وجود دارند که به شما در انتخاب و خرید انواع لباس مجلسی پوشیده از جمله لباس عقد، لباس نامزدی و لباس شب کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه تمامی این روش‌ها را برای شما معرفی کرد‌ایم.

چگونگی خرید لباس مجلسی پوشیده

برای اینکه بدانید تا چگونه لباس مجلسی شیک پوشیده خریداری کنید، بهتر است که چند مورد زیر را در نظر بگیرید:

خرید حضوری لباس مجلسی

در شهرهای بزرگ، مکان‌هایی وجود دارند که به اصطلاح بورس فروش لباس مجلسی هستند؛ برای مثال:

  • برای خرید لباس مجلسی در تهران می‌توانید به بازار مولوی یا خیابان زرتشت مراجعه کنید.
  • فروشگاه‌های لباس مجلسی زنانه در اصفهان، برای مثال، در خیابان توحید قرار دارند.
  • فروشگاه‌های لباس مجلسی زنانه یا لباس نامزدی و عقد در شیراز برای نمونه در خیابان معالی آباد قرار دارند.
  • بلوار سجاد یا بازار فردوسی از بازارهای لباس مجلسی مشهد هستند.
  • هر شهر بزرگی چنین مکان‌هایی دارد. در شهرهای کوچک بیشتر خانم‌ها سفارش دوخت می دهند.

البته برخی برای خرید لباس شب یا نامزدی به ترکیه یا امارات می‌ روند. این ها گزینه های جانبی اما پرطرفدار این روزها هستند. فقط اینکه هزینه به مراتب بیشتری باید بپردازید.

از مزایای خرید حضوری دسترسی شما به مدل‌های زیاد است؛ اما باید گفت که بسیاری از این لباس‌ها ممکن است که در اندازه شما نباشند و در صورت امکان باید پیش یک خیاطی بروید تا اندازه آن را متناسب با بدن شما تغییر دهد.

خرید لباس مجلسی از مزون

روش دیگر مراجعه شما به یک مزون است. با اینکه شما در مزون‌ها با محدودیت طرح مواجه هستید (انتخاب بیشتر از ژورنال است)؛ اما دست شما در تغییر اندازه یا حتی طرح بخشی از قسمت ها باز است. همچنین شما می‌توانید لباس مجلسی زنانه برای عروسی یا دیگر مناسبت‌ها مانند لباس شب، لباس بله برون و غیره را هم پیدا کنید. نکته اصلی اینجاست که بسیاری از فروشگاه های لباس مجلسی به صورت مزون هستند.

خرید لباس مجلسی آنلاین

روش دیگر، خرید لباس زنانه مجلسی به صورت آنلاین است. صرفه جویی در هزینه، پیدا کردن مدل ها و فروشگاه های زیاد و امکان سفارشی کردن طرح لباس از مزایای خرید اینترنتی است. بعضی مزون ها مانند فابرا هم دارای بخش فروش لباس زنانه هستند که شما می‌توانید از انواع لباس مجلسی، عروسی، شب و غیره را به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین اگر نزدیک  فروشگاه باشید، می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید تا در صورت نیاز تغییراتی را در اندازه و طرح ایجاد کنید. مزیت دیگر اینکه قیمت لباس مجلسی زنانه به صورت آنلاین کمتر از حالت خرید حضوری خواهد بود.

جمع بندی

برای خرید لباس مجلسی شما می توانید به صورت حضوری از فروشگاه‌ها، مزون یا اینترنتی خرید کنید. هر یک هم مزایای خاص خود را دارد؛ اما با خرید از مراکزی مانند فابرا هم می توانید در ابتدا آنلاین سفارش دهید و بعد با مراجعه حضوری در زمانی که مناسبتان است، تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/e8Ok4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر