لباس مجلسی پوشیده اروپایی + مدل های جدید و لاکچری 2023

لباس مجلسی پوشیده اروپایی + مدل های جدید و لاکچری 2023

لباس مجلسی علی فرجامی

لباس مجلسی پوشیده اروپایی همیشه جزو بهترین انتخاب لباس مجلسی در بین خانم ها بوده است. طراحان لباس مجلسی اروپایی جزو خبرگان در این زمینه هستند و این موضوع باعث شده تا خانم ها همیشه لباس مجلسی پوشیده اروپایی را بدلیل زیبایی و لاکچری بودن آن، جزو اولویت های خود بدانند.

لباس های مجلسی اروپایی در عین سادگی، طراحی منحصر به فردی دارد و با برش ها و چاک هایی که روی لباس انجام می دهند، یک لباس ساده مجلسی را به یک لباس جذاب و لاکچری برای عروسی و مجالس تبدیل می کنند. حتی اروپایی ها از این مدل لباس ها به عنوان لباس عروس نیز استفاده می کنند.

برای ست کردن اکسسوری و جواهرات با لباس مجلسی اروپایی، باید به این موضوع دقت کنید که لباس شما ساده است و یا این که طرح های شلوغی دارد. برای لباس مجلسی اروپایی که طراحی شلوغی دارد، باید از جواهرات و کیف مجلسی ساده استفاده کرد تا بسیار زیبا دیده شود و در صورتی که لباس مجلسی اروپایی ساده را بر تن داشتید، حتما از جواهرات نسبتا شروغ تری استفاده کنید.

اگر هنوز لباس مجلسی خریداری نکرده اید و به دنبال لباس شیک و جذاب می گردید، ما بهترین لباس مجلسی پوشیده اروپایی که با سلیقه ایرانی همخوانی دارد را در اینجا به شما معرفی می کنیم. در نظر داشته باشید که زنان و بانوان همیشه سیرت زیبایی دارند و در دوران بارداری هم می توانید لباس مجلسی پوشیده حاملگی بپوشید و در این دوران زیبا نیز بدرخشید.

 

تماس با فابرا
02122358687

 

انواع مدل لباس مجلسی پوشیده اروپایی جدید و لاکچری

 

لباس مجلسی پوشیده اروپایی 7

لباس مجلسی پوشیده اروپایی 8

لباس مجلسی پوشیده اروپایی 9

لباس مجلسی پوشیده اروپایی 10

 

لباس مجلسی پوشیده اروپایی بلند

بانوان همیشه نسبت به سلیقه خود بلند و یا کوتاه بودن لباس مجلسی را انتخاب می کنند ولی همیشه باید هر دو مورد را امتحان کرد. در نظر بگیرید که نسبت به اندام بدنتان لباس ها را انتخاب کنید.

 

لباس مجلسی پوشیده اروپایی بلند 4

لباس مجلسی پوشیده اروپایی بلند 5

لباس مجلسی پوشیده اروپایی بلند 6

 

مدل لباس مجلسی اروپایی کوتاه

 

مدل لباس مجلسی اروپایی کوتاه 1

لباس مجلسی پوشیده اروپایی کوتاه ساتن 2

لباس مجلسی پوشیده اروپایی کوتاه دانتل قرمز 3

 

 

تماس با فابرا
02122358687

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/e8bjN
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر