100 مدل بهترین لباس عروس ترک

100 مدل بهترین لباس عروس ترک

لباس عروس نوین مارکتینگ

در زمان انجام کارهای عروسی، هیجان‌انگیزترین و چالش‌برانگیزترین قسمت بدون شک انتخاب لباس عروس است. چراکه شما می‌خواهید لباس عروس رویایی خود را پیدا کنید؛ تا در شادترین روز خود زیباترین باشید. وقتی وارد مرحله انتخاب لباس عروس شوید؛ حتما نام انواع لباس عروس ترک را خواهید شنید. برندهای لباس عروس ترک نه‌تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ و به همین دلیل نیز می‌توانند انتخابی عالی برای روز عروسی شما باشند. اما برای انتخاب بهترین لباس عروس ترک، بهترین کار شناخت مشهورترین برندهای تولید لباس عروس در کشور ترکیه است. اگر شما نیز به دنبال انتخاب لباس عروس خود از میان مدل‌های ترکی هستید؛ در ادامه این نوشته همراه ما باشید. در این نوشته وبلاگ مزون لباس عروس فابرا، برندهای محبوب ترکیه در زمینه لباس عروس را معرفی کرده و بهترین مدل‌های آنها را به شما نشان می‌دهیم.

بهترین برندهای لباس عروس در ترکیه

در ادامه هفده برند محبوب از طراحان لباس عروس ترکیه‌ای را برای شما گردآوری کرده و ویژگی‌های بارز این برندها را شرح داده‌ایم.

لباس عروس دیلک حنیف (Dilek Hanif)

دیلک حنیف یکی از طراحان مد مشهور در ترکیه است. او مجموعه‌های خود را در هفته مد پاریس بارها به نمایش گذاشته و همچنین ده‌ها نمایشگاه مد در خاورمیانه برگزار کرده است. او همچنین یکی از طراحان مشهور لباس عروس در این کشور است. اغلب کارهای این هنرمند، حسی مینیمال داشته و در همه آنها تنها از رنگ سفید استفاده کرده است. در ادامه شش مدل مختلف از محبوب‌ترین کارهای دیلک حنیف را مشاهده می‌کنید.

لباس عروس ترک

بهترین مدل لباس عروس ترک

انواع لباس عروس ترک

لباس عروس سلام عروس (Selin Ozcelik)

برند سلام عروس، لباس عروس‌هایی ساده، شیک و مدرن را برای عروس‌های آینده ارائه می‌دهد. مدل‌های لباس عروس ترک سلام عروس، همیشه با پارچه‌ها و جزئیات متفاوت خود شناخته می‌شوند. در ادامه می‌توانید جدیدترین و محبوب‌ترین لباس عروس‌های این مزون لباس عروس ترک را مشاهده کنید.

انتخاب بهترین مدل لباس عروس ترک

مدل لباس عروس ترک برند سلام عروس

بهترین مدل های لباس عروس ترک

لباس عروس اوزلم سوئر (Özlem Süer)

اوزلم سوئر، یکی دیگر از طراحان موفق لباس عروس ترک است. استفاده از پارچه‌های براق و خاص بافته شده، مانند ابریشم و تور، از جمله مواردی هستند؛ که اوزلم سوئر در طراحی لباس عروس‌هایش نمی‌تواند از آن دست بکشد.

لباس عروس نیهان پکر (Nihan Peker)

برند نیهان پکر سبکی دارد که در آن سیلوئت‌های رمانتیک و ظریف را با جزئیات قوی و پر زرق‌وبرق ترکیب می‌کند. این برند با توجه به ساختار مدرن و مینیمال خود، گزینه‌ای جذاب و شیک برای زنان مدرن امروزی است. نیهان پکر هر فصل مجموعه‌هایی از انواع لباس عروس ترک را آماده می‌کند؛ که در ادامه چند نمونه از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن را مشاهده می‌کنید.

لباس عروس بیگم صالح اوغلو (Begum Salioğlu)

مزون لباس عروس بیگوم صالح اوغلو در سال 2009 تاسیس شد. این برند که با لباس‌های شب شروع به کار کرد؛ از سال 2016 به‌طور کامل بر روی طراحی و دوخت انواع لباس عروس ترک تمرکز دارد. لباس عروس‌های  این برند شامل هر دو گزینه مجموعه‌های آماده و طراحی و دوخت ویژه است.

لباس عروس گزده کارادانا (Gözde Karadana)

این برند که در سال 2011 تاسیس شده است؛ به طراحی لباس عروس ترک با استایل ظریف، گل‌دوزی‌های خاص دست‌دوز، درخشش رویایی، برش‌های جوان‌پسند، پویایی و زنانه بودن شهرت دارد.

لیست بهترین مدل های لباس عروس ترک

لباس عروس آلیسه نئورا (Alisse nuera)

این برند محبوب لباس عروس ترک به معماری طرح‌های خلاقانه و بدیع برای لباس عروس شهرت دارد. این برند هر ساله با مجموعه‌های خود بر روند مد جهانی لباس عروس تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل می‌توان آن را مجموعه‌ای بین‌المللی دانست. طرح‌های آلیسه نئورا در انواع مینیمال و پر زرق‌وبرق تولید شده و هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. این برند که بسیاری از افراد مشهور ترکیه دوخت لباس‌های عروس خود را به آن می‌سپارند؛ با پارچه‌های باکیفیت و کار خوب، شهرت زیادی برای خود دست‌وپا کرده است. در واقع بدون دیدن انواع مدل لباس عروس ترک که توسط این مزون طراحی شده است؛ بهتر است به انتخاب نهایی خود فکر نکنید. آلیسه نئورا در سال 1981 وارد صنعت لباس عروس شد؛ و در حال حاضر یکی از اولین و محبوب‌ترین برندهایی است که در زمینه لباس عروس‌های شخصی‌سازی شده در ترکیه فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید در عروسی خود که یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین روزهای زندگی شما خواهد بود؛ احساس منحصربه‌فرد بودن داشته باشید؛ لباس عروس‌های این برند را از دست ندهید.

مدل لباس عروس ترک آکای

لباس عروس عروس آکای (Akay Bridal)

لباس عروس‌های ترک برند آکای با طرح‌های متنوع و جذاب خود برای همه سلیقه‌ها مناسب هستند. این برند به خاطر مجموعه‌های منحصربه‌فردش که با توجه به تیپ‌های بدنی مختلف طراحی شده و در آن به صنایع دستی سنتی توجه گردیده، مشهور است. برند آکای که در آن انواع مدل‌های لباس عروس رمانتیک و درخشان با پارچه‌های باکیفیت دوخته می‌شود؛ جایگاه ویژه‌ای در بین بهترین برندهای لباس عروس ترکیه دارد.

کافی است به تجربه این برند که از سال 1976 وارد صنعت لباس عروس شده اعتماد کرده و کار خود را به دست آنها بسپارید. آنها با طراحی لباس عروس‌های شخصی، شما را قادر می‌سازند تا لباس عروس رویاهای خود را داشته باشید. همچنین اگر ترجیح می‌دهید لباس عروس‌های آماده ترک این برند را که متناسب با فرم بدنی شما طراحی و دوخته شده، خریداری کنید؛ مطمئن باشید که بهترین لباس عروس را بر تن خواهید داشت.

لباس عروس آیسیرا (Aysira)

در ترکیه غیرممکن است که کسی قصد خرید لباس عروس داشته و نام آیسیرا را نشنیده باشد. آیسیرا توانسته به یکی از اولین برندهایی تبدیل شود که در مورد لباس عروس ترک به ذهن می‌رسد. در فروشگاه‌های آیسیرا که در بسیاری از شهرهای ترکیه فعالیت دارند؛ می‌توانید از بین ده‌ها مدل مختلف لباس عروس، مناسب‌ترین آن را خریداری یا اجاره کنید. همچنین اگر قیمت‌های آیسیرا را با سایر برندهای مطرح لباس عروس موجود در بازار مقایسه کنید؛ آن را به‌صرفه‌تر خواهید یافت. اگر می‌خواهید لباس عروس‌تان بهترین باشد و البته به بودجه شما فشار نیاورد؛ توصیه می‌کنیم مدل‌های آیسیرا را بررسی کنید. در نهایت این برند در زمینه طراحی لباس عروس پوشیده نیز فعالیت دارد. بنابراین در مدل‌های آن می‌توانید انواع متنوعی از لباس عروس پوشیده را ببینید؛ که در آنها از انواع مدل بستن شال مجلسی و توربان به‌زیبایی استفاده شده است.

لباس عروس ماه رویایی (Dreamon)

مزون لباس عروس ماه رویایی با طراحی‌های زیبا و زنانه، جزئیات مدرن و مشاوران متخصص، شما را به‌صورت حرفه‌ای برای خاص‌ترین روز زندگی‌تان آماده می‌کند. لباس‌های خیره‌کننده این برند به‌دقت توسط تیم طراحی متخصص آن طراحی شده است. این برند که به دلیل طراحی لباس عروس و لباس شب بسیار مورد تحسین قرار گرفته است؛ در مدل‌های لباس عروس ترک خود از اشکال مختلف هنر الهام می‌گیرد.

طرح‌های این برند علاوه بر ترکیه، در خارج از این کشور نیز بسیار محبوب است. برای اینکه بفهمیم یک برند لباس عروس خوب است؛ باید ویژگی‌های خاصی را در نظر بگیریم. ویژگی‌هایی مانند شناخته‌شده بودن، محبوب بودن و تولید لباس عروس با طرح‌های منحصربفرد از جمله این موارد است. همه این ویژگی‌ها در مزون لباس عروس ماه رویایی موجود است؛ و تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به مدل‌های لباس عروس آن بیندازید.

لباس عروس چاگتکس (Cagteks)

برند چاگتکس با ارائه طرح‌های عاشقانه با خطوط مدرن، تمام جزئیات را در مدل‌های لباس عروس ترک خود به دقت مشخص می‌کند. در مجموعه لباس‌های تهیه شده توسط تیم طراحی متخصص این برند، ظرافت و پارچه و دوخت با کیفیت به منصه ظهور می‌رسد. این برند با داشتن درکی جامع از نیاز مشتریان، به تنوع طراحی‌هایش برای همه سلیقه‌ها اهمیت می‌دهد. بنابراین این لیست بدون چاگتکس به عنوان یکی از بهترین برندهای لباس عروس ترک، ناقص خواهد بود. اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را برای جستجوی لباس عروس صرف کنید؛ چاگتکس بهترین گزینه است.

لباس عروس واکو (Vakko)

اگر می‌خواهید لباس عروس شما حتی زیباتر از رویاهای‌تان باشد؛ واکو انتخاب مناسبی خواهد بود. ناگفته نماند کیفیت لباس عروس‌های ترک واکو به عنوان پیشتاز مد در این حوزه زبان‌زد عام و خاص است. از سوی دیگر لباس عروس‌های این برند، هم به صورت سفارش دوخت و هم به صورت مدل‌های آماده عرضه می‌شوند. در بین مدل‌های لباس عروس ترک که می‌توانید با سلیقه خود انتخاب کنید؛ انواع مدل‌های دارای حس‌وحال رمانتیک، زنانه یا خاص را می‌توانید در برند واکو پیدا کنید. قیمت لباس عروس‌های واکو اگرچه بالاست؛ اما به عنوان یکی از پیشگامان صنعت لباس عروس در ترکیه، می‌توان این برند را شایسته قیمت‌های اعلام شده دانست.

لباس عروس میس دفنه (Miss Defne)

برند میس دفنه که از سال 1995 شروع به تولید لباس عروس در ازمیر کرد؛ در مدت کوتاهی کیفیت و استایل خود را ثابت نموده و در بین بهترین برندهای لباس عروس ترک جایگاه خود را به دست آورد. شعبه‌های میس دفنه که یک برند لباس عروس بسیار پرطرفدار هم در ترکیه و هم در جهان است را می‌توانید در بسیاری از شهرهای ترکیه پیدا کنید. اصالت طرح‌های میس دفنه شما را در هیبت یک عروس واقعی فرو می‌برد. در میس دفنه می‌توانید لباس عروس‌هایی را پیدا کنید که با سلیقه و اندام شما هماهنگ‌تر هستند. همچنین قیمت لباس مجلسی و عروس برند میس دفنه را در مقایسه با سایر برندهای محبوب ترک، بسیار مناسب خواهید یافت.

لباس عروس مدیها کامباز (Mediha Cambaz)

اگر فکر می‌کنید کیفیت پارچه استفاده شده باعث زیبایی لباس عروس و همچنین بهبود طرح اصلی لباس عروس می‌شود؛ شما با برند مدیها کامباز موافق هستید. این برند که اهمیت بالایی برای کیفیت پارچه قائل است؛ طرح‌های منحصربه‌فرد و پارچه باکیفیت را در کنار هم قرار داده و مدل‌هایی عالی را ارائه کرده است. شما می‌توانید لباس عروس‌های آماده ترک را نیز در این مزون انتخاب کنید. لباس عروس ترک مدیها کامباز در تمام مدت عروسی به شما احساس راحتی و آرامش می‌دهد؛ چراکه با دقت تمام روی تمامی جزئیات، طراحی و دوخته شده است.

لباس عروس اولگ کاسینی (Oleg Cassini)

اولگ کاسینی با طراحی‌های راحت خود به یکی از محبوب‌ترین برندهای لباس عروس ترک تبدیل شده است. با انواع لباس عقد و عروسی این برند می‌توانید زیباترین روزهای زندگی خود را به شیک‌ترین و راحت‌ترین شکل سپری کنید. در اولگ کاسینی می‌توانید زیباترین لباس عروس‌ها را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها پیدا کنید. تنوع مدل‌های این برند، شما را از پراسترس‌ترین قسمت عروسی، یعنی انتخاب لباس عروس نجات می‌دهد.

لباس عروس بانو گوون (Banu Güven)

هنگام جستجو برای انتخاب لباس عروس، بازدید از مدل‌های این برند را فراموش نکنید. بانو گرون برندی است که تصور سنتی و مرسوم از لباس عروس ترک را از بین می‌برد. لباس‌های عروس این طراح به نام او نام‌گذاری شده است. همچنین این برند سالیانه تنها یک مجموعه تولید می‌کند؛ و لباس‌های عروس شخصی‌شده را بر اساس این مجموعه طراحی کرده و با دوخت دست‌دوز ارائه می‌نماید. بانو گوون با وجود اینکه در سال 2013 وارد صنعت لباس عروس شد؛ اما با طراحی‌های جسورانه و بدیع خود توانست در مدت کوتاهی به یکی از برندهای محبوب لباس عروس ترک در ترکیه و خارج از آن تبدیل شود.

لباس عروس پرونوویاس (Pronovias)

اگر می‌خواهید لباس عروس ترک یک برند معروف و معتبر جهانی را بپوشید؛ ممکن است پرونوویاس همان برندی باشد که به دنبال آن هستید. هنگامی که وارد فروشگاه این برند می‌شوید؛ می‌توانید لباس عروس مناسب برای هر تیپ بدنی و سلیقه‌ای را پیدا کنید. در واقع تنوع محصولات این برند بسیار زیاد بوده و هر لباس عروسی از انواع لباس عروس آستین دار، بدون آستین، ساده، توری، ساتن و... را که بخواهید، در آن خواهید یافت. همچنین قیمت لباس عروس ترک با این برند نیز متناسب با هر بودجه متفاوت است.

 

 

در پایان فراموش نکنید که لباس عروسی که برای خود انتخاب می‌کنید؛ باید به اندازه روز مراسم شما خاص باشد. در این نوشته صد مدل مختلف لباس عروس ترک را از بهترین و معتبرترین برندها و مزون‌های ترکیه پیش روی شما قرار دادیم؛ تا بتوانید خاص‌ترین لباس عروس را برای خاص‌ترین روز زندگی خود پیدا کنید.

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/be8xe
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر