مدل ناخن عروس کوتاه و بلند

مدل ناخن عروس کوتاه و بلند

لباس عروس نوین مارکتینگ

هر جنبه‌ای از آماده شدن برای مراسم عروسی به اندازه جنبه بعدی آن مهم است. این موضوع شامل ناخن عروس نیز می‌شود. عکس‌های عروسی زیادی وجود دارد؛ که تمرکز را از صورت و لباس شما به دستان شما می‌برد. از لحظه رد و بدل کردن و پوشیدن حلقه‌ها، تا در دست گرفتن دسته گل از جمله این موارد هستند که هنگام عکاسی، توجه لنز دوربین روی دستان شما خواهد بود. به همین دلیل است که طراحی ناخن عروس باید منحصربه‌فرد و مطابق با استایل کلی عروس و تم عروسی باشد. بنابراین بسیار مهم است که هنگام انجام امور دیگر مثل سفارش لباس عروس به این نکته توجه داشته باشید. در این نوشته می‌خواهیم انواع مدل ناخن عروس را به شما معرفی کرده و جزئیات بیشتری درباره این بخش از آرایش عروسی را با شما در میان بگذاریم.

بهترین مدل‌های ناخن عروس

خوشبختانه تعداد زیادی طرح مناسب عروسی برای ناخن وجود دارد؛ که تقریبا با هر نوع سبک پوشش و آرایش عروس یا هر مدل تم عروسی هماهنگ است. چه برای یک مراسم شیک یا سنتی به ناخن‌های عروسی زیبا نیاز داشته باشید؛ چه برای یک عروسی روستایی یا خودمانی و یا حتی برای ایجاد حسی عاشقانه، می‌توانید مطمئن باشید که طرحی مناسب برای شما وجود خواهد داشت.

در ادامه 27 مدل ناخن عروس را در 9 دسته مختلف معرفی خواهیم کرد. این مدل‌ها در سال 2022 بسیار محبوب شده‌اند؛ و احتمالا می‌توانید از میان آنها گزینه دلخواه خود را بیابید.

مدل ناخن عروس سفید

ناخن‌های سفید هنوز هم بهترین گزینه برای یک عروسی کلاسیک هستند؛ و البته می‌توانند یک انتخاب عالی برای هر نوع عروسی باشند. ناخن‌های کاملا سفید ساده را با یک ناخن برجسته طلایی در نظر بگیرید. این ترکیب رنگ، فوق‌العاده جذاب و شیک خواهد بود. تک ناخن برجسته را می‌توان به رنگ طلایی یا نقره‌ای طراحی کرد. همچنین اگر بخواهید می‌توانید این طرح را برای سایر ناخن‌های دست خود نیز اعمال کنید. از سویی اگر رنگ براق طلایی و نقره‌ای با سلیقه شما سازگار نیست؛ می‌توانید ناخن‌های سفید خود را با تزئینات کریستالی کامل کنید. این مدل ناخن عروس ظاهری کاملا خیره‌کننده داشته و در میان اغلب سلیقه‌ها مقبول است. همچنین این مدل با همه مدل‌های لباس عروس سازگار بوده و نیازی به هماهنگی بیشتر با مزون لباس عروس نخواهید داشت.

مدل ناخن عروس

طرح ناخن عروس

طراحی ناخن عروس

مدل ناخن عروس غیررسمی

برای داشتن ناخن‌هایی زیبا در شب عروسی، می‌توانید مدل ناخنی کوتاه را در نظر بگیرید. دقت کنید که ناخن‌های عروسی لزوما نباید بلند باشند. ناخن‌های کوتاه نیز می‌توانند کاملا زیبا و مناسب عروسی به‌نظر برسند. شما می‌توانید انتخاب کنید که همه ناخن‌های خود را به یک رنگ، رنگ‌آمیزی کنید؛ یا برای هر ناخن رنگ متفاوتی انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید نتیجه نهایی کار جذاب‌تر باشد؛ می‌توانید با برخی تزئینات درخشان و ظریف، فاکتور جذابیت این مدل ناخن عروس را بیشتر کنید.

مدل ناخن عروس غیر رسمی

مدل ناخن عروس جدید

طرح جدید برای ناخن عروس

مدل ناخن رنگ پوست 

اگر به دنبال داشتن ناخن‌هایی درجه یک در شب عروسی خود هستید؛ مانیکور فرانسوی یکی دیگر از انتخاب‌های شگفت‌انگیز پیش روی شما است. این طرح‌ها با نوک سفید و کلاسیک، با هر رنگی مطابقت دارند؛ با این حال استفاده از رنگ‌های طیف پوست، بهترین و هماهنگ‌ترین گزینه خواهد بود. این سبک رنگی زیبا، به‌خوبی با این مدل فرانسوی هماهنگ می‌شود؛ و برای اکثر طیف‌های رنگ پوست انتخابی عالی است. پس از مشخص شدن طیف رنگ پوست مدنظر و نوک سفید ناخن‌ها، می‌توانید با بدلیجات یا تزئینات نقره‌ای به جذابیت هرچه بیشتر این مدل کمک کنید.

مدل ناخن رنگ پوست

بهترین مدل ناخن عروس9

مدل ناخن عروس با تزئینات برجسته

تزئینات برجسته برای استفاده در ناخن عروس گزینه‌ای عالی هستند. به‌خصوص اگر به درخشندگی بیشتری در ناخن‌های خود نیاز دارید؛ این مدل‌ها انتخاب نهایی شما خواهند بود. دقت کنید که ناخن عروس می‌تواند ساده، ظریف، پر جزئیات، فانتزی، غیررسمی و هر چیز دیگری که می‌خواهید باشد. بنابراین اگر تزئین با بدلیجات را می‌خواهید؛ پس حتما آن را دنبال کنید. ناخن‌های سفید، بلند یا کوتاه خود را با اضافه شدن یک تکه کریستال براق روی هر ناخن در نظر بگیرید. این گزینه انتخابی ساده و باوقار بوده و طرحی است که برای هر شکل یا طول ناخن مناسب خواهد بود. همچنین این مدل علاوه بر لباس عروس می‌تواند با سایر لباس‌ها از جمله لباس خواستگاری دخترانه نیز هماهنگ شود.

مدل ناخن عروس گرادیانت

اگر می‌خواهید رنگ ناخن‌هایتان با شیبی ملایم تغییر کند؛ طرح‌های گرادیانت مناسب شماست. برای درک بهتر این سبک، طرح آمبره را در نظر بگیرید. همچنین برای جذاب‌تر کردن این طراحی، می‌توانید یک ناخن را در هر دست به شکل متفاوتی طراحی کنید. این مدل ناخن عروس می‌تواند تمام آن چیزی باشد که به عنوان یک عروس مدرن به دنبال آن هستید.مدل ناخن عروس رنگی14

مدل ناخن عروس گرادیانت

ناخن عروس صورتی

صورتی رنگ ملایمی است که می تواند برای ناخن عروسی رنگی، انتخابی عالی باشد. اگر می‌خواهید ناخن‌های زیبای شما برای عروسی سفید نباشد؛ احتمالا صورتی رنگ مناسبی برای شماست. ناخن‌های بلند یا کوتاه خود را در انواع رنگ صورتی در نظر بگیرید؛ تا به زیبایی این رنگ بیشتر پی ببرید. همچنین ترکیب رنگ صورتی با سفید نیز می‌تواند ظاهری فوق‌العاده زنانه به دست‌های شما بدهد.

بهترین طرح ناخن عروس صورتی

مدل جدید برای طراحی ناخن عروس

ناخن عروس خاص

ممکن است به دنبال مدل ناخن عروس منحصربه‌فرد و کاملا متفاوتی از مدل‌های کلاسیک و سنتی باشید. برای این کار می‌توانید این طرح ناخن عروس بلند را در نظر بگیرید. این مدل‌ها مطمئنا دارای طرحی هستند که شما را از سایرین متمایز خواهند کرد. این ناخن‌های بلند را می‌توانید با لاک کلاسیک آمبره نیز ترکیب کنید. همچنین طراحی این مدل با مقداری زرق‌وبرق بیشتر، مانند افزودن تزئینات برجسته نیز می‌تواند گزینه محبوب بسیاری از عروس‌ها باشد.

 

مدل ناخن مانیکور فرانسوی

مانیکور فرانسوی یک انتخاب کلاسیک برای ناخن عروسی است. بهترین رنگ لاک برای این نوع مانیکور برای عروسی، انواع رنگ پوست با نوک سفید خواهد بود. همچنین می‌توانید یک یا دو ناخن برجسته و متفاوت نیز داشته باشید؛ و با الگوهای سفید ظریف یا نگین‌های درخشان یا حتی هر دو، آن را تزئین کنید.

مل ناخن عروس فرنچ

مدل ناخن عروس لوکس

از جمله بهترین مدل‌های ناخن برای عروسی، انتخاب‌های ظریف و کلاسیک هستند. یک طرح شیک برای ناخن‌های کوتاه می‌تواند با کمی زرق‌وبرق به رنگ دلخواه شما اضافه شود. همچنین می‌توانید تزئینات ریز را در امتداد و لبه یک یا چند ناخن بچینید تا ظاهری خیره‌کننده‌تر داشته باشید. این طرح فقط مختص ناخن‌های کوتاه نیست؛ و برای ناخن های بلندتر نیز قابل استفاده است. در صورت انتخاب این مدل ناخن، هنگام خرید لباس عروس به هماهنگی آن با لباس خود دقت داشته باشید.

چهار پرسش و پاسخ مهم درباره ناخن عروس

در ادامه چند سوال مهم و فراگیر را در زمینه انتخاب مدل ناخن عروس مطرح کرده و به آنها پاسخ داده‌ایم.

1. چه رنگ لاکی برای عروس مناسب است؟

رنگی در روز عروسی مناسب‌ترین انتخاب برای ناخن‌های شماست؛ که رنگ پوست شما را بی‌عیب و نقص تکمیل می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از عروس‌ها مدل ناخنی هم‌رنگ پوست را برای مراسم عروسی ترجیح می‌دهند. لاک ناخن رنگ پوست انتخابی مطمئن است؛ زیرا می‌توانید مطمئن باشید که با هیچ رنگی در تضاد نیست؛ و کاملا با انواع لباس شب و عروس هماهنگ است. همچنین این رنگ‌ها تقریبا در هر طیف و سایه‌ای عالی به نظر می‌رسند. در نهایت اگر گزینه‌های مطمئن مانند لاک رنگ پوست یا صورتی را در نظر نمی‌گیرید؛ می‌توانید با رنگ‌هایی مانند شرابی، اسطوخودوس، آبی روشن یا حتی سایه‌های تیره‌تر، انتخابی جسورانه‌تر برای روز عروسی خود داشته باشید.

2. چه مدل ناخن عروس را می‌توانم به‌تنهایی اجرا کنم؟

اگر می‌خواهید برای ناخن عروسی، خودتان دست به‌کار شوید؛ رنگ‌های ساده و تک بهترین هستند. زیرا به‌سختی می‌توانید در اجرای این انتخاب اشتباه کنید. همچنین چه لاک رنگ پوست انتخاب کنید، چه صورتی ملایم یا سفید، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به خاطر بسپارید، روکش است. در واقع داشتن پوشش پایه روی لاک ناخن به شما اطمینان می‌دهد که پس از اتمام لاک زدن، ظاهری تمیز و یک‌دست خواهید داشت. همچنین برای زدن هر لایه جدید صبر کنید تا لایه قبلی کاملا خشک شود. در نهایت نیز فراموش نکنید که مدل‌های نمایش داده شده در این صفحه، انتخاب‌هایی پیچیده‌تر بوده که بهتر است توسط یک ناخن‌کار حرفه‌ای، طراحی و اجرا شود.

3. چند روز پیش از عروسی ناخن‌هایم را آماده کنم؟

برای اینکه ناخن‌های خود را برای روز عروسی زیبا نگه دارید؛ بهتر است حداکثر دو روز قبل از عروسی مانیکور و پدیکور خود را انجام دهید. این تضمین می‌کند که نه‌تنها برای عروسی بلکه برای ماه عسل نیز ناخن‌هایی زیبا خواهید داشت. انجام این کار زودتر از این بازه زمانی به منزله انجام یک ریسک غیرضروری است؛ مگر اینکه شرایطی باشد که نمی‌توان از آن اجتناب کرد.

4. چه جنس و طول ناخنی برای روز عروسی مناسب است؟

وقتی صحبت از مدل ناخن عروس می‌شود، گزینه‌های زیادی وجود دارد. ناخن‌های ژله‌ای، اکریلیک و طبیعی از جمله این موارد هستند. اگر در مورد بهترین مانیکور ناخن برای عروسی مطمئن نیستید؛ بهترین کار این است که گزینه‌ای را انتخاب کنید که به شما احساس اعتمادبه‌نفس و راحتی می‌دهد. البته توصیه ما این است که ناخن‌های بادوام‌تری از ناخن‌های طبیعی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال حداقل یک مانیکور ژله‌ای را برای روز عروسی خود در نظر بگیرید؛ تا مطمئن شوید که هیچ تغییر و مشکلی در روز عروسی شما ایجاد نمی‌شود. همچنین فارغ از هر تصمیمی که در مورد جنس ناخن می‌گیرید؛ به این قانون طلایی پایبند باشید که هرگز از طول معمول ناخن مناسب خود عبور نمی‌کنید. به عبارت دیگر اگر به طول ناخن خاصی عادت ندارید؛ انجام کارها با آن بسیار دشوار می‌شود. فراموش نکنید که شما در روز عروسی خود به حواس‌پرتی و دردسر بیشتری نیاز ندارید. بنابراین اگر برای روز عروسی خود ناخن بلندتری می‌خواهید؛ مدتی قبل از روز عروسی استفاده از این مدل را شروع کنید؛ تا کم‌کم به آن عادت نمایید.

در نهایت نکات زیادی برای در نظر گرفتن و انتخاب مدل ناخن عروس وجود دارد. با این حال وقتی در حال پیش بردن امور مختلف پیش از مراسم عروسی هستید؛ سعی کنید ناخن‌های عروسی خود را نیز فراموش نکنید. زیرا همه جزئیات این مراسم تقریبا به یک اندازه مهم هستند.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/geq1e
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر