لباس مجلسی پوشیده نقره ای + پولکی، آستین دار، براق (1402)

لباس مجلسی پوشیده نقره ای + پولکی، آستین دار، براق (1402)

لباس مجلسی علی فرجامی

خانم ها و بانوانی که به دنبال دیده شدن و درخشش در مراسم ها و مهنانی ها هستند، لباس مجلسی پوشیده نقره ای را می توانند انتخاب کنند. مخصوصا لباس مجلسی نقره ای براق با درخششی که ایجاد می کند، توجه همه را به سمت شما می کشد. 

لباس مجلسی نقره ای پوشیده از لباس هایی است که در مراسمات مانند لباس عروس نمایش داده می شود و جزو رنگ هایی است که می توانید اکسسوری های مختلفی را با این لباس ست کنید.

لباس مجلسی پوشیده نقره ای در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود که می توان برخی از طرح ها را نام برد؛ لباس مجلسی پوشیده نقره ای پولکی، طرح ماهی، لباس مجلسی راسته نقره ای، بدون آستین و یقه دکلته نیز وجود دارد.

لباس مجلسی نقره ای معمولا برای زیبایی بیشتر با انواع پارچه طراحی می شوند مثل گیپور و دانتل که زیبایی این لباس مجلسی را دوچندان می کند و بسیاری از لباس مجلسی نقره ای برای لباس نامزدی نیز استفاده می کنند.

رنگ نقره ای، درخشندگی و براقیت خاصی به لباس می بخشد که چشمان هر بیننده ای را به خود جلب می کند. طرح های خلاقانه از جمله موج ها، خطوط چشم‌نواز، و جزئیات هنری دیگر این لباس ها را از بقیه متمایز می سازند. در صورتی که رنگ نقره ای مورد پسند شما نیست می توانید لباس مجلسی پوشیده مخمل را امتحان کنید.

معمولا بانوان در انتخاب لباس مجلسی پوشیده نقره ای همیشه دچار شک و تردید هستند. در زیر برای شما انواع مدل های زیبا و شیک و جدید لباس مجلسی نقره ای را به نمایش گذاشته ایم تا شما بتوانید انتخاب خود را راحت تر کنید.

 

تماس با فابرا
02122358687

 

جدیدترین مدل لباس مجلسی پوشیده نقره ای شیک 2023

 

لباس مجلسی پوشیده نقره ای بدون آستین 8

لباس مجلسی پوشیده نقره ای 9

لباس مجلسی پوشیده نقره ای 10

لباس مجلسی پوشیده نقره ای 11

 

لباس مجلسی نقره ای پوشیده بلند

 

لباس مجلسی نقره ای پوشیده بلند 6

لباس مجلسی نقره ای پوشیده بلند 7

 

لباس مجلسی نقره ای پولکی

 

لباس مجلسی نقره ای پولکی 1

 

لباس مجلسی نقره ای آستین دار

 

لباس مجلسی نقره ای آستین دار 3

لباس مجلسی نقره ای آستین دار گیپور 4

لباس مجلسی نقره ای آستین دار گیپور 5

 

لباس مجلسی پوشیده نقره ای کوتاه

 

لباس مجلسی پوشیده نقره ای کوتاه 2

 

تماس با فابرا
02122358687

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/V57B4
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر