جدیدترین مدل های لباس مجلسی لمه

جدیدترین مدل های لباس مجلسی لمه

لباس مجلسی نوین مارکتینگ

لباس مجلسی لمه از محبوب‌ترین سبک‌های لباس مجلسی است؛ که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این سبک لباس هم از نظر زیبایی و هم از نظر تنوع بسیار مناسب است. به همین دلیل نیز زنان زیادی اولویت اول خود را برای خرید لباس مجلسی، مدل‌های دوخته شده با پارچه لمه قرار می‌دهند. اگر شما هم به دنبال مدل‌های مختلف برای یک لباس مجلسی لمه شیک هستید؛ در این نوشته علاوه بر معرفی این پارچه و لباس، 20 مدل جذاب، جدید و کمتر دیده شده از لباس شب لمه را به شما معرفی می‌کنیم.

لباس مجلسی لمه چیست؟

منظور از لباس لمه، لباسی است که از پارچه‌ای به همین نام دوخته شده است. بنابراین برای آشنایی با ویژگی‌های این لباس، باید با ویژگی‌های پارچه لمه آشنا شوید.

لمه پارچه‌ای معمولا ریزبافت است؛ که دارای سطحی دانه دانه بوده و گاهی با به‌کار بردن نخ‌های متالیک در آن، دارای حالتی درخشان نیز می‌شود. نکته ظاهری دیگر پارچه لمه ضخامت آن است. در واقع این پارچه به حد کافی ضخیم است؛ و اغلب نیازی به استفاده از آستر در زیر آن نیست. همین ویژگی نیز باعث می‌شود که بهتر و زیباتر روی بدن بنشیند. همچنین مهم است که بدانید پارچه لمه تا حدود زیادی لطیف و نرم است. در نتیجه خیال‌تان از راحتی لباس مجلسی لمه آسوده باشد.

از نظر تاریخی، کلمه لمه از زبان فرانسوی وارد زبان فارسی شده است. در زبان فرانسوی این کلمه به معنای پارچه تزئین شده با رگه‌ها یا نقاط درخشان طلایی و نقره‌ای است. حتما شما نیز با ما موافق هستید که بهترین پارچه‌های لمه، آنهایی هستند که دارای این درخشش جذاب هستند.

اما پارچه‌های لمه ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارند که موجب اقبال از آنها شده است. رنگ‌بندی‌های متنوع، آب نرفتن و بی‌نیازی به اتوکشی و در واقع چروک نشدن، از مهم‌ترین این موارد هستند. در این میان جنس کش‌سان، سنگین و افتاده لمه، باعث می‌شود تا انواع لباس مجلسی لمه از تن‌خور بسیار خوبی برخوردار بوده و به‌خوبی با بدن شما هماهنگ شود. همین موضوع باعث شده تا خیاطان نیز به کار با این پارچه علاقه داشته باشند. چراکه دوخت لباس با این پارچه نسبتا ساده است.

انواع لباس مجلسی لمه

لباس‌های مجلسی یا شب با جنس لمه را می‌توان بر اساس اغلب سیلوئت‌ها و فرم‌های گوناگون طراحی کرد. لباس مجلسی لمه کوتاه و بلند، دوخت لباس مجلسی آستین دار با لمه و استفاده از لمه شنی و درخشان از جمله نمونه‌هایی است که به عنوان لباس مجلسی لمه زنانه در بازار وجود دارد.

همچنین با پارچه لمه می‌توان با انواع کت و دامن، کت و شلوار، ماکسی و... را دوخت. در میان سیلوئت‌ها نیز سیلوئت پری دریایی از جمله مناسب‌ترین مدل‌ها برای طراحی لباس مجلسی با پارچه لمه است.

در نهایت این پارچه چون قابلیت گسترش نداشته و حالتی لَخت و افتاده دارد؛ مناسب لباس‌هایی با دامن گسترده و... نیست. به عنوان مثال سفارش لباس عروس پرنسسی و یا با سیلوئت خط A، بر اساس این پارچه (به تنهایی) تقریبا غیرممکن است.

20 مدل جذاب لباس مجلسی با پارچه لمه

لباس مجلسی لمه

رنگ‌های تیره از اولین گزینه‌های جذاب برای پارچه لمه هستند. این مدل بلند و کامل نیز به‌خوبی ویژگی‌های این پارچه را به نمایش گذاشته است.

لباس مجلسی لمه

همان‌طور که گفتیم وجود نقاط درخشان و براق در زمینه تیره پارچه لمه، از جمله زیبایی‌های آن است. همچنین رنگ مشکی برای پارچه لمه و درخشندگی نقطه‌ای آن، کمک می‌کند تا بخش‌های ناموزون بدن کمتر دیده شوند.

لباس مجلسی لمه

اگرچه جنس کش‌سان پارچه لمه مناسب جذب شدن به سطح پوست است؛ اما این موضوع ضروری نیست. مثلا آستین این لباس مجلسی لمه به‌خوبی این نکته را نشان می‌دهد.

لباس مجلسی لمه

این هم یک گزینه دیگر با رنگ تیره. همچنین این طرح به‌خوبی قابلیت طراحی دامن چاک دار را با پارچه لمه نشان می‌دهد. دوخت دامن چاک دار با این پارچه، به نوعی است که امکان باز یا مخفی کردن چاک دامن و گرفتن ژست‌های خاص را فراهم می‌کند.

لباس مجلسی لمه

مانند اغلب سبک‌های لباس مجلسی، لباس مجلسی لمه را نیز می‌توان در رنگ‌بندی‌های مختلفی داشت؛ و این پارچه تنها محدود به رنگ مشکی نیست.

لباس مجلسی لمه

اگرچه پارچه لمه معمولا به‌طور کامل به‌کار می‌رود؛ اما می‌توان از آن، مانند مدل بالا به عنوان پارچه اصلی یا خرج کار نیز استفاده کرد.

لباس مجلسی لمه

این هم یک مدل دیگر از لباس مجلسی لمه که مناسب بودن این سبک لباس شب را برای خانم‌هایی با فرم بدنی ساعت شنی به‌خوبی نشان می‌دهد.

لباس مجلسی لمه

ویژگی اصلی این مدل، نوع طراحی بالاتنه و یقه آن است.

لباس مجلسی لمه

لباس مجلسی لمه به‌خوبی می‌تواند با کفش مجلسی پاشنه بلند هماهنگ شود. همچنین با تغییر محل کمر، مانند این مدل، این لباس می‌تواند شما را قدبلندتر نشان دهد.

لباس مجلسی لمه

در میان انواع پارچه‌های لمه گزینه‌های با درخشندگی بیشتر نیز وجود دارد. این مدل‌ها به‌خصوص برای افرادی با پوست روشن انتخاب جذابی هستند.

لباس مجلسی لمه

طراحی دنباله با پارچه لمه بسیار جذاب است؛ چراکه به حالتی کاملا طبیعی و زیبا روی زمینه افتاده و فرمی جذاب به شما می‌دهد.

لباس مجلسی لمه

این مدل به‌خوبی نشان می‌دهد که پارچه لمه لزوما نباید روی بدن شما بنشیند؛ و می‌توان لباس‌های با عرض یک‌سان و نزدیک به سیلوئت ستونی را نیز با آنها طراحی کرد. از این نظر پارچه لمه می‌تواند در طراحی لباس مجلسی پوشیده نیز به‌کار رود.

لباس مجلسی لمه

یقه کاملا باز ویژگی اصلی این لباس است. اگر ترقوه و شانه‌های ظریفی دارید این مدل جذاب را از دست ندهید.

لباس مجلسی لمه

یک گزینه کاملا پوشیده در بالاتنه که در پایین با داشتن چاک و دنباله، طرحی متفاوت ایجاد کرده است.

لباس مجلسی لمه

یقه خاص و کمر کوچک این مدل لباس لمه، مهم‌ترین ویژگی آن است.

لباس مجلسی لمه

مانند انتخاب لباس عروس برای افراد قد بلند، انتخاب لباس لمه نیز برای این افراد ساده بوده و انواع مدل‌های آن در تن آنها خوش‌فرم است.

لباس مجلسی لمه

استفاده از پارچه‌هایی با رنگ روشن برای دوخت لباس مجلسی لمه می‌تواند مورد پسند بسیاری از افراد باشد. البته نمی‌توان در خرید لباس عروسی روی این پارچه حساب کرد؛ اما قطعا گزینه خوبی برای لباس عقد و نامزدی است.

لباس مجلسی لمه

یک مدل لباس مجلسی لمه طلایی که با آستین بندی خود و فرم قرینه طراحی بالاتنه شکل جذابی ایجاد کرده است.

لباس مجلسی لمه

اگرچه لباس مجلسی لمه بیش از سایر پارچه‌ها فرم بدنی و پیچ‌وتاب آن را نشان می‌دهد؛ اما این به معنی محدودیت استفاده از آن در مدل‌های بزرگ‌ساز نیست. در واقع تنها کافی است که به موزون بودن تیپ بدنی خود اطمینان داشته باشید.

لباس مجلسی لمه

در نهایت لباس‌های مجلسی لمه با پارچه کاملا درخشان و کار شده، گزینه خوبی برای مجالس مهم‌تر و خاص‌تر است.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/V7o3V
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر