بررسی 50 مدل لباس نامزدی پوشیده شیک و جدید

بررسی 50 مدل لباس نامزدی پوشیده شیک و جدید

لباس نامزدی نوین مارکتینگ

لباس نامزدی پوشیده موضوع جستجوی بسیاری از خانم‌های در شرف ازدواج است. برای بسیاری از ما پوشیده بودن لباس، در انواع مراسم جشن و ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است. البته مسئله پوشیدگی، موضوعی کاملا نسبی است. به این معنا که منظور از لباس پوشیده از هر فردی به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد؛ و بنابر دیدگاه‌ها و اعتقادات شخصی، میزان آن تعیین شود. به هر حال فارغ از اینکه به دنبال مدل لباس نامزدی پوشیده برای جشن نامزدی خود و یا لباس مجلسی پوشیده برای هر جشن دیگری که باشید؛ می‌توانید به‌راحتی مدل‌های دلخواه خود را پیدا کنید. به عنوان مثال با کمی جستجو حتی می‌توان لباس عروس پرنسسی پوشیده را نیز پیدا کرد. اما در این نوشته می‌خواهیم شما را با 50 مدل لباس نامزدی پوشیده آشنا کنیم. البته این مدل‌ها از نظر میزان پوشیدگی دارای سطوح مختلفی هستند؛ اما همگی در این نکته که می‌توانند در دسته‌بندی لباس‌های پوشیده قرار بگیرند؛ نقطه مشترک دارند. همچنین از برخی مدل‌های معرفی شده، علاوه بر مجلس نامزدی، در جشن عقد و عروسی و... نیز می‌توان استفاده کرد.

مدل لباس نامزدی پوشیده مناسب

وقتی به دنبال لباسی پوشیده اما زیبا و چشم‌گیر برای جشن نامزدی خود می‌گردید؛ احتمالا با محدودیت‌های بیشتری روبرو می‌شوید. اولین محدودیت تنوع کمتر لباس‌های موجود در این زمینه است. در واقع با انتخاب پوشیده بودن لباس مجلسی، شما بعضی سیلوئت‌ها و بعضی طرح‌های دامن، آستنی و یقه را از دست خواهید داد. به عنوان مثال یقه دلبری، یقه دکلته، لباس‌های آستین حلقه‌ای و دامن‌های کوتاه یا چاک‌دار از جمله این موارد هستند؛ که می‌توانند پوشیدگی لباس شما را دچار نقصان کنند. البته راه‌کارهایی برای حل این مشکل وجود دارد؛ به عنوان مثال استفاده از شنل و کلاه از جمله روش‌هایی است که می‌تواند دست شما را در انتخاب مدل‌های متنوع‌تر بالاتنه باز بگذارد. همین‌طور این روش کمک می‌کند تا بتوانید در صورت جدا بودن مجلس زنانه و مردانه، دو سبک متفاوت پوشش را به نمایش بگذارید. البته استفاده از شال و روسری نیز در این زمینه کمک‌کننده خواهد بود. با این وجود یافتن شال و روسری مناسبی که با لباس نامزدی شما هماهنگ باشد؛ ممکن است گاهی مشکل شود.

نکته دیگری که هنگام جستجوی لباس‌های پوشیده می‌تواند به شما کمک کند؛ استفاده از انواع پوشش‌های توری طرح‌دار مانند دانتل به همراه آستر است. به عنوان مثال با استفاده از این حربه می‌توانید از مزون لباس مجلسی خود بخواهید که یقه دکلته شما را به شکلی کاملا پوشیده اما به زیبایی مدل‌های باز طراحی کند.

در نهایت فراموش نکنید که قیمت لباس نامزدی پوشیده گاهی می‌تواند از مدل‌های متداول گران‌تر نیز باشد؛ چراکه بار زیباسازی لباس بیش از پیش بر دوش تزئینات و جزئیات به‌کار رفته در طرح پارچه است. بنابراین وقتی به دنبال یک لباس نامزدی پوشیده جدید و مناسب هستید؛ بهتر است بودجه بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید.

عکس لباس نامزدی پوشیده جدید

شروع جستجو برای یافتن لباس نامزدی پوشیده جدید با دیدن تصاویر مدل‌های مختلف در اینترنت آغاز می‌شود. البته احتمالا بسیاری از این مدل‌ها را به شکل آماده در بازار نخواهید یافت. بنابراین بهترین راه برای داشتن هریک از آنها، سفارش دوخت آن به یک مزون لباس مجلسی معتبر است. به هر حال در ادامه می‌خواهیم شما را با 50 لباس نامزدی پوشیده آشنا کنیم. همچنین در کنار تصاویر مدل‌ها، توضیحاتی آمده است؛ که می‌تواند در تصمیم‌گیری راحت‌تر به‌شما کمک کند.

انواع لباس نامزدی پوشیده

این مدل بازترین مدلی است که در این مجموعه معرفی می‌کنیم. اگرچه همین مدل را نیز می‌توان با جوراب پوشید؛ و از پوشش نسبی و معقولی برخوردار بود. همچنین این مدل از جمله انواعی است که با مدل‌های مختلفی از روسری به راحتی هماهنگ می‌شود.

بهترین لباس نامزدی پوشیده

مدلی بسیار جذاب و زیبا که طرح پارچه و سبک دوخت آن می‌تواند انتخابی مناسب برای داشتن یک لباس نامزدی پوشیده باشد. همین مدل را می‌توان با آستین بلند نیز سفارش داد.

انتخاب لباس نامزدی پوشیده

این مدل لباس نامزدی پوشیده نیز طرحی مشابه با مدل قبلی دارد؛ با این تفاوت که رنگ آن روشن‌تر بوده و از این نظر برای عروس خانم‌ها گزینه مناسب‌تری است.

مدل لباس نامزدی پوشیده

اگر منظور از پوشیدگی برای شما بیشتر به پایین‌تنه ربط دارد؛ این مدل با یقه نسبتا باز را نیز می‌توانید در نظر داشته باشید. همچنین استفاده از شنل در کنار این مدل می‌تواند به افزایش پوشیدگی شما کمک کند.

انواع لباس نامزدی پوشیده جدید

یک مدل پوشیده دیگر که در عین پوشیدگی، زوائد و جزئیات کمی داشته و به طرح‌های مینیمال و مدرن بسیار شبیه است.

مدل لباس نامزدی پوشیده جدید

این مدل لباس نامزدی با طراحی کلاسیک، می‌تواند گزینه خوبی برای خانم‌های قدبلند باشد.

لباس نامزدی پوشیده جدید 2022

استفاده از دانتل و یا متریال مشابه در بخش یقه این مدل، کمک کرده است تا در عین پوشیدگی، جذابیت لازم در این بخش را حفظ کند.

لباس پوشیده مناسب نامزدی

این لباس کاملا پوشیده با رنگ سفید خود، گزینه بسیار مناسبی برای جشن نامزدی شما خواهد بود. آستین‌های گشاد این مدل نیز موجب راحتی شما در طول مراسم خواهد شد.

لباس نامزدی کاملا پوشیده

اگر با مدل‌های آستین کوتاه مشکلی ندارید؛ این لباس در سایر بخش‌ها از پوشیدگی خوبی برخوردار بوده و به عنوان یک مدل لباس نامزدی پوشیده مناسب قابل استفاده است.

مدل لباس پوشیده نامزدی

این پیراهن و دامن یک تکه، سبکی مدرن و متفاوت از سایر لباس‌های مجلسی پوشیده متداول ارائه داده است. در واقع این یک انتخاب خاص در میان مدل‌های کاملا پوشیده خواهد بود.

پیراهن نامزدی پوشیده

اگر می‌خواهید در جشن نامزدی خود نیز مانند یک عروس واقعی بدرخشید و در عین حال لباسی کاملا پوشیده داشته باشید؛ این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مزایای انتخاب لباس نامزدی پوشیده

باز هم یک مدل خاص دیگر که با داشتن بالاتنه‌ای شبیه به شنل، علاوه بر پوشیدگی کافی، گزینه‌ای خنک و راحت برای روزهای گرم تابستان خواهد بود.

مدل خاص لباس نامزدی پوشیده

اگر تور استفاده شده در بالاتنه را کمی ضخیم‌تر انتخاب کنید؛ این لباس یک لباس کاملا پوشیده خواهد بود. همین‌طور با پوشیدن یک شنل روی همین نسخه فعلی نیز، می‌توانید این مدل را نیز در نظر داشته باشید.

بلوز و دامن مخصوص نامزدی

این مدل لباس نامزدی پوشیده یک گزینه مناسب و رسمی برای افراد با سایز متوسط و بالاتر است.

لباس نامزدی پوشیده و رسمی

یک بلوز و دامن جذاب و البته باز هم پوشیده، که با سبک برش ایجاد شده در میانه کار، طرحی خاص و متفاوت را ارائه کرده است.

لباس نامزدی پوشیده جذاب

با این لباس نیز می‌توانید یک عروس کامل و جذاب در جشن نامزدی خود باشید. این لباس پوشیده کمک می‌کند تا تصاویر جذاب و زیبایی را از خود ثبت کنید.

انواع لباس پوشیده مخصوص نامزدی

یقه متفاوت این مدل و دامن گسترده، آن را به یک مدل کاملا جذاب تبدیل کرده است. در نتیجه پوشیده بودن آن کمتر به چشم می‌آید.

لباس نامزدی کاملا پوشیده

یک مدل کلاسیک و باوقار که مناسب عروس‌های آرام است. این مدل لباس نامزدی پوشیده می‌تواند چهر‌ه‌ای رسمی‌تر از شما را به نمایش بگذارد.

لباس نامزدی پوشیده کلاسیک

اگر می‌خواهید در عین پوشیدگی، یک عروس کاملا متفاوت و البته اسپرت باشید؛ این مدل خاص و جذاب انتخابی جسورانه برای شما خواهد بود.

لباس نامزدی پوشیده و اسپرت

این مدل پوشیده و ساده برای جشن‌های نامزدی کوچک گزینه مناسبی است. همچنین این مدل علاوه بر راحتی کامل، به شما اجازه فعالیت بدون دردسر در روز مراسم را می‌دهد.

لباس نامزدی پوشیده ساده

اگر قیمت لباس عقد یا نامزدی مسئله شما نیست؛ این مدل با شنل بلند و گسترده‌اش، یک گزینه لوکس و پوشیده برای شما خواهد بود.

لباس نامزدی پوشیده لوکس

این مدل هم، در دسته انواع لباس نامزدی پوشیده با تم عروسی قرار می‌گیرد. در واقع با این مدل می‌توانید در جشن نامزدی خود، حس و حالی شبیه به عروسی داشته باشید.

لباس نامزدی پوشیده

یک ست رسمی دیگر که سبک برش دامن آن انحنای زیبایی به کار داده است. 

انواع لباس نامزدی کامل پوشیده

سبک متفاوت دامن این مدل لباس نامزدی پوشیده، نقطه اصلی ایجاد تفاوت در این مدل است. همچنین رنگ‌بندی این مدل رسمی بوده و در صورت تمایل می‌توانید رنگ‌های چشم‌گیرتری را برای آن انتخاب کنید.

بهترین مدل لباس نامزدی پوشیده

توری بلند این مدل که کمی پایین‌تر از بالاتنه را هم پوشانده، ظاهری جذاب و خاص از شما را در عین پوشیدگی به نمایش می‌گذارد.

لباس نامزدی پوشیده توری

اگر دوست دارید در عین متفاوت بودن، در جشن نامزدی خود چهره‌ای معصومانه داشته باشید؛ این مدل لباس نامزدی پوشیده دقیقا این کار را برای شما انجام می‌دهد.

لباس نامزدی پوشیده جدید 2022

این مدل لباس نامزدی علاوه بر پوشیدگی، گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند لباس‌شان نه بدن‌نما باشد و نه کاملا آزاد و رها.

لباس نامزدی محجبه

یک نمونه کاملا کلاسیک از لباس نامزدی که برای هر سلیقه‌ای به اندازه کافی پوشیده است. همچنین این لباس گزینه خوبی برای فیلم‌برداری و عکاسی در طبیعت است. 

مدل کلاسیک لباس نامزدی پوشیده

این لباس رنگی نیز گزینه مناسبی برای علاقمندان لباس نامزدی پوشیده و رنگی است. چین ایجاد شده در قسمت پایینی بلوز نیز در عین زیبایی به‌خوبی می‌تواند انحنای کمر شما را بپوشاند.

لباس نامزدی پوشیده رنگی

یک عروس رسمی، جدی و البته شیک و دلربا، حاصل پوشیدن این لباس در هر کدام از جشن‌های ازدواج است.

لباس نامزدی پوشیده دنباله دار

شنل دنباله‌دار این مدل به راحتی قابل جدا شدن است؛ تا شما دو سبک متفاوت پوشش را در زمان لازم تجربه کنید. جنس ساتن آمریکایی لباس نیز درخشش خاصی به آن داده است.

این یک لباس نامزدی پوشیده بسیار خاص است. این لباس گزینه‌ای مناسب برای برگزاری جشن در فضای باز و در روزهای سرد پاییزی خواهد بود.

اگر به طرح‌های سنتی علاقه داشته باشید؛ در میان آنها گزینه‌های زیادی مانند این مدل، از انواع لباس نامزدی پوشیده خواهید یافت.

بلوز و شلوار نیز می‌تواند گزینه‌ای خوب برای علاقمندان به مدل لباس نامزدی پوشیده باشد. این مدل خاص گزینه‌ای مدرن و جذاب برای عروس‌هایی است که راحتی را به هرچیزی ترجیح می‌دهند.

ویژگی اصلی این لباس، آستین‌های گسترش یافته آن تا نزدیکی زمین است. این یک ویژگی خاص است. همچنین اگرچه زیباست؛ مراقبت از آن کمی مشکل به‌نظر می‌رسد.

کمربند پهن و گل‌دار استفاده شده در این مدل، نقطه قوت اصلی آن است. این مدل زیبا نیز می‌تواند به عنوان لباس مجلسی پوشیده در جشن‌های مختلفی از جمله عقد و عروسی و نامزدی پوشیده شود.

اگر در مدل‌های پوشیده به دنبال طرح‌های ساده و رنگی هستید؛ این مدل جذاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل، به‌خصوص برای خانم‌هایی با اندام کوچک گزینه جذابی است.

اولین لباس نامزدی کاملا پوشیده این مجموعه را به گزینه‌ای جذاب با دامن گسترده اختصاص داده‌ایم. این لباس را می‌توان حتی به عنوان لباس عروس پوشیده نیز در نظر گرفت.

این مدل نیز مانند مدل قبلی قابلیت استفاده در شرایط مختلف را داشته و البته به دلیل افتاده بودن دامن، گزینه مناسب‌تری برای جشن نامزدی خواهد بود.

در این مدل پوشیده لباس نامزدی طرح ریشه‌دار آستین‌ها و دنباله کوتاه دامن خودنمایی می‌کند. این مدل نیز در جشن‌های مختلف قابل استفاده است.

ساده، زیبا و البته کاملا پوشیده، توصیف مناسبی برای این مدل است. این مدل حتی گردن شما را نیز می‌پوشاند تا در زمینه پوشش کاملا هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید.

این لباس نامزدی پوشیده جدید روی سبک بستن شال و کلاه خود تمرکز کرده است. البته فراموش نکنید این سبک پوشش با وجود زیبایی بیشتر از روسری‌های معمولی، می‌تواند کمی سنگین و گرم باشد.

این مدل یک گزینه کاملا رسمی و جدی برای افرادی است که به هر دلیلی می‌خواهند در جشن نامزدی خود، چهره‌ای رسمی و پوشیده را به نمایش بگذارند.

یک گزینه دیگر از لباس‌های کاملا پوشیده که سبک پوشش سر در آن ساده‌تر بوده و کمتر موجب سنگینی و گرم شدن سر و گردن شما خواهد شد.

استفاده از دانتل یا تکه‌دوزی‌های هماهنگ در کلاه و بالاتنه، این مدل را به گزینه‌ای لوکس و رسمی برای عروس خانم‌های پوشیده تبدیل کرده است.

طراحی کلاه این لباس علاوه بر ایجاد پوشیدگی، شباهت زیادی به تاج عروس داشته و از این نظر با سایر سبک‌های پوشش سر تا حدود زیادی متفاوت است.

تور بلند استفاده شده در کلاه این لباس نامزدی پوشیده نیز ارتباط خوبی با سایر بخش‌های لباس برقرار کرده و کلاه را فارغ از نقش پوشش‌دهنده، یه یک گزینه ضروری برای زیبایی لباس تبدیل کرده است.

این مدل لباس نامزدی یک گزینه رنگی است؛ تا بتوانید تصور دقیق‌تری از انواع مدل لباس نامزدی پوشیده و رنگی داشته باشید.

استفاده از شال بلند برای پوشش سر و روان شدن ادامه شال روی لباس و گل کار شده روی آن، ترکیب زیبایی را در این مدل ایجاد کرده است.

آخرین مدل لباس نامزدی پوشیده را نیز به پوشیده‌ترین مدل پیشنهادی در این مجموعه اختصاص داده‌ایم. این مدل گزینه‌ای مناسب برای کاملا آسوده خاطر شدن شما از بابت مسئله پوشش بوده و البته به اندازه کافی شما را زیبا و جذاب نشان خواهد داد.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/pVJp4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر