لباس مجلسی پوشیده کودکانه – بچه گانه – دخترانه (مدل 2023)

لباس مجلسی پوشیده کودکانه – بچه گانه – دخترانه (مدل 2023)

لباس مجلسی علی فرجامی

والدین و بیشتر مادران همیشه به دنبال لباس مجلسی پوشیده کودکانه هستند و دوست دارند که دخترشان لباس های شیک و زیبایی در مراسم ها و عروسی ها بپوشد. تنوع در لباس های بچه گانه باعث شده که والدین در خرید لباس ها به مشکل بخورند و لباس مجلسی که مد نظرشان است را نیابند.

معمولا دختران و کودکانی که 4 سال و یا 6 سال سن دارند، از انتخاب والدین در پوشیدن و طرح لباس ایرادی نمی گیرند. مشکل اصلی والدین دختران بالای این سن است، مخصوصا دختران 9 ساله و 10 ساله که انتخاب لباس مجلسی پوشیده دخترانه برای این فرشته های نازنین بسی دشوار است. البته برای عکس گرفتن با عروس که لباس عروس زیبایی را در تن دارد نیاز است که کودک شما نیز مانند عروس لباس مجلسی پوشیده سفید پوشیده باشد و زیبا باشد.

بعضی از والدین لباس های مجلسی با سایز های بزرگتر از کودکان خود خریداری می کنند و این موضوع اشتباهی است زیرا درست است که فرزند شما رشد سریعی دارد، ولی شیک بودن و جذاب بودن لباس مجلسی پوشیده در این است که فرم تن بچه و دختر شما باشد.

یک پیشنهادی که ما می توانیم به والدین کنیم این است که تا جای ممکن لباس مجلسی پوشیده ست مادر دختری را انتخاب کنید تا هر دو در مراسمات و مهمانی ها بدرخشید. اما در صورتی که می خواهید لباس مجلسی کودک شما متفاوت باشد، شما را به دیدن عکس های جدید و لاکچری مدل لباس مجلسی پوشیده کودکانه 2023 دعوت می کنیم که با دیدن این تصاویر بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری برای دختر و کودک خود داشته باشید.

 

تماس با فابرا
02122358687

 

مدل لباس مجلسی پوشیده بچه گانه جدید

 

لباس مجلسی پوشیده کودکانه 5

مدل لباس مجلسی پوشیده کودکانه 6

لباس مجلسی پوشیده کودکانه دامن تور 7

لباس مجلسی پوشیده کودکانه دامن تور 8

لباس مجلسی پوشیده کودکانه دامن صورتی 9

لباس مجلسی پوشیده کودکانه دامن دار 10

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی 3

لباس مجلسی پوشیده بچه گانه 4

 

لباس دخترانه 10 ساله مجلسی

 

لباس دخترانه 10 ساله مجلسی دامن دار 1

لباس مجلسی دخترانه 10 ساله دامن دار 2

 

تماس با فابرا
02122358687

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/4ZjZ4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر