لباس های مجلسی چاکدار و انواع آن ها+عکس

لباس های مجلسی چاکدار و انواع آن ها+عکس

آموزشی محمد

1. لباس مجلسی چاکدار بالای ران

 


چاک بلند بالای ران تا پایین مناسب خانم هایی ست که استخوان بندی نسبتا درشت دارند. این مدل لباس مجلسی چاکدار برای مجالس و میهمانی های معمولی و نه غیر رسمی گزینه ی مناسبی ست. این مدل لباس با پارچه های لمه، ساتن و نظیر آن ها یک لباس شیک و خیره کننده خواهد بود.
 

 

 

2. لباس مجلسی چاکدار مینی کنار لباس

 


چاک مینی یا کوتاه در یک طرف لباس مجلسی از مدل های راحت و ساده ی لباس چاکدار است. این مدل چاک برای دامن های میدی و متوسط یا دامن های رسمی هم کاربرد دارد. شما در میهمانی های بعد از ظهر دوستانه نیز می توانید این لباس چاکدار شیک و راحت را بپوشید و آن را با یک تاپ ساده ست کنید.
 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

3. مدل لباس با چاک های متعدد

 


وجود بیشتر از دو چاک در هر لباس آن را از حالت مجلسی و میهمان خارج می کند و بیشتر به درد ست شدن با نیم بوت های اسپورت می خورد. اگر برای دور همی های خودمانی و دوره ای با دوستانتان دنبال لباس متفاوتی هستید لباس ه و دامن هایی که چاک های دور تا رود دارند می توانند ایده ی خوبی برای شما باشند.
 

 

 

4. لباس مجلسی با چاک پشت

 


یکی از انتخاب هایی که برای شیک پوشان و خاص پسندان در نظر گرفته شده لباس هایی با چاک بلند در پشت است. این مدل لباس چاکدار را در فرش قرمز ها و مراسم رسمی بسیار دیده ایم که انتخاب سلبریتی ها بوده است. این سبک لباس مجلسی با کفش های پاشنه بلند ست بی نظیری خواهد بود.
 

 

 

5. مدل چاک مینی پشت لباس

 


چاک کوچک در پشت دامن های کوتاه یا میدی ایده ی زیبایی ست و با کفش پاشنه دار می تواند ظاهر خوبی به نمایش بگذارد. این استایل برای خانم های میانسال در مراسم های رسمی بسیار مناسب است.
 

 

6. چاک مینی جلوی لباس

 


اگر اندام ساعت شنی دارید می توانید با پوشیدن یک لباس جذب با چاک کوچک در جلوی لباس جذاب تر به نظر برسید. قد لباس می تواند متوسط یا کمی بلندتر باشد و تناسب آن با میزان بلندی چاک در نظر گرفته شود. برای این استایل یک جفت کفش پاشنه دار بندی مجلسی می تواند ایده ی خوبی باشد.
 

 

 

7. چاک بلند جلوی لباس

 


از جذاب ترین و شیک ترین مدل های لباس مجلسی چاکدار لباس های بلند با چاک بلند در جلوی لباس هستند. استایلی که شما را با اعتماد به نفس بالا و جذابیت بی حد و حصر نمایش خواهد داد. قدبلندها و لاغد اندام ها در این مرحله بهترین انتخاب خود را پیدا کردند!
 

 

 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

8. چاک M

 


پاهای خوش فرم و استیل برازنده تان را در چاک مدل M به نمایش بگذارید و به طرز متفاوتی نسبت به سایر میهمانان جلب توجه کنید. 
 

 

 

9. لباس مجلسی با چاک کمر

 


لباس های بلندی که چاک آن ها تا کمر بالا می رود برای افرادی که احساس اعتماد به نفس خوبی دارند مناسب است. فرقی نمی کند خیلی چاق یا لاغر، ریزنقش یا درشت هیکل باشید، لباس چاکدار مناسب شما از پیش طراحی شده است. با پوشیدن این مدل لباس مجلسی چاکدار برای توجهی که احتمالا به سمت شما خواهد آمد آماده باشید. 
 

 

 

10. لباس مجلسی با چاک جمع

 


در چاک مدل جمع شده یا چین خورده بالاترین قسمت شکاف یا چاک کمی متمرکزتر و جمع شده است. چین خوردگی ها در این مدل چاک به ساختار بدن لاغر شما کمی حجم می دهند، پس اگر درشت هیکل هستید سراغ این مدل چاک جمع شده نروید.
 

 

 

11. مدل چاک چین دار

 


در برخی مدل ها لبه ی هر دو طرف چاک دارای چین خوردگی های منظم است. حاشیه ی چین دار چاک ها می تواند لباس های مجلسی ساده را از حالت یکنواختی خارج کند. لباس های مجلسی تابستانه برای خانم های جوان را می توان با این مدل چاک چین دار زیباتر کرد.
 

 

 

12. چاک متقارن

 


لباس مجلسی با چاک متقارن همه ی تیپ های اندامی را تحسین می کند و برای شما با هر سایزی می تواند مناسب باشد. لباس شب، لباس مراسم رسمی و مهم را می توانید با چاک متقارن بلند بدوزید و در میان جمع تحسین شوید.
 

 

نکاتی درباره ی لباس مجلسی چاکدار

 


به عقیده ی طراحان مد و فشن پوشیدن لباس های چاکدار به خصوص لباس های بلند چاک دار می تواند در لاغرتر نشان دادن اندام شما نقش زیادی ایفا کند، با این حال انتخاب رنگ متناسب با مدل لباس و رنگ پوست شما و طرح کلی و جنس پارچه نیز بسیار حائز اهمیت است. 


فراموش نکنید لباس های چاکدار معمولا جذب اندام یا فیت هستند و لباس های راحت گشاد و اُورسایز با چاک زیبا به نظر نمی رسند. اندازه و جای قرارگیری چاک را با دقت انتخاب کنید تا هنگام کنار رفتن آن در نشستن و راه رفتن با مشکل مواجه نشوید.


طراحی و دوخت لباس مجلسی یکی از کارهای تخصصی و حرفه ای ست که برای به درستی انجام شدن آن باید از افراد خبره در این حوزه مشاوره بگیرید. در مزون فابرا طراحان لباس با سابقه و برجسته ی فابرا آماده ی ارائه ی راهنمایی های لازم برای دوخت انواع لباس شب و لباس مجلسی مطابق با فرم کلی اندام و سلیقه ی شخصی شما هستند. 


کالکشن لباس زنانه ی فابرا در انواع مدل لباس مجلسی، نامزدی، عقد و عروسی می تواند بهترین گزینه برای خرید لباس مجلسی شیک و با کیفیت مناسب با شرایط و بودجه ی شما باشد. برای بازدید از کالکشن لباس فابرا همه روزه به صورت حضوری و آنلاین میزبان شما هستیم. 
 

مجموعه ی فابرا کالکشن بزرگی از لباس های مجلسی متنوع را دارا می باشد. برای مشاهده ی کالکشن اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/Ngape
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر