۵ مدل خاص و پرطرفدار لباس مجلسی مخمل زنانه | + تصویر

۵ مدل خاص و پرطرفدار لباس مجلسی مخمل زنانه | + تصویر

لباس مجلسی حسن پور

لباس مجلسی مخمل زنانه یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای مراسم و مهمانی های خاص است. این لباس ها با جنس مخمل نرم و لطیف خود، زیبایی و لطافتی را به هر سبک و طراحی می بخشند. لباس های مخمل زنانه مدل های مختلفی مانند: لباس مجلسی مخمل پوشیده، لباس مخمل کوتاه، لباس مخمل بلند و... دارند که در اینجا به معرفی آن ها نیز خواهیم پرداخت.

چرا پارچه مخمل جذاب و پرطرفدار است؟

مخمل به عنوان یک جنس اشرافی، لوکس و شیک در دنیای مد شناخته می شود. نرمی و الگوی چشم نواز آن، ظاهری دلنشین و خیره کننده به لباس می بخشد. شما از لباس مجلسی مخمل می توانید برای لباس عقد و یا لباس خواستگاری هم حتی استفاده کنید تا زیبایی و لطافت خود را به رخ بکشید.

انواع لباس مجلسی مخمل زنانه

لباس های مخملی با رنگ ها و الگو های متنوعی تولید می شوند، از جمله رنگ های طبیعی مانند مشکی، آبی تیره و گلبهی، رنگ های جذاب پاییزی مانند قرمز، بنفش و سبز تیره و حتی رنگ های جذاب و ملایم مانند صورتی، مرجانی، و طلایی که هر رنگ را می توانید متناسب با هر مراسمی بپوشید. در ادامه دسته بندی های مختلف لباس های مخمل را برحسب نوع دوخت آن ها برای شما نام می بریم:

لباس مجلسی پوشیده مخمل

لباس های مجلسی مخمل پوشیده،‌ معمولا طراحی ای ساده و با رنگ تیره دارند. این لباس ها عمدتا برای مراسم های عقد و نامزدی مناسب هستند و با آن ها می توانید در این جشن ها بدرخشید.

طراحی های لباس مجلسی پوشیده مخمل نیز بسیار متنوع هستند. از دامن های بلند و آرمانی تا دامن های کوتاه و کش شده، انتخاب های زیادی برای سلیقه ها و پوشش های مختلف وجود دارد. جزئیات اضافی مانند گل ها، کش ها و جواهرات به لباس ها زیبایی و جذابیت بیشتری می بخشد.

لباس مجلسی پوشیده مخمل به همراه جواهرات و اکسسوری های مناسب و کفش مجلسی شکیل شما را به یک نماد زیبا و شیک در مهمانی ها و مراسم های خاص تبدیل می‌کند. این لباس ها به طور خلاقانه باعث افزایش اعتماد به نفس و ارتقاء احساس خوشبختی شما می شوند، زیرا شما را به عنوان یک بانوی آرام، پر از لطافت و شیکی به نمایش می گذارند.

اگر به دنبال لباس های پوشیده هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه و همچنین به محصولات مرتبط ما در سایت فابرا نیز سر بزنید:

 تماس با فابرا
02122358687

لباس مجلسی پوشیده مخمل 7

لباس مجلسی مخمل کوتاه

لباس های ساده و کوتاه، پایه ثابت ترند چند سال اخیر دنیای مد و پوشاک لباس مجلسی هستند. لباس مخمل کوتاه مدل های مختلفی بر حسب نوع یقه، مدل دوخت و پارچه و... دارد که ترند ترین آن ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

لباس مجلسی مخمل بلند (ماکسی)

لباس مجلسی ماکسی نوعی لباس بلند است که یا تا زانو و یا تا مچ پا میرسد. لباس مجلسی ماکسی در انواع مختلفی مانند چاکدار ، پلیسه ای ، و.. در انواع رنگ ها و طرح ها موجود است. لباس مجلسی ماکسی اغلب برای مهمانی های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد

لباس مجلسی های مخمل بلند همواره مدل پرطرفدار و جذاب بوده اند که برای هر قشر سنی و مخاطبی مناسب هستند. این مدل لباس مخمل همه جوره، با یقه ها بسته و باز، چاک دار و ساده و ... برای هر سلیقه ای وجود دارد. لباس مخمل ماکسی جزو مدل هاییست که هیچگاه قدیمی نمی شود و می توانید سال ها از آن در مجالس و مراسمات مهم خود استفاده کنید.

مدل لباس مخمل کار شده مجلسی

لباس های مخمل کار شده محدود به مدل خاصی نمی شوند. فرقی ندارد که لباس کوتاه باشد یا بلند، پوشیده باشد یا یقه باز، شما می توانید با کمی سنگ دوزی یا نگین دوزی ساده و خلوت، جلوه و زیبایی لباس را دوچندان کنید. به عنوان مثال یکی از مدل های ترند و پرطرفدار لباس مخمل زنانه کار شده، لباس مخمل مدل رومی است.

لباس مجلسی مخمل کار شده سبز یشمی 4

لباس مجلسی پوشیده مخمل کار شده 5

لباس مجلسی مخمل دامن کلوش

دامن های کلوش که مدلی بسیار قدمت دار هستند و از اواسط قرن ۲۰ پایه ثابت مد و استایل زنانه بوده اند، به دلیل حجم و فرم زیبایی که هنگام حرکت ایجاد می‌کنند، در دنیای مد بسیار محبوب هستند. این نوع دامن با برش‌هایی مانند دایره کامل، نیم دایره، یا چند پنلی تهیه می‌شود که هر کدام سبک و شکل منحصر به فردی به آن می‌بخشند.

دامن کلوش به خاطر تنوع در برش و پارچه، انتخابی عالی برای مراسم و موقعیت‌های گوناگون، از استفاده های ساده و دم دستی گرفته تا مراسمات مجلل. استفاده از این نوع دامن‌ها در لباس‌های رسمی، عروسی و حتی لباس‌های روزانه دیده می‌شود، و به کسانی که آن را می‌پوشند، حس زیبایی و خاص بودن می‌دهد.

ترکیب پارچه مخمل و این مدل دامن یک ترکیب برنده و استثناییست که چشم هارا خیره می کند.

اگر به این مدل دامن علاقه مندید پیشنهاد می کنیم از محصولات زیر نیز دیدن فرمایید:

مدل های محبوب لباس مجلسی پوشیده مخمل سال 1403 - 2024

در این قسمت مدل های محبوب لباس مخمل در سال ۱۴۰۳ را برای شما همراه با تصویر آورده ایم. توجه داشته باشید که این ها مدل هایی هستند که همچنان در بازار محبوبند اما الزاما مدل جدیدی نیستند.

لباس مجلسی مخمل ترکیه

لباس مجلسی مخمل ترکیه 1

لباس مجلسی مخمل سبز یشمی

لباس مجلسی مخمل سبز یشمی ماهی 3

لباس مجلسی مخمل زنانه سبز یشمی 2

تماس با فابرا
02122358687

 

مدل های جدید لباس مجلسی مخمل سال ۱۴۰۳

 

لباس مجلسی پوشیده مخمل مشکی 8

لباس مجلسی پوشیده مخمل ماهی 9

 

تماس با فابرا
02122358687

لینک کوتاه:
https://www.newfabra.com/short/NKO7N
آیا این مطلب رو پسندیدی؟
ثبت نظر